Ford - zkusenosti

prohledat
648 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 18.12.2008 do 02.03.2024, založil/a Syny
řadit dle data
14:27:26
18.08.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ani okolo tohoto nie je humbuk , netreba čítať sračky ako autobild a kľudne spávať ... bez tak si to nekúpiš ...
14:24:06
18.08.2020
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Tyjo to je clanek... Kvuli prusaku paliva menili termostat? 36 A pak se rozletel ozubeny retez... Kdo to tam pise ty clanky tyjo?
13:59:05
18.08.2020
Jirik_Tuňák1983
Ty malorážní ekobuřty budou tu pověst složitě napravovat. Zatím nic moc. Hlavně, že to hned po uvedení prohlásili motorkem roku.
To okolo Puretechu takový servisní humbuk neni.

www.autoforum.cz/predstav eni/dlouhodoby-test-trival ce-skoncil-fiaskem-motor-p red-dokoncenim-testu-zadre l?utm_source...
20:51:12
06.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 06.07.20 19:37:11: Smím zmínit zkušenosti ze Stodolní? 1
19:37:11
06.07.2020
palinator
-> radekp:
Já rozhodně nechci lejt olej do ohně, ale co jsem zažil v Ostravě, to jsem nikde jinde zatim neviděl.
Jako referenci doporučuju obsluhu hotelu Max poblíž Ostravy hl.n. a obsluhu v hospodě Dřysty v kisni. 3
19:31:23
06.07.2020
radekp
-> StepaNoFUN: jasny. Nejsem zaprisahly patriot, nepovazuju se za Ostravaka. Myslim ze nase republika je dost mala na to, abychom ji jeste delili.
20:25:03
03.07.2020
StepaNoFUN
-> radekp: Myšleno jako vtip. Proti Ostravě toho mám rozhodně míň než proti hustě osídlený táhlý zatáčce na dálnici mezi Prahou a Vídní. :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.07.20 20:10:27: 250-500Mth máme na všech mašinách. Ale zase tyhle průmyslový motory dostávaj kolikrát daeko větší sodu. A podle motohodin bych to rozhodně nebral. Když to vezmu k tomu traktoru - myslíš že bude stejně namáhanej motor po 250Mth v hloboký orbě, a nebo po stejným řasovým intervalu v dopravě?
Beru to tak, že ten motor v dopravě má cyklický namáhání, třeba v tý orbě te to v podstatě stále statický.
20:10:27
03.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Jinak když jsem dělal u Jelena, tak na průmyslovejch motorech byly různý intervaly podle použití. Od 250 hodin do 500 hodin provozu. Což při přepočtu na kilometry vychází tak na 30 000 km.
20:03:53
03.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 02.07.20 23:47:47: Ne, fakt je to 60 000 km na sevis a jde o Šemika :-) A ty dveře otevírá asi 150 x denně a stejně to má zarezlý :-D
12:13:42
03.07.2020
radekp
-> StepaNoFUN: je to nadsázka, nebo máš něco proti Ostravě?
08:11:52
03.07.2020
Bukaj
-> StepaNoFUN: Aha, tak jestli je toho oleje dvojnásobek, než v jiných vozech a netrpí přehříváním, tak asi OK. Ale taky bych víc, jak 20 KKm nesnesl psychicky...6
07:57:42
03.07.2020
StepaNoFUN
-> Bukaj: ano opravdu je servisni intreval 60tis./ 2roky. Oleje je tam 10l. Ja ho menim po 20, po 40 (to vychazi na cca rok) i se vsema filtrama.
00:03:42
03.07.2020
Bukaj
-> palinator: Pche!
00:01:53
03.07.2020
palinator
-> Bukaj:
Tak 130LPG není zrovna dobrá referenční hodnota. 3
00:00:27
03.07.2020
Bukaj
-> palinator 02.07.20 23:50:19: Nevim, co jsem jezdil ve firmě Ducatem (motor Iveco), tak tam bylo oleje 4,5 litru a prázdný to jezdilo svižněji, než 130LPG... Ale olej jsem tam měnil po 10-15 tisících...
