Jaký vůz??

prohledat
3392 příspěvků (zobrazeno 2401 až 2450) od 02.07.2010 do 05.04.2024, založil/a mafes
řadit dle data
08:59:02
09.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 09.10.17 08:46:40: vsak jsem tu psal, kolik jsrm nameril zinku, na kapote to bylo nejvic 10% u fabie merim 10-20 rtg spoktrometrem, zkusim nekdy rapida, ty pozink. blataky a ostatni dily
upraveno 1x, naposled 09.10.2017 10:06:13
08:55:43
09.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 09.10.17 07:26:11: no ja jezdil (cca70 tis. Km) s o1 predface a to byla hujda, odjeta, vyhnila, kdyz jsem zastavil jednim prednim kolem na hrbolu, tak nesly zavrit dvere... Bylo to po reditelovi, ktery s tim pry i postavil barak :). Dira byla pod vickem nadrze, v petkach, v prazich a ani nevi, co vse na podvozku, STK to nakonec neproslo... Pak jsme dostali min odjetou TDi po face, bylo to pred rokrm 2010
08:46:40
09.10.2017
bouchy
-> Bukaj: Podle: skoda-virt.cz/cz/.../9308 2-v-ktorom-roku-zacali-zin kovat-felicie je fakt, že karoserie byly vyráběny z pozinkovaného plechu. Kdysi jsem na 100% viděl propagační leták, kde toto bylo jistě napsáno. Nevím, zda-li celá, ale dle letáku ŠA a.s. asi ano. Kdysi jsem taky byl v muzeu v MB, kde bylo propagační video a tam to taky zmiňovali (oboustranně pozinkovaný plech v rolích různých tlouštěk, dovoz ze SRN) - to byla ovšem doba fabie, octavie, superbu. Tedy ne balíky shitového plechu ze Slovenska za dob stovek, stodvacítek, kdy liška byla uprostřed snad na každé vnitřní vrstvě plechu v balíku (to je zase očité dobově svěděctví)...nebylo divu, že na rozdíl od novodobé produkce se mohla vyskytnout koroze klidně uprostřed kapoty nebo dveří, aniž by to bylo kritické, neodvodněné, odřené,... místo. A do kataforézy taky (řádně) chodily asi jen středeční kastle (doba asi až stodvacítek) - tolik k plánovanému hospodářství, kdy jednou nebyl materiál, podruhé se zase nestíhalo nebo švejkovalo. Taky proto vzniklo „Hnutí za nejvyšší kvalitu“ viz posl odst: cs.wikipedia.org/wiki/%C5 %A0koda_742 ale stejně to nebylo moc platné (proto vrchlabské škodovky každý chce, byla (a je?) tam asi lepší kázeň)... nejvíc mě nasral přístup, kdy se u stovek jedna z těsnících gum pod zadním blatníkem dávala na holý(!!) plech. Tudíž mechová guma sákla vodu a plech tam posléze nebyl. Málokdo si udělal do-do ještě v záruce, většinou to ani nebylo nijak kvalitně (gumoasfalt byla a je zkáza plechu). Takže do dnešních dob to lze "opravit" snad jedině vyvářkou a důkladným lakem.

Long story short: felicie měly dle letáku pozinkovanou karoserii. Záleží taky na matroši plechu (ze šrotu x z hlíny z SSSR ve VSŽ), nedůsledná foréza, odrezovací/odmašťovací lázně. Naše tehdy sedmiletý auto nemělo nad rantlem 5. dveří jedinou bublinku (před nehodou), zatímco na větších parkovištích už byla vidět typicky "řemeslnická" auta, nula korun do servisu, nula minut strávených mytím nebo aspoň zhodnocením stavu, na kterých bylo vidět lidové umění stylem záplat z látky, laminátu, lepenky, asfaltu, krycích odrazek atd. Už tehdy existovaly felicie, pickupy, kterým chyběly lemy - ovšem jen aby to klaplo na STK, že.

edit: nálepky už tehdy běžné: www.skoda1203.estranky.cz /img/.../skoda-felicia-com bi-zelena-zezadu.jpg
upraveno 1x, naposled 09.10.2017 08:50:48
07:26:11
09.10.2017
Bukaj
-> saskyn2: Vysloveně průšvihové jsou na Feldě jen to víko kufru a zadní lemy - obojí je výrobní vada - zadní lemy (mají spoj plechů zamázlý zvnitřku kufru plastizolem, který se vibracemi uvolní - dostane se tam vlhkost a hniloba pod ním není vidět) hnijí spíš než v závislosti na podmínkách provozu v závislosti na ujetých kilometrech, respektive kvalitě silnic. A víko kufru no comment.

