- Tak nevíte někdo o nějakém vhodném kandidátovi?
O víkendu se pojedu podívat na jednoho P406 Break z dovozu, tak jsem zvědav.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák KOMBI cca do 60tis.kč
prohledat
99 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.05.2011 do 27.05.2011, založil/a dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
00:52:47
27.05.2011
27.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
23:03:42
21.05.2011
21.05.2011
palinator
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Cejtim tady levnou naftu.
-> Hurdis:
U jaký firmy děláš?
Cejtim tady levnou naftu.
-> Hurdis:
U jaký firmy děláš?
22:46:08
21.05.2011
21.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palinator: Ne-e, mají vlastní zásoby pro firemní autopark.
22:45:05
21.05.2011
21.05.2011
palinator
-> Hurdis:
Ty děláš na pumpě?
Ty děláš na pumpě?
22:06:39
21.05.2011
21.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Hurdis: Když budeš tak hodný.
20:07:55
21.05.2011
21.05.2011
Hurdis
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jestli chceš, tak si to v pondělí poprvé přečtu.
20:07:12
21.05.2011
21.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Hurdis: A co se z toho konkrétně dozvíš?
19:53:25
21.05.2011
21.05.2011
Hurdis
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jo je, když přebírám dodávku nafty z cisterny, dostávám kromě dodáku i průvodku paliva a prohlášení o shodě.
19:43:19
21.05.2011
21.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
A neexistuje náhodou nějaká povinost uvádět dodavatele paliv? Podle toho by se dalo třeby vysledovat, s kým mají společného dodavatele. I když to asi stejně nezaručí, že dodávají oběma stejnou kvalitu.
17:10:25
21.05.2011
21.05.2011
MerHanz
-> U-Geen: jj rotačka je nezmar, a ty mlsouni, co se dělaj dneska, to je vůbec průser...
22:23:49
19.05.2011
19.05.2011
U-Geen
-> MerHanz: ja na to jezdim .-) ale rotacka vezme vse
19:05:32
19.05.2011
19.05.2011
MerHanz
Z nafty od tesca mám rozpaky. Netuším co si o tom myslet. Ale zatím vítězí strach ;)
17:49:21
19.05.2011
19.05.2011
VeTeV
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : netusim, rika se ze to je stejny jak vsude... vim ze tady jedzi jedne manik s C6kou a pohoda, ale k nicemu nenavadim :-)
16:44:02
19.05.2011
19.05.2011
afro100
-> alpin: ee, v 406
19 v rope je slušny traktor, tam sa nedá vydržať ... :/
19 v rope je slušny traktor, tam sa nedá vydržať ... :/
16:10:28
19.05.2011
19.05.2011
alpin
-> afro100: už máš zase 19 ?
14:02:19
19.05.2011
19.05.2011
palinator
-> afro100:
Ten sežere i řepku.
Ten sežere i řepku.
23:36:00
18.05.2011
18.05.2011
afro100
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ja teda tankujem aj v Tescu, ked sa obcas zadari a zatial OK ... ale mam ten starsi motor ... 1,9 TD
20:22:15
18.05.2011
18.05.2011
alpin
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : do teska vraj vozia to samé čo na OMV alebo iné
20:17:47
18.05.2011
18.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> VeTeV: A na Tescu prodávají taky zemědělskou naftu?
12:07:59
18.05.2011
18.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Sedan to není, je to liftback, ale stejně se tam hovno vejde.
11:13:43
18.05.2011
18.05.2011
VeTeV
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jak bylo již napsáno HDi nemá rádo zemědělskou naftu, ale z Dánska bych se nebál, tam to snad není jak tady... jinak jako každé jiné auto
10:44:39
18.05.2011
18.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Tak po tom, co jsem se tak prošel v inzerci, zatím vyhrává
- Peugeot 406 Break 2.0 HDi r.v. cca 2000
Co říkáte na toto auto? Jednoho pěknýho nedaleko domova jsem našel v inzerci za 55tis. (s poměrně slušnou výbavou, která by splnila většinu mých požadavků) To je docela slušná cena, ne?
