105/120/rapid - topení

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 11.07.2018 do 20.08.2018, založil/a petr10
datum
 
 
12:15:52
20.08.2018
minno

-> Bukaj: Nie, ja už škodovkou nejazdím denne roky. Teda jazdím skoro denne, ale "len tak" pre radosť. A mám problém nabehať aspoň 10 tis. km cez leto :)
10:57:27
20.08.2018
john simple

-> zedd 04.08.18 00:51:02: no hlavně vyskakuje ten co drží bowden k ventili topení.
tak jsem vzal celý bowden i s uchýtkama s rezervního topení a ejhle, byl kratší. takže vypadnul hned při prvním pohybu páčky. Tak jsem vykuchal bowden z jiné klapky, delší a dal ho tam a drží. akorát to pak narvat pod tu GL palubku, to ovládání ve střím panelu pak stejně ujíždí ...
10:55:08
20.08.2018
Bukaj

-> minno: A nejsi náhodou Ty tím člověkem, o kterém jsem si myslel, že má škodovku též na denní ježdění?1

Teď po dovolené je to už i na můj vkus dost - měnit olej v motoru po 14 dnech... 3
10:35:14
20.08.2018
minno

-> Bukaj: ty si dobrý samovrah s tými km/rok v škodovke.
upraveno 1x, naposled 20.08.2018 10:35:29
10:24:09
20.08.2018
Bukaj

-> minno: Nojo, ten můj měl od poslední demontáže 50 tisíc kiláků. Při rozebrání byl čistý, ale velmi pravděpodobně nový antifreeze nějak zreagoval s tím, čím jsem ventil při montáži namazal a místo mazacího tuku se z toho stalo vazké lepidlo3
Teď jsem jen vyměnil gumku a namazal grafitkou, tak uvidíme, jak dlouho vydrží. Jestli dalších 50 tisíc (což je u mne tak rok), tak budu spokojen. Nesnáším opravy chladicího okruhu v zimě 1
09:49:01
20.08.2018
minno

-> Bukaj: Za to mne už teraz ventil 1500 km drží a netuhne1 Po oprave motora, výmene fridexu a čo je najdôležitejšie, ventil som tentoraz už skladal "na sucho", len namočený vo fridexe, bez maziva, na ktoré sa potom nalepovali nečistoty a preto to tuhlo.
12:07:35
17.08.2018
Bukaj

Tak jsem to asi zakřikl a došlo i na mne - teď na dovolené ve Skandinávii mi předposlední den začala jít páčka ovládání teploty ztuha a vytušil jsem problém, druhý den ráno jsem objevil kapky chladicí kapaliny na podlážce u spolujezdce.
Předpokládám, že to může souviset s novou chladicí kapalinou (měněna před 14 dny, od té doby na dovolené najeto cca 8500 Km) - dával jsem celkem koncentrovanou - cca na -40°C, tak je možné, že gumka ve ventilu nabobtnala a přidřela se...

Jinak plastové úchytky konců bowdenů mám v ovládacím panelu i na topení pojištěné vroutky a panel v palubce uchycen nahoře přes pevnější plech se závitem, než ten originální minimalistický, dole mám standardní uchycení na zobáčku (výhoda GL palubky - zobáček má plechový)5
00:51:02
04.08.2018
zedd

Mám stejný problém, ted na léto jsem ventil musel zatáhnout ručně přímo na topení, protože páčka ve spodní části pružila a nešel dovřít, nahoru jde krásně. ovšem musel jsem po svém upravit plastíky v panelu co drží bovdeny, už vyskakovaly. páčka co má držet nahoře klapku zavřenou taky nedrží, protože páka na topení se opíra o těleso topení a sotva se dovře. věčný boj je s tím, a nejhorší je poskládat ten ovládací panel s páčkama zpátky do původní polohy v palubce, to je skoro nemožné :-D
14:06:38
12.07.2018
bajou

