Nafta z toho důvodu, že předpokládám že to auto nějaký pátek budu živit já a k naftě mám přístup...
Dále, cena jest taková, protože předpokládám že víc nebude k dispozici a hlavně to auto jest plánováno jakožto první otloukánek, s tím že by měl vydržet max dva roky a pak něco lepšího...
felicii přítelkyně předem zamítla, tvrdý sezení, prostoru míň jak v 205 atd atd... Mno a teď se zamilovala do xantie díky tomu že mi to začalo pružit tak jak má :-D akorát při couvání si to rozmyslela, když neviděla kde ji končí auto :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák do +- 12t pro ženskou, jaký?
prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 27.04.2011 do 27.04.2011, založil/a Bagrr- máma mele Emu
21:37:55
27.04.2011
27.04.2011
Bagrr- máma mele Emu
12:36:56
27.04.2011
27.04.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: a nebo vozidlo na dovolenou - známý jezdili v Corse 1,2 na dovolenou po půlce Evropy, než se tomu rozskočil motor a shnilo to na padrť - byl to zajímací pohled, ale když jsme jel do Švédos, tka to byla asi stejně "úchvatná podívaná"
ale jest pravdou že prckové lidi chtějí - jako na dojíždění do práce by mě to stačilo... na dovolenou bych to zamknul na 10 západů
ale jest pravdou že prckové lidi chtějí - jako na dojíždění do práce by mě to stačilo... na dovolenou bych to zamknul na 10 západů
12:33:14
27.04.2011
27.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Mě se pomálu zdá, že u těch ojetin si při stejném stáří lepší cenu drží tyhle malý fazole, než to co máme např. my.
A úplně nejvíc se mi líbí, že v zahraničí se fazole = auto pro manželku, nebo na nákupy a u nás je to fazole = rodinné vozidlo.
A úplně nejvíc se mi líbí, že v zahraničí se fazole = auto pro manželku, nebo na nákupy a u nás je to fazole = rodinné vozidlo.
12:31:13
27.04.2011
27.04.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: jj je to bohuzel tak - jinde vrak u nas efesni auto - a ze takovych denne poznavam, majitele meni sve 120 a notne orezle Feldy za jiny vrak, ovsem s nalepkou "porizeno v risi, prvni majitel, pravidelne servisovano, najeto max 120tis km" - jen ty jejich krasky po dvou letech vykvetou jak lucni kviti a pocet zavad a jejich nasledne leceni presahne 3-5x kupni cenu stroje.... ale vis jak rozlozi se to do nekolika let a clovek to pak bud vzda a nebo v tom utopi toliko, ze si to musi nechat dokud se to opravdu nerozpadne...
jako me by se ze vseho nejvic libilo neco jako saxik ci 106ka v 1,5D - jenze ty ceny se silene drzi a davat za prdichvosta prachu jak za zzlaty prase se me opravdu nechce... tak jdem si rekl, dve "auta" staci....
jako me by se ze vseho nejvic libilo neco jako saxik ci 106ka v 1,5D - jenze ty ceny se silene drzi a davat za prdichvosta prachu jak za zzlaty prase se me opravdu nechce... tak jdem si rekl, dve "auta" staci....
12:19:29
27.04.2011
27.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Tak osobně bych si něco přihodil, popř. si vzal malou půjčku, než abych koupil něco za 10 000,- a dalších 20 000,- do teho nacpal, aby to vůbec nějak jezdilo. Nesmíme zapomínat na to, že venku se většiny ojetin zbavili a občan ČR to zachránil před šrotištěm tím, že to bude ještě 10 let spokojeně užívat. Takže ve většině případů - čím nižší cena, tím blíže šrotišti.
12:11:27
27.04.2011
27.04.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: bagrik ma rad domaci prace - on si poradi
12:05:00
27.04.2011
27.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Matthes, záškodník z TechWebu 27.04.11 10:12:57 napsal:
→ Mantrabeach: Jestli to je pro tu jeho mladou buchtu tak si
akorat skurvi zada v hyjennich sedackach Moje řeč, já vždycky po pár km nevím jak si sednout. Přijde mi, že jsou dole u sedáku hrozně vyboulené a pak jakoby ujíždí dozadu. I na mojí malou výšku mají nezvykle krátké sedáky a opěráky. Když sedím v ségry 205ce 1.1i (93, takovej ten džínovej interier), tak ta má sedačky bez jakéhokoliv výraznějšího vedení, něco jako 120ka. Stejně se tam ale sedí hrozně pohodlně a příjemně. Auto je vůbec takové příjemně ovladatelné a houpavé, na druhou stranu solidně sedí.
Z tohohle pohledu nechápu, že když první vyjel kolem roku 1983 (až 1997), že je takovej rozdíl v pohodlí. Postarší vzhled interieru a exterieru proti Felině stranou, 205ce rok vzniku nikdo neodpáře.
