skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
21:52:15
02.01.2012
02.01.2012

alpin
-> spartra: komplet , volant dole treba
21:28:09
02.01.2012
02.01.2012

Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: to už by mělo mít multiplex že? V tem už se nevyznám, starý texroňácký byly každá zvlášť :-)
21:27:11
02.01.2012
02.01.2012

spartra
že se ptám, berligno 1,6-16v-2004
přepínače u volantu, mění se levej / pravej zvlášť nebo celej komplet - to je nehorázná řacha 4800 bez dph
přepínače u volantu, mění se levej / pravej zvlášť nebo celej komplet - to je nehorázná řacha 4800 bez dph
20:51:18
02.01.2012
02.01.2012

Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: Strašně zákeřnej a nakažlivejj bacílek :-)
20:40:28
02.01.2012
02.01.2012

Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Ako vravítě,pánko velkomožný

18:49:45
02.01.2012
02.01.2012

Bagrr- máma mele Emu
-> Targa: houpačkofílie, nepatrně řízlá citronádou kombinovaná luxusně hýčkanou prdelí gaučojdního typu? :D
18:39:57
02.01.2012
02.01.2012

Targa
já jako nástupce xantiáka vidim C5 ročníkově 2005-2007 nejlepší c5 dle servismanů,nejmeně poruchove a maji vychytanou spoustu chyb starších c5 navíc i vzhledově zepředu sou hezčí a nepřipomínaj xsaru
velikostně mě bude stačit každopádně kombi v 2,0HDi 100kW možná automata
novou c5 III nechci z duvodu maleho vnitřního prostoru a místa na nohy za volantem..vzhledově pěkný ale to je vše...
další jako nástupce bych viděl c6 cenově už se daj sehnat dobře... viděl bych to na 2,7hada s bi-tur. v automatu....
jinač od citronu nejdu..mam zmapovaný hondy,volva,škodovky a jiny značky nic mi ale s toho nevyplní moje přání
velikostně mě bude stačit každopádně kombi v 2,0HDi 100kW možná automata
novou c5 III nechci z duvodu maleho vnitřního prostoru a místa na nohy za volantem..vzhledově pěkný ale to je vše...
další jako nástupce bych viděl c6 cenově už se daj sehnat dobře... viděl bych to na 2,7hada s bi-tur. v automatu....
jinač od citronu nejdu..mam zmapovaný hondy,volva,škodovky a jiny značky nic mi ale s toho nevyplní moje přání
16:38:48
02.01.2012
02.01.2012

spartra
ngk a bosch nebyl skladem, sklouznul jsem k beru, měla by to býti jedna z nich
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
14:48:13
01.01.2012
01.01.2012

spartra
-> suri: -> Fén: mno jenže i u jednoho výrobce platí veké cenové rozpětí
jedná se o spotřební vůz, tam většinou beru ten střed, sem taky zvědav jakou dostanu zítra nabídku v krámě.
Nabídka bude nejpíš podobná jako v odkazu níže.
tak sem je zkusil jěště jednou, jedna nežhaví vůbec(dojebaná), dvě žhaví do oranž. barvy ale maličko déle, jedna jede za 3-5 vteřin do oranžova. Original svíce je champion CH68

Nabídka bude nejpíš podobná jako v odkazu níže.
tak sem je zkusil jěště jednou, jedna nežhaví vůbec(dojebaná), dvě žhaví do oranž. barvy ale maličko déle, jedna jede za 3-5 vteřin do oranžova. Original svíce je champion CH68
14:38:25
01.01.2012
01.01.2012

Fén
Bych se nebál ani Beru.
14:36:41
01.01.2012
01.01.2012

suri
-> spartra: bosch ngk champion ntk iné moc nie
14:33:49
01.01.2012
01.01.2012

spartra
tak nejpíš teda vemu všechny 4, ale jaký výrobce?
nevím, neznám dle rad musím vzít každou jinou a pak si tepr vyberu

14:17:49
01.01.2012
01.01.2012

Bagrr- máma mele Emu
Brisk po půl roce v pici... Champion mi vydrželi dva roky a ještě by fungovali, ale auto šlo do šrotu...
13:48:18
01.01.2012
01.01.2012

