Jaké závodní sedačky a 3" pásy?

prohledat
184 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 06.10.2014 do 26.01.2018, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
13:51:59
09.10.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.10.14 22:07:56: nejsou všechny náhodou krátký formulový?



Doporučuju ještě si pásy osahat. RRS jsou z hrubý látky, když v tom sedíš dýl a máš blbý tričko tak to po času už dost nepříjemně škrábe u krku.



-> George88 07.10.14 22:31:08: může to bejt daný i konstrukcí sedačky a umístěním matic pro pásy. Originál matice ve škodovce ani umístěním neodpovídají FIA kvůli úhlům vůči sedačce a proto to leze nahoru.
upraveno 2x, naposled 09.10.2014 14:47:37
13:45:35
09.10.2014
jate-line
-> Toušík: Tak tak a na přejezdech stejnak ty šráky hozené jen tak, aby se neřeklo :) No a neustálé obnování věcí s platnou homologací je kapitola sama pro sebe....proto taky mají málo jedzců v Mčr :)
13:35:31
09.10.2014
Toušík
-> jate-line: Já osobně si myslím že je to tím že tě to prostě při závodech nevadí. Stejně v tom autě moc nenasedíš a jak tě před očima odmávnou tak tě je úplně jedno zda to mačka kde nemá, zda se tě zařezává 6tej bod :D Ještě abych si taky vybíral osobně sedačku podle toho jak parádně mě sedí, ale kupovat si každé 4-5 let novou sedačku která mi sedí kvůli homologaci mě trošku štve :(
upraveno 1x, naposled 09.10.2014 13:35:39
12:09:53
09.10.2014
jate-line
Shodou okolností Sprint měl tatík ve favoritu(při koupi a než ji zahodil), takže jsem v ní cosi taky najel no hrůza. Nebýt vypolstrovaná a podložená tak člověk nemohl ani chodit, jak ty trubky tlačily... je pravda že to byla ta jedna z prvních z roku 1992 či tak nějak :).

Už jsem přeskákal hodně sedaček v různých autech a opravdu to musí člověku sednout na míru, by jste neuvěřili jak v úzké sedačce sedí třeba Tomaštík v Subaru....to je hrůza já tam lezu jak do ježka v kleci, nikdo nechápe jak se tam on nasouká....přitom to není žádný hubeňour...
00:00:51
09.10.2014
Bery
-> jate-line: souhlas

slušná sedačka a 4 bod,který je dobře!!! dotažený mi sedí víc než sedák typu sprint+6ti bod.

Když má někdo přezku na žaludku,tak to nedožene ani 6tibodem:-)
23:27:46
08.10.2014
Eidy
-> Tuner#2: Jop. Pás je šitej tak, že přezka je asi 10cm od kotvy/háku, takže to můžeš stahovat až skoro k sobě.
23:21:53
08.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
23:21:46
08.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 08.10.14 20:59:37: Ještě dotaz na to zkrácení pásů. U mého tuning pásu jde břišní pás zkrátit jen částečně posunem přesky a zůstane poměrně dlouhý. Mít sedačku ještě dál, tak to budu mít úplně na volno. U těchdle racing pasů jde údajně konec toho co zacvakáváš do zámku klidně stáhnout tak, že bude až u kotevního místa? Pak by to bylo super, chci boční kotevní místa zachovat origo a udělat nové jen do podlahy na 5/6 a dozadu před "baterku". Až budeš mít chvilku, testni to prosím ;)
upraveno 1x, naposled 08.10.2014 23:22:42
21:02:02
08.10.2014
Nwkt
20:59:37
08.10.2014
Eidy
-> Tuner#2: Vypadá to stejně jako můj.4
20:44:43
08.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Po diskuzích i na jiných servrech se pomalu, ale jistě kloník k 6ti bodu a v černo žlutém provedení co scháním by asi nemuselo špatně vypadat i tohle: www.speedpro.eu/802f-6bod ovy-bezpecnostni-p-3799.ht ml



Podle přesek to vypadá na to co má Eidy že? Mezi nohama je jen tenká přeska a pás, takže by to ani nemuselo tolik "bolet" 1
19:42:21
08.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> exwrcteam 08.10.14 19:27:15: Nevím kdo a co tě baví, zato tvoje posty poslední dobou stojí za to... 81 Jak jsem psal, Sprinty jsou snad nejhorší sedačky co znám, to fakt ne.



