skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Záměnost klíčů Škoda
22:37:55
22.09.2011
22.09.2011
Majki
Pontiac Firebird kličema od fely a bez problemu :D
06:28:59
22.09.2011
22.09.2011
kwiko
Stava sa to aj v lepsich rodinach... Firemne VW LT-cka bezne odomykam prvym klucom co mam poruke
10:13:05
19.09.2011
19.09.2011
Jozka
-> rsvancara: No, mají ty zámky málo stavítek prostě a když se vyběhaj.. jsem myslím tak průměrně šikovnej a v případě nouze se mi povedlo otevřít zámek víčka nádrže u kila pomocí narovnaný kancelářský sponky a kapesního nože..
08:29:52
17.09.2011
17.09.2011
mixal.s
Ja som ocovu 100-ku startoval starym 5-korunakom.. :D
16:47:12
15.09.2011
15.09.2011
rsvancara
U 120cítky se mi povedlo nastartovat auto jiným klíčem (svoje jsem někam založil a ne a ne je najít). Stačilo ho zastrkovat a vytahovat (pomalu) a zároveň přiměřeně tlačit směrem "odemkni". Ten tlak na odemkni a vystrkování / zastrkování klíče nastavil stavítka dle potřeby a za minutku jsem jel :-)
Hned potom jsem tam dal spínačku z favorita, kde už to tak dobře nešlo (byla o dost novější)
Hned potom jsem tam dal spínačku z favorita, kde už to tak dobře nešlo (byla o dost novější)
12:39:21
12.09.2011
12.09.2011
Jozka
-> Boomber: U stovky je to ještě dobrý, ta nejde nastartovat úplně každým klíčem, ale 1000 MB jsem se po nějakých 20ti letech provozu dostal do stádia, kdy šlo otevřít jakýmkoliv klíčem příslušný velikosti (kratším než u kila), takže bylo jedno, jestli to byl klíč od motorky, zámku na kola, visací fabky.. prostě cokoliv. A nastartovat šlo asi tak každým druhým z těch klíčů..
13:57:13
10.09.2011
10.09.2011
Pet
A já pořád proč mi to nešlo
19:29:18
09.09.2011
09.09.2011
Milan 136
-> Pet 09.09.11 16:59:55: tě zastavil imobilizér. to je jasný
16:59:55
09.09.2011
09.09.2011
Pet
Mě se takhle povedlo u nás na sídláku odemknout úplně jinou šáde (105) klíčema od mojí 105. Měla stejnou barvu a já přesně nevěděl, kde jsem zaparkoval Akorát nastartovat mi nešlo Pak jsem zjistil že jsem v jinym autě. Ale zamknout mi to už nešlo, musel jsem to zamáčknout čudlem.
08:35:55
09.09.2011
09.09.2011
suri
-> Boomber: zober si skrutkovač a skús naštartovať , naštartuješ každú trochu vybehanú spínačku
08:34:24
09.09.2011
09.09.2011
Boomber
Nevím, kam to dát, tak to kdyžtak přesuňte.
Mám Škodu 100 s orginálním zámkem zapalování. Při úklidu v dílně jsem našel svazek klíčů z dob mého dětství a tam byly 2 klíčky stejné, jako od Š100. Tak jsem jen tak ze srandy zkusil s nimi nastartovat a světe div se, s oběma to šlo. S jedním jsem musel nejprve trošku zaviklat, ale pak jsem taky nastartoval.
Ty klíčky jsou od někoho úplně jiného, než mám tu 100 a navíc z druhého konce republiky. Takže ty klíče spou evidentně nemají nic společného, přesto jde nastartovat s oběma (a každý z těch dvou má navíc jiné zoubkování a liší se od orginálu, který jsem dostal k autu)
Je to běžný jev nebo jen náhoda? Máte někdo podobné zkušenosti?
Mám Škodu 100 s orginálním zámkem zapalování. Při úklidu v dílně jsem našel svazek klíčů z dob mého dětství a tam byly 2 klíčky stejné, jako od Š100. Tak jsem jen tak ze srandy zkusil s nimi nastartovat a světe div se, s oběma to šlo. S jedním jsem musel nejprve trošku zaviklat, ale pak jsem taky nastartoval.
Ty klíčky jsou od někoho úplně jiného, než mám tu 100 a navíc z druhého konce republiky. Takže ty klíče spou evidentně nemají nic společného, přesto jde nastartovat s oběma (a každý z těch dvou má navíc jiné zoubkování a liší se od orginálu, který jsem dostal k autu)
Je to běžný jev nebo jen náhoda? Máte někdo podobné zkušenosti?