
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
18:46:50
20.07.2015
20.07.2015

Dakotta
-> George88: -> Jawák: nakoniec bol spatny termostat. Po poslednej skusobnej jazde som ohmatal chladic a uz mi bolo jasne.. Pouzil som teda stary termostat, ten ide, aj ked sa mu asi moc nechce.. no a po odvzdusneni ma cakal konecne prijemny sok - na rovine 90st. a v meste na semaforoch a v kopci do tych 95-97, ale tam uz sa ma spustat sahara. Kupim asi rovno termostat z 1.6i, ten sa otvara pri 82st. a cidlo skodovacke 95-90st. alebo tiez z 1.6i, len to by som potreboval premerat od nejakej dobrej duse, ma totiz o kontakt viac 

14:42:03
20.07.2015
20.07.2015

Jawák - zrušená registrace
-> Dakotta: Možno blbosť, ale skus vymeniť aj čidlo teploty pre budík. Ja som to riešil na starom Tolede, vymenil som 2x čidlo v chladiči, termostat a sahara sa mi stále nespuštala. Po výmene čidla teploty pre budik začala fungovať...
11:03:39
20.07.2015
20.07.2015

George88
Do vody můžeš.pak stačí vzit zkoušečku,dát jí na kontakty a uvidíš..To že je čidlo nový,neznamená že je funkční:)
10:47:24
20.07.2015
20.07.2015

Dakotta
-> George88: ale aj tak, predtym to pri jazde drzalo aspon na tych 90st. teraz to vyleti az do nebies.. a sahara nesla tiez.
10:46:01
20.07.2015
20.07.2015

Dakotta
-> George88: Skusim ho hodit do horucej vody, horkovzdusku by som musel najskor kupit 

10:32:18
20.07.2015
20.07.2015

George88
Tak zkus vyndat čidlo a zahřívat ho horkovzduskou..
10:24:46
20.07.2015
20.07.2015

Dakotta
-> George88: ano, ked odpojim konektor od cidla a prepojim kontakty tak sa sahara rozbehne. A cidlo v chladici je zaplavene, lebo ked ho povolim, tak vyteka chladicovka. Klimu to nema, takze relatka tam najskor niesu..
10:21:27
20.07.2015
20.07.2015

George88
-> Dakotta: do čidla sahary by měly vést 2 dráty.když je spojíš rozběhne se sahala??
10:04:46
20.07.2015
20.07.2015

Dakotta
Vie niekto poradit kde by mohol byt problem u ZX-ka 1.4i, ked stale vari? Nezdala sa mi sahara, vobec sa nespusatala, tak som vymenil termostat aj cidlo na chladici ale sahara nejde stale a este sa mi to pekne hreje.. do 2 Km 105st. a potiahne kludne aj dalej. Do vymeny lietala rucicka len ked som jazdil sviznejsie, pri dlhsom stati na krizovatke alebo jazde do kopca. Odvdusnoval som to asi 100x, vcera uz aj podla navodu v prirucke a nepomohlo.. termostat sa otvori, okolo 90st. sa zacne hadica pomali zohrievat, do vody to dufam netlaci cez tesnenie, hadice su makke.. ma niekto rychly tip co vyskusat este??
16:47:08
19.07.2015
19.07.2015

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> haso: Já měl něco podobného, ale naopak mi to drželo vysoké otáčky. Nakonec se vyměnily kabely za stíněné a musím zaklepat je to OK.
10:06:02
19.07.2015
19.07.2015

