
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Neškodovky
-> Sita: Krásnej japončík
to bych nedal.

mohu i N2? je to už 91ka ale vyráběli se i o moc dřív...je to ještě stará klasika bez turba,bez serva,už ale 5q a řazení na zemi....foto při úklidu

-> jerzy: čeho fotku ??

jj, toyota corona
-> Sita: Toyota Corona?
Jozynek: vubec...
-> Sita: Moskvitch či jak sa to píše
schvalne, jestli nejakej znalec pozna moje auto po dedovi... rok vyroby 1970...
-> Peťa Klíč: no prave mi prislo ze to drzi nejak dobre na tech 165 shitgumach, moc se mi to libilo. jinak ta 1.5, nemas fotku? chteli bychom to s kamosem vymenit misto jeho 1.2, tak jestli to vypada stejne a nepoznaj to na technicke...
s mistem jsem to ma ta novejsi uplne stejne, mam 186 a furt jsem se jebal do stropu, dycky jsem tam lezel :)
s mistem jsem to ma ta novejsi uplne stejne, mam 186 a furt jsem se jebal do stropu, dycky jsem tam lezel :)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Nechtěl bys ještě staršího brášku? U známého v bazaru stojí Lada 2101 (?), rok asi 1976, červený, ve 110% stavu. Asi za 17 000.
hlavně to bylo strašně nízký.. ze 110 sem byl zvyklej bez skrupulí jet kamkoliv, takže ibiza tento zvyk několikrát odnesla popř. zůstala viset za vejfuk na nějakym hrbu a nechtěla jet 

-> jerzy: tybrďo už je skoro rok pryč to ti fakt nepovim co to mělo a nemělo, já se v tom skoro vůbec nevrtal.. ale seděla jak čert a než sem jí vymlátil tlumiče polním krosem tak se ani nehoupala.. a těch 90 klokanů na tu malou kastlu bylo super, lítalo to jak splašený..
nevýhody zřejmé - kdyžybych seděl rovně tak bych si na nerovnostech vybouchal vypouklinku do střechy. když jsem sklopil při svých 185cm výšky zástěrky proti slunci tak mi zakryly celý okno
. a samozřejmě otlačeniny od klik na okýnka a ruční brzdy všude po těle když si v tom člověk vozil holky do lesa 
nevýhody zřejmé - kdyžybych seděl rovně tak bych si na nerovnostech vybouchal vypouklinku do střechy. když jsem sklopil při svých 185cm výšky zástěrky proti slunci tak mi zakryly celý okno


-> Peťa Klíč: ty stare ibizy mely taky listpruzinu a lichobeznikove ramena? kamos ma tu 91cku a docela pekne to drzi... jo a jak jede ta 1.5? 

todle byl
můj Bertík.. ibiza 1.5i kat ročník '87

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Obcas bys mel projet... 

Jinak před barákem mám nejstarší auto. Je to 89' rok.
VW Golf II, taková blbá fotka. Dám sem lepší. Nemá to nějakej šílenej výkon, ale je to skvělý auto. Na to jak je to "malý" to má supr kufr.
VAZ 2107(1500ccm,5q) vyrobeno 1989(model 1990),prodano v OD Prior v Hradci Kralove.najeto 26 000km,v zime ani desti nejeto.mam ho pres rok a jeste jsem s nim nejel,chodim se na nej jen divat

-> U-Geen: Nojoo integrála to je prostě nádhera
Ale z netu tyhle starý 1,6HF turbo zmizely.. Když jsem si plánoval koupit auto a střadal peňažky tak byli všude.. teď nikde

Ale z netu tyhle starý 1,6HF turbo zmizely.. Když jsem si plánoval koupit auto a střadal peňažky tak byli všude.. teď nikde

-> Tampajs: co tahle? ta prava :) www.offroadforum.cz/viewt
opic.php?p=485278
-> Frantys:
no jooo :-d pan Bramborák :-D .. v tomhle jsem měl možnost se svízt.. ale bylo to iXo... jezdili jsme na sněhu.. a chovalo se to hooodně dobře... skoro bych i řek, kam se hrabou dnešní 4kolky...
no jooo :-d pan Bramborák :-D .. v tomhle jsem měl možnost se svízt.. ale bylo to iXo... jezdili jsme na sněhu.. a chovalo se to hooodně dobře... skoro bych i řek, kam se hrabou dnešní 4kolky...
-> Mr_Kubas: aha ...

