skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Umístění kulatého otáčkoměru do Š 120l "m"
20:26:50
25.10.2012
25.10.2012
Lůďa
Snad nebude vadit, když se připojím s otázkou do tohoto tématu. Netušíte prosím někdo zda se dá sehnat držák podobný viz. přiložený obrázek na 120cítkový otáčkoměr? Případně z čeho použít? Děkuju za rady ...
08:41:49
09.11.2011
09.11.2011
ToHo
Tak nakonec jsem sehnal standartní "zelenočervený" otáčkoměr PAL, který pasuje do sehnaného štítu. Fotku přidám snad cobyhňup
21:51:11
12.10.2011
12.10.2011
ToHo
-> minno: Hele, nedělej si ze mě srandu :-)
21:40:39
12.10.2011
12.10.2011
minno
-> ToHo: hm, ja som guľatý otáčkomer ešte v živote nevidel :-D
19:04:12
12.10.2011
12.10.2011
ToHo
-> minno: Jo, on je pěkný, zachovalý. Jenže je moc velký. Já mám (je to vidět na fotkách) ve středovém panelu pod rádiem umístěnou zásuvku na 12V. Jediné místo, kam by se dal dát, je právě to místo. Jenže, pro mě je praktičtější mít kulaté budíky normálně jak mají být, tohle by bylo v mém škodavoze moc "extravagantní" :-D
12:32:21
12.10.2011
12.10.2011
minno
A ako vypadá taký guľatý otáčkomer? To by mohla byť pekná dekorácia
18:47:02
11.10.2011
11.10.2011
ToHo
Tak. Vzhledem k tomu, že jsem guma a obstaral si červenožlutý PAL z eRka, který se mi nevejde do přístrojovky, jsem jej umístil na aukro. Kdo by měl zájem, zde je odkaz:
aukro.cz/otackomer-skoda- 110r-i1870713120.html
Díky všem, co mi zde radili.
aukro.cz/otackomer-skoda- 110r-i1870713120.html
Díky všem, co mi zde radili.
19:42:37
02.10.2011
02.10.2011
ToHo
-> m8rinek: Tak jsem to byl zkouknout. Naneštěstí, budu muset natáhnout k otáčkoměru kabel. To se teda těším No, snad to bude s tím otáčkoměrem hezčí.
Díky za radu, hezké stránky o eRku, mně se eRko začíná líbit čím dál tím víc...
Díky za radu, hezké stránky o eRku, mně se eRko začíná líbit čím dál tím víc...
18:06:34
02.10.2011
02.10.2011
m8rinek
-> ToHo: ano to je +12V, odpor je tam pro novější Škodovky se startovacím bypasem, kdy při startu jde proud rovnou na kontakt za odporem...
17:52:58
02.10.2011
02.10.2011
ToHo
-> m8rinek: Jo, to jsem trouba, no jo. Díky za vysvětlení. Ještě dotaz mimo soutěž - k čemu se používají tedy ty levé kontakty dole na odporu? Tam je vstup? Tomáš
17:49:46
02.10.2011
02.10.2011
m8rinek
-> ToHo: ne, ten horní levej, tj ten do kterýho nejde bílej kabel z odporu a je to ten samej kontakt, ze kterýho jde káblik ke kondíku na rozdělovači.
17:41:07
02.10.2011
02.10.2011
ToHo
-> m8rinek: Díky za reakci. Čili se radši ještě jednou hloupě zeptám,pro sychr - dole jak je ta keramická krabička, tak na levé straně jak jsou ty 2 jazýčky, tak je jedno, který použiju (stejnak jsou spojený)?
Jinak, představ si, je to import, z daleka, Čína :-) Ne že bych se po ní sháněl, ale byla to první velká fotka, která mi z googlu vylezla. www.vltava2000.cz/intersk oda/default.asp?lngDepartm ...
Jinak, představ si, je to import, z daleka, Čína :-) Ne že bych se po ní sháněl, ale byla to první velká fotka, která mi z googlu vylezla. www.vltava2000.cz/intersk oda/default.asp?lngDepartm ...
17:34:56
02.10.2011
02.10.2011
m8rinek
-> ToHo: v levo, aneb tam kde nevede drát od odporu (ta keramická krabička)..
Jinak moc hezká cívka, to vyrábí nějakej křovák ne? Co je to zač?
Jinak moc hezká cívka, to vyrábí nějakej křovák ne? Co je to zač?
17:32:45
02.10.2011
02.10.2011
ToHo
Díky pánové za pomoc, nejspíš nakonec napíšu ježíškovi o přední mlhovky, takže pak by kontrolky měly sedět akorát.
