skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toledo
18:18:02
25.12.2012
25.12.2012
Vojťas
-> ondie: pěknééé kurnik, ale to zadni okno muze byt problem...
13:11:00
25.12.2012
25.12.2012
Jawák - zrušená registrace
-> ondie: ten je na predaj už velmi dlho,pôvodne zanho chcel 40 000
13:05:20
25.12.2012
25.12.2012
ondie
19:40:49
17.11.2012
17.11.2012
Hurdis
-> El_Burro: Už máš nějaká kola vybraná? Přemýšlím, že bych možná ze Seata vyměnil letní R15 s velkým límcem s pneu 195/50 za nějaké menší ( R14 s 185/60 apod.).
19:15:15
17.11.2012
17.11.2012
El_Burro
-> palinator: No právě na tom starym podvozku to bylo hodně nejistý sem se bál zatáčky projíždět rychleji :D teď je to v pohodě naklání se to fakt minimálně a drží to jen to chce ještě širší kola no
Jinak už asi vim co je to za tlumiče tady z toho fóra to vypadá na VOGTLAND značku podle toho kódu tam www.seat-portal.de/forum/ viewthread.php?rowstart=0. ..
Jinak už asi vim co je to za tlumiče tady z toho fóra to vypadá na VOGTLAND značku podle toho kódu tam www.seat-portal.de/forum/ viewthread.php?rowstart=0. ..
17:27:09
17.11.2012
17.11.2012
palinator
-> El_Burro:
Já dneska na tý vysoký kolíbce jel v jedný vracečce z kopce lehkým driftem.
Já dneska na tý vysoký kolíbce jel v jedný vracečce z kopce lehkým driftem.
12:53:58
17.11.2012
17.11.2012
El_Burro
Tady ještě ten zadní štělovací,takhle by to mělo být nastavené na největší výšku a zároveň nejvyšší tvrdost nebo ne?Je fakt že to skáče jak blázen ale zase se to skoro vůbec nenaklání
12:52:39
17.11.2012
17.11.2012
El_Burro
Tady ještě rozdíl kdybyste někdo věděl co to může být tak napiště.Na pružinách je napsáno : VDF VA 956030.Jinak na tlumiči jen nějaké kódy
12:48:12
17.11.2012
17.11.2012
El_Burro
Tak konečně jsem sehnal podvozek jelikož mě hodně vadilo jak se auto naklání a že je to takový koza.Jenže nevím značku ani snížení,zadek je štelung předek ne.Není to moc ty kola mají velký profil takže je to pořád docela dost vysoko,na Jaře pudou 15 liťáky s menším profilem tak to bude zase o kousek dole
17:03:42
10.11.2012
10.11.2012
El_Burro
-> Jawák: Díky je to tam na štítku je GRIS ARTICO S7N
07:33:52
09.11.2012
09.11.2012
Jawák - zrušená registrace
-> El_Burro: kod farby by mal byť napisaný na papiery ktorý maš prilepeny na podlahe v kufry.Teda pokial tam ten papier máš
21:18:25
08.11.2012
08.11.2012
palinator
-> El_Burro:
To je podle mě stříbrná jaká se dává na koncernový auta furt. Ten název si teď nevzpomenu, ale možná je to "diamond silver" LV7Y
www.google.cz/search?hl=c s&...
Beru zpět: i na G2 těch odstínů bylo ještě víc, tak nevim která je to přesně...
To je podle mě stříbrná jaká se dává na koncernový auta furt. Ten název si teď nevzpomenu, ale možná je to "diamond silver" LV7Y
www.google.cz/search?hl=c s&...
Beru zpět: i na G2 těch odstínů bylo ještě víc, tak nevim která je to přesně...
21:09:08
08.11.2012
08.11.2012
El_Burro
-> palinator: Koukám ty máš stejnou barvu jako já nevíš jak zjistím kód téhle stříbrné nebo jaký je?Ve velkým TP je pouze šedá-metal,ale žádný číslo.
