skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake "gti" ?
prohledat
143 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.03.2011 do 14.04.2011, založil/a Vojta - zrušená registrace
06:47:45
14.04.2011
14.04.2011
Bagrr- máma mele Emu
Tu polokožu těžce závidím... Co bych za ní dal... Celokůže co mám je fajn na údržbu, ale v létě to je mírně nepříjemný... V zimě mi to je putna, protože jsou vyhřivany...
20:01:29
13.04.2011
13.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Vojta 13.04.11 19:48:20: Stejný sací měl ZX vulkánoš.
20:00:55
13.04.2011
13.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> skodovak: A to je ještě ke všemu jenom šestnáctka
20:00:07
13.04.2011
13.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> alpin: Ano, i já mám v Kantíkovi alcantaru. :-D To jsme tady v té době, kdy to bylo vyrobeno, ani neznali. :-D
19:58:19
13.04.2011
13.04.2011
zdenike
nechce sa mi to čítať celé ale ja by som si vybral civic 16 Vti, ma to 160 koni, neodchádza to, má výborný podvozok, ďalej osobne mám dobrú skusenosť s Astrou Gsi 1991 2.0 8 ventil ešte, parádne zvezenie.
19:51:40
13.04.2011
13.04.2011
skodovak
Jedno GTi jsem měl doma na opravu...a jak tu zaznělo pila to opravdu je
19:48:43
13.04.2011
13.04.2011
alpin
-> Vojta: v strede je alcantara ?
19:46:00
13.04.2011
13.04.2011
Vojta - zrušená registrace
No zatim opravujeme opravujeme, cepy, silentbloky, rozvody, remeny..jaj ale je to pila:-D
21:13:13
09.04.2011
09.04.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: mě taky teplometr ukazuje mezi 80-90
-> Vojta: no jsme zvedav jak budes spokonej
-> Vojta: no jsme zvedav jak budes spokonej
20:27:09
08.04.2011
08.04.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: ikdyž je pravda že kombík si teď umanul že teploměr bude fungovat lepšejcky... Nedalo mi to a změřil jsem teplotu chladiva a najednou teploměr kecá nepatrně do plusu... Takže jsem rád...
Jinak torzky se stabikem byly znát i u 405... Svezení na hranici bylo úplně o něčem jiným než s koktou... Neberu-li v potaz že ta hranice byla u 405 posunuta o 10-20 km/h vyšším směrem... A kdo ví, jestli to ještě byla hranice (na standartních gumach... O 205/55-15 se bavit nebudu, protože to už bylo úplně o něčem jiným :-D)
Jinak torzky se stabikem byly znát i u 405... Svezení na hranici bylo úplně o něčem jiným než s koktou... Neberu-li v potaz že ta hranice byla u 405 posunuta o 10-20 km/h vyšším směrem... A kdo ví, jestli to ještě byla hranice (na standartních gumach... O 205/55-15 se bavit nebudu, protože to už bylo úplně o něčem jiným :-D)
10:15:21
08.04.2011
08.04.2011
Luky
Klima je zbytečně těžká do takového auta, pokud nefunguje, o důvod víc to auto odlehčit
09:38:33
08.04.2011
08.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Vojta: Každopádně jsi koupil něco, co už si dnes nekoupíš.
Dneska je to samé omezení, ekologie, stabilizační systémy a podobné pičárny.
Jinak jak to dřepí v zatáčkách? Když to má (jak každej hubuje - já na tom nevidím nic špatného) vzadu torzky se stabíkem. Furt lepší dvojice ramen než ohnutá trubka.
Podle mě zážitek, což?
Dneska je to samé omezení, ekologie, stabilizační systémy a podobné pičárny.
Jinak jak to dřepí v zatáčkách? Když to má (jak každej hubuje - já na tom nevidím nic špatného) vzadu torzky se stabíkem. Furt lepší dvojice ramen než ohnutá trubka.
Podle mě zážitek, což?
09:20:43
08.04.2011
08.04.2011
afro100
S tym lakom to nebude otazka roku vyroby ale skor otazka koni ...
Videl som niekolko r19 16v (pre neznalych 100kW) kt. boli rozne pobuchane, poskrabane a pod ... Niekto to obcas holt neda a niekam to odlozi ...
