skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake "gti" ?
prohledat
143 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 16.03.2011 do 14.04.2011, založil/a Vojta - zrušená registrace
-> Vojta: jen poznatek z fotek.Co ja vim tak cira svetla se davala az od konce roku 1999.Takze bud mam zly info,pak me nekdo opravte.Nebo je tu realna moznost,ze to bylo tukli,bo nejak prebastleny.
-> Vojta: www.peugeot-club.com/foru
m/viewthread.php?tid=88328 tohle že?
tak jsem to vzal. Pristi tyden pro to jedu. Pak napisu nejake poznatky.
Proc? Osobne, nepotrebuju auto kazdy den a na kazdodenni jezdeni. Spis bych to bral jako zabavu, uvidim jak to pojede apod..ale rad bych treba zkusil nejake sprinty, mozna nejake amat. zavody..samo ze s tou serii to pujde tezko..ale spis bych to bral jako hobby nez aby mi to slouzilo kazdy den.
-> Vojta: No a potřebuješ keramickou spojku, sport podvozek atd? jen jestli to není spíš na škodu
jasne, chapu co chces rict...Osobne jsem za 30 jeste nevidel ale muze byt.
Tady v tom autu jiz jsou nejake investice (podvozek, keramicka spojka, rozpera, trony, zimni pneu, vyfuk ci co) taky to neco stalo asi. Sice nevim jak jsou na tom podvozky "supersport" ale budiz..Eko dan zaplacena.
Tady v tom autu jiz jsou nejake investice (podvozek, keramicka spojka, rozpera, trony, zimni pneu, vyfuk ci co) taky to neco stalo asi. Sice nevim jak jsou na tom podvozky "supersport" ale budiz..Eko dan zaplacena.
-> Vojta: jako nevim jak moc je to lákáva cena ale na peugeot-club.cz jsou S16 i kolem 30 tis na origo tronech a tak... ale tak jasně že ne každej tejden
brzdilo to dobre, akorat jsem si vsiml na pravem zadnim kotouci, ze "nebrzdi" celou plochou. co se tyce soumernosti tak to bylo v poradku. Ve predu jsou vrtane zimmermany.
no 50 by mel vydrzet, kura to bude pak neprodejne:-D ..jak s tim kdo jezdil, nezjistime, auto bylo pred pul rokem dotazene z Nemecka. Ten klucina od ktereho bych to vzal tak to prodava s placem ale ceka (necekane) rodinu a dva auta neuzivi a taky se mu do toho nevejde kocarek.
no 50 by mel vydrzet, kura to bude pak neprodejne:-D ..jak s tim kdo jezdil, nezjistime, auto bylo pred pul rokem dotazene z Nemecka. Ten klucina od ktereho bych to vzal tak to prodava s placem ale ceka (necekane) rodinu a dva auta neuzivi a taky se mu do toho nevejde kocarek.
a co tak lancia fulvia coupe =)
-> Vojta: tak kotouče nebo prasátka?
U motoru asi záleží kdo s tim jak jezdil to těžko říct ale řekl bych že takovejch 50 by to mělo eště vydržet.
Rozvody a brzdy jsou snad jasná věc u každého koupeného auta výfuk je taky celkem běžná spotřební zálažitost...
U motoru asi záleží kdo s tim jak jezdil to těžko říct ale řekl bych že takovejch 50 by to mělo eště vydržet.
Rozvody a brzdy jsou snad jasná věc u každého koupeného auta výfuk je taky celkem běžná spotřební zálažitost...
Dnes jsem se byl na nej podivat a projet. No jsem na vazkach. Auto je relativne v dobrem stavu, spousta doplnku (podovezek, keramicka spojka, rozpera, vyfuk a nejake drobnosti)
Co me zatim odrazuje, je ralitvne vysoky pocet KM..a to 192tisic. Myslite si, ze ten motor jeste neco vydrzi? nemam absolutne zkusenost s fr. autama (zatim jen koncern vw a par japoncu).
Dale co je horsi, tak spatna sedacka u ridice (calouneni - alcantra, je to nejake rozparane)
Cena 55 s Alu+zimni. Pneu ve predu OK v zadu tak na dojeti teto sezony. Bez koroze. Tukle ridicovy dvere ale neni to nejak silene. Nekde ma foukle tesneni u vyfuku, fouka to tam.
Co by chtelo udelat:
1. Rozvody (pry zbyva jeste 30 tk do vymeny, ale verit tomu?
2. Brzdy relativne ok ale zadni kotouce stocit a kontrola prasatek a oblozeni.
3. opravit vyfuk.
Prosim o nazory ..musim se do zitrka rozhodnout.
Co me zatim odrazuje, je ralitvne vysoky pocet KM..a to 192tisic. Myslite si, ze ten motor jeste neco vydrzi? nemam absolutne zkusenost s fr. autama (zatim jen koncern vw a par japoncu).
Dale co je horsi, tak spatna sedacka u ridice (calouneni - alcantra, je to nejake rozparane)
Cena 55 s Alu+zimni. Pneu ve predu OK v zadu tak na dojeti teto sezony. Bez koroze. Tukle ridicovy dvere ale neni to nejak silene. Nekde ma foukle tesneni u vyfuku, fouka to tam.
Co by chtelo udelat:
1. Rozvody (pry zbyva jeste 30 tk do vymeny, ale verit tomu?
2. Brzdy relativne ok ale zadni kotouce stocit a kontrola prasatek a oblozeni.
3. opravit vyfuk.
Prosim o nazory ..musim se do zitrka rozhodnout.
-> Vojta: Ta 306 vypadá dobře 

