skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké závodní sedačky a 3" pásy?
prohledat
184 příspěvků (zobrazeno 151 až 184) od 06.10.2014 do 26.01.2018, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
21:12:21
06.10.2014
06.10.2014
Eidy
-> Luky: U mě se nemá co trhat. Je tam jen jeden šev k přezce dotahování. Pokud ten povolí, tak letím. Takže doufám, že nemáš pravdu.
21:10:14
06.10.2014
06.10.2014
mirecek.666
-> Tuner#2: já to tak na svejch 6-ti bodech měl, než jsem z nich udělal 4 body a zámky si dal jak jsem chtěl
21:09:51
06.10.2014
06.10.2014
Luky
-> Eidy: Není to proto že jeden ramenní pás (tuším vnější) je trhací?
21:09:05
06.10.2014
06.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.10.14 21:05:14: Aha jasný, vidíš to mě nenapadlo.
-> mirecek.666 06.10.14 21:06:47: Jako, že zůstává na tom mezi nohama?
-> mirecek.666 06.10.14 21:06:47: Jako, že zůstává na tom mezi nohama?
21:08:36
06.10.2014
06.10.2014
Eidy
-> mirecek.666: Já to taky předělával, ale jak říkáš, poničíš trošku tu nalepenou krytku, logo nebo co tam je. Je to trochu ježek v peci, jak je tam několik jazýčků a pružinek, ale je to sranda. :)
21:06:47
06.10.2014
06.10.2014
mirecek.666
-> Eidy: ale i přeskládato to jde snadno, jen se při tom poničí logo.
-> Tuner#2: když si koupíš 6-ti bod tak ti zámek zůstane uprostřed
-> Tuner#2: když si koupíš 6-ti bod tak ti zámek zůstane uprostřed
21:05:14
06.10.2014
06.10.2014
Eidy
-> Tuner#2: Anžto po rozepnutí zůstane zámek na jednom bočním pásu. Dá se to rozebrat a přeskládat, ale je snazší je koupit L a P.
21:00:01
06.10.2014
06.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
20:38:47
06.10.2014
06.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 06.10.14 19:40:39: -> T 06.10.14 20:02:55: -> vhml 06.10.14 20:11:22: -> Zazaa 06.10.14 20:24:22: Pomalu přemýšlím, zda to fakt má význam a pak jsou dvě varianty.
Koupit v akci tohle: www.speedpro.eu/802f-6bod ovy-bezpecnostni-p-3799.ht ml
A ten 5. bod neřešit a mít ho jako zálohu co kdyby a nebo jít do dražších Schrothů, kde by byl pás přes břicho jen 2" což mě přijde lepší. Budu to muset ještě promyslet a čekám na cenu toho Schrothu.
Koupit v akci tohle: www.speedpro.eu/802f-6bod ovy-bezpecnostni-p-3799.ht ml
A ten 5. bod neřešit a mít ho jako zálohu co kdyby a nebo jít do dražších Schrothů, kde by byl pás přes břicho jen 2" což mě přijde lepší. Budu to muset ještě promyslet a čekám na cenu toho Schrothu.
20:24:22
06.10.2014
06.10.2014
Zazaa
-> vhml: klasickej zacvakavaci 5/6bod je v pohode, ten formulovej se zapina jinak (provlika se) a to je opravdu pakarna :)
www.zavodniauta.cz/motors port/.../sabelt_harnesses- CCS652FRU.jpg
jinak v klasicke skorapce sem v pohode sedel a drzel na 4bodu a nijak me ten dalsi bod nechybel
www.zavodniauta.cz/motors port/.../sabelt_harnesses- CCS652FRU.jpg
jinak v klasicke skorapce sem v pohode sedel a drzel na 4bodu a nijak me ten dalsi bod nechybel
20:11:22
06.10.2014
06.10.2014
vhml
-> T 06.10.14 20:02:55: tam se stačí naučit, že je prostě nemůžeš jen pohodit, ale musíš je vždycky přehodit přes hranu sedačky abys je jen nehledal.
