skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pošťuch
prohledat
381 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.07.2010 do 27.06.2014, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
18:07:39
27.06.2014
27.06.2014
Syny
-> Nwkt: Dokonce kdyz ses hodne snazil, tak i 110km/h s ni slo jet
18:03:59
27.06.2014
27.06.2014
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Do maloobjemů je 4q až až 105tce taky stačil
17:58:45
27.06.2014
27.06.2014
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 27.06.14 17:52:47: Ale podle mě by to měli dávat do všech maloobjemových benzíňáků, páč se to pak dá lépe odstupňovat a neřve to na dálnici při 130 ve 4000 rpm. jak protržený.
17:52:47
27.06.2014
27.06.2014
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Na 1,4 16v je 6q docela luxus.
Na 1,4 16v je 6q docela luxus.
17:05:24
27.06.2014
27.06.2014
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 27.06.14 16:52:38: Mě to hodně příjemně překvapilo. Pořídili jsme to od majitele, který je na IT s jeho paní ujetej, jen si pořídili domů manželky dosavadní služební auto (to samé, jen s naftou a plnou výbavou). Interiér je příjemný, jízdní vlastnosti taky. Motor jednoduchá současná 1.4 16V, ale z prapůvodní FIRE série. Posilovač řízení by tedy mohl být méně aktivní při pomalé jízdě, ale pro ženskou ideální, nicméně režim city se ani nevyužije. Fajn je teda oproti těm francouzskejm kvedlačkám kvalita řazení 6q převodovky. Delší dráhy, ale lehké a přesné.
Hlavně se do toho v budoucnu už vejde kočárek.
Hlavně se do toho v budoucnu už vejde kočárek.
17:02:19
27.06.2014
27.06.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: Teď jsi mě ranil
17:00:18
27.06.2014
27.06.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt: -> ZdeněkH: Vy jste dva kokosáci . Ale jen tak dál, aspoň to půjde společně s Frantíkama koupit za rozumné peníze.
A zrovna Zdeno s tím jeho předsmrtným lepencem může bejt zticha.
Dneska se špatné auto koupit nedá, lze se jen netrefit na směnu.
A zrovna Zdeno s tím jeho předsmrtným lepencem může bejt zticha.
Dneska se špatné auto koupit nedá, lze se jen netrefit na směnu.
16:52:38
27.06.2014
27.06.2014
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: me by ital taky nevadil... pravda, asi spis jine znacky
16:42:10
27.06.2014
27.06.2014
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Ajťácký vozítko pod psa, ty jseš taky dobrodruh,to radši nabitou plzeňskou kartu
16:40:50
27.06.2014
27.06.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: Jo ještě jedna. Kdybys chtěl napíšu ti číslo na kovošrot
A tak sedět se v tom může hezky, ale jezdí to? Bude to jezdit?
A tak sedět se v tom může hezky, ale jezdí to? Bude to jezdit?
16:33:44
27.06.2014
27.06.2014
Jirik_Tuňák1983
-> ZdeněkH - zrušená registrace 27.06.14 15:41:46: Ještě nějaká chytrá poznámka?
Jsem velmi příjemně překvapen a vůbec by mi IT vozítko nevadilo.
Jsem velmi příjemně překvapen a vůbec by mi IT vozítko nevadilo.
15:41:46
27.06.2014
27.06.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: Ital? To jezdí nebo hnije v kopřivách?
15:25:34
27.06.2014
27.06.2014
Jirik_Tuňák1983
Teď nevím, jestli nezaložit v jiných autech k Citrónům a PSA, Subarům atd. i další rubriku.
Máme v rodině nováčka. Resp. dva, ale jeden spadá do PSA.
Možná by se zde našel další majitel Itala.
Máme v rodině nováčka. Resp. dva, ale jeden spadá do PSA.
Možná by se zde našel další majitel Itala.
20:43:41
09.11.2012
09.11.2012
vhml
-> Luky.: imprezu...