Zadním rozměrným oknem je vidět až na zem, takže se perfektně couvá a když se člověk nahne, vidí roh přední kapoty a blatníku. Pro žensko ideální, jen škoda toho serva, to se dávalo snad jen do silnějšího GTička. Je hodně znát, když jsou tam nové zimní 155/70/13 (tam se točí pěkně), ale jak se dají ojeté 165/70/13, tak volant výrazně přituhne a na místě pro ženskou nic moc, ale pořád lze točit snáze než u Fifi.
Rád bych ještě připomněl, že ségra ji koupila za tuším 27 000,- kč + k tomu zaplatila EKO 5000,- a měla rochlej pravej blatník. Dostala k tomu ale ještě jedny disky, vedenou servisku, najeto 131 000 km, teď se stáčely kotouče, měnilo pravé jednoduché rameno, dělaly rozvody, nové všechny náplně a čistila klapka. Jinak je auto v pořádku, koroze žádná, pouze vpředu pod držákem heveru v motorovém prostoru (na druhé straně taky - typické místo u 205tek).
Tak nevím, jestli dobře pořídíš, s takhle napnutým rozpočtem.
→ Mantrabeach: Jestli to je pro tu jeho mladou buchtu tak si
akorat skurvi zada v hyjennich sedackach Moje řeč, já vždycky po pár km nevím jak si sednout. Přijde mi, že jsou dole u sedáku hrozně vyboulené a pak jakoby ujíždí dozadu. I na mojí malou výšku mají nezvykle krátké sedáky a opěráky. Když sedím v ségry 205ce 1.1i (93, takovej ten džínovej interier), tak ta má sedačky bez jakéhokoliv výraznějšího vedení, něco jako 120ka. Stejně se tam ale sedí hrozně pohodlně a příjemně. Auto je vůbec takové příjemně ovladatelné a houpavé, na druhou stranu solidně sedí.
Z tohohle pohledu nechápu, že když první vyjel kolem roku 1983 (až 1997), že je takovej rozdíl v pohodlí. Postarší vzhled interieru a exterieru proti Felině stranou, 205ce rok vzniku nikdo neodpáře.
Zadním rozměrným oknem je vidět až na zem, takže se perfektně couvá a když se člověk nahne, vidí roh přední kapoty a blatníku. Pro žensko ideální, jen škoda toho serva, to se dávalo snad jen do silnějšího GTička. Je hodně znát, když jsou tam nové zimní 155/70/13 (tam se točí pěkně), ale jak se dají ojeté 165/70/13, tak volant výrazně přituhne a na místě pro ženskou nic moc, ale pořád lze točit snáze než u Fifi.
Rád bych ještě připomněl, že ségra ji koupila za tuším 27 000,- kč + k tomu zaplatila EKO 5000,- a měla rochlej pravej blatník. Dostala k tomu ale ještě jedny disky, vedenou servisku, najeto 131 000 km, teď se stáčely kotouče, měnilo pravé jednoduché rameno, dělaly rozvody, nové všechny náplně a čistila klapka. Jinak je auto v pořádku, koroze žádná, pouze vpředu pod držákem heveru v motorovém prostoru (na druhé straně taky - typické místo u 205tek).
Tak nevím, jestli dobře pořídíš, s takhle napnutým rozpočtem.
11:26:47
27.04.2011
27.04.2011
Mantrabeach
-> U-Geen: no asi nemá no,spíš celkovej stav
11:19:03
27.04.2011
27.04.2011
U-Geen
ma na ten pocet km cenu resit, zda to bude benzin nebo diesel? ...
10:18:41
27.04.2011
27.04.2011
Mantrabeach
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nj a proto říkám co za ty prachy chtít.zase jestli s tím jeho bába bude jezdit jen pár km denně tak bych to neřešil
10:17:44
27.04.2011
27.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mantrabeach: Ale tam nejde jen o tvrdost, jde hlavne o tvar. To mi lame zada vzdycky.
10:16:09
27.04.2011
27.04.2011
Mantrabeach
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hele já vím že jsou tvrdý ty sedačky ale já sem seděl v astře 2000 a ta má teprve tvrdý sedačky.já jezdím v laurině,pravda jsou měkčí ale jezdil jsem i v normálních a pohoda.zase co za ty prachy chtít
10:13:31
27.04.2011
27.04.2011
Mantrabeach
-> Hřib: jako za ty prachy bude hodně dlouho hledat slušnej kus,to už jsem taky dřív vzdal.za to se nedalo nic extra sehnat,prostě skoro vraky.to už musí bejt když nakdeš rozumnej kousek.a stejně ty investice do toho auta budou.koukal bych rozhodně po komplet pojízdným autě s technickou aspoň na rok a postupně dával dokupy
10:12:57
27.04.2011
27.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mantrabeach: Jestli to je pro tu jeho mladou buchtu tak si akorat skurvi zada v hyjennich sedackach
10:11:42
27.04.2011
27.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Hřib: No u 1,4 praskaly hlavy proc? Pac tam curaci nedali teplomer. Je tam jen kontrolka, ktera se rozsviti, kdyz uz je to cely v prdeli. Takhle to brutalne uvaril kamarad, ale nastesti stacilo srovnat hlavu a pohoda.
