skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
palivomer 1000mb
22:30:45
15.12.2013
15.12.2013
Petr98
-> Bukaj: Ano, prvni modely MB maji tyto
07:51:21
09.12.2013
09.12.2013
Jozka
-> Bukaj: Nu, možný to je.. takovýhle nějaký kolečka jsem v Baťovi namalovaný viděl, ale naživo až ve 1203.
01:08:02
07.12.2013
07.12.2013
Bukaj
-> Jozka: Domnívám se, že to není jen 1203 evoluce, ale že se tento typ konektorů používal na prvních modelech (64, 65)...
13:19:12
02.12.2013
02.12.2013
Jozka
Za málo, v garáži mám pro tyhle případy k nahlýdnutí 1203 evoluci, ze který to neupadne..
13:02:37
02.12.2013
02.12.2013
sliwowitz
-> Jozka: dakovala :)
12:30:23
02.12.2013
02.12.2013
sliwowitz
Kuciii, poradte mi pls... Ake je poradie kablov na budiku (myslim palivomer)? zliezli mi z neho farebne bodky... :D
12:30:29
29.08.2013
29.08.2013
Jozka
-> orf: U takovejchle akcí piju zásadně jen radlery .
Udělat obchvat je osvědčená metoda, znám takový, co je dělaj rovnou a na vostro. Sdruženej přístroj je výhodnej i z 1203 příslušnýho provedení, až na pár plastů se jedná o vhodný zdroj ND pro MB a je relativně často a i levně k vidění ...
Udělat obchvat je osvědčená metoda, znám takový, co je dělaj rovnou a na vostro. Sdruženej přístroj je výhodnej i z 1203 příslušnýho provedení, až na pár plastů se jedná o vhodný zdroj ND pro MB a je relativně často a i levně k vidění ...
11:23:29
29.08.2013
29.08.2013
orf
No palubka polorozdělané, neb sem nebyl v dobrým rozpoložení(chi).
Asi prubnu natáhnout bokem jiné dráty od plováku a takto to vyzkoušet. A palubku dorozdělám jak bude chuť a čas.
Jinak kapiláru mám hned vedle novýho čidla, furt jsem si říkal co to tam vysí a ejhle. Ale zapojovat to zpětně určo nebudu.
A jak píšete asi na burze zakoupím do zásoby nějakou tu palubku.
Asi prubnu natáhnout bokem jiné dráty od plováku a takto to vyzkoušet. A palubku dorozdělám jak bude chuť a čas.
Jinak kapiláru mám hned vedle novýho čidla, furt jsem si říkal co to tam vysí a ejhle. Ale zapojovat to zpětně určo nebudu.
A jak píšete asi na burze zakoupím do zásoby nějakou tu palubku.
09:40:22
29.08.2013
29.08.2013
Jozka
-> Koblet: Jasně.. "právo první noci" budou mít "spřízněný MB duše" a výměny..
09:22:42
29.08.2013
29.08.2013
Koblet
-> Jozka: Jak začneš optimalizovat zásoby tak dej vědět.
09:04:04
29.08.2013
29.08.2013
Jozka
-> Koblet: Též už dávám jen tak 2x do roka Lnáře (Tchořovice), ono se mi většinou nechce vstávat v sobotu uprostřed noci.. Navíc nemaje žádnou půdičku, těším se naopak na inventuru a hlavně optimalizaci zásob, kterou mám v plánu po poskládání aktuálně rozestavěného vozidla.
08:46:41
29.08.2013
29.08.2013
Koblet
-> Jozka: Já na něj zas tak nespěchám teď, ale na burzách moc nepochodím. Tady kolem Budějovic nevím o ničem. Jednou ročně Křivonoska a jinak prd. Budu muset s těma zásobama taky začít. Půda nad garáží je prázdná a čeká až začnu syslit.
08:26:38
29.08.2013
29.08.2013
Jozka
-> Koblet: Jsem správně nenačasoval.. Byl to masovej jev.. Už v roce 1988 dal značkovej servis asi v rámci třetí GO karosérie (výměny) do firemní 1203 kus ze 105/120..