20:11:45
29.10.2012
29.10.2012
El_Burro
To mě ten vylítanej diesel už startuje jen při mírném přidání plynu,žhaví mi to moc dlouho už jsou asi žhavky na pochodu.To ještě ani neni ta pořádná zima
23:54:08
28.10.2012
28.10.2012
palinator
-> U-Geen:
Já mám poměrně čerstvě natankováno na ONU, ale tam kam jezdim tak teď maj uzavírku silnice, takže tam nádrže asi moc neprotočej. Akorát potřebuju spálit ještě asi 25 litrů kdovíjaký nafty co mám nasyslíno v kanystrech. Není příjemný, když po 5 km to udělá eeeeeeeee.
Já mám poměrně čerstvě natankováno na ONU, ale tam kam jezdim tak teď maj uzavírku silnice, takže tam nádrže asi moc neprotočej. Akorát potřebuju spálit ještě asi 25 litrů kdovíjaký nafty co mám nasyslíno v kanystrech. Není příjemný, když po 5 km to udělá eeeeeeeee.
23:47:47
28.10.2012
28.10.2012
U-Geen
-> palinator: me to dneska dlouho tocilo, soudim ze nafta, kerou tam mam, neni uplne zimni :)
23:34:37
28.10.2012
28.10.2012
palinator
-> U-Geen:
Aha, tak příště no, dík za tip.
Jinak vyhlížim, kdy přijde konečně nějakej mráz, zatim mě totiž nic nedonutilo žhavky měnit. Pořád to funguje na drc (i když dneska ráno po čapnutí už kapku zaškobrtal).
Aha, tak příště no, dík za tip.
Jinak vyhlížim, kdy přijde konečně nějakej mráz, zatim mě totiž nic nedonutilo žhavky měnit. Pořád to funguje na drc (i když dneska ráno po čapnutí už kapku zaškobrtal).
23:32:03
28.10.2012
28.10.2012
U-Geen
-> palinator: je to zhruba v miste kde je ten Magnus napis na prahu :)
23:31:26
28.10.2012
28.10.2012
palinator
-> U-Geen:
Podívám se na to... Byl natahanej na podlaze bordel od toho sněhu, tak se nikomu nechtělo válet pod autem.
Podívám se na to... Byl natahanej na podlaze bordel od toho sněhu, tak se nikomu nechtělo válet pod autem.
23:04:42
28.10.2012
28.10.2012
U-Geen
-> palinator: no ja jen ze tam je taky podpora pro hever :) takle vzadu je to trochu nesmysl vzhledem k zadmimu previsu a umisteni ty patky pro zvedani
22:44:59
28.10.2012
28.10.2012
palinator
-> U-Geen:
Nezvedal jsem to já. Bylo to v dílně u souseda, protože se musely zouvat a nazouvat disky.
Nezvedal jsem to já. Bylo to v dílně u souseda, protože se musely zouvat a nazouvat disky.
22:26:01
28.10.2012
28.10.2012
U-Geen
-> palinator: proc to nezvedas pred napravou?
22:00:07
28.10.2012
28.10.2012
palinator
Auto mnoha tváří. Vpředu místo jen tak tak že se tam vejde žralok, vzadu pod rameno ani náhodou, tak za tažný. a pro změnu ať se zvedá jak se zvedá a podkládá se čím chce, tak se kola furt od země neodlepujou! Nakonec se musela vzít pod rameno ještě panenka. Zadek měl v tu chvíli světlou vejšku snad 40 cm.
22:41:50
26.10.2012
26.10.2012
Kaprof-Pisařík
-> beastyLA - ten první: Opět si mě přesvědčil že jsi naprostý mimoň... Libor napsal postřehy objektivně ale ..Ty jsi prostě zaslepenec co se tu před pár lety prezentoval natuzenou oužou..A od té doby asi za volantem používáš sedmimílové boty a GPS s broukem Pytlíkem dle příspěvků:o)... Inu žij dál ve své jiné galaxii a mluvení o vecech které ani neznáš přesto jsou hned vraky si odpust........:)
14:05:16
26.10.2012
26.10.2012
El_Burro
08:59:37
11.10.2012
11.10.2012
palinator
-> U-Geen:
Vectra A je z 1988,
Vectra B je 1995,
Vectra C je 2001 tuším.
Tu áčkovou jsem zmiňoval jen jako subjektivní dojem pro srovnání s technickou úrovní Toleda.
