-> xerox422 13.01.12 20:49:53:
Tou dobou (bavíme se o letech 88-89), kdy se vyráběly Škodovky 125L se již 130 nevyráběly. Pouze 135/6 L/GL a Rapid 135(6), které nahradily předešlé modely 130L/GL Rapid 130.
Škoda 125 L je de facto obyčejná stodvacítka s pětikvaltem. Již dříve bylo možno za příplatek pětikvalt do čehokoli s Mkovou kastlí (od modelu 85) a libovolnou výbavu taktéž za příplatek. Takže jezdí spousta stopětek a stodvacítek s pětikvaltem, otáčkoměrem, opěrkami hlavy atd.
Ke konci výroby (88-89) se použilo pro stodvacítku s pětikvaltem obchodní označení 125L a výbavy se také moc neřešily - v roce 89 už přístrojovky s otáčkoměrem nebyly do 125L za příplatek a i ostatní díly se braly tak, jak byly po ruce
A samonavíjecí pásy měly všechny 125ky vpředu i vzadu. 130ky (od 84) měly jen přední, vzadu na přání samonavíjecí, ale už rozhodně neměly stabilní. Ty se naopak ještě dávaly do 105s...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 125 gl
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 13.01.2012 do 17.01.2012, založil/a luděk zajíček - zrušená registrace
11:53:59
17.01.2012
17.01.2012
Bukaj
09:51:50
17.01.2012
17.01.2012
David.
-> Martin/125/: ta 130tka byla určitě tedy 86, pak už byly povinné (od 8/86)
08:29:17
17.01.2012
17.01.2012
Martin/125/
Ja mam 120l a mam tam original 5ti rychlostní převodovku z fabriky,je to rok 88 a byly tam hranaty budíky...měl jsem i 125L z roku 89 tam byly kulaty budiky bez otačkoměru,všude samonavijecí pasy...pak jsem měl 130l a měl jsem samonavijeci pasy,ale vzadu žádné nebyly a byl to rok 87 nebo 6 myslim...
20:48:49
14.01.2012
14.01.2012
David.
-> luděk zajíček: 125tky se začaly dělat od 10/88, měly běžně samonavíjecí pásy vepředu i vzadu (kromě prostřeního ten byl pevný to je jasný) a budíky v základu byly obyč. "L" hranatý se daly připlatit, ale ke konci výroby tam už davali co jim přišlo pod ruku takže třeba hranatý budíky
22:28:42
13.01.2012
13.01.2012
Dušan
ve 125L muze bych vic variaci. Treba kulaty budiky ala 120L jsou uplne bezne. Pasy by meli byt vsechny samonavijeci.
21:31:24
13.01.2012
13.01.2012
xerox422
-> luděk zajíček: V originale boli len samonavijacie pasy 4x a 1 pevný - stredný. A budíky boli s otáčkomerom ale tie hranate čo su aj v rapide. Nekdo ich určite vymenil alebo je to 120 staršieho ročnika ako ked sa vyrabali 125.
21:07:53
13.01.2012
13.01.2012
luděk zajíček - zrušená registrace
No já mám 125l originál po starém pánovy a mám tam 5 pevných pásů. Je to rok 1988 myslím červen. A miám tam ještě ty původní budíky co se dávali do 120l, bez otáčkoměru ty kulaté.
21:04:34
13.01.2012
13.01.2012
xerox422
-> luděk zajíček: Zadne opierky neviem, ale samonav. pasy boli povinne v predu už od 1986 a vzadu od 1988 a 125 už mala všetky samonavijacie.
Opravujem predošlý koment: Vzdy som si myslel že to L tam nieje ale predsa len je, prave som si pozrel jednu 125 a ta mala aj L v napise.
Aj tak si myslím ze to l-ko tam nema vyznam.
Opravujem predošlý koment: Vzdy som si myslel že to L tam nieje ale predsa len je, prave som si pozrel jednu 125 a ta mala aj L v napise.
Aj tak si myslím ze to l-ko tam nema vyznam.
20:58:43
13.01.2012
13.01.2012
luděk zajíček - zrušená registrace
A bylo možné si připlatit za zadní opěrky a samonavíjecí do 125 ?
20:57:51
13.01.2012
13.01.2012
xerox422
-> luděk zajíček: Nie 125 bola len skoda125, L-ko sa tam nedavalo pretože vtedy sa vyrabalo len tie už spominane vozy a 1.2 bola už len tá 125 tak L nemalo vyznam tam davat.
20:55:58
13.01.2012
13.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> luděk zajíček: jo,jen 125l....
20:53:07
13.01.2012
13.01.2012
luděk zajíček - zrušená registrace
Aha takže 125cítky byly jen ve výbavě L jo ?
20:49:53
13.01.2012
13.01.2012
xerox422
-> luděk zajíček: nie, vtedy boli len 125,130 a rapid. V 130 boli GL vybava.
20:46:27
13.01.2012
13.01.2012
luděk zajíček - zrušená registrace
Ahoj chlapi, prosím Vás, mám takový dotaz, dělali poslední škodovky 125, také ve výbavě GL? Děkuju za odpověd.