Nebo mi to nedobíjí.





Mně na škodovce H4 ani na Toledu H1 ještě nikdy nepraskla.
Pravidelně mi akorát praskaj na Toledu svítítka na SPZ a odešla vzadu jedna dvouvláknovka.
. Rozdíl není při provozu a podívání se do světla moc výrazný, jen jedno je lehce nažloutlé. Jen narážím na životnost xylofon vs. H7, která je u H7 tragická. Čím el. složitější a na odběr náročnější auto, tím může být menší. Čočky se běžně čistí.





Hlavně když člověk kupuje lepší a dražší žárovky.

























Třeba to někdo potvrdí.



Já,když jsem se byl na auto podívat,tak taky blikala,ale domluvili jsme se,že se na to v servisu podívají (doplňovali klimu) a odstraní,což udělali.Když jsem s tím ale přijel domů,tak to zase začalo blikat.Ale všiml jsem si toho až po tom,co jsem vezl bráchu domů,posouval si sedačku dozadu,tak se musím podívat jestli nejsou špatné i ty piny.
V autě je i špatná baterka,s tou jsem to kupoval,myslíš,že by to mohla taky dělat?Díky. 

potom to doviezli do SR, tu to malo 1 majitela co to mal chvilku a vobec stym nejazdil a potom som to kupil ja...a uz ma 208tis a dufam, ze tych 250-260tis km spolocne dame a bude to najviac ojazdene saxo na trhu 

Motor je v tom stejný jako máš ty.Dneska jsem to na večer dovezl domů,a musím říct,že jsem si tu cestu "docela užil".Z mého spotřebáku jsem zvyklí na 100 kW,takže jsem si říkal,že to bude asi hrozná cesta domů (cca 80km).Ale oproti starýmu saxu co má doma tchán je to nebe a dudy,lépe to jede,brzdí a sedí,je tam prostě znát,že to má málo najeto.



Já to tady ještě nepročítal,takže ani nevím co v tom máš za motor. 















Jen jsem podotkl, že 205 letěla o něco více a to měla o téměř 20 kw méně.. :)

Má mnohem líp udělaný těžiště a neulítává jí prdel v zatáčkách. Asitrošičku míň to pojede. Ale na závodech, speciálně na horšim povrchu mužu jet takovou kudlu, že mi 205 nemaj šanci stačit.

Měl jsem 205 takže můžu porovnat..
Celkem raritní sběratelská záležitost.. Jak 309 tak 205.. :)


