Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7848 příspěvků (zobrazeno 6501 až 6550) od 21.01.2010 do 19.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
18:25:02
29.08.2010
Bobesh
-> petr s: No každopádně nebyl nejlevnější ani od Essa ani BP co jsem zkoušel,jinak výrobce uvádí TOTAL.
18:07:25
29.08.2010
petr s
-> Bobesh: Tam bylo 2 litrové balení a cena byla kolem 600
18:04:21
29.08.2010
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Hlavně bacha na ten převoďák,houpačka je na to stejně citlivá jako škodovka,pokud to nedostane svoje (dodržet aspoň specifikaci,když ne výrobce) je to cesta do pekel.
17:59:19
29.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Proč tam neleješ olej, kterej je doporučenej výrobcem ? Máme vyzkoušeno, že je pro PSA motory skutečně nejlepší.
13:11:27
29.08.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Jasný, jsi hlavně zkouma plechy:-) Btw, kombál čeká v nejbližší době výměna tý levý svakající poloosy (oprvdu doufám a věřím tomu že tam z 2.0i půjde, že vyjmečně mli soudruzi málo božolé:-D) Mno s pak knečně ty korektory a koule... Pak obouti zimní galusky a jen jetzdit... Mno a na příští rok toho je naplánováno vícero ku zušlechtění:-) Letos jen to nejnutnější, co už si říká o opravu... Jinak motor má nový olejíček:-) Castrol magnatec 10W40:-) Před zimou dopřejeme ještě fridex a při výměně poloosy i převodový olejíček:-)
upraveno 1x, naposled 29.08.2010 13:12:07
09:30:32
25.08.2010
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: asi to vis lepe, ja jsem to nejak nezkoumal 4
09:22:36
25.08.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: v kombíku je clarion 1561a tzn jen kazeta bez ovládání a vstupu pro měnič... Jinak ovládání z volantu funguje v cajku...
09:18:03
25.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> vlk1: Kurna..Včera jsem tam jel zrovinka okolo ale nenapadlo mě se tam podívat:o(..
08:52:46
25.08.2010
vlk1
hele do těch Peček je lepší předem zavolat co tam zrovna maj,já tam byl kdysi pro řídící jednotku klimy a dal mi jí za pár korun,protože nevěděl co to je,jinak prej chtěj za nějaký věci dost rakety,lepší se optat předem než projet 150 kilaků
20:14:55
24.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: A rovnou to tam nech, aneb "Občan zrzek radí" 3
20:00:02
24.08.2010
Targa
-> vlk1 24.08.10 08:42:37: asi se tam pojedu mrknou mam to cca 70km
13:28:48
24.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: 3 3 3 Tak okatou zášt vůči rezavym spoluobčanum jsem již dlouho neviděl! :o))
11:27:37
24.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Ale to bys koupil další mrdku - citroen. 3 Nech si poradit od zkušenějších a zrzavějších spoluobčanů. 1
10:35:47
24.08.2010
VeTeV
-> Nwkt: kdybych to nemusel prepisovat na sebe tak si o i vemu, ale takhle ne
10:35:08
24.08.2010
VeTeV
-> Targa: ma ho baggr v tej co jsem mu prodal
10:30:32
24.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vlk1: Taky XMka měly CD měniče a radia s výstupem na něj, ale rozměrově nevím, to bude jiné. Teď si to nedokážu vybavit před očima.
08:42:37
24.08.2010
vlk1
www.dovozauta.cz/list.php ?page=6&... občas tam má nějaký Xa dotažený z Anglie tak třeba rádio by tam mohlo bejt,bral sem tam nějaky drobný náhradní díly
00:12:40
24.08.2010
Kaprof-Pisařík
Jirik_Tuňák 23.08.10 19:48:42 napsal:

→ Nwkt / Vetef: Saskyn má očividně zaražený prdy, bo

tak okatou zášť vůči dvojitej stříšce jsem už dlouho neviděl.