-> radekp 06.10.14 19:40:39: na přejezdech na to občas seru a mam zapnutý jen břišní pásy protože je pravda že je kolikrát k vzteku
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.10.14 19:29:30: 5. bod nějakej bezpečnostní význam má ( ač menší než ve formulích kde to vzniklo kvůli posezu ,,vleže" ), ale opět ta manipulace je k vzteku. Největjší komedie byla na Příbrami 2008. 3 minuty před startem mi při zapínání tahle spodní část propadla sedačkou na zem. Odpoutat, odpojit interkom, sundat helmu, vylézt ze zarámovanýho auta, najít pás, provlíct zpátky, vlézt do auta, nasadit a zapnout helmu s D kroužkama, zapnout pásy, zapojit interkom... Životní výkon během dvou minut za značného pobavení okolí
-> radekp 06.10.14 19:40:39: na přejezdech na to občas seru a mam zapnutý jen břišní pásy protože je pravda že je kolikrát k vzteku
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.10.14 19:29:30: 5. bod nějakej bezpečnostní význam má ( ač menší než ve formulích kde to vzniklo kvůli posezu ,,vleže" ), ale opět ta manipulace je k vzteku. Největjší komedie byla na Příbrami 2008. 3 minuty před startem mi při zapínání tahle spodní část propadla sedačkou na zem. Odpoutat, odpojit interkom, sundat helmu, vylézt ze zarámovanýho auta, najít pás, provlíct zpátky, vlézt do auta, nasadit a zapnout helmu s D kroužkama, zapnout pásy, zapojit interkom... Životní výkon během dvou minut za značného pobavení okolí
20:05:50
06.10.2014
06.10.2014
U-Geen
-> T: s navijakem je to super :)
20:02:55
06.10.2014
06.10.2014
T
-> Tuner#2: aha, já měl za to, že jsem někde četl, že jsi po nich pokukoval....
jinak teda asi bych zůstal u 4-bodu....přeci jen co si budeme pořád namlouvat...bez rámu řešit super sedačky a super pásy do škodovky ? já nevím :-/
a s tím zapínáním si taky nejsem jist...já mám tuning a pokud si je dostatečně povolím, tak nemám problém.....a Eidyho pásy jsem měl zapnuté dost krát na Ringu a krásně se z toho vylejzá, ale pak to honit po autě při zapínání mě moc nebavilo...ale ona asi ani jedna varianta neni super na častější používání
jinak teda asi bych zůstal u 4-bodu....přeci jen co si budeme pořád namlouvat...bez rámu řešit super sedačky a super pásy do škodovky ? já nevím :-/
a s tím zapínáním si taky nejsem jist...já mám tuning a pokud si je dostatečně povolím, tak nemám problém.....a Eidyho pásy jsem měl zapnuté dost krát na Ringu a krásně se z toho vylejzá, ale pak to honit po autě při zapínání mě moc nebavilo...ale ona asi ani jedna varianta neni super na častější používání
19:40:39
06.10.2014
06.10.2014
radekp
-> Tuner#2: já mám 3" 4body a 5. bod bych asi nechtěl...už tak to drží jako čert ( a to nemám u svých MTX sedaček díry v bocích sedaček) a oproti 3bodovým pásům to kurtování fakt trvá. Pokud s tím nebudeš jezdit vyloženě závody, pojedeš se někam projet, vystoupíš na kafe, po cestě hodíš čuryho oblouk, tak Tě to začne štvát a skončí stejně na podlaze pod sedačkou...
19:39:38
06.10.2014
06.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 06.10.14 19:36:49: Španělská vesnice pro mě, já nepěstuju ani aukro natož aby to na mě mluvilo německy. BTW karbonový budou za 30 - 40tKč, to je nesmysl.
19:36:49
06.10.2014
06.10.2014
m8rinek
-> Tuner#2: Momentálně nějakej shop v Drážďanech draží 4 páry karbonovejch poleposition, kdybych sedačky sháněl tak do toho jdu...
19:29:30
06.10.2014
06.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 06.10.14 18:59:07: Už jsem si je našel na speedpru, ale 17 za sedačku je dost (ne že by 11 bylo málo) a navíc mě svým tvarem a šikmo uchyceným pásem moc nepřesvědčujou.
Nesmysl, takhle to v číně nechodí, je to jiná fabrika. Takata má sakra hodně rozdílů na to aby to byla ranní a odpolední směna na jednom pásu, liší se to i kvalitou použitých materiálů. Něco jiného je pak ryze čínská výroba, jednou tam napíšou RRS a podruhé GTi2 apod. to už je pak opravdu stejné.
-> T 06.10.14 18:59:47: Takatu jsem ani nikdy nějak vyloženě nechtěl, nechci aby to v interiéru "svítilo" a navíc origo je fakt raketa.
-> vhml 06.10.14 19:11:22: Jasný, jasný chápu. otázka je zda vůbec tam ten 5. bod dávat?
