skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
23:11:30
26.01.2017
26.01.2017

MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: Ne. Jen ten plast, na kterém je RZ. A ten je nacvaknutý
20:56:10
26.01.2017
26.01.2017

Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 26.01.17 19:25:23: Musí nárazník dolů?
19:25:23
26.01.2017
26.01.2017

MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, asi kamínek. Nějakou dobu ještě fungoval až dofungoval
14:59:23
26.01.2017
26.01.2017

Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 26.01.17 07:46:10: Japato? To byl nějaký kamínek? Já měl třeba štěstí na Píčasu, že jsem byl trefen kamínkem do čelního skla, to jsem nechal zacelit a onedlouho další kamínek a na milimetr přesně do toho samého místa. 

13:25:19
26.01.2017
26.01.2017

colaczech
-> Pavel P@nkáč: tak to máš kliku, já jsem to před rokem hledal sáma a skoro jsem zešílel. Ale na kostru jsem to tehdá vůbec netipoval a nakonec to bylo ono.
Pak napiš čím to bylo.
Pak napiš čím to bylo.
07:46:10
26.01.2017
26.01.2017

MATTESS
Dobrá trefa - přední levý vnitřní senzor KO
15:42:12
25.01.2017
25.01.2017

Pavel P@nkáč
-> colaczech: s těma kostrama jsem to zkoušel nejak se me v tom nechtelo vic vrtat tak jsem to zbaběle přeposlal autoelektrikářům :)
00:45:13
25.01.2017
25.01.2017

colaczech
-> Pavel P@nkáč: co je to zač? karbec nebo stříkačka? obsah? Rok?
Točí a nechytne?
Teoreticky by to mohla dělat i špatná kostra.
Začni u baterky. Z baterky jdou mínus kabely na přední nosník pod šroub a z něj pak pod šroub na spoj převodovka/motor. A právě v tom místě bývá kabel vlivem pohybu motoru uklepaný těsně u kabelového oka. Většinou je lepší odmontovat kastlík na baterku, je tam lepší přístup.
Nebo ještě než začneš hledat, zkus propojit mínus pol baterky a blok motoru třeba startovacím kabelem. Co to bude dělat.
Točí a nechytne?
Teoreticky by to mohla dělat i špatná kostra.
Začni u baterky. Z baterky jdou mínus kabely na přední nosník pod šroub a z něj pak pod šroub na spoj převodovka/motor. A právě v tom místě bývá kabel vlivem pohybu motoru uklepaný těsně u kabelového oka. Většinou je lepší odmontovat kastlík na baterku, je tam lepší přístup.
Nebo ještě než začneš hledat, zkus propojit mínus pol baterky a blok motoru třeba startovacím kabelem. Co to bude dělat.
20:04:17
24.01.2017
24.01.2017

Pavel P@nkáč
-> colaczech: co jsem zkoušel tak jde snad všechno i budíku...
13:18:19
24.01.2017
24.01.2017

MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Nechat při té příležitosti vyměnit za jedno hmotu a je na vždy pokoj.
13:14:14
24.01.2017
24.01.2017

Jirik_Tuňák1983
-> haso 24.01.17 12:16:19: Tohle se mi zrovna nelíbí. Je to takové už moc bachratostaré. Poslední S80 je mnohem hezčí, ta vypadá spíše jako o chlup větší S60.
Ve Volve mám onanuál a protože to má spojku velikosti prstenců u Saturnu, tak s tím nějaké popojíždění v koloně není nic moc.
Ve Volve mám onanuál a protože to má spojku velikosti prstenců u Saturnu, tak s tím nějaké popojíždění v koloně není nic moc.

12:16:19
24.01.2017
24.01.2017

haso
-> Jirik_Tuňák1983: vo volve mas automat?
mne sa jedno volvo strasne paci, ale asi by som to neuhral stou spotrebou v meste
auto.bazos.sk/inzerat/... /VOLVO-S80-25-T-PREMIUM-AT .php
ale tak co uz, ked chce clovek benzin a nie naftu, moc velky vyber neni...
a citroen caka o 2hodiny obhliadka od poistovaka, som zvedavy co mi povie...
mne sa jedno volvo strasne paci, ale asi by som to neuhral stou spotrebou v meste
auto.bazos.sk/inzerat/... /VOLVO-S80-25-T-PREMIUM-AT .php
ale tak co uz, ked chce clovek benzin a nie naftu, moc velky vyber neni...
a citroen caka o 2hodiny obhliadka od poistovaka, som zvedavy co mi povie...
11:51:12
24.01.2017
24.01.2017

Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 24.01.17 11:28:19: Já taky tipuju ložisko/a. Servo to nebude, je tam elektrohydraulické.
Spíše se mi zdá, že na otáčkách. Spojka / setrvák to může být taky. Je tam kapalinová a dvouhmota. Spojka jde hodně ztuha a zabírá až nahoře. Jestli to půjde dolů, tak se možná bude dělat taky, páč na můj vkus funguje ON / OFF a to že se s tím dá jezdit normálně, tak je to jen o zvyku ne pohodlí.
Dnes už bych nechtěl manuál do žádného auta. Automat je blbuvzdornější, pohodlnější a jakmile má manuál více najeto, tak jsi s automatem na rozjezdech i rychlejší, páč tam zejména moderní převodovky skládají kvalty jeden za druhým.
Spíše se mi zdá, že na otáčkách. Spojka / setrvák to může být taky. Je tam kapalinová a dvouhmota. Spojka jde hodně ztuha a zabírá až nahoře. Jestli to půjde dolů, tak se možná bude dělat taky, páč na můj vkus funguje ON / OFF a to že se s tím dá jezdit normálně, tak je to jen o zvyku ne pohodlí.
Dnes už bych nechtěl manuál do žádného auta. Automat je blbuvzdornější, pohodlnější a jakmile má manuál více najeto, tak jsi s automatem na rozjezdech i rychlejší, páč tam zejména moderní převodovky skládají kvalty jeden za druhým.
11:28:19
24.01.2017
24.01.2017

MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Proč vyvýjet něco, co funguje bezchybně... No hele to může být více věcí. Opravoval jsem závadu na převodovce, až se z toho vyklubala vadná pumpa k servu, jakmile se motor zatížil, tak začla vrčet, skoro jako elektromotor.
Jinak to může být dvouhmota, ložisko na stálém převodu, bez konkrétního sluchového projevu asi těžko soudit. Je to závislé na rychlosti nebo na otáčkách?
Vzhledem k tomu, že to má převodovku MA tak bych to stejně viděl na ložiska.
Jinak to může být dvouhmota, ložisko na stálém převodu, bez konkrétního sluchového projevu asi těžko soudit. Je to závislé na rychlosti nebo na otáčkách?
Vzhledem k tomu, že to má převodovku MA tak bych to stejně viděl na ložiska.
10:49:28
24.01.2017
24.01.2017

Jirik_Tuňák1983
Tatík teď pojede do zervisu. P207 Šport 1.6 VTi s 5q. Zničehonic začala při brždění motorem na nižší kvalty vrčet převodovka a totéž při zrychlování. Ne rachtání nebo hučení, ale spíše takový vrčivý zvuk. Pouze v záběru, na místě nic. Čím vyšší kvalt, tím více se hluk snižuje. Při ustálených otáčkách slyšet nic není. Najeto kolem 80 000 km. Pokud se tedy nepotvrdí něco jiného (dvouhmota, spojka, spojkové ložisko). Nesetkal jste se s tím někdo u novějších modelů. I když, předpokládám, že u PSA zrovna 5q převodovky od 306tek nebo 307ček moc cesty kupředu ve vývoji neurazily.
02:28:11
24.01.2017
24.01.2017

colaczech
-> Pavel P@nkáč 23.01.17 18:18:39: co všechno ještě nejde na tom autě? myslim od elektriky.
Třeba budíky neblbnou?
Třeba budíky neblbnou?
18:18:39
23.01.2017
23.01.2017

Pavel P@nkáč
Nesetkal jste se někdo že na benzinové 306 nejde ani jiskra ani proud do palivoveho čerpadla? Nárazový spínač jsem mačkat zkoušel...
14:27:37
12.12.2016
12.12.2016

sep
-> Jirik_Tuňák1983: :rozumím,já už si kolikrát říkal že bych mohl vrata od garáže zacínovat .-)
14:21:20
12.12.2016
12.12.2016

Jirik_Tuňák1983
-> sep 12.12.16 14:06:04: Ale jo. Za tenhle rok jsem tak odpálenej, že už nemám sílu na nic.
Takže se garážová agónie ještě více prodlužuje.
Takže se garážová agónie ještě více prodlužuje.14:06:04
12.12.2016
12.12.2016

sep
-> Jirik_Tuňák1983: :kterýpak,tuňác?
13:57:38
12.12.2016
12.12.2016

Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 12.12.16 13:33:49: Tady to udělali OK, ještě to tátovi ukazovali.
Já s tím nic dělat nebudu, není to moje a na nějaký zásahy a opravy starších aut jsem už línej. Jedno mi stojí doma s už propadlou technickou a už to víceméně jen překáží.
Já s tím nic dělat nebudu, není to moje a na nějaký zásahy a opravy starších aut jsem už línej. Jedno mi stojí doma s už propadlou technickou a už to víceméně jen překáží.
13:33:49
12.12.2016
12.12.2016

MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: No z té fotky je to špatně poznat
Ikdyž je pravda, že tam nevidím díry na lemy.
Jo Příbram... Ukázal bych ti, jak tyhle prasata renovace dělají, ale bohužel jsem už relikvie z té nápravy vyhodil. Kamarád si tam nechal repasovat 2x nápravu, a když mu podruhé cca po roce lehla, tak jsem jí rozebral a pánové místo ložisek použili silonová futra... ano byl to silon.
Dopředu použít pružiny z GTI
Ikdyž je pravda, že tam nevidím díry na lemy.Jo Příbram... Ukázal bych ti, jak tyhle prasata renovace dělají, ale bohužel jsem už relikvie z té nápravy vyhodil. Kamarád si tam nechal repasovat 2x nápravu, a když mu podruhé cca po roce lehla, tak jsem jí rozebral a pánové místo ložisek použili silonová futra... ano byl to silon.
Dopředu použít pružiny z GTI

13:17:23
12.12.2016
12.12.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 12.12.16 12:34:17: Proč večer zachází sluníčko aby ráno muselo zase vylejzat?
13:12:42
12.12.2016
12.12.2016

Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 12.12.16 12:33:22: Zadní náprava je po repasi. www.renovacenaprav.cz/ Jen je vysokej předek. Takže není co léčit. Těsně vedle, no.
Nárazník byl jedinej, co se podařilo sehnat, na GTI není, je normálně zakončenej. Ségra má ale ještě náhradní použitej.
Nárazník byl jedinej, co se podařilo sehnat, na GTI není, je normálně zakončenej. Ségra má ale ještě náhradní použitej.12:34:17
12.12.2016
12.12.2016

Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 12.12.16 09:57:14: Proč to je vepředu tak nakopnutý? 

12:33:22
12.12.2016
12.12.2016

MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Protože to, co máte vy, vypadá na GTI nárazník, proto je krátký
Ta zadní náprava by taky chtěla trochu poléčit 
Jinak souhlas, jako sehnat slušnou 1,4ku je celkem problém, dovolím si tvrdit že za slušné peníze slušný stav nereálné. 1,6 se dělaly i nonGTI, ale v našich končinách celkem rarita.
Ta zadní náprava by taky chtěla trochu poléčit 
Jinak souhlas, jako sehnat slušnou 1,4ku je celkem problém, dovolím si tvrdit že za slušné peníze slušný stav nereálné. 1,6 se dělaly i nonGTI, ale v našich končinách celkem rarita.
09:59:24
12.12.2016
12.12.2016

Jirik_Tuňák1983
Když se podíváš např. na mobile.de, tak jsou tam ceny docela tvrdý. Za slušnější GTička běžně nad 2000,- EUR, spíše několikanásobně více. Ale můžeš kdyžtak mrknout.
suchen.mobile.de/fahrzeug e/auto?isSearchRe...
suchen.mobile.de/fahrzeug e/auto?isSearchRe...
09:57:28
12.12.2016
12.12.2016

Jirik_Tuňák1983
Má tento interier.
09:57:14
12.12.2016
12.12.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin: Hele, ségra má tuto. A je to 1.1i, kterých bylo krom naftových nejvíce. Trefit pěkný kus je teď už fakt docela problém. Když se ženeš Rolanda Garrose navíc ještě v cabriu, tak je to klidně 50 - 60 000 kč za prům stav. Jen musíme předělat zadní nárazník, poté co se jí do kufru chtěl podívat dědek s Fabií, tak se sehnal jen neoriginál a je kratší (není až k lemu).
08:19:31
12.12.2016
12.12.2016

Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Vždyť se jich celkem udělalo přes 5 milionů neříkej mi že se někde nějaká neobjeví 
Nemusí.. XR a XS verze mívaly i klasický TU motor 65kw :) Sice zřídka ale mívaly..