23:51:20
02.07.2020
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:49:16: PAnty zadních dveří zarezávají snad u všech dodávek...8 Aby taky ne, když se to denně otevírá, jsou venku na povětrnosti a nesou celkem těžké dveře s mizerným zajištěním zavřeného stavu, ta kastle se kroutí a za jízdy po našich silnicích se to klepe jako ratlík...
23:50:19
02.07.2020
palinator
-> Bukaj:
Proč? Ty motory jsou výkonově oproti osobákům seškrcený, obvykle jezděj mnohem delší trasy a mívaj velkou olejovou náplň. Kamiony maj interval i přes 100 000 km, ale dělaj se rozbory oleje. O mašinách asi nebudu ani psát, když je tam náplň čtvrt kubíku. 3
23:47:47
02.07.2020
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:32:20: Počkat, to je vtip? To "olej mění poctivě po 60 tisících"?9
Snad to nemá předepsanou výměnu až po takovym nájezdu? U dodávky bych pochopil 15, možná max 20 tisíc...
22:18:57
02.07.2020
palinator
Jinak z týhle branže co jezdil strejc, tak mi přišel nejzajímavější Sprinter. Měl takovej nejvíc správňáckej zvuk a za tou neodhlučněnou kabinou se krásně ozývalo pištění turbíny.

A uplně nejvíc trapárna byl starej Nissan Cabstar 3,0 TD, kterej měl to turbo snad jen na okrasu a ten prehistorickej motor byl totálně seškrcenej aby splňoval EURO limity. 3 To jelo do kopce 60 a v kopci to horko těžko předjíždělo i kombajn. 3
22:13:41
02.07.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.20 21:59:11:
Na tom Renoldu si tenkrát strejc pochvaloval, že to byla 150k verze. 2,5 dCi myslim. Ale zas tam měli poměrně brzo opravu převodovky a nevim jestli dokonce ne víckrát. Jinak asi cajk, na poměry Renoldů. Akorát ten volant kterej vypadá jako nepovedená pizza. 3
S tim Renoldem ještě jezdit tak nějak na spotřebu, tzn. dodržoval 100-120 po dálnici, kvůli tý bedně vzadu s příšerným aerodynamickým odporem. K tomu se ještě dostaneme.
Pak dostali Fordy. Mě ten interiér nijak nevadil, asi to úplná socka nebyla. Ale myslim 120k 2,2 TDCi. Což byla chybka. 3 Strejc přestal jezdit na spotřebu a já dostal jen pokyn, drž plnej, to je něco jako tempomat. 3 Do dálničního stoupáku nebylo ojedinělé, že nás předjížděl kamion, když jsi chtěl držet ekonomické otáčky. Počkat než to padne na 1500, podřadit a zase čekat, podřadit a 70 km/h 3
A hlavně jsem se u tohoto vozidla poprvé setkal s asistentem rozjezdu do kopce, zatim mě to u všech aut akorát nebetyčně sralo. Furt mi to má tendence chcípat, protože to drží zabrzděný auto, který by normálně už dávno jelo. Možná kdybych se rozjížděl vždycky na blondýnu s ručkou, tak bych s tim problém neměl, ale sralo mě to v Transitu i v Transportéru, kterým jsem jel nedávno.
22:11:04
02.07.2020
StepaNoFUN
-> King 02.07.20 22:03:33: Co má ostravskej zázazník společnýho se španělským a francouzkým příbalovým letákem?
Jo aha. Kdyby s tím náhdou pracoval nějakej zaměstnanec nehovořící ostravsky (schválně nepíšu česky)... BTw - do Ostravštiny to taky překládáte? Aby náhodou nedošlo k omylu... :-D
Bo takový překladatelský oříšek z hovou mezi Ostravaky - Pičo piča v piči. - Aneb "Utekla mi žena."
