skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
20:53:26
11.09.2011
11.09.2011

VeTeV
tak jsem v teto zemi potkal jen jedinou - obecne je tam citrusu pomalu
23:28:36
09.09.2011
09.09.2011

alpin
14:56:47
07.09.2011
07.09.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: tak jasně, za tu cenu s plynem je to luxus... Ale jak vzhledem k tomu že přesně tenhle motor jsem měl v krátký xantii, vím co od něj čekat a osobně bych to už jen kvuli svým preferencím nebral, je to tak těžký auto pro mě mrtvola :-)
11:41:54
07.09.2011
07.09.2011

Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Já vím že je to holátko ale cena není marna s plynem... Jinak nepopíram že koketuji s 2,5 TD..:o) no trojlitr s plynem bych taky zkousnul 

10:33:40
07.09.2011
07.09.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: nejslabší motor co do toho dávali... Ten byl slabej i na xantii... Sice táhnul odspoda, ale na xm bude spíš pro někoho kdo nikam nikdy nechvátá a nepotřebuje předjíždět... Když xm tak silnější varianty, turbo nafty, turbo benzín a vidličak :-D
22:11:12
06.09.2011
06.09.2011

Kaprof-Pisařík
-> THOMMY : Nevypadá vůbec zle ! :)
19:20:38
06.09.2011
06.09.2011

THOMMY
-> Kaprof: Na P-clubu se zrovna jeden objevil, sice ne úplně libovka, ale se zajímavou cenovkou www.peugeot-club.com/foru
m/viewthread.php?tid=96433 

12:01:26
06.09.2011
06.09.2011

spartra
takže sem tady zas,
nejspíš je problém v reduktoru, po odpojení to přestalo tlakovat hadice a voda méňě smrdí po lpg
na benzín to nepřeleze přes 90 stupňů, nevaříme, nezavzdušňujem se
dojeli jsme do lpg dílny sundali reduktor, šel se reklamovat, zítra uvidíme
nejspíš je problém v reduktoru, po odpojení to přestalo tlakovat hadice a voda méňě smrdí po lpg
na benzín to nepřeleze přes 90 stupňů, nevaříme, nezavzdušňujem se
dojeli jsme do lpg dílny sundali reduktor, šel se reklamovat, zítra uvidíme
13:55:08
05.09.2011
05.09.2011

Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: Pěkný kousky jsou ale taky jsou cenově vejš nicméně našetřim si co nejvice a pak dle libosti nakoupim 

13:40:34
05.09.2011
05.09.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Já myslel, že jsi ho opláchl a najednou tam stála S4 

11:49:48
05.09.2011
05.09.2011

VeTeV
-> Kaprof: jj ty kola jsou takovy moc tjuningovy :-) ale jinak parada...vetsinou jsou uz na hranici nebo i za hranici smrti...
jinak aj jsme dneska oplachl po 3/4 roce citruse, dofoukal mu kola, vyluxoval ho :-)) ten prokoukl
jinak aj jsme dneska oplachl po 3/4 roce citruse, dofoukal mu kola, vyluxoval ho :-)) ten prokoukl

08:06:46
05.09.2011
05.09.2011

Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: Rád bych nicméně zatím šetřím :) Časem do něčeho podobného chci jít ale :o) Kola se mi vcelku líběj ale pravda -chtělo by to elegantnější odstín ..
08:00:38
05.09.2011
05.09.2011

U-Geen
-> Kaprof 05.09.11 01:42:29: paradni (teda az na ty bily "rally" kola :)... des do nej? :)
07:58:16
05.09.2011
05.09.2011

Kaprof-Pisařík
-> darklord: Je to věcí osobního vkusu mně se líbí vcelku-myslím že jsou daleko ošklivější a hlavně nefunkčnější auta

07:14:07
05.09.2011
05.09.2011

VeTeV
-> Kaprof: ten je pane...
-> darklord: prakticnost a jedinecnost je to co toto auto zdobi....
-> darklord: prakticnost a jedinecnost je to co toto auto zdobi....