Nemusí.. XR a XS verze mívaly i klasický TU motor 65kw :) Sice zřídka ale mívaly..
19:37:50
11.12.2016
11.12.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 11.12.16 12:00:02: To máš docela problém.
Těchto kubatůr k dostání moc není, s 1.6 je to navíc už GTi.
Těchto kubatůr k dostání moc není, s 1.6 je to navíc už GTi.12:00:02
11.12.2016
11.12.2016

Kocvin
Sháním pro přítelkyni hezkou 205 nejlépe 1.4 nebo 1.6.. Čím novější tím lepší a čím vybavenější tím lepší.. Klidně i XS..
Na ceně nezáleží.. :)
Kdyby jste náhodou o nějaké věděli nebo zahlídli důchodce se zánovním kouskem budu moc rád za info či kontakt.. Díky moc :)
Na ceně nezáleží.. :)Kdyby jste náhodou o nějaké věděli nebo zahlídli důchodce se zánovním kouskem budu moc rád za info či kontakt.. Díky moc :)
18:59:18
28.11.2016
28.11.2016

Pavel P..
-> Burák: asi určitě... někdo to má na ježdění, stojí to vždycky někde jinde.
14:38:04
28.11.2016
28.11.2016

Burák
-> Pavel P..: pojizdna?
19:44:01
27.11.2016
27.11.2016

Pavel P..
-> Burák: je to možný... ale je to Mi16 určitě, jestli tam x4 už si nepamatuju.
16:12:28
27.11.2016
27.11.2016

Burák
-> Pavel P..: 4x4? 

13:02:22
27.11.2016
27.11.2016

Pavel P..
-> Burák: jedna tahle vostrá francouzská popelnice nám tu stojí v ulici... 

22:03:38
26.11.2016
26.11.2016

Burák
Prej jsou nějak vzácný nebo co...
19:09:52
23.11.2016
23.11.2016

Tabi
-> haso: Pěkný zimáky,myslím ty ALU disky,pneu nejsou vidět.

22:56:21
22.11.2016
22.11.2016

haso
som obul zimne papuce :-) a uz mame 214tis km, tj 29tis km spolu...
20:02:28
06.11.2016
06.11.2016

Tabi
-> Jarda/felda: No i kdyby vydržel 100 tis.,tak to za ty peníze stojí,ne?Ono je to ale různý,Pepovi z Horní dolní může vydržet třeba těch 150tis.nebo klidně i víc,ale Franta s Dolní horní ho může mít zanesený po 50tis.
Já budu mít na autě za nedlouho 250tis.,tak se pomalu začínám rozhlížet,kdyby bylo potřeba DPF vyměnit.
Já budu mít na autě za nedlouho 250tis.,tak se pomalu začínám rozhlížet,kdyby bylo potřeba DPF vyměnit.
11:45:55
06.11.2016
06.11.2016

Jarda/felda
-> darklord 06.11.16 08:29:04: jestli vydrží 150 tak je to 10 let ježdění kdo ví co se za tu dobu stane
08:29:04
06.11.2016
06.11.2016

darklord
-> Jarda/felda 05.11.16 22:12:36: Výrobce: JMJ - Polsko
06:10:24
06.11.2016
06.11.2016

Tabi
-> Jarda/felda: -> haso: Je to benzín 1.1 44kW r.v.1999.
04:43:21
06.11.2016
06.11.2016

Jarda/felda
-> Tabi 05.11.16 21:31:26: jestli máš naftu tak by to mohla být jednotka egr
23:42:56
05.11.2016
05.11.2016

Tabi
-> haso: Díky,nevadí.Budu dál pátrat a až pojedu ke známému do servisu,tak se na to zeptám,možná bude vědět.

23:39:35
05.11.2016
05.11.2016

haso
-> Tabi: tak to vazne netusim, co je...
edit: diesel ci benzin? nejake zhavenie na diesly zeby sa tym regulovalo?? :-)
edit: diesel ci benzin? nejake zhavenie na diesly zeby sa tym regulovalo?? :-)
22:42:16
05.11.2016
05.11.2016

Tabi
-> Jarda/felda: Asi jo,bude to ale nějaká replika.Na můj dvoulitr vyjde na 4 782 Kč.Na novější auto je tam cena třeba 10-20 tis.Jestli to funguje,tak proč ne.

22:12:36
05.11.2016
05.11.2016

Jarda/felda
je možný aby fap na 807 2.2 nafta stál pouze 4300 ? dpffap.cz/peugeot-807/16-
filtr-peugeot-807-20-hdi-a
-22-hdi.html
21:31:26
05.11.2016
05.11.2016

Tabi
-> haso: Jseš tady někde?
Začal jsem rozebírat saxo po tchánovi a v přihrádce před spolujezdcem je za krytkou jakýsi termostat?nebo co to je?Dával jsem samozřejmě dotaz i na citroen fórum,ale zatím mi nikdo neodpověděl.Díky.
Začal jsem rozebírat saxo po tchánovi a v přihrádce před spolujezdcem je za krytkou jakýsi termostat?nebo co to je?Dával jsem samozřejmě dotaz i na citroen fórum,ale zatím mi nikdo neodpověděl.Díky.
