skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozvod vzduchu na 110r
12:22:50
10.01.2012
10.01.2012
TTomas
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Diky za info. Uz vim kde to je, ale k memu ucelu je to prilis male.
11:18:12
10.01.2012
10.01.2012
Bobesh
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): To jsem neřekl ale jak praví pořekadlo:"Mládí v prdeli,do důchodu daleko." A málo platný.leta přibejvaj,děti rostou. Ale na erko vzpomínám jako na svoje první auto dodnes,prožil jsem s ním spoustu dobrého i trochu zlého. Ale ten tvar boudy,bezrámové dveře,vevnitř černá koženka,to prostě nešlo ho nemít
11:11:38
10.01.2012
10.01.2012
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Bobesh: No moment, ty si rocnik 75, ja 79, to chces povedat, ze si stary? to akoze ja budem tiez o par rokov stary?
11:06:27
10.01.2012
10.01.2012
Bobesh
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Dotěsnit čenich je problém.Ta haubna je dle mýho měkčí,než u litříka a umístění podpěry více,než nešťastné. Vem si třeba 1203,o co byly menší a byly tam dvě vzpěry. A s radiátorem ani s ventilátorem jsem tenkrát neexperimentoval,přece jen to bude letos dvacet let,byl jsem mlaej,hloupej,nešikovnej.
..
10:57:08
10.01.2012
10.01.2012
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Bobesh: Pockaj, to mi nejako nesedi, ten maly vykon.... podla mna aj origo topeni ma dobry vykon, len su velke straty.... nariklad pri absencii zaslepky tunelu to nehreje vobec.... treba mat tesny system a vsetko bude ok.
Tej deke na kolenach rozumiem, pravdepodobne ti fucalo z kufra okolo pantov, to je jedine miesto, ktore som este nemal cas doriesit...
Ale aj tak neodolal som a spravil som par uprav.... v prvom rade dokonale tesniaca zaslepka tunela pri prevodovke, potom hlinikovy radiator v povodnom obale, nove hadice k radiatoru a pridavne ventilatory v ofukoch celneho skla.
V tejto zostave to mam vyskusane na trase 120 km pri cca -5°C, po par km bolo v aute prijemne teplo a neskor priam trenkova teplota, tunel bol rozpaleny tak, ze plech rucnej brzdy palil az neprijemne.
Ako som spominal, jediny problem je s prefukovanim z kufra, nejako to tam nesedi a podfukuje mi to cez tesnenie :-(
Tej deke na kolenach rozumiem, pravdepodobne ti fucalo z kufra okolo pantov, to je jedine miesto, ktore som este nemal cas doriesit...
Ale aj tak neodolal som a spravil som par uprav.... v prvom rade dokonale tesniaca zaslepka tunela pri prevodovke, potom hlinikovy radiator v povodnom obale, nove hadice k radiatoru a pridavne ventilatory v ofukoch celneho skla.
V tejto zostave to mam vyskusane na trase 120 km pri cca -5°C, po par km bolo v aute prijemne teplo a neskor priam trenkova teplota, tunel bol rozpaleny tak, ze plech rucnej brzdy palil az neprijemne.
Ako som spominal, jediny problem je s prefukovanim z kufra, nejako to tam nesedi a podfukuje mi to cez tesnenie :-(
10:19:07
10.01.2012
10.01.2012
Bobesh
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Ano...nešťastné větrání...plus nevýkonné topení se ztrátami a strašnou setrvačností ohřevu. V zimě jsem za to konstruktéry proklínal. Když jsi ucpal vrch,stejně táhlo spodem. Za mrazů jsem v erku jezdíval s kostičkovanou dekou přes rifle,jedině tak se dala delší trasa přečkat bez újmy na zdraví. Z kabiny kamionu jsem musel vypadat jako pravý Skot s kiltem
09:49:28
10.01.2012
10.01.2012
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Ano, je to z erky, v aute je to dane naopak (dole hlavou) a vedu do toho hadice na odvod pripadnej vody z rozvodu vetrania.
Najdes to na strane spilujazdca, za kastlikom. Rozmery zial neviem, ale na tie mensie diery idu hadicky z ofukov na stranach palubky a do vacsej diery ide hadica z nasavania vzduchu pred celnym sklom. Cele to potom odteka niekam dole, je tam hadica vyvedena pod auto, tusim niekde do oblasti napravnice.
Je to c. 12 na obrazku
Najdes to na strane spilujazdca, za kastlikom. Rozmery zial neviem, ale na tie mensie diery idu hadicky z ofukov na stranach palubky a do vacsej diery ide hadica z nasavania vzduchu pred celnym sklom. Cele to potom odteka niekam dole, je tam hadica vyvedena pod auto, tusim niekde do oblasti napravnice.
Je to c. 12 na obrazku
08:50:18
10.01.2012
10.01.2012
Jozka