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 22:14:17
22:03:33
02.07.2020
King
-> palinator: Hádej, občas mi přijde, že se po krátký přestávce vracíme do časů AZNP :-)
Třeba do dnešního rána jsem myslel, že už jsem po stránce byrokracie ve zdravotnictví viděl všechno, ale laťka je zase kousek výš! 1
U jednoho poměrně málo používanýho biochemickýho testu udělaly překladatelky v příbaláku nikterak závažnou chybu v jednom slově, ale týkalo se to jenom francouzského a španělského příbalového letáku.
Okamžitě následuje celosvětové nápravné opatření, kdy i my musíme jediného zdejšího (ostravského) zákazníka o tomto vysoce nebezpečném problému informovat formou několikastránkového sdělení, zákazník musí obratem vyplnit půlstránkový formulář a odeslat ho zpět a na Státní ústav pro kontrolu léčiv! Tak hlavně že je mír...
22:01:00
02.07.2020
StepaNoFUN
-> palinator: CFS je ten co lejem do závoďáků... NanoDrive je střed....
Asi motor od motoru. Já to na autě poznal, kamarád ne. Druhej kamarád downgradowal na něco obyč a brečel, že chce zpátky Millerse.
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 22:02:16
21:59:44
02.07.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jestli je to 130Hp se chcankama, tak by to mělo bějt 2.0 EcoBlue. To předtím bylo bez chcanek a vůbec to "nejelo".
BTW: Prodloužená záruka je 5 let, nebo 200k. ;-)
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 22:05:37
21:59:11
02.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.07.20 21:48:00: Zrovna Renold si myslím, že je na poli užitkáčů ve všech ohledech lepší, než modrej vovál. Jinak jsem jel starším tranďákem minulý měsíc. Chápu, že je to dělník, ale ten interier je jednoduše katastrofální. Minimálně oproti stejně staré trojce Ducato + Boxer + Jumper, nebo Masterovi + Opel. Ti sice nejsou taky žádná sláva v užitkové verzi, ale aspoň to není ve dvoukile vybydlený jako nějaký squat.
21:57:54
02.07.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:49:16: Jo zadní panty na tom korodujou. Mažu to dost často... :-/ Ale ta koroze je na nich vidět. po hranách je barva v řiti. Ale jsem zvyklej z Connecta - tam to bylo stejný.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:49:16: Fur spíš nejely. Ty Euro5 (bez chcanek) byly tragický. Tam aby si člověk plánoval předjíždění v kalendáři. :-D Horší auto (na dynamiku) jsem snad neřídil. Zlatý Euro 4 v předchozí generaci.
21:57:22
02.07.2020
palinator
-> StepaNoFUN:
V Octě mám ten lepší Millers (v Toledu jsem měl ten levnější), teď si nevybavuju ty řady, jedno bylo CFS a jedno Nano (???) a dle statistik se to na spotřebě vůbec neprojevilo. Možná hydroštely maj menší tendenci po startu zacvakat, ale to může bejt náhoda. Příště tam jde Mogul, byť to taky není žádná láce.
21:55:26
02.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Tak to nevim čoveče, ale výkon by měl bejt okolo 130 koní a má to chcanky...
21:51:29
02.07.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mě to taky nepípá dřív. Já ho prostě měmím po 20ti (dávám Millers - i do autorizáku si ho přes jejich "nenadšení" vozím), komplet 2letej servis (nebo po 60 - všechny filtry atd.) dělám po 40, nebo po roce... Naftu jedině s VIFem... A stejně to to těsnění nevydrželo.
Otázkou je, jestli kamarád má 2.0EcoBlue, nebo tu (myslím) mrtvou 2,2 (Euro5), co byla předtím. EcoBlue je Euro6 od půlky 2017.
