skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké závodní sedačky a 3" pásy?
prohledat
184 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.10.2014 do 26.01.2018, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Venca.: mam tuto značku v aute a som spokojny. Inak som počul že je to replika Sparco, za rozumné peniaze.
Nemáte někdo zkušenosti s těmito sedačkami? Kvalita a tak...
www.jedetoshop.cz/index.p hp?id_product...
Prodal jsem svoje sparca a scháním něco laminátovýho a ideálně ve velikosti XL a tohle se mi zdá jako dobrý volba.
www.jedetoshop.cz/index.p hp?id_product...
Prodal jsem svoje sparca a scháním něco laminátovýho a ideálně ve velikosti XL a tohle se mi zdá jako dobrý volba.
-> vhml: to mě nenapadlo.no prasit je nebudu, tak hold seženu jiný, tam předpokládám s délkou nebude problém?Nějak jsem se už díval, ale rozměry neviděl.
Jak máte uchycený pásy, když chcete vozit prcka? Dám pásy asi na zadní plato a prcka doprostřed, kam mu přidělám pás
Jak máte uchycený pásy, když chcete vozit prcka? Dám pásy asi na zadní plato a prcka doprostřed, kam mu přidělám pás

-> Karel. 06.02.17 08:41:19: Můžou pocházet z formule. Na prodlužování bych se smělě vysral. Někdy v roce 2005 jsme ještě dokázali z Moravanu koupit nový pásy. Ale nevím jestli to ještě vůbec existuje.
Mám dotaz, nemáte tu někdo 4 bodové pásy Moravan? Nedošáhnou mi zadní 2 body na zadní plato na přidělání, jsou krátký. Je blbost nechat je prodloužit? Ničit se mi je nechce,otázka taky, aby někdo udělal pořádnej steh a něco to vydrželo. Spíš nechápu, že jsou tak krátký

Jen mě tak napadlo, dá se nějak sehnat přezka včetně všech protikusů k 6-ti bodu?
-> Tuner#2: ty máš přesně ty 802,že?
-> Antony - zrušená registrace 07.01.17 16:05:20: Za me OMP. RRS ma treba Lukas Danek (Darall team) a pry se obcas dotahuje. Ja s OMP nemusim.
Tak který? 
www.speedpro.eu/802f-6bod ovy-bezpecnostni-p-3799.ht ml
Nebo
rz1.cz/p/.../6-bodovy-pas -rrs-evo
Všeobecně OMP jsem měl jak 3, tak 4doby, dvou i tři palce a nestěžoval jsem si, bude RRS na stejný úrovni?

www.speedpro.eu/802f-6bod ovy-bezpecnostni-p-3799.ht ml
Nebo
rz1.cz/p/.../6-bodovy-pas -rrs-evo
Všeobecně OMP jsem měl jak 3, tak 4doby, dvou i tři palce a nestěžoval jsem si, bude RRS na stejný úrovni?
-> Qatro 26.08.15 17:06:34: Sedačky chce vyzkoušet, mě tyhle lůevný nesedí ani jedny. Co se týče pásů jednoznačně ty 3" speedpro. Do těch levných OMP se blbě leze a ještě blběji vylejzá navíc jsou jen 2".
-> Qatro: co se sedaček týká, to chce vyzkoušet jak do ní pasuješ
Rád bych použil tohle téma.
Řeším 4 bodové pásy a náhradu sedaček z rapida.
Moje cenová představa je do 4000 za sedačku a 2000 +- za pásy.
Zatím jsem hledal jen na Speedpru, zaujalo mne tohle www.speedpro.eu/akce-kusy -sedadel-speedpro-trse-zav odnich-sedadel-p-15475.htm l
Pásy www.speedpro.eu/akce-spee dpro-bodovy-bezpecnostni-c erveny-p-15387.html
nebo www.speedpro.eu/road-tuni ngovy-bodovy-p-3941.html
Je mi jasný, že za tu cenu, to nebude extra top stav ale zas ten roční nájezd 2-3 tis ročně není nic extra.
Řeším 4 bodové pásy a náhradu sedaček z rapida.
Moje cenová představa je do 4000 za sedačku a 2000 +- za pásy.
Zatím jsem hledal jen na Speedpru, zaujalo mne tohle www.speedpro.eu/akce-kusy -sedadel-speedpro-trse-zav odnich-sedadel-p-15475.htm l
Pásy www.speedpro.eu/akce-spee dpro-bodovy-bezpecnostni-c erveny-p-15387.html
nebo www.speedpro.eu/road-tuni ngovy-bodovy-p-3941.html
Je mi jasný, že za tu cenu, to nebude extra top stav ale zas ten roční nájezd 2-3 tis ročně není nic extra.
-> KKSkoda: Akorát si můžeš za míň koupit čínský Sabelty... továrna bude beztak stejná :D.
-> KKSkoda 02.03.15 23:23:41: Slusna cina, dost lidi je jezdi na zavodech, zpracovani neni spatne, za tu cenu. Nebal bych se toho.
Nemáte někdo zkušenosti s těmito pásy? www.ipracingshop.com/rrs-
evo-ctyr-bodove-pasy.htm
OK, dám 1, případně 1,5mm pokud bude 

