-> Pivodak: Co se tyce spotreby tak pezot pri normalni jizde(90km/h) zere stejne nebo i min nez moje 120, a to prevazne jezdim do prace vzdalene 6km, zbytek pak jizdy cca do30km, sem tam nejaky vzdalenejsi vylet. Pri svizne jizde spotreba leze dost nahoru, no ale kdo by odolal, kdyz to tak pekne jede.
Spolehlivost, no uz zacinam pomalu pezotu duverovat, ale ze zacatku jsem jel delsi cesty(50-200km) radsi se 120. Ono totiz v pezotu je trochu naladovejsi elektrika, obcas neco nejde a neco zas jde kdyz jit nema atd, hlavne packy pod volantem,a obcas nejaka zoxidovana kostra. NA to ze pokoupi v aute vic veci neslo nez slo uz je to banalita
Ceny dilu jsou opravdu drazsi. Predchozi majitel meho gticka vymenil brzdove kotouce a desky-komplet, spojku a jednu stabilizacni tycku, kulaky, stredovy a koncovy tlunic vyfuku a vyrezal nefunkcni kat. Na tom najel necelych 20000km. Oprava vyfuku bohuzel prasostylem, takze uz ma za sebou lecebnou kuru, zavareni prasklych vyfukovych svodu(vyfukove plyny skoro propalily expanzku), vygenerovani noveho prvniho dilu vyfuku+navareni vlnovce a atrapy katu kvuli stk.
Ja jsem na aute uz vymenil zadni loziska kol(asi zatim nejvetsi palka 1 strana cca3000), druhou stabilizacni tycku,horni ulozeni prednich tlumicu, vodni pumpu a rozvody(po 127000km uz bylo nacase)+drobne opravy hlavne elektriky a dily z vrakace.Celkem jsem v tom za cca 20000. Predni ramena a zbylek podvozku je original a zatim drzi, i dle slov technika na stk vsechno v poradku. Casem jestli si to to auto zaslouzi,prijdou nove tlumice a asi by chlela udelat hlava-gufera na ventilech.
Kastle je na svoje roky v dobrem stavu, meneny jenom predni blatnik(koroze) a predni kapota(krapet se za jizdy otevrela). Co me nejvis stve ze predchozi majitel orval gti listy a auto kompletne zahladil, tim auto ztratilo hodne ze sveho vzhledu.
Jestli takove auto kupovat? No ja osobne jsem ho kupoval jako spotrebaka a hlavne jsem to auto znal cca 6 let dozadu a vedel co na nem bylo delane a jak s tim dotycny jezdi(jako prase). a v neposledni rade taky kvuli tomu ze me stalo 10000kc.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Peugeot 205gti
23:43:12
03.11.2010
03.11.2010
colaczech
09:15:28
13.10.2010
13.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml: Není to pod označením VTR ta 1.4 ?
Jinak Saxo VTS a Pugét 106 S16 je paráda, ale 205 GTi je takové syrovější.
Jinak Saxo VTS a Pugét 106 S16 je paráda, ale 205 GTi je takové syrovější.
08:43:40
13.10.2010
13.10.2010
vhml
1,4 VTS existuje.
Zajímavá alternativa ke GTI by mohlo bejt Saxo VTS...
Ona uz 106 XSi (1,4 8V) jede jak kráva, natož pak ta 1,6 16V.
Zajímavá alternativa ke GTI by mohlo bejt Saxo VTS...
Ona uz 106 XSi (1,4 8V) jede jak kráva, natož pak ta 1,6 16V.
19:57:52
12.10.2010
12.10.2010
Karlos (WIO46)
-> Jirik_Tuňák: Ale ne, že on má 1,4 a chce VTS. Asi jsem se blbě vyjádřil.
18:46:14
12.10.2010
12.10.2010
Pivodak
-> Jirik_Tuňák: to je v podstatě verze turbo16
18:34:15
12.10.2010
12.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> petr s: Ale když bude třeba udělat kroužky apod. Tak je to docela raketa. Už jenom udělání hlavy není zrovna u Pugéta zadarmo. Zase je fakt, že 742.xxx by měla už min. 2x dělanou komplet GO motoru.
Jinak píše, že bylo dělaní těsnění pod hlavou, spojka atd. Takže když by to mohl něčím doložit, tak v podstatě ty nejexponovanější díly.