20:27:58
09.11.2012
09.11.2012
Mantrabeach
hoši hoši.haníte tady motor kterej vůbec není špatnej.měl jsem e34 525 tds touring a nemohl sem si stěžovat.nikdy mě nikde nenechal.ono je to taky o údržbě.pravda,počáteční servis mě stál trochu víc ale stejně bych rozvody a pár blbostí dělal.jde o to jak se k tomu kdo choval.já měl motor uvnitř jak novej akorát už chrastily ty rozvody a musely se vyměnit.včetně lišt atd.pak už sem měl klid.jde o to jestli na to člověk má peníze.něco to stojí.
a jinak zase tak líný to není.mě to upalovalo moc hezky a zvuk to má fantastickej na řadovej šestihrnek.a krásně se ten diesel točí do omezovače.
mě pořád sere a bude srát že sem ho prodal.zlatý auto.oproti felicii která má furt někde nějakej problém je to nebe a dudy.
takže moje stanovisko:koupil bych znova ale v dobrým stavu.ne vylítaný sračky za 20t.kč
a jinak zase tak líný to není.mě to upalovalo moc hezky a zvuk to má fantastickej na řadovej šestihrnek.a krásně se ten diesel točí do omezovače.
mě pořád sere a bude srát že sem ho prodal.zlatý auto.oproti felicii která má furt někde nějakej problém je to nebe a dudy.
takže moje stanovisko:koupil bych znova ale v dobrým stavu.ne vylítaný sračky za 20t.kč
15:54:16
09.11.2012
09.11.2012
LosNorkos - zrušená registrace
-> Luky.: asi bych take radsi koupil 320 muj potencionalni tchan ma 318tds a je to snad vetsi zrout nez benzin
15:51:42
09.11.2012
09.11.2012
palinator
-> Luky.:
Jinak si myslim, že s 325 tds oproti 320 moc paliva neušetříš. A dokazuje to i spritmonitor. Tds má spotřebu minimálně 6,5, běžně spíš přes 7 ... a u 320 tam je od nějakejch 7,5, spíš lehce přes 8.
Jinak si myslim, že s 325 tds oproti 320 moc paliva neušetříš. A dokazuje to i spritmonitor. Tds má spotřebu minimálně 6,5, běžně spíš přes 7 ... a u 320 tam je od nějakejch 7,5, spíš lehce přes 8.
15:47:37
09.11.2012
09.11.2012
Luky
-> palinator: no já těmhle bramborákům zas tak nerozumím, při přemýšlení o nějakem povoze mě tohle napadlo teprv včera a zatím začínám zjišťovat, jestli je to dobrý nápad či nikoliv. Takže se rád nechám usměrnit Musím pročíst nějaké BMW forum
15:44:11
09.11.2012
09.11.2012
palinator
-> Luky.:
Třeba ti někdo řekně něco jinýho, ale mě se tyhle TDS moc nelíběj. Starej, velkej komůrkáč, moc válců => moc problémů. V tý Omeze bych to snad ještě zkousnul, protože ta nemá žádnej pořádnej diesel, ale než tu 2,5 TD, tak radši modifikovanej tentýž motor s přímým vstřikem 2,5 DTI - ten prej už byl celkem spolehlivej. Ale do trojky se asi nedával, co jsem se teď podíval do nabídky ojetin, tak to nejspíš bude ten motor v 525d E39.
Třeba ti někdo řekně něco jinýho, ale mě se tyhle TDS moc nelíběj. Starej, velkej komůrkáč, moc válců => moc problémů. V tý Omeze bych to snad ještě zkousnul, protože ta nemá žádnej pořádnej diesel, ale než tu 2,5 TD, tak radši modifikovanej tentýž motor s přímým vstřikem 2,5 DTI - ten prej už byl celkem spolehlivej. Ale do trojky se asi nedával, co jsem se teď podíval do nabídky ojetin, tak to nejspíš bude ten motor v 525d E39.
15:36:02
09.11.2012
09.11.2012
Luky
-> palinator: no jasný, ona ani M3 by nebyla marná, žejo...