-> Čokin 06.10.14 19:12:37: Tak snad každý pás se nastavuje zataháním za konce apovolením přesky. Mají to tak i moje tuningový sparca. Pokud se Tě něco rozpadá, je to divné + tyhle pásy v kombinaci s rapid sedačkou jsou pomalu sebevražda.
Nesmysl, takhle to v číně nechodí, je to jiná fabrika. Takata má sakra hodně rozdílů na to aby to byla ranní a odpolední směna na jednom pásu, liší se to i kvalitou použitých materiálů. Něco jiného je pak ryze čínská výroba, jednou tam napíšou RRS a podruhé GTi2 apod. to už je pak opravdu stejné.
-> T 06.10.14 18:59:47: Takatu jsem ani nikdy nějak vyloženě nechtěl, nechci aby to v interiéru "svítilo" a navíc origo je fakt raketa.
-> vhml 06.10.14 19:11:22: Jasný, jasný chápu. otázka je zda vůbec tam ten 5. bod dávat?
-> Čokin 06.10.14 19:12:37: Tak snad každý pás se nastavuje zataháním za konce apovolením přesky. Mají to tak i moje tuningový sparca. Pokud se Tě něco rozpadá, je to divné + tyhle pásy v kombinaci s rapid sedačkou jsou pomalu sebevražda.
19:27:13
06.10.2014
06.10.2014
darabos
-> vhml: veru, aj ja na to sem tam zabudnem a iba rozopnem, problem nastane, ked si chcem znovu zapnut, niekedy ani za boha nechce povolit
19:24:37
06.10.2014
06.10.2014
vhml
-> Eidy 06.10.14 19:19:40: taky preferuju druhou variantu. Otec to rozepina první variantou a ještě jsem mu za ty leta nedovedl vysvětlit, ze to pak proste povolovat nejde
19:19:40
06.10.2014
06.10.2014
Eidy
-> Čokin: Buď to rozepneš centrálně a před dalším pásáním to povolíš, ale snazší je zvednout přezky o 90° a v sedačce se zvednout. Pásy se povolí a pak rozepneš centrál.
19:18:29
06.10.2014
06.10.2014
vhml
-> Čokin 06.10.14 19:12:37: se sponou cvakneš a můžeš utíkat :-)
3telování pásu je fakt jen zatažením. U horším pásů co běhá dost nahovno. Třeba moje RRS se první dva roky štelovali fakt nahovno ( na slalomu to měníme před každou jízdou jak se střídáme a musíš to utahovat po každým zapnutí, jinak bys to nezacvaknul ). Pak se to zřejmě trochu vyběhalo už to jde v pohodě.
3telování pásu je fakt jen zatažením. U horším pásů co běhá dost nahovno. Třeba moje RRS se první dva roky štelovali fakt nahovno ( na slalomu to měníme před každou jízdou jak se střídáme a musíš to utahovat po každým zapnutí, jinak bys to nezacvaknul ). Pak se to zřejmě trochu vyběhalo už to jde v pohodě.
19:14:08
06.10.2014
06.10.2014
m8rinek
-> Čokin: Jo, moderní pásy tam maj i žlutou šňůrku pro rychlejší pochopení :D.
19:12:37
06.10.2014
06.10.2014
Čokin
Eidy určitě povolí použití fotky :)
Takže pokud to dobře chápu tak se jen odklopí ta jakoby spona směrem nahoru a můžu si libovolně tahat s pásem nahoru / dolů aniž bych z toho měl 3 kusy :) . A centrální spona je otočná ?
Takže pokud to dobře chápu tak se jen odklopí ta jakoby spona směrem nahoru a můžu si libovolně tahat s pásem nahoru / dolů aniž bych z toho měl 3 kusy :) . A centrální spona je otočná ?
19:11:22
06.10.2014
06.10.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.10.14 18:40:06:
ad 3. Kvůli pohodlí je lepší jen jeden pás dolů ( klidně následně v podlaze chycenej dvouma šroubama )
www.speedpro.eu/hans-prof esionalni-bodovy-pouze-pou ziti-hans-limcem-homologac e-88539-p-7054.html
Pás s takovým uchycením může tlačit do stehen: www.speedpro.eu/bodovy-be zpecnostni-sparco-p-12878. html
ad 3. Kvůli pohodlí je lepší jen jeden pás dolů ( klidně následně v podlaze chycenej dvouma šroubama )
www.speedpro.eu/hans-prof esionalni-bodovy-pouze-pou ziti-hans-limcem-homologac e-88539-p-7054.html
Pás s takovým uchycením může tlačit do stehen: www.speedpro.eu/bodovy-be zpecnostni-sparco-p-12878. html
19:04:18
06.10.2014
06.10.2014
m8rinek
-> T: Tak Takatu můžeš koupit maximálně čínu, protože origo stojí 15 kus :D.
