Chlazeny kotouce

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 29.03.2011 do 30.03.2011, založil/a Syny
řadit dle data
06:36:04
30.03.2011
Bagrr- máma mele Emu
283 taky z obou stran stejně masa... A naopak víc se mi sjíždí vnitřek u pístku...
18:19:25
29.03.2011
Syny
-> Tuner#2: Podle me to venku brzdi vic i kdyz to bude trmen novej... Je tam vetsi plocha desticky a myslim, ze ji pritlacuje i vetsi plocha trmenu oproti vnitrni plose pistku...



-> Jirik_Tuňák: Tak me tohle bohate na 90HP a 1005kg staci teda :) Do ted tam byl plnej 239mm, takze tohle si myslim, ze je pro to auto az az :)
upraveno 1x, naposled 29.03.2011 18:19:40
15:40:10
29.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak ono dokud vše funguje jak má a pístek není přirezlej a to samé vodící čepy, tak to brzdí z obou stran stejně, ale po čase se to ukáže. Já měl taky na Fávu desky na jedné straně na plech a na druhé bylo ještě dobře 3mm obložení, možná i víc a takhle to vyndavá švára pomalu z každého auta... Takže proč nezvýšit životnost kotouče tímhle? 2
15:16:18
29.03.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Jenomže my máme brzdiče, jako jsou na tomhle velký kotouče. 3
13:50:52
29.03.2011
havlik
-> Jirik_Tuňák: já mam na oktávce 288 a jsou taky stejný z obou stran na plovoucim třmenu. Tak nevim
12:32:57
29.03.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: 3 Já mám taky plavací, ale kotouč mám stejnej z obou stran, ale ten je 266 mm. Škoda, že nemám 3.0 V6, měl bych krásných 288 mm. 1
11:45:09
29.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 29.03.11 00:40:46: Je to díky té konstrukci plovoucího jednopístku, celkem běžná věc. Pořádné brzdiče mají kotouč stejný na obě strany 2 1
09:07:01
29.03.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: Ja bych rekl, ze proste ta vnejsi strana brzdi vic a tak ji tam nechali vic „masa“. Desticky jsou vlastne taky jiny vnitrni a vnejsi. A ze se ten vnejske ojizdi vic ses presvedcil i tim, ze ti vnejsi desticky ubylo vic nez vnitrni (na starych kotoucich a destickach). Myslitm ze ta nesymetricnost je tedy proto. 4
08:07:01
29.03.2011
jarda.u1
-> Syny: kamarad to ma u Leona presne naopak,bude to prave kvuli tomu...
06:58:26
29.03.2011
OndraKrupi
myslim si že sis odpověděl sám. 4
00:40:46
29.03.2011
Syny
Mam jednu otazku ohledne brzd co sem daval tedko na Seata... Jsou to chlazeny 239mm kotouce (sirka 20mm), ale zarazilo me, ze z vnejsi strany jsou tlustsi nez z vnitrni. Ze ta vetraci drazka neni symetricky uprostred. Proc to? Jako jedinej duvod mi napada, ze proste ta vnejsi strana brzdi vic a tak ji tam nechali vic "masa". Desticky jsou vlastne taky jiny vnitrni a vnejsi. A ze se ten vnejske ojizdi vic jsem se presvedcil i tim, ze mi vnejsi desticky ubylo vic nez vnitrni (na starych kotoucich a destickach). Myslite ze ta nesymetricnost je tedy proto?
zvětšit Chlazeny kotouce - obrázek od Syny vložen 29.03.2011 00:40:46
upraveno 1x, naposled 29.03.2011 00:42:15
Extreme Tyres