Prodám tohoto pohodlného a velmi úsporného kombíka Peugeota 406, r. v. 1/2000, najeto 160. tis. km, výkon 80 kW, průměrná spotřeba paliva 5l nafty na 100km, karoserie v pozinku, servis a kontroly u autorizovaného prodejce, auto má bohatou výbavu, digi klimatizace, vyhřívaně sedačky, abs, 4. airbagy, dálkový centrál, posilovač řízení, nastavitelný volant, el. okna i zrcátka, tempomat, originál autorádio, automatické rozsvěcení světel, mlhovky, tažné zařízení, venkovní teploměr, nastavitelné sedačky, k autu 2. klíče a kódovací karta, přepážka kufru- vhodné pro převoz domácího mazlíčka, lehce odmontovatelná, vozidlo v užívání jednoho majitele, nebourané, nově STK do 5/2013, super cena.Sice už byl bohužel pryč, ale asi za 14dnů by měl být ještě jeden, prý úplně stejný (jen jiná barva). Pán totiž vozí tyhle auta z Dánska - co říkáte na ten původ? Mám prý i pěknou Xantii, ale je to bohužel sedan.
Rád bych slyšel co nejvíc názorů, jak na auto samotné, tak motorizaci, dovoz z inkriminované oblasti a vše ostatní, co by mohlo být důležité. Děkuji.
- Peugeot 406 Break 2.0 HDi r.v. cca 2000
Co říkáte na toto auto? Jednoho pěknýho nedaleko domova jsem našel v inzerci za 55tis. (s poměrně slušnou výbavou, která by splnila většinu mých požadavků) To je docela slušná cena, ne?
Prodám tohoto pohodlného a velmi úsporného kombíka Peugeota 406, r. v. 1/2000, najeto 160. tis. km, výkon 80 kW, průměrná spotřeba paliva 5l nafty na 100km, karoserie v pozinku, servis a kontroly u autorizovaného prodejce, auto má bohatou výbavu, digi klimatizace, vyhřívaně sedačky, abs, 4. airbagy, dálkový centrál, posilovač řízení, nastavitelný volant, el. okna i zrcátka, tempomat, originál autorádio, automatické rozsvěcení světel, mlhovky, tažné zařízení, venkovní teploměr, nastavitelné sedačky, k autu 2. klíče a kódovací karta, přepážka kufru- vhodné pro převoz domácího mazlíčka, lehce odmontovatelná, vozidlo v užívání jednoho majitele, nebourané, nově STK do 5/2013, super cena.Sice už byl bohužel pryč, ale asi za 14dnů by měl být ještě jeden, prý úplně stejný (jen jiná barva). Pán totiž vozí tyhle auta z Dánska - co říkáte na ten původ? Mám prý i pěknou Xantii, ale je to bohužel sedan.
Rád bych slyšel co nejvíc názorů, jak na auto samotné, tak motorizaci, dovoz z inkriminované oblasti a vše ostatní, co by mohlo být důležité. Děkuji.
10:37:20
18.05.2011
18.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák: To nejde, já chci kombíka. Nejde jen o samotnou velikost kufru, ale taky o nakládací otvor a praktickou využitelnost kufru. Takže buď kombi a nebo MPV, ale to si za tyhle prachy nekoupím.
-> Bobesh: Děti máš nechávat rovnou doma a ženu také, aby zbytečně neutrácely a nebrzdily.
-> Bobesh: Děti máš nechávat rovnou doma a ženu také, aby zbytečně neutrácely a nebrzdily.
