Fiat Problem

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 26.01.2011 do 03.09.2012, založil/a Fiatak
řadit dle data
21:28:41
03.09.2012
Induktor
-> castrol: -> alpin: Tak aspoň že tak. Díky6
upraveno 1x, naposled 03.09.2012 21:35:23
21:28:10
03.09.2012
castrol
-> Induktor: nie volant dole netreba ,aspon ja som ho dole nedaval
21:27:44
03.09.2012
alpin
-> Induktor: ja som nedával dole , len som doškrábal ten plast na stĺpiku tak si ho olep alebo tak , až tam budeš pučiť štít nech to nepoškriabeš 4
21:25:36
03.09.2012
Induktor
Jen se ještě zeptám, musí se sundavat volant?
21:23:50
03.09.2012
Induktor
-> alpin: Jo, možná jsem teď trochu zabedněný, ale co je převodník na štíte?
21:22:12
03.09.2012
alpin
-> Induktor: kukni budíky , prehoď iné a sleduj
21:21:00
03.09.2012
Induktor
Píše mi, že ujeté km to počítá, ale neukazuje rychlost.
21:19:09
03.09.2012
alpin
-> Induktor: k prístrojovke sa dostaneš , len to chce nervy no , ale učite je len voľný šteker alebo ten prevodník na štíte
21:17:50
03.09.2012
Induktor
Aha tak díky moc, o víkendu na to mrknu a uvidím. Pak napíšu na co jsem přišel a jestli jsem se k té přístrojovce vůbec dostal 3
21:11:03
03.09.2012
castrol
-> Induktor: zaludnost ziadna len to chce hladat a netahat nasilu 4
21:10:19
03.09.2012
J.T.
může to bejt cokoliv
21:09:28
03.09.2012
J.T.
-> Induktor: může bejt KO snímač, nebo budíky, vím že jse měnily u nás ve fiatu často jak bravo/a byla nové auto
21:08:27
03.09.2012
alpin
-> Induktor: to máš skorej konektor volný alebo zoxidovaný , krsnému to robil plynový pedál , auto nešlo ani kkt , jedine ked dal plyn na podlahu , buchol po palubke a heeeeeen
21:07:29
03.09.2012
alpin
-> Induktor: na prevodovke je snímač , štít má poschovávane šróbiky.. jeden je umiestnený zospodu vetracieho otvoru ( zhodíš deklík na poistky a pozrieš sa dohora: je tam šróbik na 4 imbus ) ostatok tak nejak nájdeš , budíky držia na 4 imbusoch a 2 alebo 4 štekre , sa mi vidí že 4
21:05:50
03.09.2012
Induktor
Aha a je tam vyloženě nějaká záludnost? Mají problém, že jim za jízdy tachometr padá na 0 a když do přístrojovky praští tak zase chvíli ukazuje. To by mohl být studeňák ne? Nebo povytažený konektor?
21:02:50
03.09.2012
castrol
-> Induktor: lanko tam nieje ale je tam dost srobov cize treba hladat 4
21:01:33
03.09.2012
J.T.
-> Induktor: Pokud jse nepletu tak tam lanko není a jak vytáhnout přístrojovku to jsi nevzpomenu
20:58:02
03.09.2012
Induktor
Zdravím pánové, mám dotaz, na Fiatu Brava, je náhon tachometru řešen jak? Je tam lanko, nebo je to přes snímač impulzů? Nevíte jak se vytahuje přístrojovka? Upsal jsem se kamarádce, že jim na to mrknu, ale o těchto autech konkrétně nic moc nevím. Díky moc
17:21:56
06.02.2011
Fiatak
zavada zistena...vadna spička na vstreku...vymenené vsetky 4 lebo pri kontrole striekali vseliak len ne tak jak mali...teraz ide krasne,starty hladke :)
12:49:45
04.02.2011
Marra - zrušená registrace
doufám, že ví, že má starýcho komůrkáče a ne common rail čtyřicáté generace:) vačka nemusí být prasknutá.. a prasklá může být i hlava...
12:14:05
04.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> 105: To je něco jako u Avastu virová truhla? 3
18:59:28
03.02.2011
105
-> Fiatak: virova komurka..
17:12:13
31.01.2011
Fiatak
jaka komora? a vacka keby bola prasknuta tak ide stale na 3 valce...a ono ide len pri starte...bolo mi povedane ze to moze byt koncovka na vstreku...
20:09:06
29.01.2011
Marra - zrušená registrace
podle mě to bude buď prasklá komůrka, nebo vačka..
17:48:14
26.01.2011
Fiatak
hej zhavice mam vsetky rovnake...rovnako menene...
17:43:16
26.01.2011
Fiatak
zeby podpaleny ventil?
17:29:33
26.01.2011
alpin
-> Fiatak: mne to robilo na sierre 2.3d , studeny motor siel na dva valce a po zohriati palil uz normalne , zhavice mas vsetky rovnakej znacky ?
17:28:16
26.01.2011
petr s
-> Fiatak: Nechat změřit tlaky ve válcích
17:24:31
26.01.2011
Fiatak
a som z toho uz bezradny...
16:53:56
26.01.2011
Fiatak
skusal som...nikto nevie...
16:50:54
26.01.2011
ZdeněkH - zrušená registrace
možná bych zkusil fiat forum
16:46:01
26.01.2011
Fiatak
Chcel by som sa opytat ci je to mozne. Ak je studeny motor,teda teraz v zime auto rano startuje na menej ako 4 valce odhadom 3. Motor sa strasne klepe a pokial trochu nepridam plyn tak mu par sekund trva kym sa rozbehne na 4 valce. S ocom sme skusali premerat zhavice jednoducho skusackou ziarovka a 2 droty...jeden na + baterky a druhy na zhavic ktory bol odpojeny(neboli na nom kable) a vsetky 4 rozsvietili ziarovu cize ziaden nieje odpaleny. Ak pri starte zosliapnem plynovy pedal a hned pustim tak sa auto rozbehne na 4 valce i ked sa trosku zatrasie ale nieje to take ako ked startujem bez plynu. Neviete nieco poradit? Okrem vyberania zhavicov, lebo na to je teraz strasna zima a debilny pristup. Ide o motor 1.9 TD 55kw Fiat Brava
Extreme Tyres