3


Žadna novinka:o))
21:02:05
23.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: V podstatě jenom jedničkový Xantuše. Dvojkový skoro nejsou. Větva měl taky problémy sehnat díly na dvojkovou - tj. jetou plechařinu.
20:48:24
23.08.2010
Targa
prave ze ovladani na volantu mam.. mam radio stejny akorat bez vystupu na menic... u nas v hk taky zadny xantie na vrakacich nejsou asi pojedem s bobeshem na vejlet sem.. www.autoland.cz
20:41:16
23.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: Mno, čeče, to nevím kde bych sháněl. Byl jsem před třema nedělema na vrakálu mrknout na páčku na Saxo (pak se koupila raděj nová Valeo) a tyhle věci jsou hned pryč a Xantíků tam moc není. Máš ovládání na olantu ? Počkáme na Větéfku, ten má projeto náhradních dílů a vrakovišť na Xantíky víc. Krom toho je prej v Práglu vícero vrakáčů se specializací Peugeot Citroen Renault než tady u nás v PLZ. 4
20:30:24
23.08.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: schanim original autoradio s vystupem na cd-ch viz foto... nemas?? nedokazal bys sehnat?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Targa vložen 23.08.2010 20:30:24
20:28:45
23.08.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: tak tak zrovna sem to sem chtel napsat....
19:48:42
23.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt / Vetef: Saskyn má očividně zaražený prdy, bo tak okatou zášť vůči dvojitej stříšce jsem už dlouho neviděl. 3
19:46:53
23.08.2010
Nwkt
23:06:22
22.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A text hlavní strany :



16.08.2010: Pomoc pro Čerta, člena BX i Xantiaclubu

Většina z náš přecházela na Xantii z Bx a jednoho BXáka postihlo něco, co by si nepřál nikdo z nás. Dávám sem odkaz na fórum BX clubu a je jen na Vás, jestli se rozhodnete nějak pomoci. Určitě pomůže i třeba padesátikoruna.



bxclub.com/forum.php?kam= vypisz...



Jako možnost příspěvku, připravil pro Vás kirkiz dražbu plastové vany do kufru a vydražená částka bude poukázána na učet ČERTA. Odkaz na dražbu je zde



www.xantiaclub.cz/forum/v iewtopic.php?p=30113



Nejnovější zprávy, jak ve foru BX clubu píše jája:





Čertův domeček jde k zemi, voda, která se tam dostala sklepem a kanalizací měla takový tlak že stříkala až k půdě, udělala své.



Celý ho zevnitř promáčely, následné nízké lety vrtulníku, které v lijáku poničily střechu a vše dorazila vibrační technika při opravě silnice před domem, aby se mohlo vyklízet město a byla průjezdná co nejdříve.



Podle knih z Grabštejnského panství je o jejich domku zmínka někde z roku 1730, a to už se prodával.

Stará technologile, kdy dům je z vrstvy vepřovek a vrstvy pálenek, hodně různých stavebních zásahů v průběhu času od obyvatel.



Stávající situace je taková, že tlak stěn vytlačuje z vepřovek žluté bahýnko výše se odrolují, dům se kroutí a praská střecha.



Čert díky své šikovnosti a humanitě, má zde mnoho lidí, kteří by mu pomohli stavět, bez nároku na jakoukoliv odměnu, ale chybí jim to základní, materiál. Když jsem se s čertem bavil co dál, říkal, že kdyby byl yttong, trámy, prkna, postavil by to celý znovu.



Napadlo mě, že by se na to dala udělat sbírka, a to tak, že by se oslovily firmy, které s tímto přicházejí do styku, ty by si pak následně položku mohli i odepsat z daní. My bysme mu mohli pak pomoci při stavbě.

Jsem toho názoru, že čím dřív se to spustí, tím dříve bude čert zase v pohodě a bude nám zase opravovat naše miláčky. Na druhou stranu, nezbývá mi než čertovi vyseknout poklonu, přestože přišel o vše,pomáhá, jak může, půjčil si dcery auto a už 14dní rozváží až do noci humanitární pomoc, ráno nemá čas, to totiž ještě opravuje auta, ženské zatím přebírají a chystají, aby rozvezli pomoc všem potřebným, bez nároků, na to že by si nechal zaplatit i kdyby jen tu naftu.