Bobesh
Měl jsem NGKčka ale už jen červenaly a STARLINE v pˇči,zkusil jsem BOSCH Duralite a nebe a dudy,naprosto nesrovnatelný. Taky teď naší stařence stačí půlotáčky kliky a už chytá

13:35:23
01.01.2012
01.01.2012

suri
-> spartra: ja som za všetky
13:34:48
01.01.2012
01.01.2012

alpin
-> spartra: pokiaľ dávaš inú značku mali by sa všetky kvôli mierne odlišným odporom , ale aj tak by som menil všetky , keď už..
13:33:05
01.01.2012
01.01.2012

spartra
-> Bobesh: sem asi riskoval, našel jsem si kontakt na baterii, přidělal tam ten original žhavící kablík na jeho druhej konec svíčku, utáhnul, svíčku dal na mínus.
do 2 vtřen se z toho pěkně kouřilo, do 5 vteřin byla nažhaveno, zdála se taková oranžová barva.
Ta druhá najebaná ani prd
Souvisí s tím otázka měněj se pro jistotu všechny nebo jen jedna svíce u nafťáků?
NGK Y902R např. katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
jinak hledám jak na to, co tam je original, jak sme koukal, svíček je na výběr mnogo a lišej se dle proudu
do 2 vtřen se z toho pěkně kouřilo, do 5 vteřin byla nažhaveno, zdála se taková oranžová barva.
Ta druhá najebaná ani prd

NGK Y902R např. katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
jinak hledám jak na to, co tam je original, jak sme koukal, svíček je na výběr mnogo a lišej se dle proudu
13:31:38
01.01.2012
01.01.2012

alpin
-> spartra: ja to skúšam na nabíjačke , Bobesh ti napísal presný postup , jasne červená - sú fajn , tmavočervená - vyhodiť , studený - vyhodiť
13:18:41
01.01.2012
01.01.2012

Bobesh
-> Bobesh 17.11.11 13:36:53: -> Bobesh 17.11.11 13:38:13: A zkoušel jsem to přímo s opřenou svící na mínuspólu. Pokud není aku po jízdě či nabíjení,aby nedošlo k výbuchu.
13:14:42
01.01.2012
01.01.2012

Bobesh
-> spartra: Ani nemusíš startovací,stačí tlustší kablík,aspoň 1,5mm. Kostra na tělese,plus na šroubu. Musí se do 3-5ti vteřin rozhžavit-rozsvítit do světle červené,oranžové až žluté barvy. Pokud je to sytě či tmavěčervené či vůbec,je na vyhození. Co jsou to za svíce? Mrkni na označení (značku výrobce a typ) a do katalogu,třeba do Auto Kelly,co nabízejí k danému typu motoru. Tu druhou drolící se bych už neriskoval.
13:08:04
01.01.2012
01.01.2012

suri
-> spartra: však na kabely to zapoj , štartovací
13:07:37
01.01.2012
01.01.2012

Hřib
-> spartra: proto ty startovací kabely, nedoporučuje se na seníku 

13:05:51
01.01.2012
01.01.2012

spartra
-> suri: technickou nebudou moc teplý?
že ta jedna je odjebaná to neva
že ta jedna je odjebaná to neva
13:05:18
01.01.2012
01.01.2012

Hřib
-> spartra: startovacíma kabelama zkus přímo na baterku jednu po druhé a uvidíš, která nežhaví a nebo žhaví málo
suri: bol si rychlejší...
suri: bol si rychlejší...
13:04:23
01.01.2012
01.01.2012

suri
-> spartra: zapoj ich na baterku a uvidíš ktorý nežhaví
13:03:43
01.01.2012
01.01.2012

spartra
ta druhá je zespod nějaká dojebaná trochu
13:01:49
01.01.2012
01.01.2012

spartra
že se ptám jak se poznaj žhavící svíčky v kopru? krom, že auto neškytne
přikládám obrázek
přikládám obrázek
10:02:39
01.01.2012
01.01.2012

suri
-> VeTeV: ono v tej dobe sa ešte robili autá na jazdenie nie na búranie
09:45:55
01.01.2012
01.01.2012