Videl som niekolko r19 16v (pre neznalych 100kW) kt. boli rozne pobuchane, poskrabane a pod ... Niekto to obcas holt neda a niekam to odlozi ...
09:15:45
08.04.2011
08.04.2011
Vojta - zrušená registrace
Diky hosi, uvidime. Na klimu se kouknu o vikendu s mechanikem tak jak na jine veci.
Co se tyce celolaku, co se da delat..auta z toho roku vyroby byly skoro vsechny tuknute..min nebo vic, toto nevypada na nejakou total bořku. a pokud to bylo tukle na blatku, skrabance a jine..mozna nejaka koroze? no tak to opravil a nalakoval :) To me zas tak neodrazuje. Auto je rovne a pokud opravene tak laik nepozna..a mechanik (byl jsem tam jen vcera at se na tookem koukne) tak krom laku rekl, ze to neni nic hrozneho a borene to moc nebylo..to uz ted nema smysl resit. Auto mam doma, musim jej dat do uspokojiveho a a bezpecneho stavu.
Co se tyce celolaku, co se da delat..auta z toho roku vyroby byly skoro vsechny tuknute..min nebo vic, toto nevypada na nejakou total bořku. a pokud to bylo tukle na blatku, skrabance a jine..mozna nejaka koroze? no tak to opravil a nalakoval :) To me zas tak neodrazuje. Auto je rovne a pokud opravene tak laik nepozna..a mechanik (byl jsem tam jen vcera at se na tookem koukne) tak krom laku rekl, ze to neni nic hrozneho a borene to moc nebylo..to uz ted nema smysl resit. Auto mam doma, musim jej dat do uspokojiveho a a bezpecneho stavu.
09:04:21
08.04.2011
08.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já třeba tenhle problém nemám. Sahary sice spínají lehce nad 90, ale provozní teplotu mám spíše mezi 80 a 90 od počátku (5 let).
-> Vojta: Jestli bude KO kompresor, tak máš auto bez klimy. Protože z vrakoviště nemusí být v lepším stavu a novej je drahej. Krom toho je v chladivu i podíl oleje, takže by se měl zvláště u starších vozů sem tam pustit, aby se promazal.
Např. u vybranejch novejch aut je problém, že by objem chladiva neměl poklesnout na kriticky nízkou mez, nebo úplně vyprchat (nová C4), protože běží trvale.
Jinak samo čepy vejfuk a podobný pičárny je spotřebák, to by od koupě vozidla nemělo odrazovat.
Celolak u takhle ne zrovna historického auta možná ano.
-> Vojta: Jestli bude KO kompresor, tak máš auto bez klimy. Protože z vrakoviště nemusí být v lepším stavu a novej je drahej. Krom toho je v chladivu i podíl oleje, takže by se měl zvláště u starších vozů sem tam pustit, aby se promazal.
Např. u vybranejch novejch aut je problém, že by objem chladiva neměl poklesnout na kriticky nízkou mez, nebo úplně vyprchat (nová C4), protože běží trvale.
Jinak samo čepy vejfuk a podobný pičárny je spotřebák, to by od koupě vozidla nemělo odrazovat.
Celolak u takhle ne zrovna historického auta možná ano.
22:58:34
07.04.2011
07.04.2011
gim
-> Vojta: ať slouží, jen bacha u týdle verze je snad všechno jiné než normální 306. Ikdyž mluvit o normálním u peugeotu, kde každý motor má x různých variant dilů :-)
22:39:44
07.04.2011
07.04.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Vojta: teplota u frantiku podle teploměru vůbec nemá smysl řešit... Standartně ukazuje i po 50km jízdě kombi 50/50 město/mimo 70-75 a při 90 spínaj sahary naplno... Poznatek jak z obou xantii tak z 405.... Ať benzín tak nafta... Opravdu nejlepší je při zahřátem motoru po delší jízdě změřit teplotu přímo v expanzce.... Jinak klima může být nějaká prkotina... Nějaký čidlo nebo tak něco.... Každopádně přeju ať peu slouží...
22:31:15
07.04.2011
07.04.2011
afro100
-> Vojta: mne na 406 budik dalej ako na 75° nevyleze nech robim cokolvek ...
