skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toledo
Je to možný, vůbec nevím, jak to funguje (má fungovat).
To bude páčka, to je na tom celkem běžné.
-> palinator: páčka pod volantem?
-> 11mAjA11:
Ten vypínač jsem měl rozebranej a nic jsem tam nenašel. Vše čisté, namazané konzervačním tukem.
E: je to starý Toledo, tzn. Golf II a III.
Ten vypínač jsem měl rozebranej a nic jsem tam nenašel. Vše čisté, namazané konzervačním tukem.
E: je to starý Toledo, tzn. Golf II a III.
Jsi si jistý tím OK vypínačem ? Mě toto stejně dělal GIV a byl KO vypínač, pak leda pripecena páčka nějak, vytopene konektory na mezistene pod steracema (pokud je to model z období O1 a GIV) jinak by tam nic jiné být asi nemělo.
Prosím pěkně o radu:
Setkali jste se někdy u nějakýho auta s takovouto závadou?
Auto s dělenejma světlometama (dálka + potkávací). Po zapnutí vypínače světel nejdou tlumená světla, jen obrysová. Nezapnou se ani dálková světla po přepnutí páčkou (u starejch SEATů cvakání k sobě), ani nezůstane svítit jejich kontrolka. Ovšem světelná houkačka (dálková), která je v mezipoloze, funguje. A dokonce když je přecvaknuto v jedné z poloh, tak se světelnou houkačkou svítí i tlumená světla
Vypínač je OK, snažil jsem se hledat i nějaký relé, ale to, který jsem našel, bylo dobrý a kdoví, jestli to bylo to správný.
Setkali jste se někdy u nějakýho auta s takovouto závadou?
Auto s dělenejma světlometama (dálka + potkávací). Po zapnutí vypínače světel nejdou tlumená světla, jen obrysová. Nezapnou se ani dálková světla po přepnutí páčkou (u starejch SEATů cvakání k sobě), ani nezůstane svítit jejich kontrolka. Ovšem světelná houkačka (dálková), která je v mezipoloze, funguje. A dokonce když je přecvaknuto v jedné z poloh, tak se světelnou houkačkou svítí i tlumená světla

Vypínač je OK, snažil jsem se hledat i nějaký relé, ale to, který jsem našel, bylo dobrý a kdoví, jestli to bylo to správný.
-> venni:




Hm...tak se odpojila přes noc baterka a ráno oba displeje chodili normálně :D to je mazec...
-> Nwkt:
Tak třeba by tam bylo něco vidět na první pohled.
Tak třeba by tam bylo něco vidět na první pohled.

-> palinator: Má to cenu, když za 500,- máš jiný? třeba auto.bazos.cz/inzerat/...
/SEAT-TOLEDO-LEON-BUDIKY.p
hp
-> Nwkt:
Myslel jsem to jestli tam není nějakej studeňák společnej pro oba displeje.
Myslel jsem to jestli tam není nějakej studeňák společnej pro oba displeje.
-> palinator: Protože by jinak ukazovaly?
-> Jarda: Tak to bude stejně na desce budíků, takže dát jiný a je klid



-> Jarda: Tak to bude stejně na desce budíků, takže dát jiný a je klid
-> palinator 25.03.18 20:47:00: taky myslim, ze spis neco v elektronice, ze by odesly oba displaye

-> Nwkt:
Proč?
Proč?
-> venni: Tak budou KO displeje
-> Nwkt 25.03.18 18:56:19: jiný budíky...v práci mam octáváckejch tři prdele,leoňácký žádný :D no a v akčních členech se taky nerosvítí.Mě jen napadlo jestli to není něco častýho jako u octy když padaj rafičky,taky je to nějakým studeňákem dycky.
-> venni: Zkus jiný budíky. V Akčních členech ty displeje svítí?
Není to toledo,ale jedničkovej leon...řešil někdo??? Nějaká častá závada? Studenej spoj nebo páčka od palubáku asi blbost co?
Niekto sa ma pýtal ako vyzerajú domčeky zadných tlmičov, takže asi takto 

-> Jirik_Tuňák1983 23.01.17 18:05:13: nemyslel si spis 13,8? Co ja mel toledo tak se to pohybovalo kolem deseti litru 

-> Kocvin 23.01.17 16:18:41: Originální GT v originálním stavu po prvním majiteli důchodci, ježděné pouze ve svátek a na dušičky, najeto skutečných 68 000 km a žere to 3,8 když se na to šlape? 