Díky jeho kamarádce a jemu mají postižení nejen v Chrastavě, ale i v Vítkově, Bílém Kostele, Hrádku nad Nisou, Frýdlantě, Raspenavě, oděvy, hračky pro děti, vodu, hygienu.



Nevozí to těm, co jsou mediální hvězdy a bulí do kamer, ale těm, o kom se mu to donese od lidí, těm co to potřebují.



ČERTE JSI FAJN a JSEM PYŠNÝ, NA TEBE
23:02:37
22.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Tohle mi přišlo dnes do e-mailu, tak dávám pro Citroenáře i sem, kdyby náhodou nebyl někdo reg.



Dvoluji si Vás oslovit jménem Xantiaclubu. Mnozí z Vás si jistě všimli na hlavní stránce Xantiaclubu, na výzvu o pomoc pro jednoho člena Xantia a BX clubu postiženého povodněnmi. Podle nejnovějších zpráv se naplňuje nejhorší možný scénář a jeho zbytky domu se musí zbourat. Ctěl bych Vás tímto vyzvat k solidaritě s kolegou a pokud můžete nějakou trochou přispět, tak mu pomožme. Číslo konta, pro i třeba drobný příspěvek, najdete ve foru bxclubu viz odkaz.



bxclub.com/forum.php?kam= vypisz...



Za případnou kolegialitu Vám všem děkuji. Holfi
10:54:36
19.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vlk1: Vím, brzdy mám nové přední i zadní. Jenom mě vzadu štve, jak rezne střed kotouče, musím to natřít, skrze pětipaprskový 17" je to hrozně vidět.

Vpředu se líznuly středy konzervačním sprejíčkem a už je to liškovaté taky.

Ale nejsou lidi, nemám napidlený ani brzdiče. 1 Dám tam asi černou, max. stříbrnou.

Jinak se mi osvědčily kotouče Pilenga a desky E-icer. Za studena mají vlažnější nástup, ale jak se ohřejou, tak brzdí parádně.
09:19:56
19.08.2010
vlk1
cvaknutí ventilu po 10 sekundách je jednoznačně špatně,skoro jistě prázdná středová kule,a pravda je že moc s tím neotálet,jinak kdo máte kluci to auto ještě nový tak se mrkněte na spoj zadního brzdiče s ramenem,rádo to tam oxiduje,pod brzdičem se udělá vrstva a jak vyhne brzdič začnou se desky sjíždět do klínu,čímž jdou do putle a následně i kotouč,stačí to očistit flexou a máznout třeba měděnou pastou,projevuje se to pískáním brzd do zatáčky,práce na chvíli a zase na rok pokoj ,jo a neurvat dlouhej šroub co vede skrz brzdič....
23:11:21
18.08.2010
Bagrr- máma mele Emu
Jak jsem teď nějakou dobu jezdil se složenýma zadníma sedačkama, tak mi přijde kufr malej, jak jsem sedačky vrátil do polohy opěradlem vzhůru:-D



Jinak, když je tedy interval cvakani přetlakového ventilu kratší jak minutu (v mém případě cca 10 vteřin) značí to tedy něco s hydrou? Nejspíš tedy ušle koule? Stejně je mám v plánu nechat naplnit... Ale je to tedy nejspíš tím? Jinak korektory si budu měnit sám, už mám připravený oba, který jsem vyndal z krátký, rozložil na molekuly, očistil, zpohybnil a složil... Takže při výměně korektorů rovnou výměna lhm a nejspíš i rovnou pak pojedu s koulema na naplnění...
21:08:07
18.08.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: mě te´d citrus přijde malej 3
20:58:23
18.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: Pročti si co ti psal vlk, větvík a já. Tu výměnu LHM a kontrolu, příp. dofuk nebo výměnu koulí neodkládej na neurčito. Pak uvidíš víc. Hlavně se schválně mrkni na sítka, jestli budou zašvíklý, až ti to budou dělat. Ono LHM je krom pérování i servo a brzdová kapalina, proto je stanovenej interval výměn.