-> tunerlada: To sem vždycky chtěl :( neviděl si nějakou na netu? Hned bych po ní skočil
-> Placko: Přečti si úplně první příspěvek a aspoň třikrát 

-> Frantys: fešák



Moje dobový svezení
325i chrom 1987.Takovej dobrej doplněk k vozum 742 a 743

Když sme bydleli v rauchu tak jsme měli toto E30 316 r91 (ilustrační )
-> Vitek: -> Hurdis: jojo mate pravdu stary vykonný auta maj něco krasnyho a nepopsatelnyho
spotreba byla kolem 12 prumer kdyz se na to slapalo tak 15 a vic.Jednou sme to zkoušeli na dálnici...od nás od baraku ke značce brno čas 3 minuty a nějaký drobný,to se jelo levej pruh plyn na podlahu to byl krasnej zážitek ikdyž nebezpečnej v provozu 


-> Hurdis: tak určitě idealni je to párkrát do měsíce prověrtat
-> Vitek: Souhlas. Ideální je obojí. Protože na druhou stranu, jezdit 200 km denně starým a žíznivým autem by už brzo omrzelo.
-> Hurdis: to nenahradí,podle mě se to nedá porovnat,aspon teda já osobně si jízdu v autě plným elektroniky,který ma na všem posilovač neužiju tak jako ve starým autě
-> Vitek: No co vím, tak asi nikdy pod 10, při pořádném šlápnutí 12-13. Svezení ale fajné. I při těch 130 kobylách a nějakých cca 190 Nm co to má, tuším.
Když vezmu, že s 1,6 turbo mám dnes obdobný výkon a skoro o 1/3 vyšší kroutící moment při spotřebě 5,8 je vidět ten posun. Ale elektronika a technologie nenahradí surovost
.
Když vezmu, že s 1,6 turbo mám dnes obdobný výkon a skoro o 1/3 vyšší kroutící moment při spotřebě 5,8 je vidět ten posun. Ale elektronika a technologie nenahradí surovost

→ tunerlada: to muselo byt svezeníčko,kolik to vubec žralo?
Tady jeden chlápek jezdil RC sintegrálou 1,6t. Měl to ve 4 kole, s nafouklejma blatníkama.Na Kostelci zastávkovala nadobro, tak se bude generálkovat z gruntu. Už se těším až vyjede. Byla to raketa.
-> tunerlada: Hmm, integrale. Krásný příklad. Kolega měl ještě za studentských let stejnou v bílém laku. Tenkrát se jí včas zbavil kvůli pokročilé korozi, ale autíčko to bylo super, navíc s tou legendární sportovní dráhou.
-> tunerlada: 

bejvávalo...ve zrychlení byla bezkonkurenční
delta 1.6 hf tubro integrale,měl sem připravený čtyyřoko a chtěl kupovat origo kapotu ael nakonec šla z domu,teď ji má kamarád a podstupuje renovací a bude z ní replika závodní martiny racing

ja pridam neco z dalneho vychodu, ale snad jeste ne moc novyho, honda accord 89" 2.0litr, je to muj spotrebacek
Škoda všechny auta na kterých jsem dělal nebo v nich jel nejsou moje ani mých známych...
Ale jinak dobrý nápad.
Ale jinak dobrý nápad.
Napadlo mě trochu OT a zárověn poněkud nostalgické téma. Co se pochlubit Vašimi vozy odlišných značek, avšak obdobného stáří jako řada 742 a starší.
Jedno jestli patří Vám, příbuzným nebo známým, vyrobeny ve východním či západním bloku. Hlavně aby nebyly mladší než poslední Rapid a stály za vidění.
Takže plac pro Dacie, Lady, Renaulty, BMW, MB atd., atd., tj. auta z dob, kdy měla ještě krásné hranaté tvary.
Jedno jestli patří Vám, příbuzným nebo známým, vyrobeny ve východním či západním bloku. Hlavně aby nebyly mladší než poslední Rapid a stály za vidění.
Takže plac pro Dacie, Lady, Renaulty, BMW, MB atd., atd., tj. auta z dob, kdy měla ještě krásné hranaté tvary.