03:11:29
05.09.2011
05.09.2011

darklord
-> Kaprof: myslel som ze skaredsi citron ako XM neexistuje. A on existuje! XM kombik 

01:42:29
05.09.2011
05.09.2011

Kaprof-Pisařík
20:56:02
02.09.2011
02.09.2011

VeTeV
-> mb136gl: musi se poprat o sve misto na svete a hlavne design meli vzdy krasnej...
20:46:03
02.09.2011
02.09.2011

mb136gl
-> VeTeV: -> Kaprof: každopádne veľmi zaujímavé, všimol som si, že francúzske auta sa prebudili a začínajú bojovať o svoje miesto aj v iných triedach..
12:36:59
01.09.2011
01.09.2011

VeTeV
-> mb136gl: asi klasiku ... ale tpo auto je krasny opravdu
12:08:42
01.09.2011
01.09.2011

Kaprof-Pisařík
-> mb136gl: "Allroady" mě moc neberou ovšem klasická 508ma se mi líbí hodně :)
12:06:03
01.09.2011
01.09.2011

mb136gl
Čo poviete na toto? auto.pravda.sk/novinky/..
./5767-pegeot-508-rxh-zaut
oci-na-audi-a4-allroad
23:27:03
31.08.2011
31.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: Já mám v papírech seriový 15ky a ty jsou na xa malý:-D Chce to minimálně 16ky:-)
23:25:29
31.08.2011
31.08.2011

Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu: já naopak musim menší
v papírech mam pouze 13" 
v papírech mam pouze 13" 
23:18:51
31.08.2011
31.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
14ky tam nenacpu... Brzdy už jsem předělal na velký :-D
23:14:56
31.08.2011
31.08.2011

Jarda/felda
pro představu jsou to tyhle forum.205gti.org/viewtopi
c.php?f=53&t...
23:14:12
31.08.2011
31.08.2011

Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu: 14" ET 5.5J ET nevim musel bych zjistit
22:58:22
31.08.2011
31.08.2011

Kaprof-Pisařík
-> Jarda/felda: Již mám dohodnuté ale děkuji za nabídku
On se jich třeba někdo ujme tady :))
On se jich třeba někdo ujme tady :))22:07:04
31.08.2011
31.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: ET? 14ky bo 15ky? :-)
21:56:33
31.08.2011
31.08.2011

Jarda/felda
-> Kaprof: kanáldekly z 205 GTI by mohli bejt ?
21:52:29
31.08.2011
31.08.2011

Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: yes sir :o) Tady je to beztak lepší jak anonnce :-D
21:30:57
31.08.2011
31.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: Tak O.K. vše domluveno:-) jsou tvoje...
21:18:04
31.08.2011
31.08.2011

Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: že by druhý výlet na drahé třebonsko? :o) Písni do SZ případnou cenu :)
21:14:37
31.08.2011
31.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: Čéče ty titani asi ve finále pustím do světa... Nebo vyměním za 15" plechy s et8 :-) Titani jsou 7J-15 et38, podložky 19mm a dlouhý šrouby jsou samozřejmostí:-)
19:19:26
31.08.2011
31.08.2011

PetrDNX
-> spartra: chtělo by to přes Bsi zkusit,jestli jde pomalá rychlost větráku,klima totiž pouští ronou rychle
19:11:07
31.08.2011
31.08.2011

Kaprof-Pisařík
Nemáte chlapci někdo doma přebytečnou sadu Alu 4*108-14,15? Takove kanáldekly by se mi k 206ce líbily vcelku :o))
16:18:58
30.08.2011
30.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
Větef bingo:-) Ono celkově SMko je pekelnej stroj... Základ DS ale dost brutálně předělanej design... Předek nádhera ale boky a zade trochu mimo moje gusto... Ale na svojí dobu šílenej stroj, tuplem od frantíků:-D Btw evropská verze měla "jen" 2.7 a americká 3.0l :-D
09:38:04
30.08.2011
30.08.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu 30.08.11 01:23:14: Chevrolet Lacetti? 

07:16:01
30.08.2011
30.08.2011

VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: dle me smko s motorem z Maserati - to byl peklo stroj
01:23:14
30.08.2011
30.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
www.xantiaclub.cz/gallery
.php?modul=gall...
Kdo uhádne co je to za auto, má za to jednu noc se slečnou co je na fotce:-) Ale tu slečnu si musíte najít:-D
Kdo uhádne co je to za auto, má za to jednu noc se slečnou co je na fotce:-) Ale tu slečnu si musíte najít:-D
23:00:59
29.08.2011
29.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Zajímavé že je jen jedna sahara... Ikdyž co mě překvapuje, božolé:-D Taky tam dávali co měli zrovna po ruce:-D vyměnil bych čidlo... Btw jestli nebyla celá soustava po opravě pořádně propláchnutá, tak tam bude cejtit LPG nebo olej ještě dlouho... Takže ten reduktor bych spíš zavrhl... Podle mě to bude tím neodvzdušněním... Zkusil bych pořádně odvzdušnit... Pak projet a zkusit zmáčknout hadici od chlaidče... Měla by být tužší ale jít zmáčknout.... Když bude jako šutr, je to jasný opět to tlačí do vody a nepřežilo to uvaření...
22:20:13
29.08.2011
29.08.2011

spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: jinak dodám po opravě nalita puze destilka, kdyby náhodou.
čidla jsme vyndal obě, není na nich krom mosazi nic vidět.
si trošičku myslím, že mě i výměna čidla nezachrání teď už
větrák je jeden
čidla jsme vyndal obě, není na nich krom mosazi nic vidět.
si trošičku myslím, že mě i výměna čidla nezachrání teď už

větrák je jeden
22:14:28
29.08.2011
29.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: protože jestli ti při klimě větrák funguje normálně, tak bude problém v tom čidle... Btw máš jeden nebo dva? S klimou by to toereticky mělo mít dva...
22:13:07
29.08.2011
29.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: začal bych nejjednoduší věcí, vyměnit čidlo, nalít novou vodu, a pořádně odvzdušnit... Když to nepomůže, tak termostat... Když ani tohle ne, tak asi ten reduktor... Ale nevím nevim...
21:58:48
29.08.2011
29.08.2011

spartra
-> PetrDNX: to je fajn spínač větráku spíná až při 120 stupních dle popisu
to už většinou piští a bliká červený stop! kurva pomoc
problém byl v křivým bloku a hlavě to je coo, rozžnulo se červenýs stop, se to srovnalo, stálo to 12t.kč
najeli jsme tak 450km a zase stojíme s červeným stop.
začátek byl po opravě, na jižní spojce kolona začalo to lízt na 100 stupňů, takže sem pustil topení, na 100 se to drželo, občas slezlo, když nebylo tak hlemejždí tempo, vyjelo se z kolony začalo to klesat, spomalilo e a začlo stoupat, že by běžel větrák nebylo slyšet, ten se sepnul až po příjezdu domu.
pak sejelo do boskovic cca 160 km tam a 160 zpět, že by to drželo stabilní teplotu se říct nedalo cca 80-100.
druhý den následoval výlet do jičína cca 6km, stání cca hodinku, při cestě zpět cca po 500 m, teplota na 120, bilkalo červený stop, drobek si i ucvrk
podezřívám termostat, nebo že by mohl špatně spínat větrák.
doma po rozdělání víčka expanzky, je cejtit lpg ve vodě, buď ze spalování, nebo by se velkou náhodou musel posrat reduktor
klima spíná větrák pravidelně
to už většinou piští a bliká červený stop! kurva pomoc
problém byl v křivým bloku a hlavě to je coo, rozžnulo se červenýs stop, se to srovnalo, stálo to 12t.kč
najeli jsme tak 450km a zase stojíme s červeným stop.
začátek byl po opravě, na jižní spojce kolona začalo to lízt na 100 stupňů, takže sem pustil topení, na 100 se to drželo, občas slezlo, když nebylo tak hlemejždí tempo, vyjelo se z kolony začalo to klesat, spomalilo e a začlo stoupat, že by běžel větrák nebylo slyšet, ten se sepnul až po příjezdu domu.
pak sejelo do boskovic cca 160 km tam a 160 zpět, že by to drželo stabilní teplotu se říct nedalo cca 80-100.
druhý den následoval výlet do jičína cca 6km, stání cca hodinku, při cestě zpět cca po 500 m, teplota na 120, bilkalo červený stop, drobek si i ucvrk
podezřívám termostat, nebo že by mohl špatně spínat větrák.
doma po rozdělání víčka expanzky, je cejtit lpg ve vodě, buď ze spalování, nebo by se velkou náhodou musel posrat reduktor

klima spíná větrák pravidelně
21:51:26
29.08.2011
29.08.2011

Jarda/felda
-> Nwkt: zřejmě nějaká chyba u nich 

21:46:43
29.08.2011
29.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> PetrDNX: Aha:-) To mi trochu nedošlo... A hnědý čidlo ani u jedný moji xa nebylo:-) Ani u tý 406 nebylo:-) Měli jsme pouze 2 čidla... 406 2,1TD a Xa 1.8i 16V maj klimu a xa 2.0i neměla:-) 3 čidla jsem viděl zatím jen u XMek:-)
21:25:20
29.08.2011
29.08.2011

PetrDNX
-> Bagrr- máma mele Emu: ale to je jen u starejch verků s klimou a dělá to hnědý čidlo
Většina těhle Berling má Bsi a to si pouští větráky samo
Většina těhle Berling má Bsi a to si pouští větráky samo18:11:47
29.08.2011
29.08.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: tak jestli se ti po odpojení čidla nerozjedou sahary na plno, je tam nějaká chyba... U 406 2.1td, xantie 1.8i 16v a 2.0i po odpojení se rozběhly sahary naplno...
18:06:51
29.08.2011
29.08.2011

Nwkt
-> Jarda/felda: Odkazy na autokelly nefungujou