-> U-Geen:
Brzdy maj o dost horší nástup, než třeba Vectra, nedejbože Škodovka, když se na to dupne tak to samozřejmě taky zabrzdí. Možná mám fakt horší kotouče a desky, až je vyměnim za ATE, tak se bude dát srovnávat.
Podtlakovej centrál mě přijde nešťastný řešení, občas se mi stane že úplně neotevře, když nejsou úplně zabouchnutý dveře, tak je zase nezamkne (když jsou otevřený úplně, tak jo). A co jsem se byl dívat na to červený Toledo, tak tam to bylo na dlouhej čouhej, než kolíky vylezly. Dálkovej centrál já nemám (ač je mi to divný). Za to topení to vyloženě nekritizuju, to zcela chápu a řešením je Webasto, ale to je zas moc nafty navíc.
Vectra A je z 1988,
Vectra B je 1995,
Vectra C je 2001 tuším.
Tu áčkovou jsem zmiňoval jen jako subjektivní dojem pro srovnání s technickou úrovní Toleda.
-> U-Geen:
Brzdy maj o dost horší nástup, než třeba Vectra, nedejbože Škodovka, když se na to dupne tak to samozřejmě taky zabrzdí. Možná mám fakt horší kotouče a desky, až je vyměnim za ATE, tak se bude dát srovnávat.
Podtlakovej centrál mě přijde nešťastný řešení, občas se mi stane že úplně neotevře, když nejsou úplně zabouchnutý dveře, tak je zase nezamkne (když jsou otevřený úplně, tak jo). A co jsem se byl dívat na to červený Toledo, tak tam to bylo na dlouhej čouhej, než kolíky vylezly. Dálkovej centrál já nemám (ač je mi to divný). Za to topení to vyloženě nekritizuju, to zcela chápu a řešením je Webasto, ale to je zas moc nafty navíc.
21:34:46
09.10.2012
09.10.2012
Tampajs
Vectra.. Na svojí dobu možná dobrý ale je to OPEL..To by mi domu nesmělo.. Jediný co bych asi i zkousnul je Kadett Gsi v kabru
23:06:24
08.10.2012
08.10.2012
U-Geen
-> palinator: Vectra je z 1995 roku ne? Nebo je stejna jako Ackova? Kazdopadne mi Vectra prijde jako "o trochu vyssi trida" nez Toledo. Moje postrehy: sedacky se daj dobre poresit pouzitim sedacek z Corrada, pasujou jen prehozenim, mam je v aute. Brzdy bych nerek ze jsou nahovno, prijde mi, ze to brzdi slusne (krom rucky). Central vzdy bez problemu, DO jen vymena baterky a slape. Zbytek nekomentuju, treba topeni u takle ucinnyho dieselu je proste vzdy problem.
22:34:02
08.10.2012
08.10.2012
palinator
-> beastyLA - ten první:
Rozdíl 1992 mínus 1988 se podle mě nerovná deseti, ale rád si nechám poradit.
Jinak mě teda fakt těší, že mám takový nadauto, což jsem do teď vůbec nevěděl.
Rozdíl 1992 mínus 1988 se podle mě nerovná deseti, ale rád si nechám poradit.
Jinak mě teda fakt těší, že mám takový nadauto, což jsem do teď vůbec nevěděl.
22:28:30
08.10.2012
08.10.2012
beastyLA - ten první
-> palinator: Vectra je o 10 roků starší než Toledo. S Vectrou nebudu parametry Toleda srovnávat. vrak s Autem srovnatelným s Toledem ani nejde...
22:14:28
08.10.2012
08.10.2012
palinator
-> beastyLA - ten první:
V roce 1992 Toledo rozhodně nebylo moderní. Úplně zastaralé sice asi také ne, ale podvozek z Golfa II a divnej vzhled Toledo na špičku určitě neřadilo. Když v roce 1995 přišla na svět Vectra B, ta se dala za moderní auto považovat. Vypadala moc pěkně zvenku i zevnitř, měla výbornej podvozek i schopný motory - tak si představuju moderní auto v době vzniku.
Nebo další příklad je Vectra A, která přišla v roce 1988, po stránce předface Toleda si s ním může podat ruku a technicky tolik zastaralá není.