-> darabos 08.10.14 19:33:55: To je otázka zda vůbec někam stihneš uhnout. Vždy je to spíš dáno momentem setrvačnosti kam tělo poletí, než tím, že by jsi se chtěl někam cíleně schovat. Ono bez rámu je to na ho*no vždy co si budem povídat, na druhou stranu já se s tím autem rád svezu a to v normal sedačkách s normal pásem nejde. Takže proto v autě mám co mám už 10 let a je na čase to obměnit.
upraveno 1x, naposled 08.10.2014 19:43:20
19:33:55
08.10.2014
darabos
-> Tuner#2: ja vseobecne mam jednu obavu, preco by som nedal sportovu sedacku v kombinacii s viacbodovym pasom do auta bez ochranneho ramu: v pripade rany na strechu nevies sa uhnut a strecha, teda stlpy, hlavne v skodovke nie su velmi masivne a pasy Ta potom nikam nepustia a strecha bude tlacit celkom na hlavu. :) Mozno nemam pravdu, ale davnejsie som nad tym uvazoval.
19:27:15
08.10.2014
exwrcteam
kamarad diky 6 bodu vylez z vette po rane na SK ringu ... v octavce mame OMP pasy 6 bod a omp sicnu.. no stres v tuningu mam sprinty a trs pasy 6 body no stress :))) zapinani na otocnou presku je v pohode i do normalniho provozu.. docela me bavite:)
16:16:41
08.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 08.10.14 12:50:40: Kdyz najdes od koho jsi pasy kupoval, dej odkaz kdyz uz je provereny. Sabelty se snurkama v cerne se zlutym logem zkousnu taky. BTW kde je v zakladu chycena preska z duvodu moznosti ho pouzit jako 4 bod?



Co se tyce sedacky neni to jen o machrovani, jde me o kvalitu provedeni, latky (moje sisujou az beda) a o pocitu ze sezeni. Ted za sobotu jsem nalej pres 400km, takze lepsi sedacku ocenim. Sprinty ani nahodou, trubky me tlaci do boku, a GTi2 jsou jako OMP a tam me proste nesedla ani jedna sedacka. Max. WRC, ale i k te mam vyhrady.



-> Jirik_Tuňák1983 08.10.14 12:52:03: Tom plati dotez z tuning pasem, ktery pres ramena musis protahovat. U racing pasu udelas cvak a lezes ven. Navic planuju vozit i nuz na pasy kdyby neco. A pri velke rane, me to uz bude asi jedno 8



-> jate-line 08.10.14 13:31:07: Hmm, taky zajimavy poznatek. 8 Diky za info, cim vice lidi co zavodi sem prispeje, tim lepe, neni nad prakticke zkusenosti.
13:31:07
08.10.2014
jate-line
Do normál provozu bych víc jak 4bod vůbec neřešil...

Sám jezdím taky "jenom" 4bodáky a když sedám do aut s 6tibodem, tak se nemůžu zbavit divného pocitu... věta z Dědictví ( Kup si džíny, nebo koženou bundu..... to né to ňa tlačí na kulách 3 ).

