-> Jirik_Tuňák: me se to nějak nelíbí... mám rád ty starý bramboráky a toto mě nějak neoslovuje...
mě se zase líbí subaru ale s nafta boxerem - počkám co známej s Forestrem tak za 3 roky - aktuálně má najeto 45tis a spokojenost, jen to auto jak je z venku celkem velký, je zevnitř vcelku malý
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
10:34:13
23.12.2010
23.12.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: pak jedine v LPG sila (moje cesta)... ale ta spotreba je spis dan za 4x4 nez za boxer... a vyhody boxeru si myslim, ze to prevazej
10:32:27
23.12.2010
23.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ilustrační foto (ten je třeba pěknej)
www.cars.cz/xchanger/.../ 3-320-d-Kombi-129097312122 163343.html
www.cars.cz/xchanger/.../ 3-320-d-Kombi-129097312122 163343.html
10:31:30
23.12.2010
23.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: To já ano, ale 320d konby (E91) a nebo 520d sedan (E60). Tyhle nižší motorizace, právě kvůli o půlku nižšímu počtu stříků a nižší sazbě pov. ručení.
Tíhnu k vrtuli o něco více než k tomu Legacy konby.
-> U-Geen: Komunikoval jsem ohledně Legacy 2007/2008 s panem Svobodou ze Subaru a jak tam bejvají problémy se setrvákama (dvouhmoty), tak už prej mají jako ND i jednohmotu, prý se jen mírně zmenší komfort spojky a nepatrně se zvýší přenos hluku do karoserie. Nic výrazného, což je celkem pozitivní. Jediné co mi u těch Boxerů trochu vadí, tak je vyšší spotřeba. Oproti nynějšku bych si v úspoře pohoňovacích hmot moc nepomohl.
-> VeTeV: Pak vyvstává otázka, zda je ve stejné cenové relaci lepší např.:
Legacy konby rok 2008 benzín (naj. např. 52 000 km),
C5 Tourer (ten aktuální) 2.0 HDi rok 2009 (najeto také max. 52 000 km)
a nebo BMW 520d / 320d rok 2005 max. 2006, ale povětšinou více najetých km.
Tíhnu k vrtuli o něco více než k tomu Legacy konby.
-> U-Geen: Komunikoval jsem ohledně Legacy 2007/2008 s panem Svobodou ze Subaru a jak tam bejvají problémy se setrvákama (dvouhmoty), tak už prej mají jako ND i jednohmotu, prý se jen mírně zmenší komfort spojky a nepatrně se zvýší přenos hluku do karoserie. Nic výrazného, což je celkem pozitivní. Jediné co mi u těch Boxerů trochu vadí, tak je vyšší spotřeba. Oproti nynějšku bych si v úspoře pohoňovacích hmot moc nepomohl.
-> VeTeV: Pak vyvstává otázka, zda je ve stejné cenové relaci lepší např.:
Legacy konby rok 2008 benzín (naj. např. 52 000 km),
C5 Tourer (ten aktuální) 2.0 HDi rok 2009 (najeto také max. 52 000 km)
a nebo BMW 520d / 320d rok 2005 max. 2006, ale povětšinou více najetých km.
09:49:33
23.12.2010
23.12.2010
U-Geen
-> VeTeV: + image ridice BMW :)
09:44:55
23.12.2010
23.12.2010
VeTeV
-> Syny: já ti to auto přeju, ale osobně bych to nechtěl - jak píše jižina, za lvrtuli se platí a to kurevsky - od poviného, přes havarijko až po servisní náklady....
09:40:46
23.12.2010
23.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jestli spíš u toho BMW není lepší mírně slevit ze svých požadavků a vzít např. 320d nebo 520d. Parametry nejsou špatné, od výkonu, přes kroutidlo, spotřebu až po zrychlení.
Je tam nižší sazba pov. ruč., popř. poj a hlavně o dva drahé vstřiky méně. Na kratších trasách i méně oleje na prohřejvání.
Na druhou stranu, někde jsem viděl, že v některém vnějším okruhu byla spotřeba 330d nižší než u 320d. Každop. ten rozdíl v kroutidle je taky zajímací. U roku 2005 to bylo kolem +/- 340 vs. 520 Nm.
Je tam nižší sazba pov. ruč., popř. poj a hlavně o dva drahé vstřiky méně. Na kratších trasách i méně oleje na prohřejvání.
Na druhou stranu, někde jsem viděl, že v některém vnějším okruhu byla spotřeba 330d nižší než u 320d. Každop. ten rozdíl v kroutidle je taky zajímací. U roku 2005 to bylo kolem +/- 340 vs. 520 Nm.