VeTeV
-> sep: :-) ale to se obecne vi, ze XaI byla totalni treagedie... a nedelam si iluzi, ze by II byla o neco lepsi, ale to nemeni nic na faktu, ze to je pohodlny kocar a snad to nemame od bourani, ale od jizdy (i kdyz ja to uz oklepal co to slo :-))
09:36:02
01.01.2012
01.01.2012

suri
sep 01.01.12 09:34:40 napsal:
http://youtube.com/v/iOve zUYg6kk
http://youtube.com/v/DB2j bIv4SNw

To je provokace , to jste pionyri ?

http://youtube.com/v/iOve zUYg6kk
http://youtube.com/v/DB2j bIv4SNw

To je provokace , to jste pionyri ?


09:34:40
01.01.2012
01.01.2012

sep
21:05:38
31.12.2011
31.12.2011

Bagrr- máma mele Emu
Všem lidem přeju krásný rok 12 a ať je alespoň o krok lepší jak odcházející rok 11
14:33:54
31.12.2011
31.12.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Každopádně hele ví bůh co tou dobou budu mít za vozidlo :-D
14:25:46
31.12.2011
31.12.2011

VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: kdyz se kaci les, litaj trisky... nasrat na to
13:45:46
31.12.2011
31.12.2011

Bagrr- máma mele Emu
VeTeV 30.12.11 12:05:29 napsal:
→ Jirik_Tuňák: tsak tam bych asi Tesly z burzy neuplatnil

Kanťíka si nechám, to už je neprodejný… u mě se musí rozpadnout do
mrtě a pak ho dám Baggrovi na pozemek :-))
Hajzl, jak už to má předem naplánovaný :-D
A Bagrr pak vnydá díly, který bude ještě dva tři roky používat, protože pro větev je přední náprava špatná, když mu klepe jedna tyčka stabíku :-D
→ Jirik_Tuňák: tsak tam bych asi Tesly z burzy neuplatnil

Kanťíka si nechám, to už je neprodejný… u mě se musí rozpadnout do
mrtě a pak ho dám Baggrovi na pozemek :-))
Hajzl, jak už to má předem naplánovaný :-D
A Bagrr pak vnydá díly, který bude ještě dva tři roky používat, protože pro větev je přední náprava špatná, když mu klepe jedna tyčka stabíku :-D
13:36:12
31.12.2011
31.12.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: Já o ničem nevím.
... V tom má určitě prsty tvůj ctěný bratr. 


17:33:18
30.12.2011
30.12.2011

Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já taky,sluneční brýle celoročně. Prej se na srazech už uzavíraj sázky,jestli Bobesh přijde s brejlema...

16:42:23
30.12.2011
30.12.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Jirik_Tuňák 30.12.11 16:12:31 napsal:
Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky. Jo, s tím souhlasím. Jak si člověk zvykne na ten znak, těžko se přesedlává. Mě taky dlouho trvalo rozhodování, když jsem z indiánské čelenky přesedlával na lva... ale určitě nelituju, že jsem se k tomu rozhodl.
Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky. Jo, s tím souhlasím. Jak si člověk zvykne na ten znak, těžko se přesedlává. Mě taky dlouho trvalo rozhodování, když jsem z indiánské čelenky přesedlával na lva... ale určitě nelituju, že jsem se k tomu rozhodl.

16:41:36
30.12.2011
30.12.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> alpin: To zase jo. Teď už to mají všechny PSA modely. Ale slyšel jsem, že to tak mají vzadu i jiné značky.
16:38:40
30.12.2011
30.12.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh, Nwkt: Já taky jezdím permanentně se sklopenýma obouma clonítka, prostě mi to tak vyhovuje. 