20:48:05
07.04.2011
07.04.2011
MerHanz
-> Vojta: Teplotu nejprv zmer aspon v pri odu do expanzky cejchovanym teplomerem,dost se stav ze u frantiku kecaj budiky .A o prepnutym rozvodaku jsem slysel casto ve spojeni se sluvkem peugeot.Sam jsem mel na hdi taky sponjunkturu jako svin
20:11:53
07.04.2011
07.04.2011
Mr_Kubas
-> Vojta: Super, tak to držim palce ať s tím není problém Z fotek se mi páčí velice, tak jsem zvědav na další
19:18:47
07.04.2011
07.04.2011
Vojta - zrušená registrace
Tak jsem to koupil. Mam to druhy den doma.
Prvni poznatky
1. chybi radio...posloucham rev motoru a netesnost vyfuku nekde pod autem
2. Auto tahne solidne...skoda jen trochu vetsi vahy vozu (odlehcict?
3. V pravem kole vymlacene pravd. cepy nejake (stabilizacni bych rekl)
4. Zkusil jsem 180km/h auto stale rapidne zrychlovalo ..vic jsem nesel
Dneska jsem byl u znameho ..v sobotu pujdu s tim na rampu, je to tak nizko ze tam neni nic videt.
Kazdopadne prvni jeho poznatky:
1. Auto je po celolaku ale borene moc nebylo ..spis tukance a kdesi cosi
2. Napinaci kladka na alternator atd je KO
3. rozvody - moc naply remen
4. Zda se mu motor OK.
5. nefukcni klima (kompresor nebo je jen malo smesi)
6. Teplota motoru podezrele nizka 74°C i min...termostat?
7. nekde je foukly vyfuk...asi tesneni nebo neco..male veci to se opravi.
V sobotu se uvidi vic..kdyz tak dam par fotek pozdeji..
Hosi drzte palce..snad me frantik nesklame. Pamatuju jak jsem koupil kdysi rapida, taky vapadal OK a pak jsem do toh ozacal dubat a jak to dopadlo...cpal jsem tam prachy..ale zas jsem to mel v dobrem stavu a tesila me radost z jizdy a nemel strach ze nekde neco prdne..uvidime jak bude Pug na tom:)
Prvni poznatky
1. chybi radio...posloucham rev motoru a netesnost vyfuku nekde pod autem
2. Auto tahne solidne...skoda jen trochu vetsi vahy vozu (odlehcict?
3. V pravem kole vymlacene pravd. cepy nejake (stabilizacni bych rekl)
4. Zkusil jsem 180km/h auto stale rapidne zrychlovalo ..vic jsem nesel
Dneska jsem byl u znameho ..v sobotu pujdu s tim na rampu, je to tak nizko ze tam neni nic videt.
Kazdopadne prvni jeho poznatky:
1. Auto je po celolaku ale borene moc nebylo ..spis tukance a kdesi cosi
2. Napinaci kladka na alternator atd je KO
3. rozvody - moc naply remen
4. Zda se mu motor OK.
5. nefukcni klima (kompresor nebo je jen malo smesi)
6. Teplota motoru podezrele nizka 74°C i min...termostat?
7. nekde je foukly vyfuk...asi tesneni nebo neco..male veci to se opravi.
V sobotu se uvidi vic..kdyz tak dam par fotek pozdeji..
Hosi drzte palce..snad me frantik nesklame. Pamatuju jak jsem koupil kdysi rapida, taky vapadal OK a pak jsem do toh ozacal dubat a jak to dopadlo...cpal jsem tam prachy..ale zas jsem to mel v dobrem stavu a tesila me radost z jizdy a nemel strach ze nekde neco prdne..uvidime jak bude Pug na tom:)
16:01:51
05.04.2011
05.04.2011
MerHanz
-> Vojta: Já vim jak to myslíš. Ale prostě u takovýho auta to je buď o tý historii, nebo, že se ti zdá ok ( nejlíp to prolízt ina zvedáku a nešetřit kritickým okem ) a prostě ho chceš
20:13:45
04.04.2011
04.04.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: ale jiží, když motor z xm starší o cca 5 let jsem jen pár kravinkama překopal na motor který mi umřel v xantii, tak nevidím problém... Základ jako takový bude stejný... Potrubí a takovýhle kraviny snad snadno přehodíš ne? Výkon bude nahnanej věcma okolo motoru... Max vačky a ty když se to nepotká, taky velmi snadno přehodíš... Jak říkám, základ (holý motor) může být jakýkoli 2.0i 16v... A kdybych šel do důsledku, tak spodek je stejnej i 2.0i 8v...