haso
-> Kocvin: som sa nechal zmiast
mne saxo zatial jazdi, mal som problemy s volnobehom, ale snad sa vyriesili...
padali mi otacky na 500 a RJ si stale myslela, ze mam jemne stlaceny plyn tak sa neaktivoval krokovy motor...
povodne sme podozrievali cely system vstrekovania, vymenili sme, robilo stale
...reset RJ sme spravili a robilo to este viac
tak som dostal kontakt na velmi sikovneho cloveka co robil kedysi elektrikara v ofiko servise citroen a u neho som auto nechal nejake 3 dni a dal druhy krok. motor ktory premazal, premazal a vycistil poteniometer, precistil piny, ktore su na tych 3 elektrickych zvazkoch co idu do jednotky a vymenil koncovy stupen RJ (predpokladam, ze to je nejaky zosilovac) a prestalo to, zaplatil som sice istu sumu, ale funguje to super a fakt sikovny clovek :-)
mne saxo zatial jazdi, mal som problemy s volnobehom, ale snad sa vyriesili...
padali mi otacky na 500 a RJ si stale myslela, ze mam jemne stlaceny plyn tak sa neaktivoval krokovy motor...
povodne sme podozrievali cely system vstrekovania, vymenili sme, robilo stale
...reset RJ sme spravili a robilo to este viac
tak som dostal kontakt na velmi sikovneho cloveka co robil kedysi elektrikara v ofiko servise citroen a u neho som auto nechal nejake 3 dni a dal druhy krok. motor ktory premazal, premazal a vycistil poteniometer, precistil piny, ktore su na tych 3 elektrickych zvazkoch co idu do jednotky a vymenil koncovy stupen RJ (predpokladam, ze to je nejaky zosilovac) a prestalo to, zaplatil som sice istu sumu, ale funguje to super a fakt sikovny clovek :-)
09:59:26
19.07.2015
19.07.2015

Kocvin
-> haso: Stošestá je to :)
-> Kaprof-Pisařík:
-> Kaprof-Pisařík:

20:57:38
18.07.2015
18.07.2015

Kaprof-Pisařík
-> haso: 106

20:01:40
18.07.2015
18.07.2015

haso
-> Kocvin: 306?
16:27:03
18.07.2015
18.07.2015

Kocvin
Včerejší výlet pro jednu krásnou pegginku až do Třeboně :) Nádherný to kraj.. Kdyby měl někdo černou kapotu, pravý blatník a přední nárázník sport, beru hned..
22:27:32
24.06.2015
24.06.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Ouřada na registru vozidel mi řek že nějakej jinej ouřada musel bejt debil.
Ouřada na registru vozidel mi řek že nějakej jinej ouřada musel bejt debil.

07:58:24
24.06.2015
24.06.2015

MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: jj, rozměr normál. A do 18" jsem už nešel

00:31:21
24.06.2015
24.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.06.15 00:25:22: Ale to je stanovený tak podle druhé odmocniny z lupení na višni za domem ne? To přeci nemůže bejt podle techničáku. 

00:25:22
24.06.2015
24.06.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Já na Toledu 185/50 R15 vepředu a 195/50 R15 vzadu
Já na Toledu 185/50 R15 vepředu a 195/50 R15 vzadu

00:22:18
24.06.2015
24.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 24.06.15 00:11:48: To je aspoň normální rozměr. To já tam měl jiný kryptokraviny.
215/55/16 a 215/50/17 a 215/45/18. Prostě gumy cenově za nesmysl.
215/55/16 a 215/50/17 a 215/45/18. Prostě gumy cenově za nesmysl.
00:11:48
24.06.2015
24.06.2015

MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: Ty třmeny přijdou na řadu při přezouvání budˇléto/zima nebo zima/léto
Kdybych na nich trval, nasadím je až na jaře
Jsou to 225/45R17
Kdybych na nich trval, nasadím je až na jaře
Jsou to 225/45R1700:05:37
24.06.2015
24.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 23.06.15 23:20:19: Zvolil jsi stejný postup jako já.
Taky jsi se chystal chystal, až ses na to vysral.
Já se na to podivám až třeba s přezouváním kol, nebo odhadem tak za pár let s destičkama nebo kotoučema, jež jsou ještě originál, nebo.... nebo si najdu jinou výmluvu. 
Hezké, co je tam za rozměr? Taky nějakej atyp, co jsem měl u Picassa?
Taky jsi se chystal chystal, až ses na to vysral.
Já se na to podivám až třeba s přezouváním kol, nebo odhadem tak za pár let s destičkama nebo kotoučema, jež jsou ještě originál, nebo.... nebo si najdu jinou výmluvu. 
Hezké, co je tam za rozměr? Taky nějakej atyp, co jsem měl u Picassa?
23:20:19
23.06.2015
23.06.2015

