Elektrický teploměr vody Octavia combi

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 17.04.2017 do 26.04.2017, založil/a Peckin
řadit dle data
07:45:57
26.04.2017
Jozka
-> Bukaj: Tři místa jsou lepší, nežli jedno.. větší šance na úspěch.

A jo, přerostou - v neděli jsem kvůli tomu úplně netrefil lamely spojkový - takže nasazena trcohu podivná s obložením chlupatým do červena.
08:19:28
25.04.2017
Bukaj
-> Jozka: Jo, "vhodné krabice" jsou fajn, jen časem jsou vždy příliš malé...

...například gufera už mám na 3 místech3

A souhlas, že 1203 kapilárových je dostatek a co se týče nových dílů, je snazší sehnat krátkou kapiláru, než budíček elektrický.4
14:57:50
24.04.2017
Jozka
-> dragon_cb_cz: 3 3 Jsem teď aktuálně zjistil, že jsem do vhodné krabice konečně přeskládal všechny gufera.. patrně v zimě 2015/16. Nekoupit loni náhodně v prosinci další, který se mi ještě válely na stole, musel bych jít na lov.1
13:44:12
24.04.2017
dragon_cb_cz
-> Jozka: Jeden určitě... a možná dva. Ale je to jeden z dílů co jsem překládal z místa na místo v pracovně tak dlouho, až šel do vhodné krabičky a kam šla vhodná krabička...
21:19:22
20.04.2017
Jozka
-> dragon_cb_cz: Jo pán má dva.. a já ani jeden záložní 8

Jinak kapiláru jsem neměl na mysli embéčkovou přes celý auto, tam problém je - ale těch krátkejch do 1203, těch vždycky bylo dost (sám jsem jich měl možná pět a ani jsem je nechtěl).
15:53:11
20.04.2017
dragon_cb_cz
Elektrický budíček pro 1000MB se občas objeví a dovolil bych si s Jožkou nesouhlasit - přijde mi jednodušší ho sehnat než funkční kapiláru. Možná mám dva, ale obávám se, že najít je by asi trvalo věčnost :(
14:02:09
18.04.2017
Peckin
Pánové díky za objasnění. Mám ve stodole jednu total punkovou stodvacítku a je vybavená právě první hranatou palubkou. Zkusím to z toho vyndat. Dále tu mám vícero nefunkčních teploměrů z embéček. Pokusím se to nějak zkřížit a výsledkem se pochlubím.
16:45:06
17.04.2017
Jozka
-> Peckin: 1203 i MB měly elektrický teploměry až posléze, původně se dávaly do obojího ty opancéřovaný kapiláry. Elektrickej budík se jako ND prodával stejnej pro oba modely, dneska je ale patrně snažší sehnat novej kapilárovej (nebo kapiláru) pro 1203, co do Felicií a oktávií pasuje, než tu MB elektriku.

Z novějších lze asi taky vypreparovat, ale nebude to už asi jen o povelení tří šroubků na přístrojovým štítu (a výměně čidla v hlavě).
16:06:10
17.04.2017
Peckin
Právě netuším. do Oktávky bych rád dal ten elektrický, ta kapilára je tam zbytečně dlouhá a taková pokroucená. Naprosto zvenčí stejné budíky jako ta oktávka má i 1000mb ale právě jak to je s tou elektrickou to netuším. Nikdy jsem se v embéčku nevrtal.
15:48:48
17.04.2017
StepaNoFUN
1000MB nevím, ale kilo mělo určitě... ;-)
14:54:24
17.04.2017
ochoda
-> Peckin: Nejsem si jistej, ale neměli aji pozdější MB elektrický teploměr?
13:49:21
17.04.2017
Peckin
Tak tady jak koukám tak je to trošku jiné ale dalo by se. První 1203 nebo 1000 MB elektrický teploměr nemají?
12:02:17
17.04.2017
Nwkt
11:58:51
17.04.2017
Peckin
Ahoj,

ve své Octavii mám již sdružené přístroje shodné se Škodou 1000 MB a Škodou 1203. U Octavie mám provedení kapilární, ale kamarád má v oktávce už elektrický. Z čeho by se dal sehnat? U 1000mb je od výroby taky kapilára? Napadla mě ještě stovka nebo první stopětky, zda tam není elektrický na pohled stejný s tím starším provedením.
Extreme Tyres