Jinak Felda byla z výroby rozumně ošetřena (vosk v dutinách), takže ve své době byla mezi nepozinkovanými vozy průměr.

A mezi tuctovými sériovými vozy měly nejlepší antikorozní ochranu kastle koncernových pozinkovaných aut z konce 90. let (Octavia I předfacelift, Passat atd). Ty hnily pouze tam, kde se po desetiletí ukládal bordel a držela vlhkost. Pokud tohle člověk podchytil (občas vyčistil kritická místa), tak jsou zdravé dodnes...
00:20:24
09.10.2017
saskyn2
-> Jarda: Tak takhle na fotce vypadalo hrozně, ale byla to povrchovka a jinak krom toho lemu a jednoho předního blatníku bylo krásný zdravý top auto, ani ty vrata to ještě nemělo hnilý4

Jak píšeš, třeba v Praze se solí víc, to určitě nějaký vliv má a neříkám že některý japonci nehnijou víc, ale tvrdit že antikorozní úprava na felicii byla slušná je totální blbost, to snad i š120 hnily mín... Je tam samozřejmě víc faktorů, jak tu někdo psal tak od nějakého roku upravený ty vrata, nebo když to někdo vystříká rezistinem tak to taky vydrží mnohem víc. Nebo když s tím autem někdo nebude jezdit v zimě(hlavně různý důchodci který se bojí sněhu popř. nemají ani zimáky) tak pak se nedivím že jsou lemy i ve 200tis. jako nový. Hlavně se ta debata stočila někam úplně jinam. Jen jsem napsal že některý feldy měly díry ve vratech že tím šla prostrčit ruka, poř. vypadl stěrač, což je pravda a nechápu že to někteří nemohou vstřebat a je tady z toho stránka canců o ničem s fotkama nějakejch vrat o kterých majitel neví vůbec jestli jsou původní atd. Je to zbytečný řešit.
23:49:46
08.10.2017
Bukaj
-> Jarda/felda 08.10.17 21:49:55: Jo, alespoň do očí protijedoucím řidičům...3
23:16:55
08.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 08.10.17 17:23:41: to jsi misto rezistinem prolejval soli ne? :))) rikam, ta moje cervena bez sahnuti 200tis. km a ty lemy zdaleka takto nevypadaly... nerekl jsem, ze u feldy je top antikoro uprava, pouze kvalitni, u ktere si troufnu tvrdit, ze je na lepsi urovni, nez nektere japonske vozy4 jenze ono porovnavame neco a nevime co, nekdy dealer udelal ruzne kvalitne dutiny bezbarvym voske, treba Petry fabie to taky tak ma, jina fabie, kterou jsem zkoumal zadny vosk v dutinach nemela4 a podobne to tak bylo s feldama, treba v praze se jen soli, tak to hnije proste vic, dnes auta hnijou tak, ze porad vypadaji pekne, ale uhniji nosne casti a na vrakacich konci navenek pekna auta, prave to, ze to navenek vypada pekne budi v majitelich pocit, ze na to neni potreba sahnout :) kamarad koupil tusim 2007 peu 307SW a podvozek na sr....., tak to ted nejak lepi, aby to protahnul STK
upraveno 1x, naposled 08.10.2017 23:25:03
22:01:31
08.10.2017
castrol
-> Jarda/felda: hej viem 4 ale kedze je tomaso aj svetlofil tak preco ho nepodporit 1
21:49:55
08.10.2017
Jarda/felda
-> castrol 08.10.17 17:19:00: fabie pokud má v cajku světla svítí pekelně 4
21:00:27
08.10.2017
palinator
-> saskyn2:

Prosimtě brzdi..4
20:34:00
08.10.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Tak si tam s nimi zkus někdy popovídat3 A vem si raději nějakou obuv bez tkaniček3 3 3
20:31:18
08.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 08.10.17 20:13:22: Tam jezdí každý rok. Je tam akce pro opravdové fandy do aut - Legendy...