Ale AX hnije jak brambory.
Ale AX hnije jak brambory.
10:10:16
27.04.2011
27.04.2011
Hřib
To all: když napíše +-12000...
-> Bagrr- máma mele Emu: AX bych se nebál, ale radši s 1,5D, ty 1,4 se často hřály - praskaly hlavy, křivé bloky. Zkus se mrknout ještě po ZX, jsou levné a bez hydry
-> Bagrr- máma mele Emu: AX bych se nebál, ale radši s 1,5D, ty 1,4 se často hřály - praskaly hlavy, křivé bloky. Zkus se mrknout ještě po ZX, jsou levné a bez hydry
10:08:13
27.04.2011
27.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Strejda ma 205 fdyzlu. Nema ho ani fturbu ani na hlinach, ale rikal, ze to dobrou sluzbu udela. Zlobila ho koroze a naftovy vedeni od nadrze. Mel zpuchrelou hadici a zavzdusnovalo se mu cerpadlo, takze start byl problem a delalo to kourove efekty, ze nebylo v cely vsi videt. No a taky mu prasknul rozvodak a potkal se motor, ale to bylo jeho lemplovstvi, se tak dlouho odhodlaval udelat rozvody az to prdlo Dal jinej motor a vali dal.
10:02:22
27.04.2011
27.04.2011
Mantrabeach
auto.bazos.cz/inzerat/...
/Prodam-Skoda-felicia-19D.
php
tady je jedna
a tady jedna na plyn,trochu víc peněz a žádný fotky
auto.bazos.cz/inzerat/... /Felicia-comi-16-Mpi-LPG.p hp
tady je jedna
a tady jedna na plyn,trochu víc peněz a žádný fotky
auto.bazos.cz/inzerat/... /Felicia-comi-16-Mpi-LPG.p hp
09:43:17
27.04.2011
27.04.2011
Mantrabeach
a co felina 1.9d?jako za ty prachy tobudou skoro vraky jestli to má bejt nafťák,a něco s plynem?to za ty prachy tak fáčko,možná i felda ale to bude taky takovej polovrak.zase nízký provozní náklady tam jsou
09:23:56
27.04.2011
27.04.2011
1560 - zrušená registrace
Tak BX není zrovna levný na provoz, soused do toho vráží pořád něco. Ale počítej s tím, že u starých aut to takto bude pořád.
P.S.: Kolega teď koupil Dacii, nevím teda kterou, rok 2001, cenovka 30tis. Co jít touhle cestou? Trochu dražší, než chceš, ale službu to udělá lepší, posrat se tam nemá co, je to novější, než 205, a spotřeba prej prakticky žádná. Akorát značka auta samozřejmě vzbuzuje spíše posměch.
P.S.: Kolega teď koupil Dacii, nevím teda kterou, rok 2001, cenovka 30tis. Co jít touhle cestou? Trochu dražší, než chceš, ale službu to udělá lepší, posrat se tam nemá co, je to novější, než 205, a spotřeba prej prakticky žádná. Akorát značka auta samozřejmě vzbuzuje spíše posměch.
06:52:47
27.04.2011
27.04.2011
Bagrr- máma mele Emu
Tak 106 či saxo byly favority do doby než se zjistila cenová relace i teď slušnější kousek nejde pod 25... Ohledně bx, hydrauliky bych se nebál... Vím o co jde a co si pohlídat... A vzhledem ke kilometraži to není o nic extra dražší ročně na provozní náklady... Dofuk koulí max litr za dva roky, zároveň výměna lhm taky litr...
Zatím tedy vede jak u mě tak u přítelkyně ta 205 s 1.8d... V dané cenovce to nejsou až takové pasti a docela i rozumný kousky se dají sehnat....
Zatím tedy vede jak u mě tak u přítelkyně ta 205 s 1.8d... V dané cenovce to nejsou až takové pasti a docela i rozumný kousky se dají sehnat....
06:36:47
27.04.2011
27.04.2011
Durnbach
U BX který se přestalo dělat před 17-ti lety a má hydraulický podvozek bych nečekal nízké provozní náklady. Něco podobnýho jsem před půl rokem hledal pro máti a když člověk sehnal slušnou 106 tak byla od 30 ti nahoru. Ale teď to už docela kleslo. Renaut Clio taky není špatná volba.
05:55:13
27.04.2011
27.04.2011
saSaT
a co 106ka nebo saxo v motorizaci 1,5D?
02:58:08
27.04.2011
27.04.2011
Bagrr- máma mele Emu
Otázka je následující, jaký auto doporučite pro ženskou, která by s ním měla jezdit cca 10km tam a z5 denně... Mělo by být velikostně jako +- p205, cenově viz nadpis, co nejnižší provozní náklady...
Zatím jsou ve výběru 205, bx, ax... Předpoklad jest nafta... Benzín buď s plynem nebo vůbec...
Zatím jsou ve výběru 205, bx, ax... Předpoklad jest nafta... Benzín buď s plynem nebo vůbec...