22:12:28
16.05.2011
16.05.2011
Bobesh
-> VeTeV: No stěhovák to sice není ale už 2x jsem dokázal odjet z Černomostský Ikey aniž bych musel zanechat v podzemí děti či krabice s nábytkem,byť jsem u nakládky vypadal jak profesor Rubik Pokud nebazíruje na kombajnu a dětí není,i berlina postačí.
22:06:06
16.05.2011
16.05.2011
VeTeV
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jako tu Jiriny mohu jen doporucit, jen je to lundra a nema to kufr
21:14:52
16.05.2011
16.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Vyser se na kombika, vem tu mojí.
18:30:12
16.05.2011
16.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Mantrabeach: Jak píšu, vyšli mi z toho tihle čtyři francouzi, takže i s možností Xantie se počítá. Ale na tu kdybych se jel podívat, tak bych potřeboval sehnat někodo, kdo se v těhle autech hodně vyzná skrze tu hydru. Ne že bych se jí bál, ale potřebuje to fakt okouknout v jakým je to stavu. Ale hlavně co jsem koukal, tak jsem na žádnou pěknou zatím nenarazil.
-> palinator: No ne že by se mi ta 306 v kombíku nějak moc hnusila, to bych přežil, ale problém spíš je, že těch kombíků slušnejch moc není. Je to malý auto, takže ot je samý kupé, hatch nebo dokonce kábro. To už je víc těch 406 v kombi.
-> palinator: No ne že by se mi ta 306 v kombíku nějak moc hnusila, to bych přežil, ale problém spíš je, že těch kombíků slušnejch moc není. Je to malý auto, takže ot je samý kupé, hatch nebo dokonce kábro. To už je víc těch 406 v kombi.
11:31:50
15.05.2011
15.05.2011
MerHanz
-> palinator: To jsem si taky řikal, že je šeredná a aj palubka, že je podivná. Ale pak byla nouze a nakonec jsem si na ni zvyk a aj se mi začala líbit ;). ATmosferickej nafťák je nezničitelnej traktor, ale do takhle težkýho auta je to nic moc. jízda pak bejvá dosti únavná
01:02:20
15.05.2011
15.05.2011
palinator
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Svezl jsem se v 306ce po faceliftu, v traktoroidním 1,9 D a docela se mi to líbilo. Ten diesel jede furt stejně (blbě), ale moc toho nesežere a neutahá se. I vnitřek se mi celkem líbil, v tvým případě bude problém v tom, že chceš kombi a v tom je 306 opravdu šeredná.
Svezl jsem se v 306ce po faceliftu, v traktoroidním 1,9 D a docela se mi to líbilo. Ten diesel jede furt stejně (blbě), ale moc toho nesežere a neutahá se. I vnitřek se mi celkem líbil, v tvým případě bude problém v tom, že chceš kombi a v tom je 306 opravdu šeredná.
23:57:38
14.05.2011
14.05.2011
Mantrabeach
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: já mu nedoporučuju feldu,právě že za ty peníze sežene pozink,já to štěstí neměl,měl jsem omezenej rozpočet,ale lauriny nelituju,jezdí se mi s ní dobře.Já bejt v jeho kůži tak bych snad zkusil xantuši
20:58:02
14.05.2011
14.05.2011
MerHanz
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : U LPG na uatě s rozkama musíš počítat s větším namáháním zadní nápravy kvůli nádrži na plyn
20:19:23
14.05.2011
14.05.2011
Hurdis
Fordy jsou v pohodě, levné nové díly, vysoká užitkovost, dobré hodnoty na kouly, vrakáče v okolí HK plné dílů, dobře se s tím jezdí, veliký výběr atd. atd. Mondeo v kombíku je loď. Escorta bych v souběžném modelu s prvním Focusem taky risknul. Tyhle auta mám projeté v několika exemplářích, takže vím kam kouknout.
Ale v porovnání s uvažovanými je to povl co do koroze. Pro neforďáka jasná volba k zamítnutí. Jinak si to potlučeš doma sám.
