skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
Dnes jsem potkal nějaký ten Formentor, což je mimochodem naprosto šílený název. Bylo to takové nějaké vydechlé a moc se tomu nechtělo, až pak jsem zjistil, že tam dávají i 1.5 TSi? Paleta motorů široká, ale u takové speciality si možná ten základ mohli odpustit.
-> růža 15.03.21 15:25:15: jj, v novem meste to nechapali, ale ve svratce se to pouziva, on okres chrudim je uz vlastne kousek... treba pul metra snehu a po 7km je uz zelena trava vetsinou
-> Jarda: No jako taky jsem to tady na Vysočině snad nikdy neslyšel. To už musí bejt jedině někde na pomezí Vysočiny a Východočech.
-> Bobesh 15.03.21 09:46:58: je zajimave, ze i severni cast vysociny a zbytek vysociny nechape...
Reknu dej to psoj, rict psovi mi jde nejak proti srsti... :))

Reknu dej to psoj, rict psovi mi jde nejak proti srsti... :))
-> Bobesh: Ja mam taky kolegu z Nachoda, takze tusim odkud vitr fouka, ale zvlast takhle "na papire " se mi z toho rolujou fusekle

-> King 14.03.21 19:46:49: Já kolínská náplava ale rodilej hradeckej Votrok vím, že takhle skloňuje snad celý východočeský kraj (učiteloj,vojákoj,Honzoj,
Jirkoj)
-> m8rinek 14.03.21 19:51:57: Nedej se

-> m8rinek 14.03.21 19:51:57: Nedej se

-> Jirik_Tuňák1983 14.03.21 19:52:14: ano, napříč za zadní nápravou. Obvykle se to auto vyskytuje na vrchách a německých slalomech, protože jede úplně šíleně. Většinu to má kolem nějakých 130 koní a správně vykuchaný to váží 600kg.
-> m8rinek: 

-> Milan 136 14.03.21 19:29:15: Nebyl v tom ještě ke všemu náhodou motor napříč?
-> dragon_cb_cz: tady koukáme po Wankeloj a neser, nebo to řeknu tátoj!
-> m8rinek: Po nějakém Wankelu ?
-> King: já jako severočech nevidím problém :D, nicméně jak to chceš skloňovat?
-> m8rinek: Ne, ja jsem se jako stredocech pozastavoval na tim "Wankeloj "

-> King: -> Milan 136: Ono nemá NSU TT Wankel? :-O
Tak si to pletu s RO80
Tak si to pletu s RO80
-> m8rinek 14.03.21 19:12:21: Wanke...co?!

-> m8rinek 14.03.21 19:12:21: Ale krása, což?
-> Jirik_Tuňák1983: po nějakým Wankeloj pokukuju, ale tohle je asi přes limit :D
-> Hurdis: no moje holeň si pamatuje setkáná s koulí ve tmě, od tý doby panuje u mě trochu averze k neodnimatelným kulkám.
-> Mr._Nosferatu: Vzdálenost jednoho fousu je přímo úměrná odporu předního nárazníku vůči průniku v místě mimo vyztuhu. Vliv pruhybu registrační značky lze obvykle zanedbat.
-> Hurdis: Není vzdálenost jednoho fousu kratší než vzdálenost tažného od nárazníku, čili kdyby nebylo tažný, není nehoda ?
-> Jirik_Tuňák1983: Proto říkám o fous. Na rychlost od dvou fousu nahoru už to nefunguje. 

-> Hurdis 13.03.21 09:19:17: A pak tebe, až ti budou rovnat podlahu. 

-> U-Geen: A přitom pevné TZ je taková multifunkční záležitost. U aut s kamerou jako zamerovac při podelnem parkování, u starších modelů poslouží i jako dotykový senzor.
Případně rozplace na semaforech kolegu, co to o fous nedobrzdil.

Případně rozplace na semaforech kolegu, co to o fous nedobrzdil.

-> Hurdis 12.03.21 21:30:34: "Specialista a certifikovany chirurg přes koule je tady Štěpán..."

-> Hurdis: pořídil jsem teď vertikální bajonet, tak jsem zvědav... protože to čištění u horizontálních byl někdy očistec :-)
-> Mr._Nosferatu: Specialista a certifikovany chirurg přes koule je tady Štěpán. Ale asi je. Já na dovážených autech (kupují bez TZ) nechávám teď uz vždy namontovat pevné od lokálního výrobce SVJ Nachod. Dříve jsem dával přednost bajonetum, ale kvůli obcasnemu použití na tom či onom jsem obvykle bojoval s čištěním.
Ale kvůli homologaci těchto dosti laciných trubek jsem byl obvykle "odměněn" nižší hodnotou v TP namísto predpokladu. Takže místo třeba 2,1t co umožňuje auto je náhle 1,65 co má výrobce TZ.