09:10:19
23.12.2010
23.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Na ty kilometry a rok výroby kousáček předražené, nie?
01:35:33
23.12.2010
23.12.2010
Syny
14:54:47
19.12.2010
19.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
14:21:21
19.12.2010
19.12.2010
anubis
-> Tuner#2: ten pán je sebevrah... ale byla by to krásná smrt... ale řekl bych že není možný tohle přenýst přes zadní nápravu ani na slickách...
20:57:42
10.12.2010
10.12.2010
Nwkt
-> petr s: To má málo dveří
20:57:15
10.12.2010
10.12.2010
petr s
-> Syny: Začni šetřit www.novinky.cz/auto/21930
1-bmw-kompletne-odhalilo-1
-m-coupe.html
14:46:53
06.12.2010
06.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Nepleteme pipí. Už srovnáváme nesrovnatelné. Vitamíny s baworskejma klobásama.
10:13:48
06.12.2010
06.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: Píšou 177 kilowatůf, ale jen s 6q automatem. Mě ten automat moc nebere, nebo co myslíš? To už výkonem přelejzá a krouťákem se blíží BMW 530d (E60/1).
21:28:44
05.12.2010
05.12.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák 04.12.10 11:08:57: myslel sem tu po facliftu.. jinač ta nová by byla určo lepší a nejspíš bych do 3,0HDi i šel.... to musi bejt masakr.. ale bacha smejdi do ty novy davaj hydru jen do nekterejch
19:40:10
05.12.2010
05.12.2010
kuko
-> darklord:
kamo musim ti oponovat, moj dovozca vlastni jednu e34 M5 (3,6 315k) a spotreba 11/100 je realna pokial jazdis ako clovek, samozrejme ked si to auto zacnes uzivat a slapat pri kazdom rozjazde, tak je nezmysel riesit spotrebu, lebo vtedy ide naozaj hore od spominanych 11;)
kamo musim ti oponovat, moj dovozca vlastni jednu e34 M5 (3,6 315k) a spotreba 11/100 je realna pokial jazdis ako clovek, samozrejme ked si to auto zacnes uzivat a slapat pri kazdom rozjazde, tak je nezmysel riesit spotrebu, lebo vtedy ide naozaj hore od spominanych 11;)
18:52:20
05.12.2010
05.12.2010
darklord
-> Syny: idealne na zimu, nemusis skrabat bocne okna a odmetat strechu a o spotrebe 11/100 sa ti bude len snivat
18:16:15
05.12.2010
05.12.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: A kterýho baworáky ty bys nechtěl...
15:29:43
05.12.2010
05.12.2010
Syny
-> ondie: To chci
15:24:50
05.12.2010
05.12.2010
ondie
ne že líbí,ale mohlo by vás to zajímat:
www.autodoplnky.cz/tuning -cz/bmw-m5-e34-kabriolet-a 1437751
www.autodoplnky.cz/tuning -cz/bmw-m5-e34-kabriolet-a 1437751
23:33:05
04.12.2010
04.12.2010
Syny
-> U-Geen: Hlavne kdyz vidim souseda jakej dava kopr nevymu autu a predstavim si, ze bych to po nem nekdy treba koupil nevedomky o tom jak bylo auto provozovano, tak to teda potes...
23:25:36
04.12.2010
04.12.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: u ojetejch aut je to vzdycky o stest
14:14:08
04.12.2010
04.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Jak jsem už říkal, mám z nových / novějších než mám já strach. Hlavně abych pak nemusel řešit nějakou drahou opravu, která by stála třeba 40 000,- (vstřiky nafta), která by znamenala odstávku, než na to uvolníš prachy (s hypoškou na krku). Ale to tě může čekat u auta, bez ohledu na značku a třídu.
13:11:40
04.12.2010
04.12.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: ja sem za dojezdeni... klidne omezit rozumne urzbu, planuju to stejne
11:41:45
04.12.2010
04.12.2010
Nwkt
-> Jirik_Tuňák 04.12.10 10:35:28: Dojezdit, ti vydrží tak ještě 10 let
11:11:38
04.12.2010
04.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Crestik: To je starý. U mě připadá v úvahu spíše E60, nebo E91.
E60, protože mi kufr stačí, E91 protože mi kufr nestačí a auto je celkově menší. Krom toho má E60 a E61 překvapivě levnější ND než E90 a E91. Že by rokem vzniku 2003?
Jinak inzerát, tak snadný to není, citové vazby se škubají složitě.
Mám za sebou jazdu s kompaktem (r. 2004), což je taková bavorská Fabie - čili moc nic, 525d a 530d. Ta 530d (E61) byla jednoznačně nejchutnější.