Sorry že furt Opel Opel Vectra Vectra, ale nějakej reprezentativní vzorek mě jinej nenapadl, ostatní produkci tak dobře neznám.
V roce 1992 Toledo rozhodně nebylo moderní. Úplně zastaralé sice asi také ne, ale podvozek z Golfa II a divnej vzhled Toledo na špičku určitě neřadilo. Když v roce 1995 přišla na svět Vectra B, ta se dala za moderní auto považovat. Vypadala moc pěkně zvenku i zevnitř, měla výbornej podvozek i schopný motory - tak si představuju moderní auto v době vzniku.
Nebo další příklad je Vectra A, která přišla v roce 1988, po stránce předface Toleda si s ním může podat ruku a technicky tolik zastaralá není.
Sorry že furt Opel Opel Vectra Vectra, ale nějakej reprezentativní vzorek mě jinej nenapadl, ostatní produkci tak dobře neznám.
22:00:21
08.10.2012
08.10.2012
beastyLA - ten první
-> palinator: já tu píši o toledu z 92, kdy byl favorit 4 roky na trhu. ano, na koni toledo bylo již staré, ale na začátku, s čí by jsi to srovnával? jel jsi někdy v takové autě, nebo jezdíš v hadráku?
21:53:29
08.10.2012
08.10.2012
palinator
-> beastyLA - ten první:
V roce 1998 bylo Toledo již jednoznačně zastaralý, až archaický auto. I ten Opel byl už v tý době o dva řády jinde. I Favorit byl v něčem modernější, než Toledo. A srovnávat s trojkovým Golfem snad ani nejde. Je pravda, že na Toledo ke konci naroubovali poměrně dost výbavy, ale ta kvalita je na tom vidět.
V roce 1998 bylo Toledo již jednoznačně zastaralý, až archaický auto. I ten Opel byl už v tý době o dva řády jinde. I Favorit byl v něčem modernější, než Toledo. A srovnávat s trojkovým Golfem snad ani nejde. Je pravda, že na Toledo ke konci naroubovali poměrně dost výbavy, ale ta kvalita je na tom vidět.
21:46:27
08.10.2012
08.10.2012
beastyLA - ten první
-> palinator: to si děláš legrai. Tyto dvě auta nemůžeš srovnávat. To můžeš srovnat Favorita s oplem nebo favorita s dáčií. toto auto mělo a má parametry s golfem GT apd. s hlukem souhlasím, ale o ve favoritu? Toledo se nedá sronávat s Favortiem... ber v úvahu čas
21:27:46
08.10.2012
08.10.2012
palinator
Když mám porovnat Toledo ("98, 220 tkm) se zbytkem (už moderní produkce), jmenovitě s Opel Vectrou B 1,6 16v sedan (1998, 220 tkm):
- TDi 81 kW a 1180 kg pohotovostní hmotnosti je i na dnešní poměry celkem slušnej poměr, lépe řečeno nechá se s tím jet, potěšující je velice nízká reálná spotřeba (zatím dlouhodobku měřím).
- lehké, neškobrtající řazení (nevýhodou jsou dlouhé dráhy, vůle (rád bych zkusil pořešit) a trochu nepřirozená pozice řadící páky (hodně vpředu)
- sympatický záběr spojky, citlivost plynu, clever ŘJ (při doběhu naftu začíná dávat opravdu až těsně před volnoběhem)
- clever palubní počítač, za zmínku stojí měření teploty oleje, v servisním módu je (bohužel až v servisním módu) okamžitá spotřeba nebo také přesné otáčky motoru
- vynikající svítivost světlometů
- účinné topení, ale s předlouhým náběhem, navíc při klokotání na volnoběhu v zimním období motor nestíhá teplem zásobit, takže teplota klesá pod provozní
- dobré řízení (není přeposilované a má dobrou zpětnou vazbu) a provedení volantu (vyjma hampoláckých spínačů klaksonu)
- nemá to kufr, ale černou díru
Nevýhody:
- elektroinstalace po všech stránkách nahovno (možná ještě špatný vliv FIATu)
- vzhled interiéru a jeho všudypřítomné vrzání
- nízká tuhost karoserie (aspoň je přes tenký sloupky dobrej výhled), všechno je lehoučký, je to znát např. na dveřích, které jdou zavřít se stejnou lehkostí jak u Š120
- aerodynamický hluk, hluk od podvozku (děsný rány) a pneumatik, případně od motoru, zkrátka hluk kam se podíváš
- bídný komfort (aspoň že jsou měkký sedačky, i když jsou hampolácký), oproti tomu nahovno jízdní vlastnosti (naklání se to jak Titanic a člověk má pocit že ho to vysadí)
- brzdy nahovno i v high-end osazení kotouči na všech kolech (vpředu chlaďáky)
- na vzduchovej centrál se v žádným případě nedá spolehnout a není dálkovej
- celkově je to ve svý třídě a době jedno z nejhampoláčtějších aut, který jsem kdy viděl, bohužel příměr, že je to "španělskej Favorit", docela sedí.