Chtěl bys ještě malý auto ?
upraveno 1x, naposled 18.08.2010 20:59:01
19:40:16
18.08.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: proběhlo stěhování velkých matrací :D auto se využívá na maximum :D akorat na šířku.. :)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Targa vložen 18.08.2010 19:40:16
19:18:07
18.08.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: všechno si pišu na zaslepku mrknu... jinač to cvakaní.. po nastartování vim že cvakne pak jenou za čas když nekde stojim s nadlablim tak neco cvakne ale nevim jestli to je pravidelny ale rozhodne to ma vetsi casovej odstup... nesledoval sem.. zítra odskouším jak to cvaka abych to věděl přesně.....
12:42:49
18.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV a vlk1: To je strašný. A takoví pak "vyprávěj" po putykách. Vždyť víte.
12:29:49
18.08.2010
vlk1
hele nebyl,akorát na nějaký velký opravy nejsem vybavenej,v garáži mám zašprajclou škodovku,takže můžu udělat nebo poradit s nějakejma drobnostma,na větší věci jezdim právě ke kámošům,maj veškerý přípravky diagnostiku a vědí jak na to,třeba měnit kuláky nebo čistit brzdy vzadu, na silnici sice taky jde ale je to strašný sraní a na heveru je to za chvilku
12:24:42
18.08.2010
VeTeV
-> vlk1: tebe bych asi využil - v Praze lidí co tomu hověj moc není a semtam je cosi třeba, jen nejsem natoliko zběhlý a spousta věcí se mě nechce dělati pokus omyl - byl by to problém?
12:22:38
18.08.2010
VeTeV
Jirik_Tuňák 18.08.10 11:56:59 napsal:

→ vlk1:

Taky tě tak vytáčí, když kolem tebe nějaká jede a cvaká, nebo skáče

jako koza a nepéruje ? 3 Mě hrozně, protože jenom kvůli tomu že

lidi neví, tak si ničí auto a nešťastný ten, co to bude mít po nich





včera v Bene zastavil jeden Break v HDi - zasranej až za ušima a divil jsem se jak to má přikrčený... o zvuku motoru se nebudu zmiňovat... vyběhl kluk s kšiltem dozadu a do strany a koukal na mě co po něm tak civím...já si něco nakládal do auta a to si samo pokleslo...v tu samou chvíli přišel onen mladík a koukal na mě jak jsem to nadláb a auto se zvedá nahoru... osmělil se a řiká - pěkně to máte nahoře, mě to nějak ne a ne se zvednout.... tak jsme mu řekl ať to nadlábne - udělal tak (po strašlivém kvrdlání od motoru) mrknul jsem jak má páčku ve vnůtru a zkoušel - to auto nereagovalo na žádnou polohu... otevřel jsme kapotu a když jsem viděl co jsem viděl, tak jsem mu řekl, ať to bu´d zahodí a nebo dá někam do servisu - všude chcala LHM, klobouček zapadlej, po odkrytí víčka LHMka bahno... kolem čerpadla to chcalo... prostě auto na odpis...kluk řikal že to má druhým rokem a dobrý až na to že to nějak hůř brzdí poslední dobou a nezvedá, ale aspoň to lěží na zemi .... tak co si o tom myslet, že...8
12:20:30
18.08.2010
vlk1
jasný,mě se třeba nechtělo nechat v servise 6 litrů za ten radiátor ,když díl byl od BoBa z hulína za 8 stovek.... LHMku měnim po 60t ,teď nedávno sem to měnil ,mám na tom nalítáno 120t km,když sem to koupil tak byly koule nový a teď při výměně byly asi 30 procentní,kromě pravý přední která byla asi 10 pct,holt český díry na krajnicích,ale dofouknout šly všechny a zatim držej ,jo a proplach sem udělal na začátku a te´d jen měnim kapalinu a čistim sítka
12:14:28
18.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vlk1: Já si na tom měním jenom oleje a dělám drobnější mechanický práce. Jinak třeba uložení zadní nápravy mi dělal kámoš (nakonec se zjistilo, že bylo nový, ale když už, tak se tam dalo nový, taková pálka to není) a k tomu pojedu i až se ohlásí přední náprava. Na hydru k Pelikánovi a specifický věci v Citroenu v Plzni na Letné. Tam mi měnili vadnej pravej motorek centrálu, držák koulepéra, přetěsňovali vzadu hydrokorektor. Spokojenost, pomohli a poradili i po zavíračce.