19:17:28
04.04.2011
04.04.2011
Vojta - zrušená registrace
MerHanz: to je problem, to by musel vlastnit jediny clovek aby toto slo dohledat. Auto ma 13 let coz neni malo, za tu dobu se vyskytne vic majitelu takze toto je opravdu rarita bych rekl, aby k tomu byla serviska ci zdokumentovana historie nejakyma uctama za nakup veci a provedenych praci. Samozrejme, vyjimka se najde. Toto vozidlo bohuzel nejaku historii dohledatelnou moc nema. Auta vlastni vetsinou mladi lide, tak bud jim nezalezi nebo na to serou na nejakou evidenci.
19:00:11
04.04.2011
04.04.2011
MerHanz
-> Vojta: Tak na fotkách to není zlý, ale osobně byh u starýho auta typu GTI atd. chtěl aby byla známá a dokumentovaná historie včetně servisu............
18:24:41
04.04.2011
04.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jenomže tenhle má 120 kW, tzn. že to není běžnej 2.0 co měly ostatní modely PSA. Když se mrkneš např. na ZX 2.0 16V vulkána, tak to má úplně jiný potrubí a haldu serepetiček vokolo.
18:24:02
04.04.2011
04.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Vojta: Např. Xsara VTS.
Nebo si dej na Tipcars popř. cars.cz ve vyhledávání nějakej rok od, pak citron a pežot bez konkrétního modelu, výkon od 100 kw a mrkni na modely.
Jinak např. ta Xsara VTS s tím dvoulitrem, tak co říkal bejvalej kolega, tak jízdní vlastnosti masakr, ale že prej to bylo tvrdý jak prdel, každopádně prý zážitek.
Pokud jsi připraven na případnou budoucí repas motoru a přísluš., tak ho klidně vem, i přichcíplej S16 nebo GTi pojede líp než tři rapidy dohromady.
Nebo si dej na Tipcars popř. cars.cz ve vyhledávání nějakej rok od, pak citron a pežot bez konkrétního modelu, výkon od 100 kw a mrkni na modely.
Jinak např. ta Xsara VTS s tím dvoulitrem, tak co říkal bejvalej kolega, tak jízdní vlastnosti masakr, ale že prej to bylo tvrdý jak prdel, každopádně prý zážitek.
Pokud jsi připraven na případnou budoucí repas motoru a přísluš., tak ho klidně vem, i přichcíplej S16 nebo GTi pojede líp než tři rapidy dohromady.
17:16:04
04.04.2011
04.04.2011
Vojta - zrušená registrace
To je druha vec. Postavit si druhy motr..az chcipne tam ten tak vymenit. V kterych autech byly tyto motory?
Je to 2.0 16 120kw.
Je to 2.0 16 120kw.
16:45:45
04.04.2011
04.04.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: tak když si vezmu kolik se těch 2.0i 16v motorů pohybuje v koncernovejch krámech, tak bych to asi neřešil... Jinej motor sehnat, ten si podle financí postupně dělat od základu a až bude kompletně udělanej ho dát do auta a je jistota... Třeba mě se tu teď jeden dvoulitr valí v xantii na zahradě... A klidně ho pošlu někomu kdo by ho chtěl pro stavbu za 2t...
15:11:53
04.04.2011
04.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Vojta: Já bych se tomu bál naložit. A jak jsi zmiňoval právě ty amat. vrchy, sprinty. Já nevím....
Kdyžtak počítej s rezervou hlava, a min. kroužky a klidně si to vem.
Kdyžtak počítej s rezervou hlava, a min. kroužky a klidně si to vem.
15:01:44
04.04.2011
04.04.2011
Vojta - zrušená registrace
To znamena, ze si nemam kupovat stary sportwagen a prisetrit na novejsi?:))
Kuwa ono to auto je jinak v dobrem stavu, k tomu ten podvozek a kraviny.
pravda, co z toho kdyz mi to pri prasojizde prdne a pro rohliky s tim opravdu nemam v planu jezdit.
Kuwa ono to auto je jinak v dobrem stavu, k tomu ten podvozek a kraviny.
pravda, co z toho kdyz mi to pri prasojizde prdne a pro rohliky s tim opravdu nemam v planu jezdit.