Jinak píše, že bylo dělaní těsnění pod hlavou, spojka atd. Takže když by to mohl něčím doložit, tak v podstatě ty nejexponovanější díly.
18:32:02
12.10.2010
12.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
18:29:12
12.10.2010
12.10.2010
petr s
-> Jirik_Tuňák: To je jenom vyměnit hlavu
18:28:10
12.10.2010
12.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pivodak: Ale ty kilometry. Píše teda, že tam je XY věcí uděláno. Ale stejně. Když lehne motor, tak se pak hůře shání. Kámoš tam měl teda motor z P405 Mi16, ale jestli se to smí nebo ne, to už nevím.
18:21:29
12.10.2010
12.10.2010
Pivodak
suchen.mobile.de/fahrzeug
e/showDetails.html?__lp=2&
amp... jeden moc pěkný
18:08:22
12.10.2010
12.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pivodak: Díly jsou na to kupodivu dostupné, byť dražší než na obyč. 205ku. Musí se ale počítat s tím, že to bude víc ohoněný. Jinak jsem to myslel taky normálně, i když to znělo jako bych ti vynadal.
18:03:05
12.10.2010
12.10.2010
Pivodak
-> Jirik_Tuňák: já to nemyslel zle,to víš že nepočítám s tím že se takové auto dá poříd snadno a levně jako by ho byly všude mraky,jen se o tomto autíčku snažím vyzystit co nejvíc info.
17:51:23
12.10.2010
12.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
On každej blekotá o "těch zadních nápravách", ale když vezmeš, že starší citroni a pugéti měli vzadu vlečený ramena, nezávislý zavěšení + torzku se stabíkem, u vybranejch vozů i se samonatáčecím efektem, tak mi to vždycky nabídlo lepší trakci a kontrolu zadku, než vohnutá trubka na dvou silentblokách. Pro tu hovoří kladně v některých příp. jenom její životnost, která je určená její jednoduchostí.
17:47:11
12.10.2010
12.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Karlos (WIO46): Ona se totiž dělala VTS i s 1.8 16V, ale kde vzal VTS a 1.4 ?
17:42:59
12.10.2010
12.10.2010
Karlos (WIO46)
-> Jirik_Tuňák: Jo o Xsaře VTS mi pořád básní karamád. Má nějakou chcíplou 1,4 a mercedesa 190 s 2,3 benzínem, tak se asi namlsal z toho mercedesa.
17:36:56
12.10.2010
12.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Karlos (WIO46): Bejvalej kolega měl narozdíl ode mě tu zkušenost, že se projel v Citroenu Xsara VTS (3d) s motorem 2.0 16V (163 ps). Říkal, že byl z toho vytřepanej jako prase a bolela ho aj prdel, ale mazec svezení. Je to takzvaně taková ještě stará poctivá škola bez turba a podobnejch sraček. Něco jako dnešní Clio RS s 200 ps bez šneka.
17:31:44
12.10.2010
12.10.2010
Karlos (WIO46)
-> Pivodak: Mimochodem, kámoš 1,9ku nezasaženou tuzingem, byť bez fungujícího centrálu koupil za flašku whiskey a prodal za 45 000.
17:27:18
12.10.2010
12.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pivodak: Co to zase vymejšlíš ? Co bys čekal ? Že budeš mít GTi za cenu škodovky a dílů na škodovku a jezdit za 5 litrů ? Jestli přemejšlíš takhle, tak si to auto raději ani nekupuj. Koupíš pak pekáč za 15 000,- a budeš se divit i ušima.
17:19:18
12.10.2010
12.10.2010
afro100
-> Pivodak: nj, ale si pisal, ze v nemecku sa daju kupit za 100 tis, tak to len ze aj v cechach sa da narazit na pekny kus za dobru cenu
17:17:05
12.10.2010
12.10.2010
Pivodak
-> afro100: nevypadá zle ale to už je vyloženě tuning,nejlepší je origo
16:50:09
12.10.2010
12.10.2010
afro100
-> Pivodak: na sautu je pekne 88kW za 30 tis sauto.cz/detail-inzeratu/
.../8248262 staci len trochu odtunit
14:56:12
12.10.2010
12.10.2010
Pivodak
-> Jumbo: právě mě k alfám táhne ten design to je prostě krása
14:34:37
12.10.2010
12.10.2010
Jumbo
-> Pivodak: Alfy sou nádherné srdcovky, ale spolehlivost a kvalita je bohužel hodně špatná...