-> Vojta: jo 306 je super
tohe je proste klasika... :-) euromedian.net/2010/.../b
ennett-i-sit-facebook-day-
work-merill-mk1-rabbit
Tak z jineho soudku.
Jdu se o vikendu kouknout na toto vozitko. Pug 306 S16 (Gti). Rv. 98 (dovoz z D, novy model interieru). 180tkm. nejake upravy..(podvozek,keram. spojka, rozp. tyc, podvozek supersport a jine) 2.0 16V, 120kW. Cena s ALU 55tk. bez, 49.
Jdu se o vikendu kouknout na toto vozitko. Pug 306 S16 (Gti). Rv. 98 (dovoz z D, novy model interieru). 180tkm. nejake upravy..(podvozek,keram. spojka, rozp. tyc, podvozek supersport a jine) 2.0 16V, 120kW. Cena s ALU 55tk. bez, 49.
-> Luky.: To neni RC ale 206GT nebo tak nějak
Taky ze se mi to v noci ulezelo v hlave:-D je to fakt skarede auto..nebudu vubec dal nad tim uvazovat. Pokud teda budu jeste o necem uvazovat tak opravdu nejaky stary Oldschool typu P 205 GTi apod:)

-> Luky.: jo to je přesně ono:)
-> havlik: RC je to s tím předkusem, ten homologační kousek pro WRC? To mě stává před kanceláří a nevypadá to špatně. A v Rokycanech stojí v bazaru replika WRC, bohužel v modrý metle
Kvalitu zpracování nevim, viděl jsem to jen ze silnice

-> U-Geen: no RC by bylo zajímavější otázkou je zdali se ti nelibí celkovy design 206 nebo jen ta spoilerová sada která je fakt hnusná
-> havlik: nemyslím konkrétní kus, psal jsem v obecné rovině stejně jako Syny
-> Vojta: hm 206GTi... to abys ale jezdil v papirovym pytliku, aby te nikdo nevidel, vzdyt je to strasne vosklivy :)
-> Luky.: no jo ale koupě hezkého GTI ne bastlu s jinym motorem:) eště v stavu normální opoužívaném rozhodně ne hézkém:)
Každopádně at chcete nebo ne doba youngtimeru přichází.
Což mi napadá že je hodně pěkný taky R11 Turbo:) A jede to taky jak střeleny
Každopádně at chcete nebo ne doba youngtimeru přichází.
Což mi napadá že je hodně pěkný taky R11 Turbo:) A jede to taky jak střeleny
-> Syny 30.03.11 23:03:08: nepřeháněj. Ona není 205 jako 205 a koupě hezkého GTi je investice do budoucna. 99% těch aut už buď neexistuje nebo jsou dokurvený. Ostatně vem si, jak je to tady teď třeba s Rapidama. A to 205 GTi oproti Rapidu aspoň jede...
Hosi, z jineho soudku ( vyse zminovane gti 205 jsem zavrhl)
Narazil jsem na mnohem novejsi model P. 206 GTi. Sice to auto neni nijak hezke apod., ale zda se mi zajimava cena, coz je 44 tisic.
3 x dveře, 4 x airbag, ABS, automatická klimatizace, centrální zamykání, … el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, imobilizér, kožené čalounění, kožené potahy, laděný výfuk, litá kola, manuální převodovka, multifunkční volant, otáčkoměr, palubní počítač, posilovač řízení, sportovní podvozek, sportovní sedadla, tónovaná skla, venkovní teploměr, zadní stěrač.
Doplňující popis: Auto je po kroupách,lehce odřený přední narázník na právé straně … dole,nový olej,vepředu kotouče a destičky.Jinak velice slušný stav.Hezké a rychlé auto.
Tak nevim...
Narazil jsem na mnohem novejsi model P. 206 GTi. Sice to auto neni nijak hezke apod., ale zda se mi zajimava cena, coz je 44 tisic.
3 x dveře, 4 x airbag, ABS, automatická klimatizace, centrální zamykání, … el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, imobilizér, kožené čalounění, kožené potahy, laděný výfuk, litá kola, manuální převodovka, multifunkční volant, otáčkoměr, palubní počítač, posilovač řízení, sportovní podvozek, sportovní sedadla, tónovaná skla, venkovní teploměr, zadní stěrač.
Doplňující popis: Auto je po kroupách,lehce odřený přední narázník na právé straně … dole,nový olej,vepředu kotouče a destičky.Jinak velice slušný stav.Hezké a rychlé auto.
Tak nevim...
Nebylo to auto původem od mladý bolky? Známý od kámoše tam jedno měl. Stejná barva i prováděl výměnu motoru. Neměl tam expanzku, protože se mu tam nevešla.
Bylo to auto vyloženě na vyblbnutí.
Osobně záleží co chceš. GTI bude mít jednoho dne hodnotu. Ale jen pokud bude původní. Jako Youngtimer to asi nechceš. Jinak by si neuvažoval nad autem co má takový zásahy.