MATTESS
Prozatím jsem se na třmeny vybodnul a nasadil
22:52:40
14.06.2015
14.06.2015

MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: Někdy můžeme porovnat
Zatím jsem na 16". Než dám 17", chci trochu zkulturnit třmeny. A na to potřebuju čas 
Zatím jsem na 16". Než dám 17", chci trochu zkulturnit třmeny. A na to potřebuju čas 
12:39:00
14.06.2015
14.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 14.06.15 12:20:05: Spokojenost, viď? Hlavně je v něm hezkej a kvalitně zprac. interiér. Troufnu si říct, že použité matriály jsou o třídu vejš než u mě ve Volfíkovi.Kola gut. 

12:33:11
14.06.2015
14.06.2015

MATTESS
V pátek jsem se konečně dostal na diagnostiku - hlavně jsem chtěl nastavit jinak svícení. Bylo nastaveno, že svítilo pořád všechno - LEDky + hlavní světla. Teď na denní svítí jen LEDky. Taky jsme upravili nastavení stěračů. Při poloze dolů (jednou setřít) se aktivovalo automatické stírání. Nově se automatické stírání aktivuje na první poloze nahoru (jako byl na FI cyklovač). To mi vyhovuje daleko více
12:20:05
14.06.2015
14.06.2015

MATTESS
Porovnání
12:19:42
14.06.2015
14.06.2015

MATTESS
17"
22:01:57
01.06.2015
01.06.2015

Burák
Už dlouho jsem sem nic nedal, tak jedna takova 
Dnes jsem do prace jel 309 a z prace si ji smenil za 306 cabro, kdyz bylo to pocasi
Trocha inspirace ...pimpabu.rajce.idnes.cz/Mu seum_Peugeot_Sochaux

Dnes jsem do prace jel 309 a z prace si ji smenil za 306 cabro, kdyz bylo to pocasi

Trocha inspirace ...pimpabu.rajce.idnes.cz/Mu seum_Peugeot_Sochaux
23:19:04
21.05.2015
21.05.2015

MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: to by mi slušelo 

20:39:27
21.05.2015
21.05.2015

Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 21.05.15 20:13:48: A až skončíš, zbyde ti RCZtko. 

20:13:48
21.05.2015
21.05.2015

MATTESS
Odlehčuju

22:33:05
15.05.2015
15.05.2015

MATTESS
-> Nwkt: Lev není extravagantní Vitamín

18:44:28
15.05.2015
15.05.2015

Nwkt
-> MATTESS: Aspoň že to má normální budíky 

18:00:56
15.05.2015
15.05.2015

MATTESS
-> Bagrr- máma mele Emu: mně se líbí interier v této barevné kombinaci. Naprostá většina jich je černo-šedých, co jsem při hledání viděl. Tohle má šmrnc