Jako dělníka bych se vrhnul na Mondeo kombi MKII v první řadě, kvůli pořizovačce za "diety" a přísunu dílů kdykoliv kdekoliv. Samo na úkor toho, že se na tom bude muset dělat.
Tvoje představy to nesplní, to je jasné.
Ale v porovnání s uvažovanými je to povl co do koroze. Pro neforďáka jasná volba k zamítnutí. Jinak si to potlučeš doma sám.
Jako dělníka bych se vrhnul na Mondeo kombi MKII v první řadě, kvůli pořizovačce za "diety" a přísunu dílů kdykoliv kdekoliv. Samo na úkor toho, že se na tom bude muset dělat.
Tvoje představy to nesplní, to je jasné.
20:15:36
14.05.2011
14.05.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Mantrabeach: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jak je libo, ale 100xlepší než felda
20:08:22
14.05.2011
14.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tohle fakt ne.
19:51:20
14.05.2011
14.05.2011
Mantrabeach
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: a hnije to jak brambory v teplým sklepě
19:11:13
14.05.2011
14.05.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : levné, ekonomické na lpg, prostorné a ješte ti z tech 60tis zbyde přes polovinu na případné opravy ..
auto.bazos.cz/inzerat/... /mondeo-kombi18-lpg-v-reze rve.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /mondeo-kombi18-lpg-v-reze rve.php
23:01:25
13.05.2011
13.05.2011
alpin
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : 406 v hdi ale 90 koňové , možno slabšie ale vraj lepšia varianta
22:59:41
13.05.2011
13.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> HavajskejBubeník 13.05.11 19:45:14: Co je se zadní nápravou 306/Xsara?
Co jsem si tak přečetl, vyslechnul a prohlédnul, tak v úvahu asi připadá:
- Xantia po faceliftu
- Xsara (spíš ta před faceliftem)
- 406
- a možná i 306 (ale ta se mi dvakrát nelíbí)
Takže jestli někdo víte o nějakém konkrétním voze k doporučení, tak sem s ním.
Chtěl bych teda aby to mělo tažné, el. okna, ABS, nějaký ten airba, klimu a nejlépe i střešní okno (centrál a servo už jsou snad samozřejmostí u takového auta).
Prosím o radu, jaké motory ano a jaké ne u těchto vozů.
Mimochodem, co třeba nějaký benzín s LPG u těchto vůzů? Ano či ne?
Co jsem si tak přečetl, vyslechnul a prohlédnul, tak v úvahu asi připadá:
- Xantia po faceliftu
- Xsara (spíš ta před faceliftem)
- 406
- a možná i 306 (ale ta se mi dvakrát nelíbí)
Takže jestli někdo víte o nějakém konkrétním voze k doporučení, tak sem s ním.
Chtěl bych teda aby to mělo tažné, el. okna, ABS, nějaký ten airba, klimu a nejlépe i střešní okno (centrál a servo už jsou snad samozřejmostí u takového auta).
Prosím o radu, jaké motory ano a jaké ne u těchto vozů.
Mimochodem, co třeba nějaký benzín s LPG u těchto vůzů? Ano či ne?
22:45:35
13.05.2011
13.05.2011
alpin
-> MerHanz: ->23:30:29
12.05.2011
tích dTi tam bolo docela dosť typov , zrovna ja mám filter vedľa motora a hrubé hadice id IC , to ktoré spomínaš ty má asi tenké hadice od IC a filter na motore , ešte je 80koňové ktoré akurát nemá IC a ešte su typy s olejovým hrdlom spredu a zozadu
12.05.2011
tích dTi tam bolo docela dosť typov , zrovna ja mám filter vedľa motora a hrubé hadice id IC , to ktoré spomínaš ty má asi tenké hadice od IC a filter na motore , ešte je 80koňové ktoré akurát nemá IC a ešte su typy s olejovým hrdlom spredu a zozadu
22:43:24
13.05.2011
13.05.2011
MerHanz
406 V HDI ve verzi 81 kw má neduh v podobě zadích brzd. Ten kotoučobuben je celekm nákladný na výměnu.
22:42:19
13.05.2011
13.05.2011
MerHanz
-> HavajskejBubeník: 406 v TDI ??? Copak to je za hybrid?? Nebo to je jen překlep?? 406 HDI nebo TD. Každej z těch motorů má svý vrtochy a záleží na zacházení a údržbě. Máme doma oboje, al ev jiných autech.