-> Tomaso435: Tu už mám dávno 
-> U-Geen: Skutečně původní gt v originálním stavu, po důchodci :) Nebo spíš originální gt v původním stavu?
To je fuk..

-> U-Geen: Skutečně původní gt v originálním stavu, po důchodci :) Nebo spíš originální gt v původním stavu?

-> Kocvin: fakt GT, nebo to z nej ma jen prahy?
-> Kocvin: koupils avii jo ? 

-> 11mAjA11:
Taky si myslim. Schema snad budu mít v pondělí.
Taky si myslim. Schema snad budu mít v pondělí.
Tak schemata nemam posly i se starym PC..ale tam v tom svazku bude podobmy problem jako byva na Fabii, stoji tam uvnitr neviditelne voda. Budou chcene kabely.
Tak jsem asi rámcově odhalil místo problému. Do všeho jsem klepal držadlem velkýho šroubováku a auto začalo fungovat, když jsem praštil sem do toho zašmodrchance.
Celkove vzato ta elektroinstalace je tragicka, kabely v motorovem prostoru jsou nektere jak vlasy a izplace buzirek neni nic moc ony vyoxidujou samovolne, buzirka ztvrdne jak beton, pak tam neco v motoru delas zavadis o kabelaz izolace popraska a zacne kabel vlhkosti vyhnivat.
Podivej se fakt jeste na ten velky konektor na motoru ten kulaty a potahej za kabely jestli vsechny drzi..mam tu pedal z auta co melo 4kila a funguje bez chyb. Sazel bych to spis na tu kabelaz kolem motoru neco mezi jednotkou a cerpadlem klidne. Kdyz merene hodnoty pri funkcnim stavu nevykazovaly zadne anomalie ono by mozna ten pesal stacilo jen promerit odporove jak je na tom, mozna nekde mam hodnoty co by to melo mit a jak to merit. Pohledam to..
Podivej se fakt jeste na ten velky konektor na motoru ten kulaty a potahej za kabely jestli vsechny drzi..mam tu pedal z auta co melo 4kila a funguje bez chyb. Sazel bych to spis na tu kabelaz kolem motoru neco mezi jednotkou a cerpadlem klidne. Kdyz merene hodnoty pri funkcnim stavu nevykazovaly zadne anomalie ono by mozna ten pesal stacilo jen promerit odporove jak je na tom, mozna nekde mam hodnoty co by to melo mit a jak to merit. Pohledam to..
-> 11mAjA11:
VAG psal snímač polohy pedálu plynu - zkrat na plus - sporadická, a když jsme to různě zkoušeli, tak vypisoval (sporadický i trvalý, který nešly vymazat) i různý chyby napájení, nevěrohodný signál, kde co... když jsme měřili potenciometr ve funkčním stavu VAGem v měřenejch hodnotách, tak hodnotu vykazoval plynulou, bez nějakýho rušení, kolísání, atd... prostě myslim si že je to věc kontaktu kdesi. Vede - nevede. Spínač volnoběhu je OK.
Nebo tuhle závadu skutečně může způsobovat nikoliv větev jednotka-snímač, ale jednotka-čerpadlo?
VAG psal snímač polohy pedálu plynu - zkrat na plus - sporadická, a když jsme to různě zkoušeli, tak vypisoval (sporadický i trvalý, který nešly vymazat) i různý chyby napájení, nevěrohodný signál, kde co... když jsme měřili potenciometr ve funkčním stavu VAGem v měřenejch hodnotách, tak hodnotu vykazoval plynulou, bez nějakýho rušení, kolísání, atd... prostě myslim si že je to věc kontaktu kdesi. Vede - nevede. Spínač volnoběhu je OK.
Nebo tuhle závadu skutečně může způsobovat nikoliv větev jednotka-snímač, ale jednotka-čerpadlo?
Než se začneš šťourat v potenciometru plynu tak připoj VAGa a třeba to něco napíše..Navíc jde i otestovat jak se potenciometr chová (elektronicky)..
Spíš bych se zaměřil na ten velký kulatý konektor co je na držáku na motoru, tam v něm bývá velice často problém, vyoxidujou piny a seberou sebou i kabely (byť ty dráty vypadají OK tak mnohdy nejsou).
Tenhle starý typ pedálu (mechanicko elektrický) jsem snad ještě nikdy neviděl pokažený a to už tyhle staré VW dělám doost dlouho.
Spíš bych se zaměřil na ten velký kulatý konektor co je na držáku na motoru, tam v něm bývá velice často problém, vyoxidujou piny a seberou sebou i kabely (byť ty dráty vypadají OK tak mnohdy nejsou).
Tenhle starý typ pedálu (mechanicko elektrický) jsem snad ještě nikdy neviděl pokažený a to už tyhle staré VW dělám doost dlouho.
-> palinator: nahřej ho a von povolí :D
-> Tomaso435:
Může, všechno může. Zejtra zkusim rozpojit konektor u jednotky, jestli není zoxidovanej, pak asi vyndám poťák, jestli tam nejsou ulámaný vývody, pak asi budu muset zkoušet komplet dráty.
Může, všechno může. Zejtra zkusim rozpojit konektor u jednotky, jestli není zoxidovanej, pak asi vyndám poťák, jestli tam nejsou ulámaný vývody, pak asi budu muset zkoušet komplet dráty.

