-> Matthes, záškodník z TechWebu: 170t km, r.v. 92 (?)
Fotka stará 3 roky, ale vypadá pořád stejně
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaky spotrebak zvolit?
prohledat
131 příspěvků (zobrazeno 101 až 131) od 15.11.2010 do 17.11.2010, založil/a Rider skoda
-> palinator: niekto sa chytá na feldu niekto na mogul to máš za jedno , s tým rozdielom že felda odvezie
-> Rider skoda: klasika 1.3 jednobod. prostě kulatej favorit.. mpi je už složitější, a když budeš hodnej budeš jezdit za 6 a půůůl
-> MATTESS: tohle muzes rict u kazdyho auta.Berme tady v potaz,ze s kazdym autem jede idelani ridic a dostane se spotrebou na spodni moznou hranici

MATTESS 15.11.10 15:36:54 napsal:
→ Rider skoda: brácha má P405 1,9D docela vymazlenou,
jezdí za 5/100. Nakrouceno?
Jinak me se 405 libi
→ Rider skoda: brácha má P405 1,9D docela vymazlenou,
jezdí za 5/100. Nakrouceno?
Jinak me se 405 libi

-> havlik: já bych za tolik s tím nedovedl jet. Když s tím jedu, mam skoro pořád plyn na podlaze
-> palinator: :-D dyt at prijde, je to spolehlivý auto ;) pokud nepotřebuješ si hrát na borce v černejch brejlích a retkem u huby a držet volant jak v americe, tak je to s pohodě auto :-)
-> Tomaso435: plynovka za tyhle penize je vetsinou shnila co jsem nasel a 1,9D jsem nekoukal,ale nejak se ty nafty vyrachtany furt bojim
Nebo mas nejaky horky typy pro me?Sem s nima


-> Tomaso435:
Feldu ani nezmiňujte, nebo přijde suri.
Feldu ani nezmiňujte, nebo přijde suri.
-> MATTESS 15.11.10 15:47:43: tak to opravdu není sorry:)
-> Nwkt: ale vzhledem k ceně dostupnosti nd a jednoduchosti oprav je pořizovací cena víc než dobrá... narozdíl od zahraničních krámů na který nejde sehnat ani zpětný zrcátko..... ...jenom muj pohled na věc
-> Rider skoda: 15.11.10 13:32:35 zrovna na ten Boxer som minule pozeral...
-> Tomaso435: Jsou předražený
-> Rider skoda: a co takhle normální auto..... feldu ??
-> Rider skoda: vše je závislé na článku mezi sedačkou a volantem

-> MATTESS: tak to je hezky....1,9TD pojede asi se stejnou spotrebou treba,akorat vetsi vykon a mensi zivotnost.
-> Rider skoda: brácha má P405 1,9D docela vymazlenou, jezdí za 5/100.
-> Bagrr- máma mele Emu: a jakoupak mel tak spotrebu prumernou bez podvalu?
-> Rider skoda: ohledně motoru jestli nejsi závodník, ideální ohledně životnosti je nejlepší je 1.9d. sice línější ale při slušném zacházení a pravidelné výměně oleje takřka nesmrtelnej... v 405tý jsem si ho nemohl vynachválit... měl za sebou v mých službách cca 5t s taháním podvalu a cca 55t deního ježdění do práce a krom oleje a nafty vůbec nic nechtel...
Jinak co rikate treba na stary Passaty sedan 88 az 89 rok.
-> havlik: jsi mel na mysli tu Xantii ci co nebrat?
-> havlik: jo s hlavama mas pravdu, ale jsou lidi co s tim meli problem, stejne jako lidi co nemaji, ale je to jejich slabina... proto jsem to odpiskal a koupil 1,8 benal 

-> VeTeV: -> Kaprof: a vůbec řikejte si co chcete do tohohle auta jsem měl s peugeoty vice méně dobré zkušenosti. Ale tohle je prostě mrdka bejt to 1.8 benál tak si myslim že si vůbec nestěžuju
-> VeTeV: to že na tom prasklaj hlavy je holej fakt:) ty JBP
a to že je ta "nová" už asi zase nejspíš v hajzlu je taky fakt a to šetřim za studena i za tepla a zbytečně to nehonim do otáček.

-> VeTeV: To nemá cenu :o)
-> havlik: takhle vznikaj ty pohádky "jedna bába povídala" - kus od kusu, záleží na předchozí údržbě a skutečném náletu 

-> havlik: 

1.9TD z PSA nebrat
zadarmo drahý

-> Bagrr- máma mele Emu: a nemel by jsi treba obavu z toho ze se podela turbo nebo ten motor,prece jen preplnovanej takhle starej motor co uz ma dost najeto muze bejt taky jen ze do nej budu sypat prachy ne?.Ze to bude jak nektery 2ky Golfy co rachtaji a huli jak tank a sotva jedou,?
V tvé cenové relaci připadá v úvahu třeba xantia 1.9td break... Za tyhle peníze už se nechá sehnat... A na denní ježdění ideální...
Rad bych si poridil nejaky spotrebak za 15 az 20tis.A tmto vas prosim o nejake rady co by jste poridili kuprikladu vy.Nejelpsi by pro me byl plyn ale v teto cenove relaci si moc vybirat nemohu.Kombik s taznym by samozrejme od veci take nebyl,ale skombinovat tyto vsechny faktory za tuhle cenu je krapet nadlidska zalezitost.Co si treba myslite o starych dieselech a turbodieselech.Nekdo mi tvrdil,ze bez turba jezdi za 7 az 8,druhy zase ze jezdi s 1.9D za 5litru,tak jsem z tohjo blazen....TD pojede verim za teh 5,ale ted otazka zda neni risk tak stary TD kupovat kvuli tomu ze se takhle starej TD motor uz asi bude sypat?Diky moc vsem za rady a jakych znacek se vyvarovat treba?