14:30:20
12.10.2010
12.10.2010
Pivodak
-> anubis: a hrome no nejsi jediný kdo říká pryč od italů
14:25:58
12.10.2010
12.10.2010
anubis
-> Pivodak: nechci nikomu do ničeho kecat ale od alfy a kór těhlech ruce pryč a nohy na ramena
14:00:39
12.10.2010
12.10.2010
Pivodak
-> anubis: Každopádně je třeba to daný auto řádně prošmejdit stále váhám jestli Alfu nebo Peugeota.Co se týká Alfy tak bud 146 nebo 147 a 147 asi ve verzi 1,9JTD
12:51:56
12.10.2010
12.10.2010
anubis
-> U-Geen: jj ono záleží částečně na typu bouračky... a hlavně na klempířovi, kterej to spravoval... pokud je to nějaká špička ve svém oboru je kolikrát i špatně poznat, že to bourané vůbec bylo... ale pokud to byl nějakej garážovej tuner kladivem a lanem na vytahování tak brát nohy na ramena... jinak ten motor souhlasím že to není tak častej typ závady...
12:17:42
12.10.2010
12.10.2010
U-Geen
-> anubis 12.10.10 08:49:28: no... vzhledem k atributu hot hatch bude bouranej skoro kazdej :). S motorem to bude o neco lip, kamarad ho mel nejakej nemocnej a tak to bylo pomerne casto v servisu a vysypal do toho dost penez, nez to prodal. Ale svezeni pekny.
11:38:03
12.10.2010
12.10.2010
anubis
-> Pivodak: za 100 kolíků by to měla bejt originální libovka... ale řekl bych že seženeš klidně o polovinu levnějš ale je to kus od kusu záleží na stavu...
11:01:15
12.10.2010
12.10.2010
Pivodak
No jak tak čtu tak to bude asi pěkné žihadlo,kdysi dávno jsem měl možnost svést se v 1,6GTi a i to mi přišlo dosti divoké.U nás tyto auta nejsou nebo jsem v inzerátech aspon žádné neviděl ale v D je jich dost,pěkný se tam dá pořídit okolo 100000kč
08:49:28
12.10.2010
12.10.2010
anubis
hlavně s 1,9 gti v normálním provozu bude stačit málokdo... já kdybych měl možnost šel bych do něj ale zkontroloval bych si, zda nebylo bourané a nebo něco s motorem... jinak občas dokáže tohle autíčko svojí rychlostí až vyděsit... to auto má poměr váhy k výkonu něco kolem 6,5 kila na koně pro srovnání octavia II RS v benzínu má 7,1 kila na koně
07:46:13
12.10.2010
12.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Pivodak: GTI je prostě auto pro zábavu né pro denní používání...
06:16:56
12.10.2010
12.10.2010
105
-> petr s: jj vím... bohuzel jednoho sem mel /mam
23:36:23
11.10.2010
11.10.2010
Karlos (WIO46)
-> Pivodak: Tohle není auto které se kupuje rozumem no.
22:51:58
11.10.2010
11.10.2010
Pivodak
No samé lepší,tak nevím jestli bude dobrý tah tohle auto pořizovat
19:49:35
11.10.2010
11.10.2010
petr s
-> 105: Norm 205 rameno 540 gti 1820
19:45:49
11.10.2010
11.10.2010
105
-> Pivodak: na dily se podivej na e-cat.cz bo auto kelly
19:19:37
11.10.2010
11.10.2010
petr s
-> Pivodak: 3x dražší jak na normální 205
19:13:55
11.10.2010
11.10.2010
Pivodak
-> Karlos (WIO46): No 10l po městě to je dost,jak je na tom dostupnost dílů a ceny?
18:39:38
11.10.2010
11.10.2010
Karlos (WIO46)
Bohužel karamád to stihl prodat než jsem se v tom projel. Snad stačí když přetlumočím jeho zkušenosti. Auto jako takové jelo prý naprosto skvěle, jen po městě při rozumné jízdě kolem 10l/100 km.
16:24:33
11.10.2010
11.10.2010
Pivodak
nejlépe 1,9
15:46:13
11.10.2010
11.10.2010
red.bill
jaká motorizace 1.6 1.9??
14:50:16
11.10.2010
11.10.2010
Pivodak
Zdravím,nemáte někdo zkušenosti s tímto autem tzn,spolehlivost,jízdní vlastnosti atd....děkuji za názory.