-> Tuner#2: taky bych tam dál 1mm, když tam bude platle a dokončíš ten nosník co končí kvůli kastlíku. .
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.02.15 20:27:15: držel bych se tloušťky, která je všude kolem, nemá cenu v jednom místě mít víc . Až vemeš ten 2mm plech do ruky tak si to snadno rozmyslíš :-)
-> Tuner#2: Já bych to udělal tlustý jako origo. Jak řikáš, stejně tam budou ty platle a bude to stejně pevný na obou stranách. A s 1mm oproti 2mm ušetříš nějakej gram. 

Dekl přes baterku by jste udělali z 1mm jako origo plechy a nebo z 2mm, protože pod tím bude i ta platle na pásy? Kloním se ke dvojce.
-> vhml 08.02.15 20:19:38: Tak na slalomu jsem nebyl 3 roky, tak co já vím, jak probíhá technická přejímka a zda vůbec nějaká je. vyšší ambice stejně nemám, tak si to udělám po svém
-> Jozka 08.02.15 20:51:41: No vida

-> Jozka 08.02.15 20:51:41: No vida

-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.02.15 19:52:12: sice úplně nechápu co by s tím měl nebo neměl mít společnýho slalom, ale dal bych to na jednu platli s klidným srdcem. V příloze J se o tom nějak konkrétnějš nehovoří. Nesmí to samozřejmě být oboje na jednom šroubu...
-> Tuner#2: Vím, o co ti jde, ale neumím říct - logika těch dvou článků se zdá požadovat pro každej bod vlastní sólo destičku, ale jestli se dá vyložit i součtově, na to by asi uměl odpovědět jen komisař - nebo autor textu.. skoro bych řekl, že jsem na některým embéčku nebo kile viděl jen dvě platle - sie obrovský, ale pro každou sadu pásů jen jednu, ale přísahat na to nemůžu.

