Felda - hodiny

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 27.09.2011 do 04.10.2011, založil/a Goméz - The Off
řadit dle data
20:00:59
04.10.2011
vhml
-> Nwkt: moc drahý :-D a na benzín mi to kucká nevím proč. Snad už jen nějakej bordel ve vstřikovači, všechno ostatní vyčistěný
19:52:19
04.10.2011
Nwkt
-> vhml: Zkus to někdy jenom na benzín. 4 km se ohřejvá mě TDičko litinový
19:50:57
04.10.2011
vhml
-> Nwkt: že by to sežralo tolika tepla?
16:46:51
04.10.2011
Nwkt
-> vhml: Nebude to spíš tim LPG?
12:12:51
04.10.2011
vhml
Dneska jsem se o tom bavil s jendim klukem v praci a ten samej motor, taky na LPG a taky se to ohriva 4km na 70.



Proc se ta felda ohriva obecne dyl nez stovka? Studenej vzduch fouka na motor?
11:43:24
04.10.2011
Mach
-> vhml: aha,tak to je divny. Dneska jsem to po ceste do prace pozoroval. Venku bylo 7 stupnu,a voda se ohrala tak na 80 a olej 50. A mam to do prace cca 8 km,takze to ze se ti to neohrejva bude normalni.
07:28:27
04.10.2011
vhml
-> Mach: beznou provozni teplotu mám na 90. Ale dlouho se to ohriva a snadno prehreje na prvnich semaforech po ohrati se hned pousti vetrak
23:02:53
03.10.2011
Mach
-> vhml: keca to tak ze provozni teplotu mas na budiku jako 70 stupnu,a sahara ti spina neco malo nad znackou provozni teploty. . Cely je to odskoceny dolu.
16:45:40
03.10.2011
vhml
Jak dalece ten budík pak kecá? Protože mě se to strasne dlouho ohřívá na 70 ( cca 4km a to nejsou ráno mrazy, stovka měla 80 po 3km i v nějvětších mrazech) a pak to vyleze až někam na 100. Přitom chlazení je vyčistěné a budíky určitě nejsou origo.
13:57:16
03.10.2011
Mach
-> suri: rozdil je v 1.3mpi a 1.6 mam v 1.3 budiky z funa 1.6 a kecal tam teplomer. Staci vymenit odpor ktery je v tom budiku a slape to jak ma.
21:13:49
27.09.2011
suri
-> Tommyk: podľa mňa je tiež rozdiel len v teplomeri bmm a mpi



aj sportline žltý mal 1,6 budíky aj na 1,3
21:11:48
27.09.2011
Tommyk
-> Milan 136: já zas slyšel že ne... ale zkušenost s tím nemám, páč sem to měl už v základu
21:08:50
27.09.2011
Milan 136
-> Tommyk: 1.3 MPI a 1.6 snad prý šlapají stejně. horší je BMM MPi s teploměrem myslím
21:07:49
27.09.2011
Tommyk
-> Goméz - The Off: ale musis mit budiky z 1.3 na 1.3. ne ze tam das z nafty nebo z 1.6ky..
19:30:17
27.09.2011
Goméz - The Off
tak to je pecka diky za radu
19:22:18
27.09.2011
castrol
-> Goméz - The Off: vymen celle budiky za tie co maju otackomer a bude to fungovat
18:44:06
27.09.2011
Goméz - The Off
akže v té súpně u hodin je tedy zároveň i kabeláž pro otáčkoměr, takže stačí vyměnit tedy budíky a otáčkoměr pošlape ?
18:38:00
27.09.2011
Goméz - The Off
chlapi, sry ale psal sem to po ránu:D skoncil sem noční takže mi to nemyslelo, samozřejmě myslím dát otáčkoměr místo hodin. pokud by to slo . a pokud to chápu dobře, stačí jen vyměnit celou stříšku s budíkama za stříšku s otáčkoměrem. ???
14:18:02
27.09.2011
Mr_Kubas
Nejjednodušší je výměna celé přístrojovky. Je to plug&play na pár minut..
13:43:52
27.09.2011
U-Geen
-> Markop 27.09.11 13:30:36: jak se to vezme :) en.wikipedia.org/wiki/Tac hometer
13:40:42
27.09.2011
Markop
-> darklord: Jo, to je nejlepší řešení.
13:40:17
27.09.2011
vhml
Pro otackomer je jina cela zakladni deska, pripojeni je stejné. Tudít pořídit desku s otackomerem, z ni vymontovat tachometr a dat svuj. Neni to velka prace, delal jsem to o vikendu a je to hned. Pozor na utrzeni nahonu tachometru, odpoledne si pro nej jedu :-(
13:31:54
27.09.2011
darklord
Prestavat asi narocne, jednoduchsie je vymenit komplet budiky.
13:30:36
27.09.2011
Markop
Místo tachometru těžko.

Samozřejmě že to jde, přívod pro otáčkoměr je na jednom s těch pinů ve svorkovnici.
13:15:28
27.09.2011
Goméz - The Off
zdravím, je to asi hloupá otázka, ale mám feldu s hodinama místo tachometru. Mohl by ste mi nekdo poradit, jak moc náročné by bylo přestavět na tachometr, zda li by to vůbec šlo ? díky moc5
Extreme Tyres