-> palinator: no a co ten potík? nemůže bejt nějakej částečně připosranej? na VZV byl KO, a jezdilo to jenom z kopce
to bude na toledu podobný ne?





-> Tomaso435:
Oboje. 3 cm dlouhý lanko tahá za přestavovač potenciometru
Oboje. 3 cm dlouhý lanko tahá za přestavovač potenciometru

-> palinator: plyn je mechanickej nebo elektickej?
Zajímavá závada... nejde plyn... když se najede na hrb levým předním kolem, tak začne spolehlivě fungovat... když se hejbe drátama od svazku ke snímači plynu, na jejichž bužírce je evidentní otlačenina od hrany plechu, tak to nemá žádnej vliv, ať už to funguje nebo ne.
A nikdo se mi s tim nechce dál zabejvat a autoelektrikářum se to bojim dát, že to bude stát víc než auto.

-> skodovak: No vida, tak na ty 16tky ti pošlou papír psanej na tvoje VINko 

Teď je tam 16 et 47
17 psané mám. Je to asv
17 psané mám. Je to asv
-> skodovak: Ale třeba rotačka ASV (Euro 3) může mít 17" ale rotačky Euro 2 17" mít nemůžou 

-> skodovak: záleží na šířce disku. Když budou stejný, tak to bude o 3mm ven
Ještě se zeptám, při velikosti 15 je et35 v klidu ne? Originál je 38
Kluci klasika Rotačka 81 přijde mi kravina jezdit zimu na 16kach 205/55 který tam k tomu všemu zapomněli napsat.
-> skodovak 24.12.16 14:18:28: jak říká Nwkt email na dovozce (porsche) a ty zdarma pošlou co dovolili z výroby 

-> skodovak: Napiš si do Porsche. Od nich s papírem to pak za 50,- necháš zapsat. Co máš za motorizaci? Já měl v TP 15,16 a nechával dopsat 17
Zdravím pánové, nemáte někdo náhodou tipový list k 16 kám na Toledo II?
Předchozímu majiteli dělali nový techničák a samozřejmě se na 16ky které jsou na autě originál zapomělo a napsaly jen 15 a 17...
díky..... kdyžtak SZ,nebo email...nebo tel.. Honza
Předchozímu majiteli dělali nový techničák a samozřejmě se na 16ky které jsou na autě originál zapomělo a napsaly jen 15 a 17...
díky..... kdyžtak SZ,nebo email...nebo tel.. Honza
-> saskyn2:
Díky za tip
Díky za tip