E60, protože mi kufr stačí, E91 protože mi kufr nestačí a auto je celkově menší. Krom toho má E60 a E61 překvapivě levnější ND než E90 a E91. Že by rokem vzniku 2003?
Jinak inzerát, tak snadný to není, citové vazby se škubají složitě.
Mám za sebou jazdu s kompaktem (r. 2004), což je taková bavorská Fabie - čili moc nic, 525d a 530d. Ta 530d (E61) byla jednoznačně nejchutnější.
11:08:57
04.12.2010
04.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: To nedělej, to je eee. Max. po fuckliftu HDi s biturbem. Ale stejně to má divnej vnitřek. Když už tak tu úplně novou C5, není vyloženě předražená v ojetinách.
Jooo a nebo novou C5 s tím V6 2.7 nebo 3.0 HDi, to musí jet hrůzostrašně, leč to dělají jenom s automatem. To mě třeba u BMW imponuje, že si můžeš koupit R6 s 3.0D a dají ti tam 6q manuál. To jsem si vyloženě užíval.
Jooo a nebo novou C5 s tím V6 2.7 nebo 3.0 HDi, to musí jet hrůzostrašně, leč to dělají jenom s automatem. To mě třeba u BMW imponuje, že si můžeš koupit R6 s 3.0D a dají ti tam 6q manuál. To jsem si vyloženě užíval.
11:07:08
04.12.2010
04.12.2010
Crestik
-> Jirik_Tuňák: protáhni se rychlýma zatáčkama s nějakou benzínovou R6 E46 a po vysednutí budeš dávat inzerát
10:54:58
04.12.2010
04.12.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: další auto až na sví xáně najedu tak 500000 km
tak si pořídím C5 break 2005 a vejš
tak si pořídím C5 break 2005 a vejš
10:35:28
04.12.2010
04.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Abych se pravdu přiznal, tak pořád váhám, jestli vyměnit a nebo dojezdit. Je mi to strašně líto dávat pryč, protože to nemá dnes už žádnou cenu a prostě mám to auto rád.
10:33:21
04.12.2010
04.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
U mě je hlava až za předníma tlumičema a motor je taky skloněnen nazad. Nemysli si, ono udělá na vyvážení vozidla každej cm a každej úhel. Hlavně budu mít větší hmotnost i v zadní části, než je u tebe.
Další auto bych taky chtěl BMW a nebo C5. U mě se s tím dá v zimě jet parádně a řiditelně, můžu se bavit ale max. tím, že to někam pošlu a ono to tam jede, zábavy si ale moc neužiju, kvůli ruční brzdě na přední kola. To bych zabrzdil a jsem na stromě.
Další auto bych taky chtěl BMW a nebo C5. U mě se s tím dá v zimě jet parádně a řiditelně, můžu se bavit ale max. tím, že to někam pošlu a ono to tam jede, zábavy si ale moc neužiju, kvůli ruční brzdě na přední kola. To bych zabrzdil a jsem na stromě.
10:29:33
04.12.2010
04.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Ale stejně je prostě dost vpředu, kukaj.
10:29:04
04.12.2010
04.12.2010
Crestik
-> Jirik_Tuňák 04.12.10 00:59:00: to je ještě hovno...já měním svíce na 5. a 6. válci od řidiče
08:12:00
04.12.2010
04.12.2010
darklord
-> Syny: no neviem ci deutsch praca, beztak to tam montoval nejaky Sergio, Emilio, a medzi nimi Tin-O-Jan
Ale ak uz zadny nahon tak BMW jedine s 4x4 ;)
Ale ak uz zadny nahon tak BMW jedine s 4x4 ;)
01:17:56
04.12.2010
04.12.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: To ze se zadnim nahonem je proste vetsi prdel je fakt a je uplne jdno kde predohrab ma motor :) Sluzebak nevedu, to jepravda. Autum nejak kopr nedavam, ale proste zadohrab je zadohrab - proto chci dalsi auto BMW.
BTW: U Cordoby mam motor pred napravou a sklonenej dozadu (k oknu), takze ve vysledku teziste bude cca nekde par cm pred napravou... A ten motor zas tak tezkej nebude. Sice je to litina, ale i Filcka ma myslim vetsi hmotnost nez Cordoba. Navic ten motor neni ovesenej zadnejma kravinama, ma jen ciste potrebny veci Tady mas podsitvou deutch praci
BTW: U Cordoby mam motor pred napravou a sklonenej dozadu (k oknu), takze ve vysledku teziste bude cca nekde par cm pred napravou... A ten motor zas tak tezkej nebude. Sice je to litina, ale i Filcka ma myslim vetsi hmotnost nez Cordoba. Navic ten motor neni ovesenej zadnejma kravinama, ma jen ciste potrebny veci Tady mas podsitvou deutch praci
01:00:36
04.12.2010
04.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny 04.12.10 00:50:50: Pak to bude o řidičských schopnostech a málo najetých km služebními vozy.