V jakých intervalech / km děláš výměnu LHM a dofuk koulí ?
12:06:12
18.08.2010
vlk1
já si všechny kapaliny a věci co jdou vyměnit dělám sám ,nic moc na tom není a některý servisy jsou schopný si za to řícy strašnej ranec (viz třeba výměna radiátoru topení),a jelikož sem z Prahy tak koule sem nechal dofouknout u Rady v Modřanech i když je to pošuk a trochu podivín tak tomuhle rozumí,bohužel v době kdy se tyhle auta prodávaly tak většinou měly bejt servisovaný ve značkovym servise kde vědí co to potřebuje (neni to pravidlo) ,proto je údržba trochu specifická a když to koupí někdo kdo si myslí že pořídil normální auto,tak ho během pár let pošle do kopru,případně opravy jsou pak za velký peníze ...........jinak záslepka prahu,není potřeba kupovat origo,pěkně tam pasuje záslepka na jekl 50x50 a na rozdíl od origa je plastová a ne gumová takže když se podmázne třeba silikonem je nesmrtelná..
11:56:59
18.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vlk1: Tak tak. Vlevo za světlem. Nadávaj tomu nějak ventil na rekuperaci benzinových par. Nejvíc je slyšet při chladnějším počasí s málo benzínem v nádrži. Já jezdím na proplach, koule a kapaliny k Pelikánovi v Plzni Újezdě, znáš ?

Ceny lehce vyšší, ale dělá to pro mě fakt poctivě a do detailu, mám to auto 4 - 5 let.

Já jsem právě zvědavej, jestli to Targovi cvaká, páč by to značilo prázdnou i středovou mimo ostatních.

Mě to cvakne jednou po nastartování a pak už o tom neslyším. Samo při změnách poloh.

Na patře v garážích je se mnou pán s 2.0 16V X2, moc pěkná, ale když stojí a běží mu motor, tak to cvaká jak datel a mě to hrozně znervozňuje. Už jsem ho upozorňoval na některý věci, který do dvou dnů dal do kupy a byl moc rád za upozornění, páč si auta hledí. Na tohle vždycky zapomenu.



Taky tě tak vytáčí, když kolem tebe nějaká jede a cvaká, nebo skáče jako koza a nepéruje ? 3 Mě hrozně, protože jenom kvůli tomu že lidi neví, tak si ničí auto a nešťastný ten, co to bude mít po nich.



-> Targa: Targouši, překontroluj si víčko prahu v levém zadním podběhu, jestli není prasklé nebo vypadlé. Je tam v prahu dutina, do který se nahází bordel a v zimě sůl a je to pak špatný. Nepamatuju si jistě, ale dutina za tím víčkem je slepá. Začne to pak zevnitř reznout nejdříve v překladu lem / práh pod zadními dveřmi, jak jsou u prahu plechy přes sebe. Vpravo ho kryje hrdlo nádrže, tam bejvá OK.