19:01:24
06.10.2014
06.10.2014
Čokin
-> m8rinek: Asi budu muset pochodit po obchodech, potřeboval bych to vidět než něco objednát na slepo...........nějaké doporučení?
19:00:13
06.10.2014
06.10.2014
MISCHO
-> Čokin: Ja používam Schroth 3-bodový s navijákom , tiež som mal problém ako ty ,pre teba by bol vhodný navijak s elektrickým blokovanim. Sadneš, pripútas ,zablokujes tlacitkom.
18:59:47
06.10.2014
06.10.2014
T
-> Čokin: jak píše -> m8rinek: , mám to tak třeba já nebo Eidy a myslím, že i Antony, tak koukni do karet...nastavení je tam v pohodě a i boční se dají nastavit...lepší se nastavují na menší osobu, to je fakt
-> Tuner#2: a Takata nakonec nee ? a chceš kupovat i nás nebo v zahraničí, já jen jestli dneska má člověk jistotu alespoň v tom zahraničí originálních kusů
-> Tuner#2: a Takata nakonec nee ? a chceš kupovat i nás nebo v zahraničí, já jen jestli dneska má člověk jistotu alespoň v tom zahraničí originálních kusů
18:59:07
06.10.2014
06.10.2014
m8rinek
-> Tuner#2: Kdo to dělá v čr nevim, resp. nevim kdo je má skladem, jsou to špičkový lety prověřený sedačky... a taky stojej randál...
Já bych se čínskejch pásů nebál, skoro bych řekl, že si je tam dopoledne číňani kopčej a odpoledne je dělaj pro Sabelt :D.
Chce to pročíst zahraniční fora, kde jsou rozdíly a podle toho v krámě vybírat, na druhou stranu se v číně rychle učej a detaily se smazávaj.
Já bych se čínskejch pásů nebál, skoro bych řekl, že si je tam dopoledne číňani kopčej a odpoledne je dělaj pro Sabelt :D.
Chce to pročíst zahraniční fora, kde jsou rozdíly a podle toho v krámě vybírat, na druhou stranu se v číně rychle učej a detaily se smazávaj.
18:55:08
06.10.2014
06.10.2014
m8rinek
-> Čokin: V podstatě jakejkoli moderní širokej pás má nastaování na prsrou, kde je pás bržděnej vroubkovanym válečkem na kterej tlačí drátová pružina. Co se týče nastavování asi nejjednodušší system...
18:54:46
06.10.2014
06.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 06.10.14 18:46:54: Kde je vyzkoušet a koupit v ČR?
Speedpro má hodně věcí z číny a nechává si to dělat pod svou značkou, ale pokud mám dobré informace, tak Sparco sedadla nikdo nefejkuje a dáš ruku do ohně za ty pásy Sabelt, že jsou/nejsou origo?
Jasně, píšu, že chci racing, lezení do tuning pásů už mám plné zuby.
Speedpro má hodně věcí z číny a nechává si to dělat pod svou značkou, ale pokud mám dobré informace, tak Sparco sedadla nikdo nefejkuje a dáš ruku do ohně za ty pásy Sabelt, že jsou/nejsou origo?
Jasně, píšu, že chci racing, lezení do tuning pásů už mám plné zuby.
18:50:52
06.10.2014
06.10.2014
Čokin
Chytnu se téma, protože také řeším trošku pásy.......... chci přejít na 4 body, protože 3 bod se mě za sedačkou v tom rozdělení už šprajcuje o Rapiďáckou sedačku. A jediné co řeším, že bych rád něco co jde pohodlně a lehce upravovat na velikosti přes ramena.
Ty moje stávající rádoby Sparca mají 3 dílnou sponu která se ráda při povolení rozletí na 3 kusy a člověku zabere dobře 5 minut než to zase složí zpět a vychytá délku. Jde mě hlavně o sedačku spolujezdce kdy to musím často pře nastavovat skrz změnu spolujezdců.
Má někdo s tímto zkušenost?