...ale jinak bude dobré se držet tohoto co jsem zde o tobě už psal...
20:15:42
08.10.2017
saskyn2
-> minno 08.10.17 18:53:56: -> Venca. 08.10.17 19:51:18:

100% souhlas, ale spíš mi připadá, že tuner se tu spíš potřebuje pohádat a realita ho už vůbec nezajímá. Nebo už je úplně mimo, těžko říct.
20:13:22
08.10.2017
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.10.17 18:12:50: Když tady čtu ty tvoje názory a kusy textu vytržený z kontextu tak bych doporučil spíš

www.bohnice.cz/

Jinak asi nechápu smysl fotografie auta který si koupil jako olítanou hujdu kde ty vrata už můžou být klidně 3X měnený, ale ty tohle ve své argumentaci děláš strašně rád.
upraveno 2x, naposled 08.10.2017 20:32:09
19:51:18
08.10.2017
Venca.
-> Tuner#2: Já nic neposouvam, ta diskuze je tak nějak z podstaty zbytečná.



Že někomu ohnije passat po 100 tis je totiž stejně pravděpodobný, jako že felda do tý doby neorezne. Obojí se stane, ale obvykle je to opačně.4
19:45:29
08.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Venca. 08.10.17 19:33:16: Tady nikdo neporovnává auta jako takový, neposouvej to zase úplně jinam než byl smysl diskuze.
19:39:16
08.10.2017
Nwkt
19:33:16
08.10.2017
Venca.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.10.17 19:25:18: Každopádně asi bych radši to CC než feldu, i kdyby mělo bejt orezlý 3
19:30:44
08.10.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.10.17 19:25:18: otec má aktuálně feldu rok 95 ( ještě bezairgabova kastle) a kupodivu to má taky zdravý. Ale to jsou jen jehly v kupce sena.
19:25:18
08.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Venca. 08.10.17 19:18:39: Tátovo je tuším 98, naše 2000 a je to jak píšeš. Blatníkům navíc dost pomůžou plastové lemy. Je třeba na to nahlížet jako na pomalu 20ti leté auto, což to CC níže rozhodně není...
19:18:39
08.10.2017
Venca.
-> minno: Pětky na feldě nehnijou u posledních modelů, není tam zevnitř ten rantl, kde se držela voda. Na tchánovo feldě (najeto 180 tis) není na 5. dveřích koroze žádná, ale blatníky a lemy už se musely měnit i když auto bylo dobře garážováno a pravidelně umýváno.



Ale jinak teda feldy reznou krutě.
18:53:56
08.10.2017
minno
-> Tuner#2: Ukazovať a tvrdiť, že na Feldách nehnijú 5. dvere je to isté, ako tvrdiť, že motory Škoda 120 v pohode vydržia bez GO 200 tkm a viac3



V preklade: Myslím, že všetci veria a vedia, že občas sa taký kus vyskytne, je to však skôr výnimka, ktorá len potvrdzuje pravidlo.
upraveno 1x, naposled 08.10.2017 18:59:15
18:12:50
08.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
TWL to jsou zase moudra... Tátovo Feldu jen tak nevyfotím, tak jsem teď po náročném víkendu cvaknul jen mobilem naší Feldu a nějak nikde tu brutální korozi zadní vrat nevidím...



Jo a přijde mě vtipný říkal, že na ty nový mrkdy se nemusí sahat po tom co tady to CC níže má už měněný práh a stav detailů na kasli je vidět na fotkách snad jasně...



Ale tady fakt nemá cenu něco psát, neb stále platí: -> Tuner#2 - zrušená registrace 20.09.17 19:57:30:
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 08.10.2017 18:12:50
upraveno 3x, naposled 08.10.2017 18:16:45
18:10:23
08.10.2017
Tomaso435
-> castrol: určitě :D