00:59:00
04.12.2010
04.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny 04.12.10 00:43:50: Ale zatáčí a ještě se po lenknutí volantem a jeho puštění vrací do stopy. Akorát, že u sebe mám motor skoro v kabině a jak jsem ti říkal, ke kabině i skloněnej, takže tam je zcela jiné rozložení hmotnosti, než u koncernu, kde je všechno narvaný nesmyslně až vepředu. Fascinuje mě u VW, Audi, Š, že vidím při otevřenej kapotě čelní okno, domky tlumičů, nic a pak až je někde nacpanej vepředu motor. To se pak nemůžeš divit, že to nezatáčí, navíc zrovna s litinovou 1.8. A nemysli si, že se BMW nehrne ven při zatáčení bez korekce plynem.
00:50:50
04.12.2010
04.12.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Tak z pedohrabu mam vyzkousenou OII, Fabii, Felicii, Facko, Cordobu, Megana, 306ku, 205ku, Escorta, Focuse a nevim co jeste a ani s jednim to nebyla takova prdel jako se Skodovkou nebo E30tkou :)
00:49:12
04.12.2010
04.12.2010
Syny
-> Tuner#2: Psal, ze to BMW je lehce hravejsi nez predohraby, tak jsem se pozastavil nad tim, ze predohraby moc hravy prave nejsou :)
00:48:52
04.12.2010
04.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Já to vidim, proto píšu jak kterej předohrab, já nemám problém a pobavím se s čímkoliv i předním náhonem, leč BMW je hravější. Nemůžeš zase takhle škatulkovat, to bys musel vyzkoušet šecky auta světa. Nesmíš zase dělat větný rozbory, kouskovat na slova a překrucovat souvislosti.
00:45:19
04.12.2010
04.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 04.12.10 00:43:50: Ale Jiřík píše o BMW 525 kde zapojíš i své PC a to má pohon na zadek pokud mě paměť neklame
00:43:50
04.12.2010
04.12.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Tady nekdo neumi cist co? Pisu o aute s nahonem na příď jak zde padlo - tedy o predohrabu ;) S tim tahanim za ruce - zalezi taky na geometrii no - ja to mam vepredu do Acek a sbihavy, takze to cejtit je. A pri protoceni kol nezataci zadnej predohrab :) At je francouzkej, nemeckej nebo korejskej :)
00:32:19
04.12.2010
04.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crestik 04.12.10 00:27:39: Zpochybňuješ snad Chucka Norise? Dej si majzla, ten čte všechny fóra na světě. Ale jak se říká na každém šprochu je pravdy trochu a vím jaký boj má soused s M5 když napadne víc sněhu
00:27:39
04.12.2010
04.12.2010
Crestik
Jirik_Tuňák 03.12.10 11:14:59 napsal:
→ Tuner#2: Měli tam nějakej sraz?
je třeba brát obojí s rezervou...i toho autora, co uvádí jednu e91
www.autohificlub.cz/forum /.../0
→ Tuner#2: Měli tam nějakej sraz?
je třeba brát obojí s rezervou...i toho autora, co uvádí jednu e91
www.autohificlub.cz/forum /.../0
22:44:22
03.12.2010
03.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Ty něco bumbáš? BMW je hravější i při normální jízdě, vypni pohotovostní režim.
Jinak tahání za ruce, protáčí a nezatáčí, jak kterej předohrab. Kde většina VW konfekce visí ještě spokojeně jedu. I na ušmudlaném místě k zaparkování, kde udělali silničáři muldy se ostatní protáčí a nemohou vyjet nebo zaparkovat, já si ještě provokativně zastavím a na míň jak čtvrt plynu najedu a zaparkuju.
Jinak tahání za ruce, protáčí a nezatáčí, jak kterej předohrab. Kde většina VW konfekce visí ještě spokojeně jedu. I na ušmudlaném místě k zaparkování, kde udělali silničáři muldy se ostatní protáčí a nemohou vyjet nebo zaparkovat, já si ještě provokativně zastavím a na míň jak čtvrt plynu najedu a zaparkuju.
22:14:43
03.12.2010
03.12.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Auto s pohonem pride a hravejsi? :) Kola se hned protaci, taha to za volant, nezataci to...