- TDi 81 kW a 1180 kg pohotovostní hmotnosti je i na dnešní poměry celkem slušnej poměr, lépe řečeno nechá se s tím jet, potěšující je velice nízká reálná spotřeba (zatím dlouhodobku měřím).
- lehké, neškobrtající řazení (nevýhodou jsou dlouhé dráhy, vůle (rád bych zkusil pořešit) a trochu nepřirozená pozice řadící páky (hodně vpředu)
- sympatický záběr spojky, citlivost plynu, clever ŘJ (při doběhu naftu začíná dávat opravdu až těsně před volnoběhem)
- clever palubní počítač, za zmínku stojí měření teploty oleje, v servisním módu je (bohužel až v servisním módu) okamžitá spotřeba nebo také přesné otáčky motoru
- vynikající svítivost světlometů
- účinné topení, ale s předlouhým náběhem, navíc při klokotání na volnoběhu v zimním období motor nestíhá teplem zásobit, takže teplota klesá pod provozní
- dobré řízení (není přeposilované a má dobrou zpětnou vazbu) a provedení volantu (vyjma hampoláckých spínačů klaksonu)
- nemá to kufr, ale černou díru
Nevýhody:
- elektroinstalace po všech stránkách nahovno (možná ještě špatný vliv FIATu)
- vzhled interiéru a jeho všudypřítomné vrzání
- nízká tuhost karoserie (aspoň je přes tenký sloupky dobrej výhled), všechno je lehoučký, je to znát např. na dveřích, které jdou zavřít se stejnou lehkostí jak u Š120
- aerodynamický hluk, hluk od podvozku (děsný rány) a pneumatik, případně od motoru, zkrátka hluk kam se podíváš
- bídný komfort (aspoň že jsou měkký sedačky, i když jsou hampolácký), oproti tomu nahovno jízdní vlastnosti (naklání se to jak Titanic a člověk má pocit že ho to vysadí)
- brzdy nahovno i v high-end osazení kotouči na všech kolech (vpředu chlaďáky)
- na vzduchovej centrál se v žádným případě nedá spolehnout a není dálkovej
- celkově je to ve svý třídě a době jedno z nejhampoláčtějších aut, který jsem kdy viděl, bohužel příměr, že je to "španělskej Favorit", docela sedí.
21:01:58
08.10.2012
08.10.2012
beastyLA - ten první
-> El_Burro: takhle to napíšu. TOLEDO je super kára. Trochu mne mrzelo, že měl bráha auto z 92 - tedy 2,0l benzin (super jízdní vlastnosti- dnes je cena benzínu někde jinde než před 5 lety :( ) ale ty konrolky, ... vše diody, staré, nic moc design. Jinak si myslím, že se dnes dá sehnat vše, co potřebuješ stejný ročník, jen malinko jiný design... záleží, co potřebuješ. potřebuješ kombi? tak vw passat. krátké? octávka. malé? felda. .... dále pak nepotřebuju psát, vraky jako pežot, citrón, ,... to nebudu hodnotit. jsou auta na úrovni a jsou vraky. vyber si sám. pokud máš peníze, nekoupíš vrak. pokud je nemáš, stejně si vrak z moravy koupíš... jen jsem chtěl napsat, že někdy i starší auta mají větší cenu než nová, z kie.