Ale tak primárně by to bylo asi pro paní, plus pro mě na sníh Takže kousavý silný motor je pro ni v kombinaci se zadohrabem nevhodný, a spotřeba by taky měla být v rozumných mezích. Benzín s LPG mě taky napadl, ale nějak nejsou k mání. Ale pokud se diesely sypou, tak holt nějaký slabší benzín no...
Auto plánuju spíš jako spotřebáka než jako leštěnku
Ale tak primárně by to bylo asi pro paní, plus pro mě na sníh Takže kousavý silný motor je pro ni v kombinaci se zadohrabem nevhodný, a spotřeba by taky měla být v rozumných mezích. Benzín s LPG mě taky napadl, ale nějak nejsou k mání. Ale pokud se diesely sypou, tak holt nějaký slabší benzín no...
Auto plánuju spíš jako spotřebáka než jako leštěnku
15:04:07
09.11.2012
09.11.2012
palinator
-> Luky.:
Moje vlastní idea: BMW v naftě je proti přírodě...
Teď trochu objektivity, co jsem zatím čet zkušenosti, tak tyhle motory byly jak v BMW, tak v Omeze dost utahaný po tolika kilometrech, navíc často praskaj hlavy. Radši tutéž řadu v benzínu na LPG - říkám já, "naftař". Co je pěkný, je zvuk I6...
Moje vlastní idea: BMW v naftě je proti přírodě...
Teď trochu objektivity, co jsem zatím čet zkušenosti, tak tyhle motory byly jak v BMW, tak v Omeze dost utahaný po tolika kilometrech, navíc často praskaj hlavy. Radši tutéž řadu v benzínu na LPG - říkám já, "naftař". Co je pěkný, je zvuk I6...
09:29:39
09.11.2012
09.11.2012
Luky
www.sauto.cz/osobni/.../1
1412787?goFrom=lis...
Co třeba něco takového? Pro manželku na takové to domácí žvýkání....
Nebude to past na peníze? Nebo jsou tyhle auta i s těmi kilometry víceméně držáci? Vím že je to o stavu konkrétního auta, ale...
Díky
Co třeba něco takového? Pro manželku na takové to domácí žvýkání....
Nebude to past na peníze? Nebo jsou tyhle auta i s těmi kilometry víceméně držáci? Vím že je to o stavu konkrétního auta, ale...
Díky
23:56:24
10.07.2012
10.07.2012
Hurdis
-> U-Geen: Já zase nechápu, čím je takové G37x nebo FX tak vyjímečné. Odjet z projížďky mikrobusem nebylo zase tak rozdílné. Kromě dvojnásobného počtu sedadel a poloviční ceny.
23:49:52
10.07.2012
10.07.2012
U-Geen
-> Hurdis: no jen nechapu, ze mi to vlastne nejak nedocvaklo... ze je infinity nissan a ze nissan a kosoctverec spolu pecou vim... jen se mi to nejak nespojilo
23:35:20
10.07.2012
10.07.2012
Hurdis
To musí mít Péťa, majitel G37, radost, zvláště po květnové prezentaci Infinity na turnaji na Karlštějně.
Prosím, ať se spojí Lexus s Dacií, budu se měsíc tlemit sousedovi přes nedokončený plot, který musím už po druhé financovat sám bez příspěvku.
Prosím, ať se spojí Lexus s Dacií, budu se měsíc tlemit sousedovi přes nedokončený plot, který musím už po druhé financovat sám bez příspěvku.
23:17:12
10.07.2012
10.07.2012
U-Geen
-> darklord: renault = nekonecno? problemu? :)
23:16:40
10.07.2012
10.07.2012
Radza
-> darklord:
21:30:42
10.07.2012
10.07.2012
darklord
-> U-Geen: infinity = nekonecno, infiniti = renault
21:23:34
10.07.2012
10.07.2012
U-Geen
-> Tuner#2: infinity = renault? a sakra :(((
21:11:44
08.07.2012
08.07.2012
Venca.