-> Jozka 08.02.15 20:02:30: JJ to mám pročtené, otázka je když ty dvě destičky min. 40cm2 spojím v jednu velkou ;)
-> Tuner#2: Pokud to vyhoví plochou pro 2 body či bude platle větší, tak bych v tom neviděl problém. Nicméně stejně bych to v tomhle případě říznul, kvůli přivaření i na prostředku. Nebo alespoň provrtat a přivařit průvarem.
-> Tuner#2: Jsme předloni vydedukovali, že jo.. (ale to auto šlo na R značky)
- Upevnění pásů pomocí oka je povoleno, stejně jako upevnění pomocí šroubování, ale
v tomto posledním případě je třeba pro každý upevňovací bod přivařit vložku (viz obr.
253-67 pro rozměry).
- Pro každý nově vytvořený upevňovací bod se použije ocelová výztužná destička o
minimální ploše 40 cm2 a tloušťce minimálně 3 mm.
- Upevnění pásů pomocí oka je povoleno, stejně jako upevnění pomocí šroubování, ale
v tomto posledním případě je třeba pro každý upevňovací bod přivařit vložku (viz obr.
253-67 pro rozměry).
- Pro každý nově vytvořený upevňovací bod se použije ocelová výztužná destička o
minimální ploše 40 cm2 a tloušťce minimálně 3 mm.
-> Jozka 08.02.15 19:50:30: No jasný, budou tam navařený dvě matky cca. 12cm od sebe, ale řeším zda to může být takhle u sebe z jedné 3mm platle.
Předpokládám na slalomu se to -> vhml: tak neřeší ne?
Předpokládám na slalomu se to -> vhml: tak neřeší ne?
-> Tuner#2: Nu, ty body musejí být dva, resp. že dva ramenní pásy musejí mít každej svůj bod uchycení, ale jestli to může být z jedný platle..?
Ještě jeden dotaz...
Za vypáraný kaslík dám rovný plech 1 - 1,5mm a donapojím tu příčnou výztuhu co tam byla z fabriky jen po kaslík. Před tou výztuhou je cca. 6cm volného prostoru, takže chci udělat platli na pásy 6 x 16 (možná až 18)cm pro zadní úchyty.
Je problém, že bude společná pro obě oka na zadní pásy? Svou plochou převyšuje požadavek 40cm2 pro jeden bod zcela bez problému.
Za vypáraný kaslík dám rovný plech 1 - 1,5mm a donapojím tu příčnou výztuhu co tam byla z fabriky jen po kaslík. Před tou výztuhou je cca. 6cm volného prostoru, takže chci udělat platli na pásy 6 x 16 (možná až 18)cm pro zadní úchyty.
Je problém, že bude společná pro obě oka na zadní pásy? Svou plochou převyšuje požadavek 40cm2 pro jeden bod zcela bez problému.
Já mám sedačku vzadu asi 2cm nad podlahou a pásy jsou rovně,takže buď je tvoje sedačka nížší a nebo je rozdíl užovka/Mko (což si teda myslim že vtomhle je to stejný). Do kopce je to divný,to uznávám..
-> George88 22.01.15 12:42:28: Ještě to oměřím o víkendu, ale mám raději když jdou pásy dolů, lépe to vypadá než když půjdou až pod zadní okno a navíc možná do kopce.
-> Antony - zrušená registrace 22.01.15 14:04:39: Popřemýšlím nad tím
-> Antony - zrušená registrace 22.01.15 14:04:39: Popřemýšlím nad tím

-> George88: diskuze viz níže, nevycházel by úhel pásů 
-> Tuner#2: kastlík ani nemusíš řezat, stačí odvrtar bodový sváry a vytáhnout