21:49:16
02.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, hnily ale jely furt... No 60 000 interval je ujetej, ale chtěj jít s dobou... Zajímalo by mě, jak to má velkej filtr :-D Oleje to má dost, snad k 10 litrům... Ale samozřejmě se musí dolejvat mezi výměnama.

EDIT: Jo, kluci si u těch novejch transitů stěžujou na zahnívající panty zadních dveří :-D To by si člověk u některejch aut div nezlomil ruku, když to chce zavřít...
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 21:50:38
21:48:00
02.07.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
A kdo říká, že ty dnešní hniloby nebudou?
Jinak strejc jezdil na dodávce s izothermem interval 60 tkm taky, na autě udělali asi 140 tkm za rok a když to při 350 tkm dávali ve firmě někomu dál, motoru nic nebylo. A to to byl Renold. 3
21:44:29
02.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:32:20: Jenomže to zase byly hniloby jako prase. A mimochodem, olej 60 000 km? To je strašný.
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 21:45:31
21:32:20
02.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN 02.07.20 20:30:28: No pěkný, poreferuju kámošovi :-) Má transita od novoty už 3 roky na lízačku (se smlouvou na 4 roky a max nájezdem 200 000 km). Má najeto asi 193 000 km 3 3 Olej poctivě mění po 60 000 km :-) Jezdí dlouhý trasy, tak mu to nepípá dřív... To auto má tak poloviční výkon oproti novýmu, nic nesvítí, v servisu to nechtěj řešit. V prdeli dneska...

Starý dobrý transity okolo roku 2000.
21:20:12
02.07.2020
palinator
-> King:
A došlo aspoň k nějaký reakci na straně výroby a nahradil se skluz zpět hliníkovým (nebo modifikovaným) provedením?
Teď dělám drobné opravy na starý Vari a pořád jsem přemejšlel, jestli výrobce vyloženě slabý místa řešil a existuje třeba lepší náhradní díl. Jak všichni jistě dobře víme, třeba v AZNP se na takovou invenci docela mrdalo a nebyl problém vyrábět výrobek, kterej měl 30 let stejnou výrobní vadu. 3
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 21:20:28
21:16:29
02.07.2020
King
-> palinator: Vždycky se najde někdo, kdo to vyrobí levnějc. Máme asi 12 let na trhu analyzátor, kde je takovej "skluz " pro reakční kyvetky - takovej hliníkovej chobůtek s plexi krytem, kterým plastový kyvetky kloužou kam mají. Nějakej expert na "katování kostů " po 11 letech usoudil, že když se to udělá z plastu, tak to bude o pár dolarů levnější a prémie budou vyšší, vyšší! Takže ve výrobě to osazujou revolučním plastovým skluzem, kyvety tam zůstavají viset (protože statika) a my musíme vykrádat starší mašiny a za vynaložení několinásobku ušetřený částky za servis zachraňujeme pověst firmy.
21:11:14
02.07.2020
vhml
-> StepaNoFUN 02.07.20 20:30:28: už to tu píšu asi po milion pátý, ono utáhnout správně šroub totiž není vůbec prdel 5 4
21:01:33
02.07.2020
palinator
-> StepaNoFUN:
A těsnění určitě změnili z důvodu, že to původní obsahovalo malej podíl sóji a obilovin. 3
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 21:01:44
20:30:28
02.07.2020
StepaNoFUN
Už nevím, kde jsme to řešili. Tak jsem si včera po 14ti dnech vyzvednul svůj služebák ze servisu. Transit Custom, 2.0 EcoBlue, 130Hp. Dával jsem ho tam na běžnej servis (kterej teoreticky ani neměl bejt - servisní interval je 60tis, nebo 2 roky, auto má 80tis a 2 roky, olej je v tom měněnej teď po čtvrtý - co 20tis, podruhý na sevisu v autorizáku - rok, nebo 40), v rámci něj zjistili, že chybí chladící kapalina. Šli v podstatě na jisto. Dolili udělali test spalin - pozitivní. Auto vám nedáme, hlava jde dolů.
No nasrání největší.