14:42:24
04.04.2011
04.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Vojta: Ale to je píčovina. Myslíš, že si někdo kupuje "Sportwagen" aby s tím jezdil piánko pro rohlíky? Tahle auta jsou prostě určený pro vyžití se. A nejsem si jist, jestli bych chtěl mít sportovní auto, který má najeto 200 000 a při prasojízdě se modlil, jestli mi to tuhle nebo támhle nefoukne, nebo kdy v létě při projížďce začnou chcát 12 let starý oběhaný ztvrdlý gufera na klice a vačce a zničím si doma novou zámkovku. To platí pro všechny značky. Zrovna tak nevidím důvod, proč by starý GTička nemohly mít naježděno míň jak 100 000 km. Pokud to neměla socka a měl ještě další auto na ježdění, tak je to klidně možný. Když to ale někdo užíval denně jako spotřební vozidlo, tak :
sportovní vyžití + denní ježdění + zima/léto + sem tam krátká trasa + nemám prachy na spotřebáka a tím ani na max. údržbu = v 90% GTi hrobka.
sportovní vyžití + denní ježdění + zima/léto + sem tam krátká trasa + nemám prachy na spotřebáka a tím ani na max. údržbu = v 90% GTi hrobka.
14:28:24
04.04.2011
04.04.2011
havlik
14:25:06
04.04.2011
04.04.2011
Vojta - zrušená registrace
to je o gumach:) nechal jsem si to googlem prelozit.
Jinak hosi vaham. Volal jsem ted do cca 4 nezavislych servisu mensich vetsic, peugeot a pod. Vsichni stejny nazor. Pokud bylo o motor dobre starano muze vydrzet i 400 tisic, ale u tak stareho auta je problem dohledat historii. Zatim motor nekouri, nic neklepe apod. U tak starych aut je problem nizsi kilometraz. Vic jak tech 55 nechci moc investovat za porizeni auta. Tak bud si koupit jeste starsi herku za 25 a nacpat do toho 15-20 tisic a mit to v stavu o kterem vim ze je dobry, nebo se smirit tady s tim, ze to muze prdnout :))
Jinak hosi vaham. Volal jsem ted do cca 4 nezavislych servisu mensich vetsic, peugeot a pod. Vsichni stejny nazor. Pokud bylo o motor dobre starano muze vydrzet i 400 tisic, ale u tak stareho auta je problem dohledat historii. Zatim motor nekouri, nic neklepe apod. U tak starych aut je problem nizsi kilometraz. Vic jak tech 55 nechci moc investovat za porizeni auta. Tak bud si koupit jeste starsi herku za 25 a nacpat do toho 15-20 tisic a mit to v stavu o kterem vim ze je dobry, nebo se smirit tady s tim, ze to muze prdnout :))
14:18:34
04.04.2011
04.04.2011
havlik
-> Vojta: to jsi se dočetl kde?
14:17:07
04.04.2011
04.04.2011
Vojta - zrušená registrace
a motor najeto 5 tisic?
13:27:56
04.04.2011
04.04.2011
havlik
-> Jumbo: cena je hodně pěkná a celý to auto vypadá hoodně pěkně i tam píše že to má novy pneu(letní zimní) nový tlumiče a tak
13:25:36
04.04.2011
04.04.2011
Jumbo
-> havlik: Aha, toho sem si nevšiml. Jenom sem jukl na cenu, km a udělal rychlý přepočet EUR na Kč...
13:24:11
04.04.2011
04.04.2011
havlik
-> Jumbo: ale tohle je starý 1994
13:23:06
04.04.2011
04.04.2011
Jumbo
-> havlik: Tak teď ho naštvals...
13:22:00
04.04.2011
04.04.2011
havlik
13:17:48
04.04.2011
04.04.2011
Vojta - zrušená registrace
HAVLIK: videl jsem ho a nekdo o nem psal ze to neni zrovna v idealnim stavu. Stoji 70tisic, najeto 150 coz je o 40tkm min no.
Krucinal hosi, neni mozne aby motor nevydrzel 200 tisic do prdele drat. Mam to vzit, nemam to vzit. Jirik tunak mi ted dal brouka do hlavy.
Krucinal hosi, neni mozne aby motor nevydrzel 200 tisic do prdele drat. Mam to vzit, nemam to vzit. Jirik tunak mi ted dal brouka do hlavy.