Jen jsem se chtěl zeptat, k tomu otáčkoměru. Vím, že pokud nebudu mít natažený kabel od cívky, musím jej natáhnout. Taky jsem si všiml rozdílu v zapojení mezi PAL a LUMEL. Také vím, že cívkový signál se má napojit na konektor označený "1" na otáčkoměru. Stejně označené místo by se mělo údajně nacházet i u konektoru na cívce. Dneska jsem koukal na cívku, ale buďto špína vyžrala označení "1", nebo jsem to prostě nenašel. Mohl by mi někdo fundovaný popsat, eventuelně poradit, kde je konektor "1" ? Díky :-)
Obrázek ilustrační
Jen jsem se chtěl zeptat, k tomu otáčkoměru. Vím, že pokud nebudu mít natažený kabel od cívky, musím jej natáhnout. Taky jsem si všiml rozdílu v zapojení mezi PAL a LUMEL. Také vím, že cívkový signál se má napojit na konektor označený "1" na otáčkoměru. Stejně označené místo by se mělo údajně nacházet i u konektoru na cívce. Dneska jsem koukal na cívku, ale buďto špína vyžrala označení "1", nebo jsem to prostě nenašel. Mohl by mi někdo fundovaný popsat, eventuelně poradit, kde je konektor "1" ? Díky :-)
Obrázek ilustrační
08:35:05
29.09.2011
29.09.2011
Syny
-> ToHo 28.09.11 21:36:53: Si tam dodelej kontrolku rucni brzdy, sytice, venitlatoru... Toho je :) Me kontrolky nestacili :)
08:24:39
29.09.2011
29.09.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A nebo si udělej celej svůj s layoutem dle uvážení. Podklad buď vypálit s plechu a nebo ruční práce z pertinaxu apod.
07:47:17
29.09.2011
29.09.2011
minno
-> ToHo: prípadne si uprav klasický eLkový štít ako som to kedysi spravil aj ja, a nebolo vidieť rozdiel od origo GL štítu:
skoda120.inetbox.sk/skoda .php?id=navody&...
skoda120.inetbox.sk/skoda .php?id=navody&...
21:46:44
28.09.2011
28.09.2011
ToHo
-> Nwkt: -> Milan 136: Pánové, díky moc za pomoc / rozhodnutí, nějaký štít už vyjednávám :-) Jde to tady rychle, je to super server :-)
21:45:43
28.09.2011
28.09.2011
ToHo
-> palinator: Jsem téhož názoru
21:43:59
28.09.2011
28.09.2011
Nwkt
-> ToHo: Minno
21:36:53
28.09.2011
28.09.2011
ToHo
-> Nwkt: Jestli máte na mysli ty klasické 2 prasklinky mezi budíkama, tak by mi to nejspíš nevadilo - teď je tam mám taky... Samozřejmě, oloupaný rohy nepřicházejí v úvahu.
Také mi nejspíš bude líto těch volných kontrolek - palivoměr má kontrolku svou, tažné taky nemám, přední mlhovky taky ne... Líbila by se mi kontrolka sepnutí předního ventilátoru, taky jsem jí u někoho viděl...
Také mi nejspíš bude líto těch volných kontrolek - palivoměr má kontrolku svou, tažné taky nemám, přední mlhovky taky ne... Líbila by se mi kontrolka sepnutí předního ventilátoru, taky jsem jí u někoho viděl...
21:36:13
28.09.2011
28.09.2011
Milan 136
-> Nwkt: PavelP.techna by mohl mít
21:35:08
28.09.2011
28.09.2011
palinator
-> Nwkt:
Na to to nejezdí.
Na to to nejezdí.
21:32:13
28.09.2011
28.09.2011
Nwkt
-> ToHo: Spíš štít kterej nebude prasklej
21:18:55
28.09.2011
28.09.2011
ToHo
-> Milan 136: -> Nwkt: Myslel jsem si to také, z hlediska instalace nejjednodušší řešení... Těžší ale bude sehnat ten štít... Tak směle do toho
20:56:16
28.09.2011
28.09.2011
Milan 136
-> ToHo: Já bych sehnal štít budíků s kontrolkama a vyhodil ten budík s kontrolkama
20:55:45
28.09.2011
28.09.2011
Nwkt
Do štítu místo budíku s kontrolkama a sehnat k tomu patříčnej štít
20:54:53
28.09.2011
28.09.2011
ToHo
Ahoj. Vím, že jsem tu o svém škodavoze toho zatím mnoho neuvedl. Chtěl jsem se ale zeptat a poradit o tom, kam nejlépe umístit kulatý otáčkoměr.
Podařilo se mi sehnat červenožlutý PAL, jen nevím, kam ho nejlépe umístit. Mám klasickou palubku, kulaté budíky (s kontrolkama v jednom z nich), středový panel (od tunelu až k palubce) s rádiem.
Viděl jsem i umístění otáčkoměru do levého výdechu topení (což se mi na zimu příliš nezamlouvá). Poradíte, kam s ním? Díky
Podařilo se mi sehnat červenožlutý PAL, jen nevím, kam ho nejlépe umístit. Mám klasickou palubku, kulaté budíky (s kontrolkama v jednom z nich), středový panel (od tunelu až k palubce) s rádiem.
Viděl jsem i umístění otáčkoměru do levého výdechu topení (což se mi na zimu příliš nezamlouvá). Poradíte, kam s ním? Díky