Holt zlomek pořizovací hodnoty má své vady. Kdybych řešil tahač, dal bych si na to pozor.
Ale kvůli homologaci těchto dosti laciných trubek jsem byl obvykle "odměněn" nižší hodnotou v TP namísto predpokladu. Takže místo třeba 2,1t co umožňuje auto je náhle 1,65 co má výrobce TZ.

Holt zlomek pořizovací hodnoty má své vady. Kdybych řešil tahač, dal bych si na to pozor.
-> Hurdis: Tento jo, ale má pevné tažné (koule není na šroubech) což nevím jestli nemá vliv typ tažného.
-> Jumbo: Takhle jsme dojeli z Belgie, po dálnici to v pohodě šlo, spis jsme se bály policejní kontroly, na 6m vleku 8m loď.
-> Jumbo: Takhle jsme dojeli z Belgie, po dálnici to v pohodě šlo, spis jsme se bály policejní kontroly, na 6m vleku 8m loď.
-> Mr._Nosferatu: Když vidím tu výšku kolečka vleku nad zemí, to bych ho před cestou radši sundal...
A ta hlavní otázka: opravdu to má v TP zaves 3500kg?
Jinak fajn foto, kolega dělá i do lodí, této velikosti. To mu s dovolením pošlu.
Jinak fajn foto, kolega dělá i do lodí, této velikosti. To mu s dovolením pošlu.
-> Hurdis: Myslíš tento ? Motor a převodovka je z MB ML nebo z jiného SUV od MB, 5ti válec s řadovým čerpadlem.
Je to dovoz z tvé oblíbené Belgie, používáme ho z 90% k tahání lodí/podvalů.
Jediný co, tak lehce bere olej, asi 3l do Belgie a zpátky. Ale má najeto přes 400tis a minimálně polovinu s vlekem.
Je to dovoz z tvé oblíbené Belgie, používáme ho z 90% k tahání lodí/podvalů.
Jediný co, tak lehce bere olej, asi 3l do Belgie a zpátky. Ale má najeto přes 400tis a minimálně polovinu s vlekem.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak ty SSyongy mají kontroverzní design, ale technika bývala velkoseriova a asi to funguje.
Rhodius je unikát, jedno ze tří s Multiplou a Aztecem. Viděl jsem verzi camp, ta má i solární střechu a plynový vařič a drez v loketni operce. Masakr.
Jinak ten ford nevím, ale motor V6 pentastar, to si budeme dovážet až EU zakáže na poslední normální agregáty.
Rhodius je unikát, jedno ze tří s Multiplou a Aztecem. Viděl jsem verzi camp, ta má i solární střechu a plynový vařič a drez v loketni operce. Masakr.
Jinak ten ford nevím, ale motor V6 pentastar, to si budeme dovážet až EU zakáže na poslední normální agregáty.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak ty SSyongy mají kontroverzní design, ale technika bývala velkoseriova a asi to funguje.
Rhodius je unikát, jedno ze tří s Multiplou a Aztecem. Viděl jsem verzi camp, ta má i solární střechu a plynový vařič a drez v loketni operce. Masakr.
Jinak ten ford nevím, ale motor V6 pentastar, to si budeme dovážet až EU zakáže na poslední normální agregáty.
Rhodius je unikát, jedno ze tří s Multiplou a Aztecem. Viděl jsem verzi camp, ta má i solární střechu a plynový vařič a drez v loketni operce. Masakr.
Jinak ten ford nevím, ale motor V6 pentastar, to si budeme dovážet až EU zakáže na poslední normální agregáty.
Tohle jsem viděl včera v červené.
Docela zajímavé, jak z budoucnosti.
Specs 2014
Type of vehicle All-wheel-drive four-door crossover
Engine 3.5L DOHC turbocharged V6
Power 365 hp @ 5,500 rpm; 350 lb.-ft. of torque @ 3,500 rpm
Transmission Six-speed automatic
Brakes Four-wheel disc with ABS
Tires P255/45R20
Price (base/as tested) $44,399; $55,699
Destination charge $1,615
Natural Resources Canada fuel economy (L/100 km) 13.2 city, 8.8 highway
Standard features Power door locks, windows and power, heated mirrors, dual-zone climate-controlled air conditioning, Sony AM/FM/CD/DVD player with 12 speakers, Bluetooth connectivity, Sirius satellite radio, navigation system, Multifunction steering wheel controls, manual telescoping steering wheel, cruise control, Sync with MyFord touchscreen information display and rearview camera, 110 volt power outlet, Leather trimmed front and 2nd row seats, 10-way power driver’s seat, heated front seats, reading lamps for 2nd and 3rd row seats, auto-dimming interior rearview mirror, remote starter, power liftgate, auto headlights, powered tailgate, Easyfuel capless fuel filler, Advancetrac with Roll Stability Control System, Blind Spot Information System, Reverse Sensing System.
Docela zajímavé, jak z budoucnosti.
Specs 2014
Type of vehicle All-wheel-drive four-door crossover
Engine 3.5L DOHC turbocharged V6
Power 365 hp @ 5,500 rpm; 350 lb.-ft. of torque @ 3,500 rpm
Transmission Six-speed automatic
Brakes Four-wheel disc with ABS
Tires P255/45R20
Price (base/as tested) $44,399; $55,699
Destination charge $1,615
Natural Resources Canada fuel economy (L/100 km) 13.2 city, 8.8 highway
Standard features Power door locks, windows and power, heated mirrors, dual-zone climate-controlled air conditioning, Sony AM/FM/CD/DVD player with 12 speakers, Bluetooth connectivity, Sirius satellite radio, navigation system, Multifunction steering wheel controls, manual telescoping steering wheel, cruise control, Sync with MyFord touchscreen information display and rearview camera, 110 volt power outlet, Leather trimmed front and 2nd row seats, 10-way power driver’s seat, heated front seats, reading lamps for 2nd and 3rd row seats, auto-dimming interior rearview mirror, remote starter, power liftgate, auto headlights, powered tailgate, Easyfuel capless fuel filler, Advancetrac with Roll Stability Control System, Blind Spot Information System, Reverse Sensing System.
-> Hurdis 12.03.21 09:29:35: Tady v okolí měli dva lidi Rextona, než se odstěhovali, pak 1x Rodius a nikdy se ta auta nezastavila. Jezdili s tím denně. Ale víc k tomu nemám už jak zajistit, už tady nebydlijó.
Asi malá pravděpodobnost, ale nemá někdo zkušenost se SsangYongem Rexton? Model kolem léta páně 2005-6?
2,7 Nafta manuál má totiž až neskutecnou hodnotu na vlek. Vidam jich na cestách celkem dost, v inzerci docela málo. I to něco napovídá.
Jde o to, zda pro truhláře a autickare lépe dodávka a stávající dvouose plato + osobak, nebo SUV s prepravnikem.
2,7 Nafta manuál má totiž až neskutecnou hodnotu na vlek. Vidam jich na cestách celkem dost, v inzerci docela málo. I to něco napovídá.
Jde o to, zda pro truhláře a autickare lépe dodávka a stávající dvouose plato + osobak, nebo SUV s prepravnikem.
-> Jirik_Tuňák1983:
No když myslíš.....
No když myslíš.....
-> palinator 07.03.21 18:18:49: To asi ne, ale postavit tam kola na stojáka je luxus. Přespání nevyjímaje.
To je stejně blbá otázka, jako jestli využiješ často výkon nad 100 koní, když je u nás povoleno 50, 90 a 130.
To je stejně blbá otázka, jako jestli využiješ často výkon nad 100 koní, když je u nás povoleno 50, 90 a 130.

