Ovládání klapky na ventilátoru topení Š100

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 18.10.2021 do 20.10.2021, založil/a moucan - zrušená registrace
řadit dle data
21:46:55
20.10.2021
Bukaj
-> dragon_cb_cz 20.10.21 17:55:39: Na brzdách to je M6 a pro tento účel nepoužitelné - tam je maticí stažené lanko ve šroubu natvrdo k páce brzdiče, zatímco u toho ventilu topení apod je to opačně - díra na strunu je v matici a dotahuje se šroubem, takže po stažení je těleso matice volně otočné dle vlastní osy v montážním otvoru...4
-> moucan: Někde těch šroubů pár mám - myslím, že v jedné z několika beden s věcmi na MB...7
19:07:08
20.10.2021
moucan - zrušená registrace
Asi to vyrobim ze šķříňovýho šroubu. Ten bez vnějšího závitu dostatečně zakrátim, provrtám a účel by to plnit mělo
zvětšit Ovládání klapky na ventilátoru topení Š100 - obrázek od moucan - zrušená registrace vložen 20.10.2021 19:07:08
18:16:34
20.10.2021
Jozka
-> dragon_cb_cz 20.10.21 17:55:39: Po těch letech bych odhadl taky spíš M5.. a jo, i já užvejkl tento materiál.
-> moucan: Vyrobit přesnou repliku "na koleně" nepůjde - podobný věci se nejlíp hledaj na burzách v takových těch garážových pikslách, někde v rohu v chuchvalci prachu..5
Podívám se, někam jsem ty ventily ale nahromadil a teď úplně nevím kam..8
17:57:21
20.10.2021
moucan - zrušená registrace
-> hans1: V krajní nouzi mě nic jinýho nečeká no.
17:56:34
20.10.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Mno neni to úplně stejný ale možná by to nouzově použít šlo a vypadalo by to líp ja nynejší drátová úprava.
-> Jozka: No kdyby jsi našel a mohl postrádat tak se hlásím. Obávám se že v druhošce tohle asi nikdo nedělá.
17:55:39
20.10.2021
dragon_cb_cz
-> Jozka: Mně přijde skoro podezřelé, že by na té brzdě byl fakt M6, ale vyloučit to nedokážu. Pamatuju si akorát, že na favoriťáckejch brzdách to bylo strašný bláto a trhnout ho bylo velmi snadný....
upraveno 1x, naposled 20.10.2021 17:57:08
17:55:26
20.10.2021
hans1
-> moucan: co takhle vyrobit?je to primitivní koukni na zmíněný ventil topení,určitě minimálně provizorně by to šlo vyrobit ze šroubu se šestihranou hlavou a částečným závitem jedna dírka pro drát druhá ze závitem pro šroubek...
17:09:25
20.10.2021
Jozka
-> dragon_cb_cz 20.10.21 09:59:31: Princip je prakticky totožnej, z hlavy sice nedám vnější průměr válečku, ale šroubek v něm je jen M4..
-> moucan - zrušená registrace 20.10.21 11:29:25: Snad bych nějakej i vyhrabal.. ale je s nima množstevní problém = po demontáži, či jakékoliv jiné manipulaci se strunou střelhbitě vypadnou a okamžitě se ztratí. Řekl bych, že za ty léta se těhle bazmeků povaluje v utajených záhybech mých garáží nejméně 5 ks.. 8
16:50:04
20.10.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Proto to říkám čelisťové brzdy 4 Myslel jsem tohle: www.cyklovybava.cz/sroub- brzdy-s-dirou-m6-maticka:2 53
11:29:25
20.10.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: To nebude. Pokud myslíme to samý tak na kolech máš jednu stranu u páčky chycenou přes váleček kterej je na lanku a druhá strana u brzdy ať už Včka nebo mechakotouče je konec lanka staženej šroubem s podložkou k tělu brzdy nebo k ovládací páce u kotoučů.
-> Bukaj: Fotky jsem našel, takže zkontroluju kudy je to tažený u mě, mám pocit že to vede tunelem nad převodovkou a né tak jak je na fotkách z toho MBčka.