Tak tesnení máte za maximálně 2 dny...
No to nee. Musíme poslat hlavu na odtlakování a tam toho maj moc - počítejte 3 tejdny. :-O
Milion telefonů přes vedení moje, jejich - nakonec konstatování do 14ti dnů to bude...
Jdu si pro auto a kecáme s tím (rozumným) technikem. On ví, že dělám servisáka něco o tom vím, takže se ani nesnažil moc kecat.
Jsem něco zaslechnul, že to není vada, ale vlastnost.
No už nám to taky tak přijde. Ale je to kus od kusu. Některý maj 200 a nic, některý 60 a dělá se to.
Jsem slyšel něco o vytahání hlavovejch šroubů, což mi skoro hlava nebere. Kuwa to je kus železa železovatýho. Ale šli jste na jistotu. Normálně by jste dolili chladící kapalinu a maximálně to napsali do poznámek. Test na spaliny není běžnej při základním servisu. Takže mi netvrďte, že to je ojedinělá závada. :-D
No až tak to s těma šroubama není. Ale skoro jo. Hele neoficiálně. Ford změnil těsnění pod hlavu a šrouby zůstaly stejný. No to tesnění se vymačká a ty šrouby se prostě povolej. A je to v prdeli. Ale oficiálně se to nesere a jsou to naprosto spolehlivý auta. Svolávačka na to (mezi řečí konsatováno "alespoň zatím") není...
Bych je kopnul do řiti...
21:28:46
26.06.2020
isti
-> King: -> Jirik_Tuňák1983: Škoda rečí chalani.
17:36:24
26.06.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983: Bingo!1
17:21:45
26.06.2020
Jirik_Tuňák1983
-> King 26.06.20 16:48:16: Třeba to bylo z pračkového bubnu. 1
16:48:16
26.06.2020
King
-> isti: To musel bejt hodne tenkej plech, aby to okno bylo pruhledny :-)
16:32:18
26.06.2020
isti
-> SO545 24.06.20 22:23:02: Z mojej mladosti si pamätám na(otcovo) Taunus 17m p5,to bol stroj32 Dvojdverový v červenej farbe s bielou strechou so strešným oknom z plechu.
20:33:32
25.06.2020
SO545
-> Jirik_Tuňák1983: v podstate je to tak...mal som ho pred 27rokmi 4

upraveno 1x, naposled 25.06.2020 20:34:33
22:31:14
24.06.2020
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 24.06.20 22:23:02: Mluvíš, jako bys byl jednou nohou v domově důchodců. 3
22:23:02
24.06.2020
SO545
-> Bukaj 28.04.20 07:17:44: prvy a posledny ford co som mal ja bol 6valec Taunus20M 2dverak...
paradne povozenie obrovske auto ...lavica vpredu do zadu sa dalo nastupit bez sklopenia sedacky a kufor bol obrovsky ako bazen... zlate mladi...
19:37:55
23.06.2020
Jirik_Tuňák1983
Ford Capri 3.4 V6 Cosworth || 450Hp/9.000RPM Classic Monster
07:17:44
28.04.2020
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 27.04.20 12:43:12: Tohle je moc moderní na mne. Poslední Ford, který se mi kdy líbil, bylo Mondeo první generace a to pouze jen předfacelift (s úzkými do boku protáhlými předními i zadními světly - faceliftem ten design zabili). Ale i tak jsem tehdy na ulicích koukal spíš po Orionech a když už kombi, tak Granadách...4
21:33:54
27.04.2020
Mr._Nosferatu
Hodně lidí se při koupi auta dívám na díly zrovna sem, já taky, ale nakupují v autorizáku kde je to dokonce levnější. Ale aspoň mám představu kolik co stojí a jsem překvapen když je to levnější...
21:29:44
27.04.2020
stepan
-> Mr._Nosferatu: Já radši nakupuju tam, kde je to za čtvrtinu, ale proti gustu...
Extreme Tyres