14:08:17
14.05.2015
14.05.2015

Bagrr- máma mele Emu
-> MATTESS: pěkný ;)
21:44:16
10.05.2015
10.05.2015

MATTESS
Lvíčata spolu
11:46:41
28.04.2015
28.04.2015

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
KLUCI, PROSÍM HELP, berlingo, 2008 1.4 nejdou obrysový světla (žádný, vč. osvětlení SPZ) > > nenašel jsem žádnou z těch malejch pojistek že by byla v prdeli a v návodu taky nevidím pojistku pro obrysovky..
náhodou někdo neví, kde je zakopanej ukrajinec ??
jinak když zapnu obrysovky a odevřu dvéře tak to zlostně pípá abych to zhas, takže přepínač je OK.
náhodou někdo neví, kde je zakopanej ukrajinec ??
jinak když zapnu obrysovky a odevřu dvéře tak to zlostně pípá abych to zhas, takže přepínač je OK.
21:15:31
23.04.2015
23.04.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 23.04.15 21:02:59: Tady spíše nevím kvůli tomu Valvetronicu. Jako v příručce napsanej je, ale je tam napsáno jako nezařazeno. Ještě uvidím, olejář má i nové mazací plány pro všechna nejběžnější auta. K příručce u tatíka se jen tak nedostanu, potřebuji ji vidět, páč je ve franštině a nejsem si jist kam tatí koukal.
Podle mě to tomu hovno ublíží, když vidím rozsah použitelných olejů od 0W-30 až po 5W-50 Peak Life u sebe a je tam turbo a variabil taky.
Podle mě to tomu hovno ublíží, když vidím rozsah použitelných olejů od 0W-30 až po 5W-50 Peak Life u sebe a je tam turbo a variabil taky.
21:02:59
23.04.2015
23.04.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Já znalej nejsem, ale snad to tomu nemůže ublížit ne? Jestli je v návodu 5W40 bez specifikací tak tam nalejt standartní 5W40 a jít od toho. Různý specifikace jsou pak kvůli DPF, PD a řídký oleje nepasujou do starejch motorů, ne že by nový motory neuměly pobrat hustej olej (vyjma DPF a PD, kde je to ale trochu jinej případ)
Já znalej nejsem, ale snad to tomu nemůže ublížit ne? Jestli je v návodu 5W40 bez specifikací tak tam nalejt standartní 5W40 a jít od toho. Různý specifikace jsou pak kvůli DPF, PD a řídký oleje nepasujou do starejch motorů, ne že by nový motory neuměly pobrat hustej olej (vyjma DPF a PD, kde je to ale trochu jinej případ)
19:41:22
23.04.2015
23.04.2015

Jirik_Tuňák1983
Mám jen dotaz. Potřebovali bychom do tatíkova Puga nalejt jiný olej než 5W-30.
Důvod je jasný stejně jako tady od Synyho: www.autoforum.cz/technika /motory-tsi-od-vw-trapi-sp otreba-oleje-pojistovna-uz -je-nepojisti
V příručce toho z alternativ moc není, tam je jen Total Quartz Energy 9000 5W-40 not classiffied a jiná viskozita než 0W-30 a 5W-30 tam pro tento motor není. Příručka je stejně napiču jako má ségra k C3 a já měl k C4 Picassu, je to jen návod na ovládání věcí okolo, ale k technickým věcem se asi musí do servisu.
Je to Pug 207 1.6 VTi (120 PS).
Teď se tam leje Total Quartz Ineo ECS 5W-30 a od výměny do výměny je nutno dolejt.
Specs:
ACEA C2, PSA Peugeot / Citroën B71 2290, splňuje požadavky značky Toyota.
www.total.cz/automobilove -oleje/.../automobily.html
------------------------- -------------------------- ----------------
Doporučen nám byl:
Valvoline MAXLIFE SYNTHETIC 5W-40
www.valvolineeurope.com/c zech/.../maxlife_synthetic _5w-40
Specs:
API SM/CF, ACEA A3/B4.
Doporučeno pro použití v případech, kde je specifikováno VW 502.00, 505.00 nebo MB schváleno 229.1, 229.3
No a teď nevím. Páč v příručce je hovno a na stránkách různých e-shopů je i A5/B5 a další, což ale na oficiálních stránkách vůbec není.
Tohle mě fakt sere. U Volviho připomíná příručka se serviskou pomálu dílenský návod na obsluhu a údržbu, Karolína má u Bravo II v jedné řádce, motory s oleji, náplní bez a s filtrem, varianty olejů + kompletní specifikace a u PSA aby člověk nastudoval celej internet.
Co myslíte znalejší, nalejt, nenalejt? Nebo co případně doporučíte za jiný olej?
Důvod je jasný stejně jako tady od Synyho: www.autoforum.cz/technika /motory-tsi-od-vw-trapi-sp otreba-oleje-pojistovna-uz -je-nepojisti
V příručce toho z alternativ moc není, tam je jen Total Quartz Energy 9000 5W-40 not classiffied a jiná viskozita než 0W-30 a 5W-30 tam pro tento motor není. Příručka je stejně napiču jako má ségra k C3 a já měl k C4 Picassu, je to jen návod na ovládání věcí okolo, ale k technickým věcem se asi musí do servisu.
Je to Pug 207 1.6 VTi (120 PS).
Teď se tam leje Total Quartz Ineo ECS 5W-30 a od výměny do výměny je nutno dolejt.
Specs:
ACEA C2, PSA Peugeot / Citroën B71 2290, splňuje požadavky značky Toyota.
www.total.cz/automobilove -oleje/.../automobily.html
------------------------- -------------------------- ----------------
Doporučen nám byl:
Valvoline MAXLIFE SYNTHETIC 5W-40
www.valvolineeurope.com/c zech/.../maxlife_synthetic _5w-40
Specs:
API SM/CF, ACEA A3/B4.
Doporučeno pro použití v případech, kde je specifikováno VW 502.00, 505.00 nebo MB schváleno 229.1, 229.3
No a teď nevím. Páč v příručce je hovno a na stránkách různých e-shopů je i A5/B5 a další, což ale na oficiálních stránkách vůbec není.
Tohle mě fakt sere. U Volviho připomíná příručka se serviskou pomálu dílenský návod na obsluhu a údržbu, Karolína má u Bravo II v jedné řádce, motory s oleji, náplní bez a s filtrem, varianty olejů + kompletní specifikace a u PSA aby člověk nastudoval celej internet.
Co myslíte znalejší, nalejt, nenalejt? Nebo co případně doporučíte za jiný olej?
15:59:46
19.04.2015
19.04.2015

Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: bohužel neporadím, já měl k dispozici lis...
23:32:05
18.04.2015
18.04.2015

spartra
že se ptám, čím sundávate silentbloky z přeních ramen?
osobně zadní naříznou flexou roztrhnu a trubičku nařežu flexou a sklepnu.
na přední mě zatím stačila svářečka a kousek 5 plocháče.
otázka druhá jak je nalisovat?
přední jdou nalisovat ve svěráku přes větší a silnější podložku
u zadních mám problém s posledníma ca 5mm, tam se ten vršek trubičky nepěkně rozjebe.
nějakej přípravek? origo - home made
osobně zadní naříznou flexou roztrhnu a trubičku nařežu flexou a sklepnu.
na přední mě zatím stačila svářečka a kousek 5 plocháče.
otázka druhá jak je nalisovat?
přední jdou nalisovat ve svěráku přes větší a silnější podložku
u zadních mám problém s posledníma ca 5mm, tam se ten vršek trubičky nepěkně rozjebe.
nějakej přípravek? origo - home made
17:42:45
23.03.2015
23.03.2015

haso
-> palinator: tož ja mam 178cm...
14:11:37
23.03.2015
23.03.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
194 cm ráno 192 večer.
194 cm ráno 192 večer.

11:54:27
23.03.2015
23.03.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 22.03.15 22:57:29: To taky není určené na převoz tyčového matriálu (nevím jak jsi vysoký, nebo dlouhý?). 

22:57:29
22.03.2015
22.03.2015

palinator
-> haso:
No já teda nevim, ale jel jsem ve starý 106 a abych pořádně viděl z auta, tak jsem se musel sklánět.
No já teda nevim, ale jel jsem ve starý 106 a abych pořádně viděl z auta, tak jsem se musel sklánět.

14:54:52
21.03.2015
21.03.2015

haso
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ford maju rodicia, takze uz si ho nemusim poziciavat, ked chcem chodit kade tade po meste a okoli 
veru malost auta je uplne super, v zapche to pichnem pred kazdeho, ked sa tlacim na zaciatok kolony :))
a co som vtom zatial kazdeho viezol, tak bol prekvapeny, ze vpredu je to normalne auto...

veru malost auta je uplne super, v zapche to pichnem pred kazdeho, ked sa tlacim na zaciatok kolony :))
a co som vtom zatial kazdeho viezol, tak bol prekvapeny, ze vpredu je to normalne auto...
14:50:46
21.03.2015
21.03.2015

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> haso: Na poskakování po město to je ideální autíčko, i když trošku holčičí. :) Alespoň výhoda na parkovišti, že je tam malé. Co jsi udělal s tou jízdenkou na vlak, co jsi měl předtím?
13:20:47
20.03.2015
20.03.2015

Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: jj je to prakticky 106 v citroenim havu ;-)