Jinak neměl by někdo tenhle šroub? Sehnat to asi bude pakárna.
upraveno 1x, naposled 20.10.2021 11:30:28
09:59:31
20.10.2021
dragon_cb_cz
-> Jozka: Není to něco podobnýho/stejnýho jako je na čelisťovejch brzdách na kola, na uchycení lanka? Toho tu kdyžtak budu mít asi přebytek...
22:03:50
19.10.2021
Jozka
-> Bukaj 19.10.21 20:13:43: Taky myslím.. ale dlouhý na prolejzání. Mimochodem, dneska jsem stejnej maticošroub "našel" ještě ve svý užovce (na ventilu topnýho tělesa).. kupodivu..
21:01:25
19.10.2021
moucan - zrušená registrace
-> hans1: Ok díky za poznatek. Zkouknu až bude čas.
-> Bukaj: Prolezu, snad najdu.
20:33:59
19.10.2021
hans1
u mb vede ve stejné díře co horní hadice topení,zkrácené by to být němělo chtělo by to zkontrolovat kudy to vede pod autem za plechem
20:13:43
19.10.2021
Bukaj
-> Jozka 19.10.21 07:55:24: -> moucan: Myslím, že fotku, kudy je veden původní bowden ke klapce na tělese ventilátoru, jsem dával někam do tématu "Rozdíly MBček..."6
09:09:13
19.10.2021
moucan - zrušená registrace
-> Bukaj: Tak to je to nejjednodušší možný řešení. Tudíž shánět matku. No zkoušel jsem ten bovden všemožně popotahovat a přendavat ale vždy mi chybí cca půl centimetru k tomu držáčku na zajištění aje to tak blbě našponovaný že bovden chodí hodně nahrubo. Co jsem koukal tak ho neni moc kde a jak jinak táhnout takže bych to viděl spíš na to zkrácení bohužel.
07:55:24
19.10.2021
Jozka
-> Bukaj: Ale ta paměť, to už je hrozný z ní něco dolovat.. 3 8
-> moucan: Může být, že zkráceno, ale přehození z klapky na sytič vycházelo dosti napřesno - takže existuje i možnost, že bowden vede trochu jinudy, než byl původně. I tahle fotka tu někde je (embéčková), ale ještě jí najít..
20:20:35
18.10.2021
Bukaj
-> Jozka 18.10.21 16:34:56: Pravdu díš! Patří tam ta "šroubomatička" s dírkou na protažení struny, stejně jako na ventilu topení apod 4
17:31:25
18.10.2021
moucan - zrušená registrace
-> Jozka: Přesně jak píšes .. vše tam je krom toho "bazmeku". Zatim jsem to vyřešil dost spartánsky kusem drátu a rychlospojkou z opravný sady na lanka ale chci aby to mělo nějakou štábní kulturu. Asi budu muset nakonec natáhnout i jinej bovden protože ho nejspíš praděda zkrátil když z ovladání klapky udělal ovládání sytiče a je to dost našponovaný.
16:35:59
18.10.2021
Jozka
Ještě se do zítra mrknu do katalogu - pokud nebude někdo rychlejší.
16:34:56
18.10.2021
Jozka
Chtěl jsem napsat "vyfoť, co ti zbylo", ale dle popisu se zdá, že ti chybí jen bazmek na uchycení lanka (stejně jako na fotce, kde chybí ale i objímka a další) - už se to tu řešilo kdysi kdesi, on to skoro nikdo propojený nemá.. takže si teď nejsem úplně jistej, ale skoro bych řekl, že díl tam patří stejnej jako u struny, ovádající ventil topnýho tělesa..
zvětšit Ovládání klapky na ventilátoru topení Š100 - obrázek od Jozka vložen 18.10.2021 16:34:56
14:24:56
18.10.2021
moucan - zrušená registrace
Dokázal by mi někdo nafotit nebo popsat/nakreslit jakym způsobem je řešený u prvomodelový 100vky ovládání klapky na ventilátoru v motoráku?
Bovden se mi tam natáhnout podařilo, ten jsem dal do pojistný objímky na ventilátoru pod ovládací páčkou ale na páčce s pružinou která ovladá klapku je pouze samostatnej otvor a nevim co tam původně bylo za vehement k uchycení lanka bovdenu k týhle páčce.
Určitej nápad na připadnej 3D tisk mam ale rád bych věděl jak to bylo v originále.
upraveno 1x, naposled 18.10.2021 17:35:24
Extreme Tyres