Buď ho vyměň a nebo pokud je jenom naprasklé, tak ho očisti (nevyndavej), okolo taky a přetáhni to řádně a utěsni polyurethanovým tmelem. Pak nevypadne a nebudou tomu vadit ani kamínky, tmel je pružný.
upraveno 1x, naposled 18.08.2010 11:57:39
11:31:21
18.08.2010
vlk1
pravidelný cvakání od předku může bejt ventil středový koule...značí prázdnou kouli ,normálně cvakne tak jednou za minutu ,když je koule nová tak i víc a u benzínu ještě cvakání zepředu je ventil odvětrávání benzínovejch par .... to neřešit
11:29:14
18.08.2010
vlk1
ta věc která ráda hnije je ventil hydroaktivu za zadní rozdělovací koulí,vede do toho jeden konektor,ale nemá cenu to měnit dokud nepujde uplně do řiti..... jinak proplach ano ale dost opatrně,může se stát že to urve nečistoty v okruhu a začne to někde téct,chce to po pár kilometrech kontrolovat jestli třeba nezačlo víc rosit čerpadlo nebo právě ony ventily a korektory,píšou najezdit od 1500 do 5000 km,já to měl celejch 5 a vylil sem z toho hnědý bláto,jinak samozřejmě dofouklý koule a čistý sítka jsou základ ......... a od fochu nejsem,jen pár let tohle auto vlastnim a leccos jsem už z oprav absolvoval,a kamarádi maj servis na citroeny takže tam sem taky leccos pochytil ... a mimojiný jeden z nich prohání po tratích MMČR v rallye dobovou Škodu 110L Rallye...
11:17:48
18.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: Jinak pokud by ti nabízeli výměnu zadního hydrokorektoru (nic levnýho), tak se dá ještě přetěsnit. Mám ho přetěsňovanej ve značkovým servisu a OK druhým rokem. Dej pak vědít.

Kdybys ještě počeboval, tak se podivej na Automax Hulín, jsou tam slevy pro členy Xantiaclubu. Větef tam bral spojku a ještě něco.

Když stojíš na místě a máš to nastartovaný v provozní poloze, neslyšíš od předu pravidelné cvakání ?
10:43:22
18.08.2010
Bobesh
VeTeV 18.08.10 09:05:06 napsal:

→ Targa: holt specifické auto se specifickou údržbou, ale

to nic nemění na tom, že je to zejména v breaku šílená loď 4
Zapoměl si na svezení,to taky v žádným jiným nezažiješ.

-> Jirik_Tuňák: Jen ho nech mluvit,jirko,panáček vypadá,že to má dobře zmáknutý4

-> vlk1: Ahoj chlape,ty jsi samouk nebo od fochu,nedejbože značkovej?5
09:05:06
18.08.2010
VeTeV
-> Targa: holt specifické auto se specifickou údržbou, ale to nic nemění na tom, že je to zejména v breaku šílená loď 4
04:56:25
18.08.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák 17.08.10 13:56:36: ji už nemáš rád, tak si ji vyhnal pod most jo? Jsi ale zlý...
18:18:13
17.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vlk1: Povrzávání můžou dělat i ty 4 silentbloky pomocných nápravnic, popř. silentbloky v ramenou. Jinak mírná áčka jsou vzadu standartně, stejně jako u 406ky.

Podle mě mu pomůže proplach, výměna LHM a dofuk, popř. výměna koulí. Pak bych řešil dál. Ono totiž ucpaný sítka udělají taky hodně. Tvrdnutí nebo tvrdost pérování mají na svědomí jak říkáš uteklej dusík z kulek. Jinak uhnilýho na X2 na rozvodu hydr. a přísluš. jsem ještě neviděl, to už by muselo bejt. Úniky kapalin ohledně těchto závad pronásledovaly hlavně BX a XM.
17:12:52
17.08.2010
vlk1
→ Targa:to že ti předek u auta zůstáva občas tvrdej může mít na triku ventil na přední rozdělovací kouli,občas může viset,tudíž nepustí kapalinu do pístnice a koule,a pak tam nemá co pérovat,drůhá varianta můžou bejt ufouklý koule nebo proražená membrána v ní,to by se ale projevovalo trvalým ztvrdnutím,to že zadek po vypnutí motoru trochu klesne je normální,je tam vzadu protipadací zámek aby si to nelehlo až na zem,občasný propadnutí zadku se stává občas třeba při prudkym zabrždění,jestli to dělá na volnoběh pídil bych se po funkci zadního korektoru nebo ventilu na zadní střední kouli ,ten ventil rád hnije ,končí to většinou solidním únikem LHM ky,to vrzání seš si jistej že de zepředu? tohle většinou dělaj načnutý ložiska v zadních ramenech,na to bacha,když se to nechá dojít moc,oprava je dost drahá ,zkontrolovat se to dá snadno ,kouknout zezadu jestli kola nedělaj štafle,a pak při pohybu auta se ozývá takovy decentní vrzání
Extreme Tyres