tak to bla nakonec opravdu přetažená hruška.... jen se s tím ještě nejelo, protože máme problém s olejem, jakožto autorizovaný prodejce VW s neautorizovaným servisem VW, nemáme ten typ hypoidního oleje.... takže se obejdnal a po neděli by mohl slavný BMW zmizet....ale už bylo cejtit, že se trošku asi vydřel, jak byl na fest...no a z oleje sem se málem poblil když sem oddělal výpušťák, jak se přepálil asi tak se jeho smrdutost ještě navýšila...
-> Pivodak: určitě :) zatím moc díky za info... já jsem jen rád, že to nebude moje chyba :) Měl jsem strach, že sem něco pokadil, ale pořád si říkám, že sem neměl co, když sem jen sundal to víko diferáku, očistil dosedací plochy, dal tmel, nasadil víko našrouboval víko, a toť vše...
-> Pivodak: jo utahoval to od oka, utahovačku fik, fik, tady to máš, dej ho tam... a já si všimnul, že už předtím byla označená vzájemná poloha, a on ji měl jinak, jenže já sem malej pán, když jsem mu to dnesak říkal, tak to najednou přece bylo jen o trošku... no zejtra se pozná o jakou trošku :)
-> Pivodak: docela mě spadl kámen ze srdce, protože já přetěsňoval jenom čelo, kde nic není, no a gufero na hrušce dával šéf, kterou pak i utahoval :D ...
čau chlapci, mám takovej dotaz. Minulej tejden sme na dílně přetěsnovali diferák z týhle starý hujdy, dalo se to tam, vše ok. Dneska přijel kluk, že se mu z něj kouřilo. Tak sme to zvedli, všude čisto nikde ani kapka oleje, stav oleje normálně po kontrolní šroub. Ale z diferáku se ozýva takovej šustivej zvuk (jako když dře budebn - brzda) a hřeje se. Po roztočení kol a zhasnutí motoru se kola téměř okamžitě zastaví - zbrzdí ( na zvedáku). Nevíte co by to mohlo být? Zejtra to budu rozdělávat... Mohla by to bej přetažená hruška?