Blbý je, když se na díl spěchá - já loni koupil celej novej MB přístroj sdruženej na burze za 50 kč.. protože do zásoby .
Blbý je, když se na díl spěchá - já loni koupil celej novej MB přístroj sdruženej na burze za 50 kč.. protože do zásoby .
07:49:21
29.08.2013
29.08.2013
Koblet
-> Jozka: Elektrickej teploměr je masovej jev a já ho nemůžu sehnat. Odešla mi kapilára, tak jsem si ho nakonec musel udělat z teploměru ze 120.
-> orf: Ta demontáž palubky je fakt super práce. Párkrát jsem to dělal a ty malinké matičky tam pak dostat zpátky i s podložkami je vážně radost. Ale nic složitého, jen protivná práce. Tak ať se to podaří.
-> orf: Ta demontáž palubky je fakt super práce. Párkrát jsem to dělal a ty malinké matičky tam pak dostat zpátky i s podložkami je vážně radost. Ale nic složitého, jen protivná práce. Tak ať se to podaří.
07:38:19
29.08.2013
29.08.2013
Jozka
-> orf: Tak holt trukovej klíč a trpělivě s ním otáčet. Ale jestli máš nějaký velký tlapy, tak asi nic moc v tomhle prostoru..
Obvykle při takový poruše jen stáhnu kablíky z nožů na palivoměru (palubní přihrádkou to jakžtakž jde) a připojím na ně jinej budík, ale nechci to nikomu radit, může to skončit snadno i zlomením nožů - zničením budíku..
El. teploměr je masovej jev.. i kdyby při poruše původního chtěl někdo dávat dobově zas kapilárovej - jako že nechtěl, tak ho spolehnlivě odradila montáž - natáhnout drát bylo a je rozhodně jednodušší, než se cévkovat s kapilárou. A docela by mě zajímalo, jak to bývalo tehdy cenově - co bylo jako ND dražší..
Obvykle při takový poruše jen stáhnu kablíky z nožů na palivoměru (palubní přihrádkou to jakžtakž jde) a připojím na ně jinej budík, ale nechci to nikomu radit, může to skončit snadno i zlomením nožů - zničením budíku..
El. teploměr je masovej jev.. i kdyby při poruše původního chtěl někdo dávat dobově zas kapilárovej - jako že nechtěl, tak ho spolehnlivě odradila montáž - natáhnout drát bylo a je rozhodně jednodušší, než se cévkovat s kapilárou. A docela by mě zajímalo, jak to bývalo tehdy cenově - co bylo jako ND dražší..
15:53:03
26.08.2013
26.08.2013
orf
-> Jozka: už sem to asi našel:Dost blbě se demontuje – 4. šroubky M4 zespoda na krytu volantu, 2× křídlovka zevnitř palubky..
je to přímo od tebe akorát tam žádné křídlovky nemám kua...
je to přímo od tebe akorát tam žádné křídlovky nemám kua...
15:50:22
26.08.2013
26.08.2013
orf
-> Jozka: no budu muset sdělat palubku nab zespodu to nejde, nějakej postup by nebyl. Tj. jak je tam přidělaná?
zatím jsem sdělal spodek pod volanten a dál to moc nejde.
A zjistil jsem že mám jiný teploměr, nebo i celou palubku, neb původně byl kapilárový a teď je tam na el.čislo.
zatím jsem sdělal spodek pod volanten a dál to moc nejde.
A zjistil jsem že mám jiný teploměr, nebo i celou palubku, neb původně byl kapilárový a teď je tam na el.čislo.
15:40:54
26.08.2013
26.08.2013
Jozka
-> orf: Mě vždycky vyjmutej budik proměřoval kámoš.. Lepší metodu, než zkusit kulatej ze 120, neznám, jinak bys mohl ještě "prozvonit" dráty - čili z palubky venkem natáhout obchvaty, vřadit baterii a žárovku.. nebo alternativně ohm-metr - ale to už jsi možná zkoušel..