-> Tuner#2: kastlík ani nemusíš řezat, stačí odvrtar bodový sváry a vytáhnout

-> Tuner#2: a proč to nechceš dát do plata pod okno?
-> Tuner#2: Já jsem vařil platle do šikmého plechu před baterkou - hrany zavazadlového prostoru. Spodní hranu platle jsem sice musel ohnout (rozměr dle FIA), ale určitě by šlo nechat je v původním rozměru a dovařit za ně pasovinu
-> Tuner#2: stejně tam dáš rám,nebo polorám,tohle je jen zastávka na půli cesty:-)
A ten kastlik na baterku - taky hlasuju pro odstranění.Klidně to říznout šukalkou ať si nezasekáš špony všude po autě a operačním sále,protože to párání věcí ven flexou je děs.
doporučuju taky ty velký bimetalový a kobaltový vykružováhy,vrtáky na body atd. to ubývaj deka,za dva dny jsem vykroužil a uřezal 3 kg želaza:-)
A ten kastlik na baterku - taky hlasuju pro odstranění.Klidně to říznout šukalkou ať si nezasekáš špony všude po autě a operačním sále,protože to párání věcí ven flexou je děs.
doporučuju taky ty velký bimetalový a kobaltový vykružováhy,vrtáky na body atd. to ubývaj deka,za dva dny jsem vykroužil a uřezal 3 kg želaza:-)
-> Nwkt 21.01.15 21:10:46: Do toho bych nerad kotvil pásy, navíc mám pocit, že ideální místo pro jeden z pásů bude mimo kaslík co nejblíž podběhu, ale to uvidím až nasadím zpět sedačky.
-> Eidy 21.01.15 21:11:27: Do příčky určitě ne, bude na šroubech a síla na ně působící by byla skoro v ose dříku, takže by mohlo dojít k vytrhnutí. To je lepší kotvit kolmo do podlahy/roviny a síla bude působi spíš jakoby na vylomení oka.
-> Eidy 21.01.15 21:11:27: Do příčky určitě ne, bude na šroubech a síla na ně působící by byla skoro v ose dříku, takže by mohlo dojít k vytrhnutí. To je lepší kotvit kolmo do podlahy/roviny a síla bude působi spíš jakoby na vylomení oka.
-> Tuner#2: Jako je fakt, že kastlík už je dávno k ničemu. Já bych ho dal pryč, dekl zavařil a svrchu plácnul výztuhu na pásy. A nebo pásy chytnout k tý vzpěře mezi tlumičema. Pak by měla příčka 2x využití.
-> Tuner#2: Tak kuchat nemusíě ne? Když bys dal kryt z užovky a bodnul na pár místech ....
-> T 21.01.15 20:33:13: -> Antony - zrušená registrace 21.01.15 20:39:44: Kaslík se mě moc kuchat nechce, ale o víkendu nahodím zpět sedačky začnu proměřovat kam s tím 

-> T 21.01.15 20:33:13: to je pravda, vykuchat kastlík, dát rovnej plech a dotoho platle s matkama 

-> Tuner#2: jen otázka.....baterku máš stejně v kufru, takže ta díra po baterce je v podstatě jen díra na nic ?
pokud to tak je, tak proč tu díru nezavařit a tím i něco málo pevnosti přidáš a dát to dle foto ?
pokud to tak je, tak proč tu díru nezavařit a tím i něco málo pevnosti přidáš a dát to dle foto ?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.01.15 19:23:39: jj, prototyp, muzeum MB a další. Zajímavý je, že třeba u fotek eLeRky od Petra S je do toho plechu kotvený nejspíš u uchycení ramen (podle šroubů)
-> Antony - zrušená registrace 21.01.15 18:53:07: Fakt? To schválně projdu databázi, toho jsem se nikdy nevšimnul. V podstatě jde i o vystužení kasle pokud tam přidali další L profil.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.01.15 16:38:03: ten plech měly všechny eLeRky, který jsem viděl 
měla by to být součást karoserie přímo z fabriky. .
edit: včetně prototypu

měla by to být součást karoserie přímo z fabriky. .
edit: včetně prototypu
-> vhml 21.01.15 07:13:35: Před baterkou je origo asi 1cm plech, takže to fakt nejde, to na fotce je modifikované nějakým navařeným profilem což jsem si při obhlížení neuvědomil, když se mě to zalíbilo. Za baterkou je víc místa kam navařit zespoda platle a na druhé straně je volno úplně.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.01.15 21:09:27:
1) proč to nejde dát před baterku? To asi bude opičárna když to povede přes baterku
2) Je to běžnej postup
3) Na oranžový to mám taky tak.
1) proč to nejde dát před baterku? To asi bude opičárna když to povede přes baterku
2) Je to běžnej postup
3) Na oranžový to mám taky tak.
-> Tuner#2: motorová stěna je dvojitá,ale to není zrovna extra matroš. rozepřít to u tlumičů vevnitř není od věci,ono to jsou slušný pecky,když někde kroužíš na nějaký lepší gumě...
-> Bery 20.01.15 16:09:20: Čím víc nad tím přemýšlím a když vezmu že motorová stěna je dvojitá, tak se asi na obojí vyprdnu, jen převaříme spoje.
Ale ty pásy, má někdo něco pro/proti? Čekal jsem větší diskuzi
Ale ty pásy, má někdo něco pro/proti? Čekal jsem větší diskuzi