A že už pár závodníku po velké ráně si odneslo pár stehů (kamarád 27 stehů) na inkriminovaných místech...8
13:23:02
08.10.2014
Toušík
-> Jirik_Tuňák1983: No to mají právě ty 3 bodový nebezpečný až vražedný pásy pod kterejma musíš protáhnout ramena a když to nestačíš do 10 sekund tak přijde Jack Rozparovač a to rameno tě uřízne. Zato kdo má 6ti body tak povolí přezku ono se to rozhodí a nožem na pásy kterej má na paluboce jacka zniči 72
13:14:03
08.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> m8rinek 08.10.14 12:57:06: Ale znáš to v těch filmech, jak se lidi zamotají do lana, piští, že nemůžou ven a tak. 3
12:57:06
08.10.2014
m8rinek
-> Jirik_Tuňák1983: To u vícebodu s otočnou přezkou odpadá... Otočíš přezkou a pás se rozskočí na jednotlivý větve (horší je naopak zapínání, kde musíš vše secvakat).
12:52:03
08.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2: Já bych se bál, že než se z toho hada vymotáš, tak lehneš popelem. 3
12:50:40
08.10.2014
Toušík
-> Tuner#2: Čau hele sice nejsem nějakej extra rádce ale : Určitě bych šel do 5 nebo 6ti bodu. Když jedu s Honzou mám krásně přezku tam kde netlačí, netáhá a sedí. Když jsem jel teď Kramolín s wenou tak ty 4b mě lezli nahoru. A je to jednoduchý prostě ty boční pásy třeba už nejdou na jedné straně víc dotáhnout např. překáží sedačka tak je musíš přitáhnout na druhé straně víc. Proto bych určitě šel do minimálně 5 bodů. Něakej velkej rozdíl v pásech jsem neshledal já si pořídil ty Sabelty co jsou někde v inzerci nové. Co je na nich docela fajn jsou ty šňůrky na povolování. Cena zanedbatelná a super je pro mě to že maj homologaci... I když jsou z číny tak je mi to celkem šumák štítek maj :) A Sedačky to je asi jen o penězích.. Stejně kolik v tom toho nasedíš a určitě když tam dáš ty nejlepší tak se tě v nich bude i nejlíp sedět už jenom z toho pocitu. Nevím jak moc jde o ego toho a onoho člověka jakou super sedačku sis pořídil, ale to už je na každým. Je teda fakt že například Sprintka je hrozně narovnaná a po Vltavě mě boleli záda dost jak to tluče. Pak ty dražší sedačky maj trošku klenutý záda (sedíš jako želva v krunýři) což si myslím že je lepší. Já jsem si ve speedpru sedl do GT2i/OMP a je to oproti sprintu rozdíl dost velkej. A to jsou pořád "nejlevnější" sedačky. To je tak asi vše co tě můžu poradit 6 hodně zdaru a pak poreferuj.
12:08:16
08.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery: Uplne nechapu jak to s tim 4 bodem vs. 6 myslis?
09:14:22
08.10.2014
Bery
-> Zazaa: mozna rozdil na rallye ze jezdi clovek v provozu a ma byt pripoutany. Tak se po rz jen povolis a odpoutas se az pred vystoupenim z auta.

Za me RRS chodi hur,prezka mi nepadne tak do ruky jako velky omp.je tam znat nepatrne rozdil těch cca 2000 kc.funkci plni vyborne,ale poznam par detailu. dobre serizeny 4bod v dobrem sedaku je jak 6ti bod v sparco sprint. ta rspt sedacka je oproti sprintu jako pohodlne kreslo versus čalouněna stolicka
07:06:58
08.10.2014
Zazaa
proc resite nejdriv povolit pas a pak teprve sponu ? ja proste dojedu, vycvaknu sponu a kdyz se zas pasam tak pred zacvaknutim pasu ho proste povytahnu aby byl volnejsi, cvaknu do spony a az tesne pred startem dotahnu a jedu
06:15:44
08.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
23:58:40
07.10.2014
George88
-> Tuner#2: přsně ty moje už nemaj. Já mám www.inter-rally.pl/produc t-pol-8191-Fotel-Bimarco-F utura-Pasy-RRS-4-punktowe- FIA.html ale 6ti body-středovej na 2 oka,všechny přezky kovový s pružinkou. Taky napřed povolim přezky u ramen a pak rozepínám sponu..

I když, teď mě dochází, že mám vlastně i boky 3palec a jen střed je 2palec..
upraveno 1x, naposled 08.10.2014 00:08:00
23:41:26
07.10.2014
Eidy
-> Tuner#2: No ty jedny právě vypadají jako moje a ty se fakt nepovolujou jak si občas někdo stěžuje.
23:26:52
07.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88 07.10.14 22:31:08: Co máš přesně za typ? To že 6tibod lépe sedí vím, už mě to říkal jeden známej co jezdí rallye, stále váhám.