edit. dnes jsem viěl 5 let starého pažouta 106. byla nutné promazat mechanizmus dveří - žádné výztuhy - prostě nic. i ve 120 užovce bylo více železa. nehanímm nic, jen píši zkušenosti
edit. dnes jsem viěl 5 let starého pažouta 106. byla nutné promazat mechanizmus dveří - žádné výztuhy - prostě nic. i ve 120 užovce bylo více železa. nehanímm nic, jen píši zkušenosti
11:51:46
07.10.2012
07.10.2012
El_Burro
-> beastyLA - ten první: Tak jako oni ještě dnes docela dost jezdí a dají se sehnat za slušný prachy ale většinou už jsou dosti shnilé,tady sem narazil na jedno libové akorát ta cena no www.seatclub.cz/inzerat/p
rodam-seat-toledo-prodam-s
eat-toledo-1l-od-r-v-2331
21:18:44
26.09.2012
26.09.2012
beastyLA - ten první
-> El_Burro: zlatí Toledáci... kde jsou časy, kdy měl brácha 2.0 toledo. zátah, jízda, komfort... dnes by asi byla spotřeba někde jinde, ale na tu dobu super auto
20:02:31
24.09.2012
24.09.2012
Tampajs
-> El_Burro: Mám zadní nárazník.. Nemá cenu do něj strkat TD..Hlavně kvuli typu motoru.. Vytáhni z toho ten motor to je na chvilku a buď sežeň jinej nebo ho rozeber přetěsni dej novou řemenici a jezdi ale 450 je dost no :-D
10:58:22
23.09.2012
23.09.2012
El_Burro
Zdravím schodou náhod mám taky teď poslední dobou Toledo a už mi zůstane akorát je potřeba trochu do něj vrazit a vyměnit motor je vtom 1.9D jenže najeto 450tis a ten motor je komplet poblitej od oleje a kvičí u něj řemenice po nastartování chvíli.Napadlo mě sehnat do něj 1.9TD 55kW je to nárůst jen 10% výkonu tak by to mělo projít normálně.Původně to byla stará verze ale u přítelkyně na zahradě se dávalo do šmelcu poface tak jsem si hned přehodil pár věcí jen potřbeuju zadní nárazník poface
23:11:15
12.09.2012
12.09.2012
palinator
-> King:
Těší mě, že mě rád uvidíš.
Těší mě, že mě rád uvidíš.
23:03:47
12.09.2012
12.09.2012
King
-> palinator: Značím si do seznamu aut, na který si dávat pozor :)
10:04:55
11.09.2012
11.09.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tampajs 10.09.12 20:43:47: FR...
22:17:03
10.09.2012
10.09.2012
Jarda/felda
ted jedno jedničkový rozebírám do šrotu kdyby nějdo něco potřeboval
22:48:48
10.09.2011
10.09.2011
Tampajs
-> Vojťas: Čidlo teploty chladící kapaliny
19:55:54
06.08.2011
06.08.2011
suri
-> palinator: ale dá , ale je to drahé
19:46:26
06.08.2011
06.08.2011
palinator
-> suri:
Propálený písty nejsou věc, která by nešla opravit. Spíš se dá spekulovat o tom, jestli se to vyplatí, když se tyhle motory válej "po příkopech".
Propálený písty nejsou věc, která by nešla opravit. Spíš se dá spekulovat o tom, jestli se to vyplatí, když se tyhle motory válej "po příkopech".
18:13:48
06.08.2011
06.08.2011
suri
palinator 06.08.11 11:25:13 napsal:
→ alpin 06.08.11 01:07:01:
A víš, že jsou dobré? (samozřejmě vyměnit až se symptomy projeví) Ona
s tím není sranda. Když jehla netěsní, vstřikovač „ukápne“ a pokud
ukapává často, tak se propálí píst. a potom zháňaš motor
→ alpin 06.08.11 01:07:01:
A víš, že jsou dobré? (samozřejmě vyměnit až se symptomy projeví) Ona
s tím není sranda. Když jehla netěsní, vstřikovač „ukápne“ a pokud
ukapává často, tak se propálí píst. a potom zháňaš motor