14:32:18
26.08.2013
26.08.2013
orf
-> Jozka: jj zkoušel jsem a nešlo a tajně jsem doufal ž epo namontování pojede.:-(
bohužel nemám jiný palivoměr abych prozkoušel. poraď co mám kde změřit abych došel tomu na kloub?
bohužel nemám jiný palivoměr abych prozkoušel. poraď co mám kde změřit abych došel tomu na kloub?
10:44:51
26.08.2013
26.08.2013
Jozka
-> orf: Jaj, tos měl ten novej ještě venku napojit, ukostřit a zkusit, zda se hýbe s pohybem plováku i budík... .
08:11:00
23.08.2013
23.08.2013
orf
zkoušel sem i měřit napětí jestli tam jde a vypadá že jde, jediné co jsem ještě neprověřil teda je kostra na tom šroubku
00:20:17
23.08.2013
23.08.2013
dragon_cb_cz
-> orf: Zkusit to s budíkem ze 120ky, ten by měl jít sehnat snadno.
22:49:13
22.08.2013
22.08.2013
orf
Tak stary plovak vyjezkovan a instalovan novy a palivomer stale nic. :-(
Neporadite jak dal.
Neporadite jak dal.
07:23:17
22.08.2013
22.08.2013
orf
-> Jozka: no právě že nemám další palivoměr, pouze sem proměřil jestli tam jde šťáva a vypadá že jo. Dneska budu mít nový plovák tak se pokusím vyježkovat ten původní moc se tedy netěším, ale snad to půjde a nebudu muset volat červenáčka či dušína
09:45:30
19.08.2013
19.08.2013
Jozka
-> orf: Ještě bych dal dalších padesát.. zkraje to na přístroji ubývá pomálu zdánlivě. V provozce mě takhle zlobí měřák, co jí mám.. Po natankování plný spadne na nulu, když tak 5 litrů paliva ubyde, už reaguje na poklep, od 3/4 plnosti funguje normálně..
Osobně teda v takovým případě začínám tím, že odpojím původní přístroj a zkusím budík ze 120-ky a když je mrtvej i ten, hledám pod kterým šroubkem plováku je kostřící kontakt. A až teprve nakonec se sápu na plovák - protože vždycky ten fígl, jak ho "vyježkovat" z otvoru musím znova a znova objevovovat..
Osobně teda v takovým případě začínám tím, že odpojím původní přístroj a zkusím budík ze 120-ky a když je mrtvej i ten, hledám pod kterým šroubkem plováku je kostřící kontakt. A až teprve nakonec se sápu na plovák - protože vždycky ten fígl, jak ho "vyježkovat" z otvoru musím znova a znova objevovovat..
12:36:28
17.08.2013
17.08.2013
mirecek.666
lepší ho mít na nule než vidět jak to v tý nádrži rychle ubejvá, to je můj případ:-)
12:23:55
17.08.2013
17.08.2013
m8rinek
tak ho vyndej a hned vis.
12:21:12
17.08.2013
17.08.2013
orf
No i po ujeti 50km palivomer stale nic. Musim tedy promerit jestli tam jde stava a kdyztak vymenit ten plovak
23:09:49
16.08.2013
16.08.2013
m8rinek
-> Koblet: přesně...
23:00:41
16.08.2013
16.08.2013
Koblet
-> m8rinek: Taky možnost. Holt není plovák zvyklej na plnou nádrž.
21:21:29
16.08.2013
16.08.2013
m8rinek
Jednoduchá věc, až to vyjedeš tak začne fungovat, jezdec plováku je na zoxidovanym povrchu v místě kde se často nepohyboval a nemá kontakt, případně je tam tak velký odpor, že ukazuje nulu.
17:40:07
16.08.2013
16.08.2013
Koblet
Nejdříve bych kouknul na všechny 3 dráty na plováku. Také mi to nešlo a nakonec se ukázalo že jeden z drátů byl ukroucený a bylo to bez proudu.
15:21:39
16.08.2013
16.08.2013
orf
Dotaz dnes po natankovani skoro plne spadnula rucicka pod nulu a uz nic. Tipuji to na spatny plovak co si myslite vy? Nebo zeby primo ukazatel. Nevite jak proverit ten plovak? Jeste me napadlo ze vypadnul najaky ten dratek, ale po kontrole asi nic. :-(