-> Jirik_Tuňák1983:
Vozíš víc než 5 lidí často?
Vozíš víc než 5 lidí často?

-> radekp: Kamarádovi taky vrzalo rameno... byl to přidřenej čep, kterej pak nakonec vyskočil
Naštěstí v nízkej rychlosti.

-> Jirik_Tuňák1983: me vrze nove predni horni rameno. Dokonce jsem s tim byl na stk, jestli tam neni vule. Neni.
Vic mi to vrze za vyssich teplot, ale vrze to furt
Vic mi to vrze za vyssich teplot, ale vrze to furt
-> palinator 07.03.21 12:55:37: To nic nemění na tom, že je tohle paráda a oproti evropským MPV i zadní řady umožňují sedět v pohodlí a nikoliv za trest. 
Furt je to levnější než Mercedes.

Furt je to levnější než Mercedes.
-> Jirik_Tuňák1983:
A přitom si reálná česká rodina koupí maximálně tak desetiletýho Logana MCV
A přitom si reálná česká rodina koupí maximálně tak desetiletýho Logana MCV

Konečně jsem našel dvě hezky udělaná a názorná videa, tak se dělím o "podstivé" MPV.
chryslerwarszawa.otomoto. pl/
chryslerwarszawa.otomoto. pl/
-> darklord 04.03.21 07:54:51: Treba v tom, ze to auto s V8 a 300 kobylama nestalo v prepoctu 700 000 CZK?