19:45:14
13.05.2011
13.05.2011
HavajskejBubeník
Nemůžu si pomoct, ale když mě známej povídal že francouzi mě budou živit, tak měl pravdu.
Nejčastější auta u nás na dílně, takže na ně mám svůj názor, jsou právě frantíci.
Když bych si měl vybrat jestli tdi nebo hdi tak vemu tdi, pac to sežere skoro všechno,spotřeba niší než hdi a když se to posere tak dílu je všude mraky.
Renaulty nebrat.
306 a Xara nejsou špatné, až na zadní nápravu. Jako pracovní auto v kombi nebrat.
406 a Xantia jsou docela ok, prostorné, spolehlivé a suprový pracanti, ale maj svý mouchy.
Já osobně bych vzal 406 combi v TDI,pač je to nezmar, nemít fiata palio, a ladu.
Nejčastější auta u nás na dílně, takže na ně mám svůj názor, jsou právě frantíci.
Když bych si měl vybrat jestli tdi nebo hdi tak vemu tdi, pac to sežere skoro všechno,spotřeba niší než hdi a když se to posere tak dílu je všude mraky.
Renaulty nebrat.
306 a Xara nejsou špatné, až na zadní nápravu. Jako pracovní auto v kombi nebrat.
406 a Xantia jsou docela ok, prostorné, spolehlivé a suprový pracanti, ale maj svý mouchy.
Já osobně bych vzal 406 combi v TDI,pač je to nezmar, nemít fiata palio, a ladu.
13:16:11
13.05.2011
13.05.2011
VeTeV
-> MerHanz: tak tam bude paleta motoru jak u citrona - tam to proste tech 9 jezdi vsechno :-))
-> Durnbach: me se nijak nic nesere zatim... ale je pravda ze sem mel kus, kdy manik to cpal do autorizaku a ja se nestacil divit, ze pri vymenen kapaliny menil i komplet koule.... na to jsem se ja vysral ...
ale obecne bych rekl ze to je proste loterie, nikdy nevis co se vysere - je to holt pouzitej rucnik
-> Durnbach: me se nijak nic nesere zatim... ale je pravda ze sem mel kus, kdy manik to cpal do autorizaku a ja se nestacil divit, ze pri vymenen kapaliny menil i komplet koule.... na to jsem se ja vysral ...
ale obecne bych rekl ze to je proste loterie, nikdy nevis co se vysere - je to holt pouzitej rucnik
13:06:15
13.05.2011
13.05.2011
Mantrabeach
-> Durnbach 13.05.11 11:14:53: motor je v cajku,což o to ale zase to je o údržbě.Já narazil kupodivu na docela slušnej kousek.Hlava byla v pořádku ale rozvody už byly v háji tak se měnily a jen okolo motoru byla první investice 28t.kč s prací a druhá 22t.kč když se dělala spojka.Potom gumy 10t.kč atd.Ale jinak na to auto vzpomínám hrozně rád.navíc mělo 2t na kouli což teď dost postrádám
13:01:11
13.05.2011
13.05.2011
havlik
-> MerHanz: no do 60tis blbe bude schanět HDI navíc 2.0HDI stojí za hovno 1.9TD nemuzu nikomu doporucit leda tak 2.1TD z toho vycházi 2.2HDI a 2.2HDI skoro nesežene a kdyz jo tak rozhodne ne za 60. Kazdopádne novej xicht vypada lip ale rozhodne bych to nevidel jako nejaky vychodisko pro rozhodovaní vzít či nevzít novej xicht ma tedy i trosku jinou zadni napravu
12:58:20
13.05.2011
13.05.2011
MerHanz
-> havlik: 406 je fajn, ale v benzínu?? To bude jezdit za 8 a víc. A nevim teď jak to vychází finančne aby to byla už ta s čirou. To byli myslím 99 a vejš.Kolega měl kombíka s 2,0 a jezdil v průměru okolo 9ti a závodník to nebyl. Koupil to, protože to měl dědek ve stodole a nejezdil s tím. Mělo to nalítáno 56tic.