-> Eidy 07.10.14 22:31:45: Koukal jsem, že rozdíl v přeskách je, otázka co bude fungovat lépe. Škoda, že to nejde osahat. 8
22:31:45
07.10.2014
Eidy
-> Tuner#2: Podle přezek a štelování se mi líbí tyhle: english.schroth.com/racin g/produktdetail.php?id=77& amp;...
22:31:08
07.10.2014
George88
-> Tuner#2: Já mám 6bod od speedpra. 3 palce přes ramena,2 palce boky a střed,otočná přezka zůstává v pravo(ale jak sem se tu ted dočetl,asi na to kouknu a zkusím předělat) Táta má jen 4 body a i když si je utáhnu, tak mi ta přezka leze dost nahoru a mám pocit"vyklouznutí spodem" S těma šestibodama je přezka dole. Jestli pojedeš do brna 26.10. můžeš se posadit a zkusit-budu tam..
22:07:56
07.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak to vypadá na finále asi u Schrothu.



1. jdu jen do 4 bodu (je tam možnost doplnit i na 5/6bod) a nebudu muset nic přehazovat/ničit logo.

2. je možnost zvolit 3" přes ramena, ale 2" přes pás což je údajně lepší řešení.



Teď jen jaké jsou rozdíly mezi těma 3 modelama? Anglicky ani německy moc neumím:



english.schroth.com/racin g/produktdetail.php?id=99& amp;...

english.schroth.com/racin g/produktdetail.php?id=77& amp;...

english.schroth.com/racin g/produktdetail.php?id=2&a mp;i...
upraveno 1x, naposled 07.10.2014 22:08:31
20:49:12
07.10.2014
ochoda
-> Čokin: Okey, sem docela zvědavej. 6
20:24:44
07.10.2014
Čokin
-> ochoda: O víkendu to rozhodím a nafotím jak ta přezka vypadá.
20:22:38
07.10.2014
ochoda
-> Čokin: To bude možná lepší a rychlejší, když to budeš vařit tak to možná pujde ještě níž. Btw. ten páš musí jít povolovat bez rozpadání přezky to je fakt divný, kámošoj to normálně de, osobně sem měl tu přezku rozebranou a šteloval sem ty pásy, leda že tam máš něco urvaný nebo nevim. 8
20:14:31
07.10.2014
Čokin
-> ochoda: Jo to je přesně ono přivařím to až na doraz ke kolejnici 4
20:08:43
07.10.2014
ochoda
-> Čokin: -> ochoda 07.10.14 16:26:30:

...jo sem vlezlej



Snad Petr promine, že jsem si vypůjčil jeho fotku, ale já to mám udělaný víc na prasáka. 1
zvětšit Jaké závodní sedačky a 3
19:36:51
07.10.2014
Čokin
-> Tuner#2: Právě že se tam nic neodklápí jen se vycvakne směrem dolů a pas opatrně povolíš pak zacvakneš a dotažení už je jasné zatažením za pás přitáhnu.

Tak mě se Fialové Rapid sedačky libí, trochu jsem je v bocích nechal upravit, takže zas tak moc v tom člověk nelítá, je fakt, že jsou dost vysoké a člověk tam sedí jak na hajzlu, což bych přes zimu chtěl řešit převařením.

Mě by se i líbili nějaké dobové sportovní sedačky, nechci žádné moderní rally nebo tuning. Jenže potřebuji zachovat přístupnost za sedačky, přeci jen už ted tam lezu přes sedačku spolujezdce tak nějak na hraně. Pořád to mám víc na cestování a za platem vozím dost věcí a pod sedačkama / za sedačkama také. Přeci jen byl kumšt na dovolenou do Chorvatska tam vyskládat 50 plechovek piva 3



Uvidím, zatím chci řešit hlavně ty pásy ty mě fakt 39
19:00:02
07.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_ 07.10.14 17:38:29: Naviják nechci, navíc se dělají snad pouze v 2" šířce a to už nikdy více.
17:38:29
07.10.2014
Klubko_
-> Tuner#2: jo takle 3 no, nevím, sice jestli to bude mezi ultra závodníky přijato, ale já, abych se tomuhle vyhnul a zároveň si neomezoval výhled z auta, pořídil 3-boďáky s navijákem. Nastupování/vystupování je o dost snašší.