jinak kolega v práci po výměně felicie za novýho rapida 1.4 postesknul, jak i v mrazech si po pár stech metrech ve felicii moh fenovat vlasy, a jak mu rapid začne mírně vlažně topit sotva po 15km jízdy..... Asi pouvažuju o koupi ještě jedný feldy :D
17:59:44
08.10.2017
castrol
-> Tomaso435: naporove nasavanie na kapote 1
17:56:20
08.10.2017
Tomaso435
-> castrol: a chladit budu kudy? :-D
17:48:22
08.10.2017
castrol
-> Tomaso435: viem ale totok nemas
17:25:32
08.10.2017
Tomaso435
-> castrol: na fabii mam taky v masce
17:23:41
08.10.2017
saskyn2
-> Jarda: Jarouši kvalitní antikorozní úprava je to, že na to nemusím sáhnout a né že to musím něčím prolejvat. Když jsem prodával Passata B5 tak to mělo najeto půl milionu a NIKDO NIKDY na to se žádným voskem nebo rezistinem nesáhl a přesto na tom nebylo nikde nic. Tomu říkám kvalitní antikorozní úprava. Normální lidi to auto mají na ježdění, né pro to aby něco prolejvali rezistinem. Kolik lidí tohle dnes dělá u nového auta? Nepamatuju se že by za poslední 3 roky někdo přijel s tím, že chce udělat dutiny. Mimochodem pár let zpátky jsem tady prodával feldu kterou měla Markéty babička. To auto mělo najeto 47.000 a bylo celou dobu garážovaný ve větraný garáži. A na rozdíl od té B5 která měla najeto víc jak 10x tolik a byla ještě o 5 let starší, měla felda chycené lemy. Tak si nechte pohádky o kvalitní antikorzní úpravě felicie pro děcka.
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od saskyn2 vložen 08.10.2017 17:23:41
17:19:00
08.10.2017
castrol
17:01:04
08.10.2017
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983 07.10.17 14:39:49: nojo to je vo tom čemu dáš přednost, jestli babě, nebo svojem malinkatýmu milovanýmu autíčku muck :-D :-D



-> Jarda - zrušená registrace 08.10.17 16:46:14: jo, oproti favoritu je pro mě felda krok zpět co se týká svítivosti ... proto přibude maska :)))
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od Tomaso435 vložen 08.10.2017 17:01:04
16:46:14
08.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 08.10.17 16:42:49: jinak ted kdyz mam moznost srovnavat feldu s rapidem, tak me stve jak felda oproti rapidu malo sviti a to je new face a mela by stejne svitit, jak ten rapid, ale v realu sviti o dost min8 old face sviti jeste o trochu min, ta ma taky jen 17,5 v obou autech mam night breakery
16:42:49
08.10.2017
Jarda - zrušená registrace
to je tady zase diskuze o hniti/nehniti feldy :) felda ma slusnou antikorozni upravu z vyroby, ale pocita se s tim, ze se min. kazde 3 roky budou delat dutiny, potom i celkem dlouho vydrzi pate dvere, ja cervenou feldu kupoval 180tis. km najeteo a niíkdy nebyly delane dutiny, byla garazovana, menene pouze pate dvere, ted ma o 50 vic a na lemech jsem neco povaril, blataky celkem bez koroze, ale jsou tam nastesti plastove podbehy... prahy jsou orezle jen v mistech plastovych zaslepek pretazenych plastizolem :/ dutiny vyztuh pod predni podlahou u ramen byly naprosto OK - vystrikal jsem to rezistinem s olejem, uchyceni zadni napravy, tam byla vevnitr lehka liska, vystrikal jsem to a jestli prezije zimu, tak to pristi rok zopakuji... stejne tak jsem osetril mista pod kufrem a asi nejhorsi je spodek chladicovky, ale myslim, ze na 19 let stare auto je stav slusny