-> john simple: Ne, pak to bude fungovat normálně 4
13:59:42
12.07.2018
minno

-> john simple: Čurabotať asi nie (to je porucha motora), ale zatuhovať asi áno. Ono ako cez ten mierne pootvorený ventil stále preteká kvapalina, a zohrieva sa to pri každej jazde, asi to lepšie udržuje ten ventil "fit".
13:51:30
12.07.2018
john simple

-> minno:
takže pokud to se to někomu podaří seřídit tak, že se ten ventil topení skutečně zavře, tak to bude pak čurabotat, jo ? 1
13:47:44
12.07.2018
minno

-> isti 11.07.18 21:41:14: Presne tak, funguje1 Ale mne to pre zmenu čuraboce a zatuhuje a nikomu inému to nerobí3
06:54:12
12.07.2018
bajou

-> Bukaj 11.07.18 23:48:38: Přesně tak. Já to nastavoval zrovna nedávno hned na dvou autech. Zase tak složité to není. Vyndat prostředek palubky, aby byl přístup k těm páčkám zezadu a za moment to bylo. Co je daleko větší pakárna, je uchycení toho ovládaní v samotném panelu. Nejlepší mi přišlo přidělat to přes dva šroubky (tuším, že úzká to tak má mít), aby se to pak nekřížilo a neujíždělo doboku, jako se to děje na pozdějších verzích středového panelu...
23:48:38
11.07.2018
Bukaj

-> isti 11.07.18 21:41:14: -> Nwkt 11.07.18 21:49:47: Nemám s tím problém 4
-> petr10 11.07.18 19:38:20: Je to sice trochu pakárna to nastavit (když nastavuješ táhla s páčkami mimo panel, po namontování páček zpět do palubky se dráhy vlivem předpětí bowdenů změní), ale když prozkoumáš, jak to funguje, tak na tom není nic moc složitého. Krajnímu dorazu kohoutu topení často brání koberec na mezistěně kufru (cíp koberce pravého podběhu), hadice či spona na této hadici, či připletený bowden ovládání klapek přívodu vzduchu k nohám...4
21:58:58
11.07.2018
Nwkt

-> petr10: Zeptej se minna, jak bojuje s kohoutem
21:57:26
11.07.2018
petr10

Ale prdlajs...mne to fungovalo...a teď to nejde....takže je v tom nějaká blbost, fígl.
21:49:47
11.07.2018
Nwkt

-> petr10: To nefunguje na žádný škodovce
21:41:14
11.07.2018
isti

-> petr10: Netráp sa s tým,to nefunguje ani na jednej skodovke1 .Možno tak na Minnovej3
21:31:29
11.07.2018
petr10

Kohout jsem našel, není úplně easy přístupný ale budiž....problém je v tom, že páka lanovodu (červená-modrá šipka) po přesunutí do dolní polohy nedojde do konce dráhy v panelu a kohout se nepřepne do krajní polohy....pokud přestavím kohout ručně do krajní polohy, tak páka lanovodu je úplně dole v krajní poloze, jak by to mělo jít ručně ale ono nejde....podle mne něco brání lanovodu se přestavit do krajní polohy....namazat lanovod, jinak ho vyvázat/uvolnit...nápady, zkušenosti ???

Díky.
upraveno 2x, naposled 11.07.2018 21:32:48
20:21:53
11.07.2018
petr10

Z toho nejsem moc chytrej ale budiž
20:14:20
11.07.2018
Nwkt

Zprava pod palubkou
20:06:09
11.07.2018
petr10

A kde ten kohout je?
19:57:00
11.07.2018
Nwkt

Zavři kohout rukou
19:38:20
11.07.2018
petr10

Mám problém, páčka topení je dole...nejde úplně dolů cca 5mm od spodní polohy dráhy a topení nepatrně topí...teď v létě nepříjemné. Nevíte jak seřídit lanovod aby dosedal až dolu nebo v čem je problém.
Díky.
Extreme Tyres