Co se týká zadržení těla při nárazu, naviják je zasekávací jako u běžných pásů. Spodní pás přes pas je nastavovací jako u pevných pásů, což mi většinou na srazech, slalomech a jízdách do vrchu stačilo, zbytek ohlídala sedačka. I když připouštím, kdybych teď kupoval, vzal bych verzi i s manuálním zasekáváním navijáku (PavelP myslím teď jedny Schrothy má v inzerci), abych se pak mohl do pásu "utáhnout", jako do pevných pásů.
upraveno 6x, naposled 07.10.2014 17:44:55
16:38:46
07.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 07.10.14 07:06:43: Mam sice jiny druh spony na Sparco (vyrobce sabelt) pasech, ale rozpadavani je divne, tam bude neco spatne. To se ma jen pootocenim uvolnit a kdyz zatahnes dojedes max. na konec pasu, kde je sev a dal Te to nepusti. Pak jen zatahnes za konec pasu a jsi dotazen do sedacky. Co se tyce sedacek, proc zrovna Ty drzis tuhle vzhledovou fialovou hruzu? Auto original nemas, tak prece nic nebrani tomu si doprat v zatackach o dost lepsiho pocitu nez kdyz se musis drzet volantu. O riziku smeknuti pasu a nebo riznuti do krku pri nehode ani nemluve v takovych sedackach bez zavedeni pasu...



-> Klubko_ 07.10.14 14:32:37: Ja mel na mysli nastupovani, kdy tuning pas musis na sebe jakoby oblect, coz je pomalu na vykloupeni ramen. Zavodni pasy jako ma treba Eidy tenhle problem nemaji, jen pakjednotlive dily o trochu dele ''hledas''.
upraveno 1x, naposled 07.10.2014 16:40:50
16:26:30
07.10.2014
ochoda
-> Čokin: A když zkusíš tu sponu jen "vyklopit" nahoru a táhnout s ní směrem vzhůru? Kámoš má ty samý pásy a není s tim problém. 6







OT: Je moc sebevražda opačnej případ než má Čokin? Tzn. závodní sedačka + obyč pás? Jedná se mi o sedačky "vajíčka" co měla 130RS nebo něco podobného. Dík
14:32:37
07.10.2014
Klubko_
-> Čokin: vykloubeny ramena tady čtu už podruhy. O co jde?
07:17:32
07.10.2014
Čokin
Našel jsem jednu fotku kde je celkem dobře ta spona vidět, vysunutím té přední části se to povolí, ale nesmí se moc jinak se to rozletí na ty 3 ks.
zvětšit Jaké závodní sedačky a 3
07:06:43
07.10.2014
Čokin
-> Tuner#2: Klidně nafotím pokud si vzpomenu, ta spona je ze tří kusů, pásy mají nášivky Sparco, ale na štítku je Schroth. Nemyslím si, že by to byla sebevržda.......viděl jsem co dělají klasické origo navíjecí pásy v kombinaci se sklopnou Rapidí sedačkou a nechtěl bych to zažít.....ostatně Vrba je toho důkazem když se mu po čelním střetu ten pás nezasekl a sedačka se sním sklopila. Tohle tě aspoň udrží v sedačce, neříkám, že by to bylo bez následků asi by nějaká vykloubená ramena byli, ale věřím tomu víc než origo řešení.

A vzdávat se origo Rapidáckých sedaček i když upravených to nechci.
21:41:38
06.10.2014
m8rinek
-> Luky: miva to schrott, ale bezny to neni...
21:25:36
06.10.2014
vhml
-> mirecek.666 06.10.14 21:06:47: mám 6 bod ale zámek zůstává na pravým pásu
21:17:21
06.10.2014
Luky
-> Tuner#2: nevím. Jestli jako indikace havarovaného pásu?!
21:17:15
06.10.2014
Eidy
-> Tuner#2: Jako zmenšení nárazu. Šev postupně povoluje a zmenšuje zrychlení. Edit: při velký šlupce dopředu.

-> Luky: Vím přesně co myslíš, ale u mě fakt nee. Je to dělaný na omotání kolem rámu nebo trubky (harness bar) a žádná smyčka tam fakt není.
upraveno 1x, naposled 06.10.2014 21:18:18
21:15:09
06.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 06.10.14 21:09:51: Proč trhací? Co to má za funkci?



-> mirecek.666 06.10.14 21:10:14: Aha jasný, takže to pomalu vidím na 4 body.
upraveno 1x, naposled 06.10.2014 21:15:27
21:13:53
06.10.2014
Luky
-> Eidy: na tom zadním pásu bývá zašitá taková trhací smyčka. Vhml by asi věděl
Extreme Tyres