-> Jirik_Tuňák: Máme 1.2 v rodině od nova, pár problémů už s tím bylo, ale naštěstí na záruku. Jinak podvozek ok, řazení taky, brzdy celkem ostrý, řízení děsně přeposilovaný, motor nic moc, je to hodně líný, zlatý htp co má ségra. Ale je to vzhledově moc hezký auto a pro holku asi ok, ale já bych s tím jezdit nechtěl...
13:58:33
28.06.2012
28.06.2012
Milos
-> Jirik_Tuňák: myslim ze pre vacsinu to nezmysle bude :-) ale jazdil som na 5dv s 1,2 necely 3roky, a da sa, na mesto a mimo mesta postacuje, posluzi, pre zensku to stacit musi taktiez. ja som bral ako velku nevyhodu velmi kratku prevodovku na moj vkus, motor si ce krasne toci, ale na dalnici dennodenne bych to nezniesol, chcelo by to 6q
12:55:19
28.06.2012
28.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Je tohle vozítko podle někoho z vás nesmysl?
Ideálně s jejich osvědčenou 1.2 a nejlépe 3d verze. Pro ženskou myslím velmi pěkné vozítko. Má ho paní ze sekretariátu u nás v práci, 3d bílou a je to moc pěkné a celou dobu bez potíží.
Ideálně s jejich osvědčenou 1.2 a nejlépe 3d verze. Pro ženskou myslím velmi pěkné vozítko. Má ho paní ze sekretariátu u nás v práci, 3d bílou a je to moc pěkné a celou dobu bez potíží.
17:12:08
05.04.2012
05.04.2012
Kaprof-Pisařík
-> havlik:
07:39:47
05.04.2012
05.04.2012
havlik
-> U-Geen: TDI 66kW?:D
23:15:10
04.04.2012
04.04.2012
U-Geen
-> palinator: to je co?
22:55:55
04.04.2012
04.04.2012
palinator
-> Luky. 27.03.12 13:06:48:
A co takhle zlý naftový auto?
A co takhle zlý naftový auto?
21:24:50
03.04.2012
03.04.2012
U-Geen
-> Luky.: z my zkusenosti je alarm nanic... a zamek uz mi pomohl
16:43:25
03.04.2012
03.04.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Luky. 03.04.12 16:10:08: Má, je to investice kolem 5 - 6500,- u Defendu nebo Medvěd bloku v závislosti na typu zámku, auta a systému řazení /lanovody, táhlo apod./.
Krom toho je i drobná sleva na pojištění.
Krom toho je i drobná sleva na pojištění.
16:12:41
03.04.2012
03.04.2012
Tomaso435
-> Luky.: zamknout řadičku, zamknout volant, a každej si rači vybere to auto vedle .....
16:10:08
03.04.2012
03.04.2012
Luky
Jaký máte názor na zabezpečení: zámek řadičky vs. alarm? Já tak nějak víc věřím zámku zpátečky, všude to tak máme radši než alarm. Žel teď jedno auto má alarm ale zámek ne. Má smysl ho dodělávat?
14:05:17
27.03.2012
27.03.2012
vhml
Já už naprosto vážně a sériozně vybírám Sharan/Alhambra/Galaxy první generace. Buď 1,8T , nebo atmosféru 2,3 16V. 110 resp 103kW. Radši bych asi to turbo kvůli kroutaku. I když se liší asi jen o 20Nm a v podobnejch otáčkách.
Určitě na plyn, jen otázka jestli koupit bez plynu a plyn za 26 dodělat, nebo koupit s plynem, což značně omezuje výběr. A jestli koupit v říši za + 4 tisíce dovozový STK, dražší dopravu a EKO, nebo někde v CZ ideálně s vyřešeným EKO. Návratnost montáže plynu mi vychází na cca. přesně jeden rok.
Leč v říši jich je pekelný množství v cenách 1500-2000E, v Čechách samej chrochták, o benzín těžko zavadit. Chtěl bych se pohybovat někde kolem 75000 za komplet auto s plynem s životností aspoň 4 roky bez zásadnějších investic.