Osobně záleží co chceš. GTI bude mít jednoho dne hodnotu. Ale jen pokud bude původní. Jako Youngtimer to asi nechceš. Jinak by si neuvažoval nad autem co má takový zásahy.
-> havlik: to je pravda.. už jsem předělával auto po člověku, co si asi myslel že motorová elektrika se spojuje čokoládama



dyt to auto není žádná extra voňavka bůh ví jak tam ten motor bude naprasenej. Do toho bych nešel kup nějakou origo verzi s minimem uprav nejlépe uplně origo
35 za 205tku muze dat jen blazen 

To je pravda...hejbe kdyz jsem s tim jel...radost, ale jak rikas..kdo vi jak je to papirove. Ve vysledku by me to vyslo kolem 50 tisic za auto z roku 91. Co se tyce stavu..koroze mala..jen predni kapota, par prahy ..podlaha vypadala ok. Nez mi dal chlapek se projet tak s tim jel on..jak s tim jel..sila..chtel se asi predvezt, ale pokud to auto pouzival takovym zpusobem jak s tim jel (jak prase) tak potes panbuh. Nebyt Eko beru, nebo kdyby byl kolem 30 tk.
-> U-Geen: To jo no :o)
-> Vojta: tak zas Mi16 s tim musi slusne hejbat
Me se to zda hodne..35 tisic za tohle..k tomu asi 10tk dan..to je silene. dale neorigo motor..jak psal U-Geen ..co evidencka? STK to ma do 6/2012. Kdyby to bylo za 25 ..ale 35 to je kua hodne

-> Vojta: v tomhle případě bych to neřešil... na rychlý svezení super a v budoucnosti z toho můžeš udělat veterána výměnou motoru a nápravy za původní 

-> Vojta: Daj fotó piči.
Co se ti na tom autě nelíbí? P205 GTi je paráda vozejk s těma vytaženejma blatníčkama atd.

Rikal, ze by melo, protoze hlavni co "nesedi" je motor, ale rikal ze peugeot mel jen nejake štítky na motoru a ty jsou vymeneny.tzn na tom motoru je štitek z 8V
-> Vojta: a to projde evidenckou?
Byl jsem se dneska divat na P 205 GTI Mi16 z roku 1991. No auto se mi nejak extremne nelibi vzhledove. Je to puvodni GTI 8V s vymenenym motorem za Mi16. Pamatuje uz taky nejake to zachazeni, ale celkm bylo o nej vystarano. Tlumice KONI, brzdzy Zimmerman, k tomu motor puvodni rozebran, prevlozkovan, puvodni zadni naprava (ted je z P306 nebo ceho to rikal) a nove vyfukove potrubi. Cena 35tisic. Ku*va jen ta EKO dan :((
-> 4dams:
Alfu leda v případě, že by nechtěl jezdit. Měl jsem 33 QV, auto dobrý, svezení dobrý, spotřeba dejme tomu, ale věčně se tam něco s*alo.
Alfu leda v případě, že by nechtěl jezdit. Měl jsem 33 QV, auto dobrý, svezení dobrý, spotřeba dejme tomu, ale věčně se tam něco s*alo.
Toyota celica GT four, Alfa Romeo 75 V6 3.0
-> Milan 136: to je možný ale puma už v základu slušně upaluje a sedí ( teda ta 1,7 16v ).A kčemu veliký chlapácký auto, když malý je šikovnější a lacinější ;)
na sunnyho jsem se ted zameril..par jsem jich nasel..jenze bud racing nejake provedeni na zavody do vrchu nebo KO a pokud v hezkem stavu tak uz prodane. V zahranici jich taky moc neni a jestli jo tak 8T EUR coz je dost..uvidime..sice to moc hezke auto neni (hatchbag) ale jakozto GTi si jej chvali.
A co tak nejake Alfa Romeo? S tim nemam vubec zkusenosti..co se designu tyce nevypadaji zle nektere modely..
Jestli chces Japonce tak me napada jeste Nissan Sunny GTi
-> Nwkt: právě s c20xe zapsanou v papírech bych i tigru chtěl 