12:19:39
13.05.2011
13.05.2011
Durnbach
-> Jirik_Tuňák:
Souhlas.
-> VeTeV:
Vím, že v Brně je týpek. Abych ti řekl pravdu, moc se mi líbí XM. Ale neměl bych chuť jezdit kvůli každé kravince 100km tam a zpět. Pokud by nemělo protipadací kouli, tak ti to auto lehne a normální odtahovka to nenaloží. Odtah do Brna to by byl luxus. Včera jsem si nechal odtáhnout Mercedes co má dvě tuny, odtahovka jela z Kroměříže a odtažení do servisu cca 8km vyšlo na 3300Kč - placeno pojištovnou. Táhnout Citrouše do Brna by mě asi nikdo neproplatil. Hydra je věc ale dost lidí se jí bojí. U Citroenu je ještě štěstí, že se koule dají dofukovat. Já mám u aut hydrauliku jen na zadek a tak koule musíš jedině měnit. Z čeho se to skládá jsou tlumiče 15000Kč/ks, koule 3500Kč/ks, regulační kostka, nivo pumpa na motoru a nádobka se ZHM. Obvykle stačí vyměnit koule a kapalinu cca 10 000Kč a začne to fungovat jak má. Ale pokud jsou v háji i tlumiče, tak je to 40-50 tis. A to je čistě mechanickej systém. Žádná elektronika.
Vždy jde o údržbu minulého majitele. Ale ty tomu rozumíš, tak si nemusíme říkat co a jak. Když se to ale začne sypat tak je průser.
Souhlas.
-> VeTeV:
Vím, že v Brně je týpek. Abych ti řekl pravdu, moc se mi líbí XM. Ale neměl bych chuť jezdit kvůli každé kravince 100km tam a zpět. Pokud by nemělo protipadací kouli, tak ti to auto lehne a normální odtahovka to nenaloží. Odtah do Brna to by byl luxus. Včera jsem si nechal odtáhnout Mercedes co má dvě tuny, odtahovka jela z Kroměříže a odtažení do servisu cca 8km vyšlo na 3300Kč - placeno pojištovnou. Táhnout Citrouše do Brna by mě asi nikdo neproplatil. Hydra je věc ale dost lidí se jí bojí. U Citroenu je ještě štěstí, že se koule dají dofukovat. Já mám u aut hydrauliku jen na zadek a tak koule musíš jedině měnit. Z čeho se to skládá jsou tlumiče 15000Kč/ks, koule 3500Kč/ks, regulační kostka, nivo pumpa na motoru a nádobka se ZHM. Obvykle stačí vyměnit koule a kapalinu cca 10 000Kč a začne to fungovat jak má. Ale pokud jsou v háji i tlumiče, tak je to 40-50 tis. A to je čistě mechanickej systém. Žádná elektronika.
Vždy jde o údržbu minulého majitele. Ale ty tomu rozumíš, tak si nemusíme říkat co a jak. Když se to ale začne sypat tak je průser.
11:58:18
13.05.2011
13.05.2011
VeTeV
Durnbach 13.05.11 11:45:16 napsal:
Xantia- má něco do sebe. Na virtu je o ní dost napsané. Ale má úžasnou
hydrauliku na kterou skoro každý kašle a neudržuje ji. Navíc, to chce
servisáka co tomuhle problému rozumí a ví kam sáhnout, když se něco
podělá.