Určitě na plyn, jen otázka jestli koupit bez plynu a plyn za 26 dodělat, nebo koupit s plynem, což značně omezuje výběr. A jestli koupit v říši za + 4 tisíce dovozový STK, dražší dopravu a EKO, nebo někde v CZ ideálně s vyřešeným EKO. Návratnost montáže plynu mi vychází na cca. přesně jeden rok.
Leč v říši jich je pekelný množství v cenách 1500-2000E, v Čechách samej chrochták, o benzín těžko zavadit. Chtěl bych se pohybovat někde kolem 75000 za komplet auto s plynem s životností aspoň 4 roky bez zásadnějších investic.
13:56:37
27.03.2012
27.03.2012
U-Geen
-> Luky.: jediny co ze s tim podvozkem nemusis tolik ubirat v zatackach, ale tim ta sportovni jizda tak nejak konci :)
13:42:31
27.03.2012
27.03.2012
Luky
-> Jumbo: no tak zrovna s tímhle motorem v takový almaře to taky asi neni moc sportovní jízda. Jako motor asi točí statečně, ale ject to asi uplně nejede (podobné zážitky mám třeba z litra nebo ze stejšna ). Ona ta 4x4 taky nějakej výkon sežere. Kolega má Imprezu 2,0D 110kW a žádnej divočák to neni, ta Fabka je mnohem živější.
Ale když něco svižnějšího na plyn, co tohle?
www.sportovnivozy.cz/2008 0-mitsubishi-lancer-evo-lp g-385-ps-moznost-splatek
Ale když něco svižnějšího na plyn, co tohle?
www.sportovnivozy.cz/2008 0-mitsubishi-lancer-evo-lp g-385-ps-moznost-splatek
13:32:26
27.03.2012
27.03.2012
U-Geen
-> Jumbo: zly benzinovy auto je tak 200kW+, ne Outback se 115-121kW/1.5 tuny :)
13:23:06
27.03.2012
27.03.2012
Jumbo
-> Luky.: Tak ono není zlý benzínový auto, jako zlý benzínový auto... Nedávno jsem vezl Outback 2,5 v LPG originál Subaru, přímý vstřik plynu do válců a ani jsem nevěděl, kdy jedu na plyn a kdy na benzín... No a sic pojedu za 10, tak prakticky stejná cena, jako za 5 s naftou... A jak ten motor krásně točil...
13:10:09
27.03.2012
27.03.2012
U-Geen
-> Luky.: me vyhovuje i nezly benzinovy auto, atmosfera vic jak TDi... ale kdo to ma zivit :)
13:06:48
27.03.2012
27.03.2012
Luky
-> Jumbo: tak já tdi říkám všem oturbeným dieselům. Byť v tý FRS zrovna je. Samotřejmě to není závoďák, ale dynamika je parádní, jde to brutálně wocpoda () a jezdí to za 5 litrů pyčo
(resp. momentálně jezdím rozumněji (což neznamená pomaleji) dlouhodobě za 4,9 l).
Nějaký žížnivý benzínový zlý auto by se mě taky samozřejmě líbilo, ale kdybych měl jezdit za 2x nebo 3x tolik, tak si to ve spotřebáku teda sakra rozmyslim...
(resp. momentálně jezdím rozumněji (což neznamená pomaleji) dlouhodobě za 4,9 l).
Nějaký žížnivý benzínový zlý auto by se mě taky samozřejmě líbilo, ale kdybych měl jezdit za 2x nebo 3x tolik, tak si to ve spotřebáku teda sakra rozmyslim...
12:57:51
27.03.2012
27.03.2012
Jumbo
-> Luky.: Já už řídil ledacos, ale prostě TDi není motor na závodění, to už radši libovolný jiný diesel s Common Railem, ale nejradši diesel vůbec ne... TDi prostě netočí a když jo, mám pocit, že motor týrám... I když v RS fabii I jsem ten pocit zas až tak neměl...