Takova fabie hnije min, ale taky hnije, ten pozink udela hodne, ale kdyz se na to kasle, tak se dokaze docela rychle vycerpat, prodlouzi zivotnost o par let - tjn.
21:42:15
07.10.2017
Jarda/felda
-> saskyn2 07.10.17 00:18:04: ono stačilo aby prodejce v rámci předprodejního servisu vystříkal dveře voskem a bylo po reznutí ....
16:05:54
07.10.2017
maca
Ještě dodám, že stála celej život venku u paneláku. Maximálně dostala základní servis.
14:39:49
07.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 07.10.17 13:08:33: Jenomže pak máš auta, která nevyžadují nějakou extrémní péči a taky ti nezačnou opelíchávat tak, že je vidět na semaforech jaký máš ponožky. Páč to, o čem se tady mluví, to už extrémní péčí je. Na toto se většina lidí tak akorát vysere. 1 Myslím tím vylévání dveří, dutin, prahů hektolitrama rezistinu, vyjetého oleje, trávení víkendů na chalupě se štětkou upatlanou od tlumexu, jezdit pak s autem smrdícím dalších 5 let jak ropnej vrt kříženej s prochcaným kobercem, to taky není pro každého (manželka, děti). Dnes je jiná doba, lidi přes týden makají a o víkendu si chtějí orazit a ne něco nadstandardně nestandardně udržovat. Nehledě na to, že to co je vidět (lemy, dvéře), je to nejmenší zlo, bůhví co je pod tím.
13:39:56
07.10.2017
maca
-> Tomaso435: jen uvádím stav vozu....nic víc nic míň
13:08:33
07.10.2017
Tomaso435
-> maca 07.10.17 12:57:40: a to je něco neobvyklýho když se o to nestaráš?
12:57:40
07.10.2017
maca
Jinak felda přítelkyně( má ji od svého taty- on první majitel od novoty), přední blatníky pomalu odpadnou, zadní lemy nejsou...pod plastama, dveře řidiče a spolujezdce puchýře+ kufrové dveře. Jediné plus je podvozek a motor. Jo a je to rok 1/2000.
12:51:36
07.10.2017
maca
Jak to tak čtu, tak si "pášu" nechám, dokud neklekne.....
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od maca vložen 07.10.2017 12:51:36
07:31:33
07.10.2017
marra_rwd
Tvl zlatý punto mk2, ani bublinka, rok 2001, nezere to, jede jak střela a světě div se-nekazi se (najeto 170 tis)
06:47:04
07.10.2017
bouchy
Tak ono je celkem známé, že na zadní dveře trpěly jen určité ročníky...Díru na prst jsem u některých viděl už po cca 10 letech od výroby (nebo i dřív), některé vypadají dobře i dnes. Je to spíš o údržbě, i blbé pravidelné mytí je lepší než nic (špína na autě celkem koreluje s péčí majitele i korozí). Lemy dtto. Někdo holt neřeší šrámy, zimní sůl. A pak vidíme plastem oblepené lemy, dveře a pod nimi díry. Holt na průlez STK to stačí. Btw na Fabii mám taky bublinky, akorát na místě, že přelakování by znamenalo vyndat i zadní sklo.
02:09:31
07.10.2017
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 07.10.17 01:31:53: Já jsem momentálně z dnešní produkce taky zhnusenej, včera kolega utrhnul dva štefty na turbu(v hlavě). Dneska jsme z toho nakonec vyndavali motor aby se to dalo odvrtat. Do devíti do večera. V pátek. Kdybys viděl těch nadávek3
02:02:35
07.10.2017
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 07.10.17 01:31:53: Tvl. to nemyslíš vážně! Jak už mohly být při 80.000 laminátové vrata. Vždyť Honza říkal že na feldách nehnijou-viz jeho zkušenost, kdy mají na hrbu 200.000 km a mají mín koroze než z výroby3 To je zajisté vyjjímka, určitě to byla nějaká páteční produkce v kombuinaci s neošetřeným lakem po nehodě a utopením v rybníce3
01:31:53
07.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.10.17 00:03:47: Tata, když začal prodávat Feldu r. v. 1997, měla najeto kolem 80000 km. Byla cca 75% života garážovaná. V té době už měla nový pravý přední blatník, který měl rezavý celý vršek v délce asi 40 cm, oba zadní lemy, vyvařené části prahů navazující na lemy a laminátová zadní vrata. Škubala tam spojka, to byl asi bonus, jinak prvně jmenované mi přišlo při procházkách parkovišti jako standard. Zakoupeno nové v Auto Červený v Mariánských Lázních.



To bylo asi druhé zklamání po relativně bezproblémové Š120 1987. Tam se musela jen zalepit žvýkačkou dirka na konci střešní lišty, kde nebyl rám dovařený a do vozu zatékalo. Žvýkačka tam vydržela bez dalších potíží celých 10 let až do prodeje. Dalším bonuxem pak byla z výroby nedovařená nápravnice, která se začala projevovat pár let po záruce plaváním vozidla (jako člun při zatáčení na vodě), vyměněna byla v rámci opravy a zjištění závady servisem po nehodě.



Pak se sice přešlo na vůz z produkce PSA, ten si ale vyžádal výměnu vrčících ložisek na hl. hřídeli v převodovce v cca 80 000 km tento rok (dnes eviduji docela častá závada u aut kolem +/- 2007 i mladších), přepinování vyhřátého konektoru zadního světla letos a bohužel 1x výměnu zablokovaného brzdového válce i s posilovačem před lety.