16:38:38
30.12.2011
30.12.2011

alpin
-> Jirik_Tuňák: ono kotúč v kope s nábojom a ložiskami ma dosť áut z PSA , výmena ale znamená len vytočenie matice a vytiahnutie z osky čo je fajn
16:33:50
30.12.2011
30.12.2011

Bobesh
-> Nwkt 30.12.11 13:20:33: To znám,taky jsem světloplachej

16:12:31
30.12.2011
30.12.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 30.12.11 16:03:06: Ono je to v podstatě šecko podobný. Je to stejné jako C4 Grand Picasso jen ve lvím kabátě. Tím nechci říct, že je to špatné. Ale technicky je to stejné.
Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky. Lefové bejvají i krapet dražší než Kitroni.
Jinak je to jako u mojí pani. Ta má Saxo a kdyby měla pořídit něco novějšího, tak chce zase Citrona, přestože bude v nabídce více Pugétů a tím pádem budou levnější. Obě auta budou třeba stejný, ale asi to má člověk nějak zafixovaný.
PS: pěkné to je. On i Maxík říkal, že je fajn, že se u těchto vozů dá nakonfigurovat hodně věcí přímo přes centrální displej a palubní PC a nemusí se se všim na diag.

Jinak je to jako u mojí pani. Ta má Saxo a kdyby měla pořídit něco novějšího, tak chce zase Citrona, přestože bude v nabídce více Pugétů a tím pádem budou levnější. Obě auta budou třeba stejný, ale asi to má člověk nějak zafixovaný.
PS: pěkné to je. On i Maxík říkal, že je fajn, že se u těchto vozů dá nakonfigurovat hodně věcí přímo přes centrální displej a palubní PC a nemusí se se všim na diag.
16:03:06
30.12.2011
30.12.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Když tady tak probíráte, co z těch nových modelů si za pár let pořídit jako ojetinu, tak co říkáte na tohle?
katalog.auto.cz/peugeot-5 008-2-0-hdi-fap-110-kw-7-m ist?id=308
katalog.auto.cz/peugeot-5 008-2-0-hdi-fap-110-kw-7-m ist?id=308
14:16:56
30.12.2011
30.12.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nejdůležitější bylo pro mě ale jedno. Měsíční úspora na pohonných hmotách podle stylu jízdy mezi 800 - 950 kč což je dneska hodně. A obojí je benzín.
14:06:38
30.12.2011
30.12.2011

Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Mně rezerva spodem vyhovuje aspon jsem nemusel dávat do hajzlu nákup z auta narvanyho po střechu :-) A světe div se neušpinil jsem se :o))
14:03:14
30.12.2011
30.12.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Některý věci jsou tam ale pěkný debility.
Např. zadní kotouč. Ty prej vydržej dlouho, ale když se mění, tak i s nábojem a přitom starší modely značky měly klasiku kotouč zvlášť. Lámalo se to někdy ke konci výroby Pežůtů 307ček. To pak jedna strana stojí cca 4500,- káčé.
Nebo rezerva vespod vozu na takovém zdvíhacím klikovém mechanismu. Nemám absolutně představu, jak bych to vyndaval na cestě do divadla.
Přístup k autobaterii. Ale zase se může krásně ke zbytku všeho včetně světel.
Např. zadní kotouč. Ty prej vydržej dlouho, ale když se mění, tak i s nábojem a přitom starší modely značky měly klasiku kotouč zvlášť. Lámalo se to někdy ke konci výroby Pežůtů 307ček. To pak jedna strana stojí cca 4500,- káčé.

Nebo rezerva vespod vozu na takovém zdvíhacím klikovém mechanismu. Nemám absolutně představu, jak bych to vyndaval na cestě do divadla.
Přístup k autobaterii. Ale zase se může krásně ke zbytku všeho včetně světel.
13:54:05
30.12.2011
30.12.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: To nemám potřebu. 
-> U-Geen 30.12.11 13:46:44: U 4kolek to bude asi při rozjezdu good, že?

-> U-Geen 30.12.11 13:46:44: U 4kolek to bude asi při rozjezdu good, že?
13:52:41
30.12.2011
30.12.2011

VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to jsou ale vychytavky
tak hlavne at se to neposere, neb pak by jsi musel jit na galeje aby jsi to uplatil...

tak hlavne at se to neposere, neb pak by jsi musel jit na galeje aby jsi to uplatil...
13:46:44
30.12.2011
30.12.2011

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: hill assist je super :) vetsinou