306 na tu jsem taky moc nadávek neslyšel.
Za mě buď xsara nebo 306.
306tou má Gim a zrovna ji nechválí a mimochodem jí měl i rohlíkář :-)
jako tydle kecy o hydře mě dostávají - kor když jsi ze Zlína - v brně je nejvyhlášenější borec na hydru v ČR a jestli jsi narazil na můj koment, tak mě vyměnil kapalinu, dofoukl koule, seřídil světlou výšku auta a odvzdušnil brzdy za 2tis Kč,- a mám na jistojistě min. 2 roky klid (případně na 60tis km)...
a stačí jednoduchá věc, povolit víčko na nádobce kapaliny a stčit šroubovák dovnitř a podívat se na barvu kapaliny, případně vytáhnout sítko a víš na čem jsi velice rychle - je li kapalina zelená (max mírně do žluta) a tekutá, je vše OK, ale jak vytáhneš bahno, tka pryč od toho... pak další jednoduchou kontorlou je zahejbání s autem nahoru dolu - uvidíš jak rychle to jde nahoru, dolu, co to vydává za zvuky... a nahoře nechat, vypnout motor a koukat co to dělá po zhasnutí - malinko se to položí, ale nesmí to padat rychle na zem...
každopádně, kdo jednou hydru zkusí, náhradu najde velmi těžko
Xantia- má něco do sebe. Na virtu je o ní dost napsané. Ale má úžasnou
hydrauliku na kterou skoro každý kašle a neudržuje ji. Navíc, to chce
servisáka co tomuhle problému rozumí a ví kam sáhnout, když se něco
podělá.
306 na tu jsem taky moc nadávek neslyšel.
Za mě buď xsara nebo 306.
306tou má Gim a zrovna ji nechválí a mimochodem jí měl i rohlíkář :-)
jako tydle kecy o hydře mě dostávají - kor když jsi ze Zlína - v brně je nejvyhlášenější borec na hydru v ČR a jestli jsi narazil na můj koment, tak mě vyměnil kapalinu, dofoukl koule, seřídil světlou výšku auta a odvzdušnil brzdy za 2tis Kč,- a mám na jistojistě min. 2 roky klid (případně na 60tis km)...
a stačí jednoduchá věc, povolit víčko na nádobce kapaliny a stčit šroubovák dovnitř a podívat se na barvu kapaliny, případně vytáhnout sítko a víš na čem jsi velice rychle - je li kapalina zelená (max mírně do žluta) a tekutá, je vše OK, ale jak vytáhneš bahno, tka pryč od toho... pak další jednoduchou kontorlou je zahejbání s autem nahoru dolu - uvidíš jak rychle to jde nahoru, dolu, co to vydává za zvuky... a nahoře nechat, vypnout motor a koukat co to dělá po zhasnutí - malinko se to položí, ale nesmí to padat rychle na zem...
každopádně, kdo jednou hydru zkusí, náhradu najde velmi těžko
11:55:07
13.05.2011
13.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Durnbach: Ono s tímhle rozpočtem mu stejně nic jinýho než pořízení francouze nezbývá. Sežene ho ve výbavě co požaduje, rezavý to bude málo nebo vůbec, bude novější než ostatní auta, servis a ND není finančně náročnej a vzhledem k tomu, jakej je o ty auta "zájem" a za jakou cenu se prodávají, tak je stáčení km méně časté. Když už se musí věnovat větší péče podvozku (čepy apod.), tak mají aspoň trvanlivý, pohodlný a pohledný interiery. Tudíž ani po větších porcích km to uvnitř nevypadá jak ve squatu.
Ono mít na autě 400 000 km je úctyhodné, že to vůz vydržel, ale na tom autě to prostě už znát je. Čím nižší třída auta, tím více.