Ty moje stávající rádoby Sparca mají 3 dílnou sponu která se ráda při povolení rozletí na 3 kusy a člověku zabere dobře 5 minut než to zase složí zpět a vychytá délku. Jde mě hlavně o sedačku spolujezdce kdy to musím často pře nastavovat skrz změnu spolujezdců.
Má někdo s tímto zkušenost?
18:46:54
06.10.2014
06.10.2014
m8rinek
Recaro Pole Position
Speedpro podle ostatního sortimentu má čínu...
Stačí 4bod, volil bych otočnou přezku, sice kurtace je na dýl, ale odpadaj vykloubený ramena.
Speedpro podle ostatního sortimentu má čínu...
Stačí 4bod, volil bych otočnou přezku, sice kurtace je na dýl, ale odpadaj vykloubený ramena.
18:40:06
06.10.2014
06.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Add. sedačky, tak tam mám celkem jasno, budou asi černé Sparco EVO: www.sparco.it/it/.../evo
Jediné co mě u nich štve je ten bílej proužek co na sobě mají, ale ono proužky už začlo dělat i OMP a člověk si pomalu dnes vzhledově nevybere Kdyby někoho napadla jiná varianta, dejte echo, ale seděl jsem v Pro 2000, seděla jsem v OPM WRC i ARS, seděl jsem v Sandtler sedačce a ani jedna prostě nepadla tak jako EVO.
Add. pásy, tak tam silně tápu a ani diskuze na autohificlubu mě tak úplně nepomohla: www.autohificlub.cz/forum /.../0
1. Strašně se mě líbí černé pásy SCHROTH se žlutým nápisem, přesně by to padlo ke stylu co chci dělat. Druhá varianta je Sabelt, který taky vzhledově celkem vyhovuje, ale podle diskuze na ahc se dost často narazí na fake z číny a je otázka co mají třeba kluci ve speedpru?
2. Co vím určitě, tak chci racing verzi, přes ramena 3" šířku v pase je prý lepší 2" šíře a vůbec netuším zda koupit jeden a nebo dva pásy mezi nohy? Jaké máte zkušenosti? Nebo pro moje účely postačí 4 bod?
3. Chci sedět víc vzadu než doteď a u současných pásů jsem měl pás zkrácený na minimum v oblasti pasu a i tak to bylo skoro volné. Dá se někde vyčíst jaká je min./max. délka pásů?
4. Když bych volil SCHROTH, tak mě není vůbec jasné co objednat z jejich širokého spektra: www.schroth.com/racing/ka tegorien.php?kat=1
Jediné co vím, že nechci přípravu na hans, ale jaké jsou pak další rozdíly v řadách netuším a německy si moc nepočtu.
Předem díky všem za reakce a praktické zkušenosti.
Jediné co mě u nich štve je ten bílej proužek co na sobě mají, ale ono proužky už začlo dělat i OMP a člověk si pomalu dnes vzhledově nevybere Kdyby někoho napadla jiná varianta, dejte echo, ale seděl jsem v Pro 2000, seděla jsem v OPM WRC i ARS, seděl jsem v Sandtler sedačce a ani jedna prostě nepadla tak jako EVO.
Add. pásy, tak tam silně tápu a ani diskuze na autohificlubu mě tak úplně nepomohla: www.autohificlub.cz/forum /.../0
1. Strašně se mě líbí černé pásy SCHROTH se žlutým nápisem, přesně by to padlo ke stylu co chci dělat. Druhá varianta je Sabelt, který taky vzhledově celkem vyhovuje, ale podle diskuze na ahc se dost často narazí na fake z číny a je otázka co mají třeba kluci ve speedpru?
2. Co vím určitě, tak chci racing verzi, přes ramena 3" šířku v pase je prý lepší 2" šíře a vůbec netuším zda koupit jeden a nebo dva pásy mezi nohy? Jaké máte zkušenosti? Nebo pro moje účely postačí 4 bod?
3. Chci sedět víc vzadu než doteď a u současných pásů jsem měl pás zkrácený na minimum v oblasti pasu a i tak to bylo skoro volné. Dá se někde vyčíst jaká je min./max. délka pásů?
4. Když bych volil SCHROTH, tak mě není vůbec jasné co objednat z jejich širokého spektra: www.schroth.com/racing/ka tegorien.php?kat=1
Jediné co vím, že nechci přípravu na hans, ale jaké jsou pak další rozdíly v řadách netuším a německy si moc nepočtu.
Předem díky všem za reakce a praktické zkušenosti.