Takže Honzovu traumatizaci novodobou produkcí celkem chápu, ale to neznamená, že stará produkce Š Auto byla nějaká hitparáda. Z naší zkušenosti mám naopak pocit, že tam dělali agenturní jezdci apokalypsy už od 80. let. 3
upraveno 3x, naposled 07.10.2017 01:48:59
00:18:04
07.10.2017
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.10.17 00:03:47: -> Tuner#2 - zrušená registrace 07.10.17 00:03:47: Že 5 vrata na feldě nehnijou vůbec je asi největší perla co se ti tady kdy podařila vypustit3 3 3 Normálně mám slzy v očích, jak si pobavil, díky4



Co se týká stočení, tak mi věř že s výpisem si můžeš akorát tak vytřít prdel. Třeba taxikáři běžně dělali že si koupili kabel, a do autorizáku jezdili na každou 3(některý i 5tou) prohlídku. Tj V 90 stočej na 30 a jedou na servis, pak zase při reálných 180 stočej na 60 a jedou na servis atd. Takže ušetřili za servis, záruku a jako bonus prodávají voňafku s poctivýma 200tkm se servisní historiíí. Však ona se nějaká ryba chytne3
00:03:47
07.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 06.10.17 23:43:03: ty seš demagog až to bolí...



Jen pro info, feldy jsme měli v rodině 3 z toho tátovu od nova a je to divné, ale po 5ti letech na ní nebylo nic z toho co píšeš, dokonce ani po těch 12ti letech co píše o mé O2 (ta už měla puchýř na 3. vratech protože nikdo neřešil odření barvy). Dneska je feldě 20 let a má nový akorá lemy a prahy jen hrany obroušené a zastříkané a na hrbu 200tkm bez jiného servisu než spotřebák. 5. vrata tomu nehnijou vůbec... Ty to fakt máš silně popletený ty zametená lopatko 4 Jo a O2 mám stočenou, Milan mě poslal výpis z jiného auta a jen změnil VIN... 71



Ale raději se budu držet tohoto -> Tuner#2 - zrušená registrace 20.09.17 19:57:30:
upraveno 1x, naposled 07.10.2017 00:05:11
23:53:09
06.10.2017
saskyn2
Jinak jako jo, CC je sice hezký, ale hodně nepraktický, má to svoje mouchy, třeba nesklopný zadní sedačky v sociál verzi3 nebo plastovou lištu u kufru kterou má snad každý prasklý, o inteligentně vyřešené elektrice k zadnímu kufru raději ani nemluvím. A co se týká kvality pozinku tak bohužel 3C/CC se třeba s B5/B5.5 nedá srovnat. Aby si mohl tuner pohonit(snad jen ego) tak moje 3C mi už taky začíná pěkně hnít kolem jednoho uchycení hagusu. Bohužel B5 byla na tohle výjjmečné auto na kterém se holt nešetřilo, si pamatuju jak jsem měl na zahradě bouranou kapotu a používal jí na nějaké zakrývání, na kapotě byl oloupaný lak a po pěti letech co šla do šrotu na tom byl krásný zinek. Zatím co vedle jsem měl kapotu z leona(2003) a ta měla asi po půl roce lišku jaksvin.
23:43:03
06.10.2017
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.10.17 23:21:36: No ty máš všechno jinak, to už si tady pár lidí všimlo3

No klidně si pod to můžeš třeba i lehnout, když o to tak stojíš3

No problém je že tvoje Oktávka je 12 let nebo kolik starý auto, to třeba u filcky byly po 5 letech prohnilý 5 vrata že tam šla prostrčit ruka, lemy na sračku. Bohužel pro tebe je to pořád „nové auto“ zatím co já mám pochopení, že to už má něco za sebou(když vidím jakýma se tady oháníš expertama a kolik se ti na tom toho vysralo, tak to bude i nejmín 4x stočený).

Stejně jako tady to cc-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.10.17 17:20:15: který je pro mě prostě 10 let stará vrána se 400tkm na hrbu. To až bude mít tvý ségry dachna tak to tak maximálně smetete na lopatku a zbytek plastů hodíte do kontajneru3 3
23:21:36
06.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 06.10.17 21:56:26: Tak ono je v diskuzi i zkušenost s BMW a Golfem, takže to není jen o CC. 4



-> saskyn2 06.10.17 21:58:47: Nééé nemám, však platí to co píšu zde: -> Tuner#2 - zrušená registrace 20.09.17 19:57:30:



Teď jsi tomu teda nasadil korunu s O2 300tkm a nehnije. Asi jsme s Milanem136 chytli špatnou směnu... Ale co zvykám si, holt to máš všechno jinak, pašík bez servisu jen leješ palivo, zatímco felda tě na servisu zrujnuje apod. 4
Extreme Tyres