13:04:54
04.04.2011
04.04.2011
havlik
13:01:26
04.04.2011
04.04.2011
Vojta - zrušená registrace
havlik 03.04.11 21:21:55 napsal:
→ Vojta: www.peugeot-club.com/foru m/viewthread.php?tid=88328 tohle že? Je to on.
Je to dovoz SRN, tam v 98 meli jiz cirou a novejsi interier, u nas 99.
JIRIK: ty auta se tak bezne celkem kolem te ceny pohybujou. Je fakt, ze 200 tisic je celkem hodne, zase kdyz vidis podobna auta resp. stejna kolem roku vyroby 99 resp. 98 tak nekdo ma nalitano 120 nekdo 199, verit tem 120 tisicum?
Motor je v dobrem stavu, olej nezere, pouzivam kvalitni olej. Ale otazkou je kdy se zacnou projevovat nejake zavady. Jeste to nemam podepsano ani zaplaceno, muzu couvnout..:(
→ Vojta: www.peugeot-club.com/foru m/viewthread.php?tid=88328 tohle že? Je to on.
Je to dovoz SRN, tam v 98 meli jiz cirou a novejsi interier, u nas 99.
JIRIK: ty auta se tak bezne celkem kolem te ceny pohybujou. Je fakt, ze 200 tisic je celkem hodne, zase kdyz vidis podobna auta resp. stejna kolem roku vyroby 99 resp. 98 tak nekdo ma nalitano 120 nekdo 199, verit tem 120 tisicum?
Motor je v dobrem stavu, olej nezere, pouzivam kvalitni olej. Ale otazkou je kdy se zacnou projevovat nejake zavady. Jeste to nemam podepsano ani zaplaceno, muzu couvnout..:(
09:10:26
04.04.2011
04.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Mě přijde cena 55 000,- za auto, který líže 200 000 km celkem drsná.
Zvlášť u auta, který vybízí k ostřejší jízdě. Pokud je to OK technicky (zbytek vozu), tak jo, ale výhledově počítat s rezervou opravy nebo výměny motoru. Protože tady to není jako škodovka, zde vyjde jenom překroužkování a udělání hlavy na víc než u šůty výměny vložek, pístů, kroužků, p. čepů, ošmrdlání kliky a základní udělání hlavy.
Z toho důvodu pak běžně lidi s nahou řití dělají např. jeden válec - to musí bejt potom paráda.
Z toho důvodu mi přijde cena nadsazená, jestli to pak začne nebo už bere olej, tak mi nepřijde zrovna komfortní, dolejvat na pumpě jak u 2T olej s benzínem.
Zvlášť u auta, který vybízí k ostřejší jízdě. Pokud je to OK technicky (zbytek vozu), tak jo, ale výhledově počítat s rezervou opravy nebo výměny motoru. Protože tady to není jako škodovka, zde vyjde jenom překroužkování a udělání hlavy na víc než u šůty výměny vložek, pístů, kroužků, p. čepů, ošmrdlání kliky a základní udělání hlavy.
Z toho důvodu pak běžně lidi s nahou řití dělají např. jeden válec - to musí bejt potom paráda.
Z toho důvodu mi přijde cena nadsazená, jestli to pak začne nebo už bere olej, tak mi nepřijde zrovna komfortní, dolejvat na pumpě jak u 2T olej s benzínem.
09:01:13
04.04.2011
04.04.2011
anubis
-> MerHanz: jestli to bylo bouraný na předek tak se to dá celkem dobře zjistit... zkontrolovat svary, jejich množství a rozmístění, zkontrolovat místa vymazaná karosářským tmelem, nosníky (ideálně měřičem tloušťky barvy+ kytu pod tím:-)) a další věci...
07:53:53
04.04.2011
04.04.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> MerHanz: pravdu máš... Většinou je důvodem přestavby bouračka... Ale jsou i nadšenci, který to překopávaj kvůli tomu že se jim to víc líbí... Znám třeba spoustu 406 old s facelift ksichtem...
edit: drobet jsem koukal po netu a všude je údaj faceliftu 306 rok 1997... Tak teda nevím no...
edit: drobet jsem koukal po netu a všude je údaj faceliftu 306 rok 1997... Tak teda nevím no...