Ono mít na autě 400 000 km je úctyhodné, že to vůz vydržel, ale na tom autě to prostě už znát je. Čím nižší třída auta, tím více.
11:45:16
13.05.2011
13.05.2011
Durnbach
-> Jirik_Tuňák:
To co píšu není jen kvůli to mu aby to někoho zajímalo. Dál jsem se na to BMW nedíval, protože to není zrovna můj šálek kávy. Ale dívat se na km u ojetýho auta je zbytečné, jistě to sám uznáš. Když se v rodině kupovalo už 4-tý ojetý auto. Nejsme ani jeden blbý a víme jak to chodí. S autem se dá bez problému najet za tři roky 350 000km dotáhne se sem a stočí se na 100 000km. A všichni jsou spokojení.
-> Bagrr- máma mele Emu:
Ve svou dobu stála E36 průměrně zhruba 900 000Kč tak dát za originální dneska 1000 není z pohledu tehdejší ceny moc. Ale pokud si koupil jetý dejme tomu za 30 tis, tak je kupovat do něj hlavici za 1000Kč nesmysl. Jen pro srovnání u MB by tá hlavice stála 3-7 tis podle modelu.
No ale ať mu to tu nezasíráme. Hledá něco levnějšího na provoz než je stará Formule. A to BMW 5 určitě nebude.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Pokud ti v životě chybí poslední věc a to je auto s p*čou na kapotě kup si Renaulta.
Golf III. by nebyl špatná volba ale je už dost starej. Hodně kusu je stočenejch, opravený bouračky, rezaví jako o závod.
Citroen xsara se jeví jako dokonalá náhrada za formana. Nemá hydraulický podvozek.
Xantia- má něco do sebe. Na virtu je o ní dost napsané. Ale má úžasnou hydrauliku na kterou skoro každý kašle a neudržuje ji. Navíc, to chce servisáka co tomuhle problému rozumí a ví kam sáhnout, když se něco podělá.
306 na tu jsem taky moc nadávek neslyšel.
Za mě buď xsara nebo 306.
To co píšu není jen kvůli to mu aby to někoho zajímalo. Dál jsem se na to BMW nedíval, protože to není zrovna můj šálek kávy. Ale dívat se na km u ojetýho auta je zbytečné, jistě to sám uznáš. Když se v rodině kupovalo už 4-tý ojetý auto. Nejsme ani jeden blbý a víme jak to chodí. S autem se dá bez problému najet za tři roky 350 000km dotáhne se sem a stočí se na 100 000km. A všichni jsou spokojení.
-> Bagrr- máma mele Emu:
Ve svou dobu stála E36 průměrně zhruba 900 000Kč tak dát za originální dneska 1000 není z pohledu tehdejší ceny moc. Ale pokud si koupil jetý dejme tomu za 30 tis, tak je kupovat do něj hlavici za 1000Kč nesmysl. Jen pro srovnání u MB by tá hlavice stála 3-7 tis podle modelu.
No ale ať mu to tu nezasíráme. Hledá něco levnějšího na provoz než je stará Formule. A to BMW 5 určitě nebude.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Pokud ti v životě chybí poslední věc a to je auto s p*čou na kapotě kup si Renaulta.
Golf III. by nebyl špatná volba ale je už dost starej. Hodně kusu je stočenejch, opravený bouračky, rezaví jako o závod.
Citroen xsara se jeví jako dokonalá náhrada za formana. Nemá hydraulický podvozek.
Xantia- má něco do sebe. Na virtu je o ní dost napsané. Ale má úžasnou hydrauliku na kterou skoro každý kašle a neudržuje ji. Navíc, to chce servisáka co tomuhle problému rozumí a ví kam sáhnout, když se něco podělá.
306 na tu jsem taky moc nadávek neslyšel.
Za mě buď xsara nebo 306.