
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Digitální tachometr...
-> minno: jasne ze jo :) jen co si namontujesd uhlovku
.

-> kaipan: Ten tvuj model se mi strasne libi :) fakt se ti to podarilo :) me je toho budiku trosku lito ho rozkuchat tak uvazuju ho nechat v celku a proste se poksit najit nejake vhodne misto kde to nebude vadit vizualne :) snad takove mistecko najdu :)
-> Johny Death: potom zrobis aj mne, hej?

-> Johny Death: tak ať se daří...

tak dnes jsedm si taky koupil :))) tak je zase co delat :)
-> Marek: tak to je super fichtl....

ja mam magnet prichyceny vzadu na poloose eska paskou coz se mi zdalo byt nejjednodussi, mam na tom najeto cca 15000km a zatim v pohode, mam Sigma sport BC500, mel jsem ho i pedtim na fichtlu a treba nejaky catay ukazoval blbosti protoze nejak reagoval na proudy kolem inducky takze to nebylo to prave :-), na neutral na plny plyn 140km/h na fichtlu :-)
-> Gryzly: no to jsou ony.... nejdřív ale musím vyzkoušet, jestli to vůbec funguje v autě..

A neprodávají se tyhle digi tacho také s podsvícením? Plno lidí jezdí v noci z hospody......

-> kaipan: jasně koukni na www.gme.cz/ nebo www.flajzar.cz/ třba takový co se dávaj do mobilů pod tlačítka.
-> Gryzly: a jsou i modrý ??? a asi bych je měl dát i kolem toho displeje, co ?
-> kaipan: Jo tak to jsou ony, ty SMD. A tím dokola jsem myslel dokola budíku vevnitř.
-> Gryzly: kelem toho displeje je moc málo místa... asi ale zkusím nějaký prťavý diody... mám doma tak 1x1 mm.... ale jsou zelený a já to chci do modra...

-> Majkl: nepotřebuju.... umím sám... díky..

-> kaipan: Na té první fotce to vypadá suprově, jak na moderních autech a to horní počítadlo si tam mohl nechat, ne?
A to podsvětlení: kup si malynkatý SMD led diody a poslojuj je seriově a zasun je do malé pruhledné hadičky která se používa na vzduch do akvárka a tu hadičku dej do rámečku těsně k ciferníku. mužeš ju pěkně stočit kolem dokola.
A to podsvětlení: kup si malynkatý SMD led diody a poslojuj je seriově a zasun je do malé pruhledné hadičky která se používa na vzduch do akvárka a tu hadičku dej do rámečku těsně k ciferníku. mužeš ju pěkně stočit kolem dokola.
-> kaipan: polepy ti udelam jestli chces...
-> K!RR!: podsvětlení ještě musím poladit... ale asi tam budou malý diody ze stran, už je tam málo místa...
-> kaipan: no vypadá to honosně, ještě to bude podsvětlené, no paráda, já ci taky:)
-> K!RR!: už se těším, až to dám do auta....Za ty prachy je to super.... a docela dobře to i vypadá. A je to práce na půl dne..
-> kaipan: to není moc.:)
-> K!RR!: 560 v Telči.... a jde blbě rozebrat, dělal jsem to skalpelem po obvodu až praskl a vyndal jsem ten pajšl...
-> kaipan: hele a kolik stojí ten tachec?

Víte, jakej jsem měl strach, že jsem to rozbil, když jsem to rozebral a upadl mně displej od té destičky ???

-> kaipan: moc príma, podklady budíků a je to věc:)
-> kaipan: hoodně dobrý :o)
Ještě vyrobit podklady budíků....

Foto bude, ale musím si v práci půjčit foťák.. ale i když je tam prd místa, tak po vykuchání těch koleček s čísílkama se to tam bez obalu vejde....
můžete někdo prosím popsat kam jste to třeba na přední kolo přidělali?
jsem taky zvedav na foto
-> lubosgls: ne napsal že to zabudoval do tachometru, tak to jsem zvědavej, místa tam moc není.
-> kaipan: nadhod foto........ pro ilustraci.......
-> kaipan: a ten digital mas flaklej pred budikem aby zakril ten rucickovej to musi bejt peknej humuus .)
Ale já tam mám jek ručičku, tak i digitál... Jasně že je rafička lepší...

V tomdle souhlasim s "lubosgls". Když dojde na estetiku tak nedám dopustit na klasický ručičkový měřidla ( tachometry, otáčkoměry. cokli dalšího ). To, že třeba neměřej uplně přesně je už jiná věc.
to muze byt sice pekny, ale nejni nad rucicky bych to nejak radeji predelal
Tak jsem koupil Sigmu BC 600, celý jsem to rozebral a ten vnitřek zabudoval do klasickýho tachometru... Je to dodt dobrý... Všechny ovládací tlačítka jem vyvedl ven a fubguje to skvěle... Ještě poladit osvětlení a hurá s tím do auta...

-> kaipan: To vím - proto jsem volil Sigmu BC.

Ja sam jsem se odhodlal k zastavbe cyklocomputeru a to kvuli nefunkcnimu nahonu tachometru ... uz v prevodovce ...
Co jsem pouzil a kam jsem to pridelal je mozne zkouknout na mych strankach CHIP.ZDE.CZ->Skoda130R apid->Upravy ... Jinak jak uchytit cidlo jsem okopiroval odtud www.skoda136gl.szm.sk/com puter/index3.htm
Mam to uz vic nez rok ... a jsem maximalne spokojen ... ma to milion funkci, proste pohoda ....
Co jsem pouzil a kam jsem to pridelal je mozne zkouknout na mych strankach CHIP.ZDE.CZ->Skoda130R apid->Upravy ... Jinak jak uchytit cidlo jsem okopiroval odtud www.skoda136gl.szm.sk/com puter/index3.htm
Mam to uz vic nez rok ... a jsem maximalne spokojen ... ma to milion funkci, proste pohoda ....
-> kaipan: Hmmm,to by se mu asi moc nelíbilo...Pak by měl maximálku třeba jen 80 km/h......

-> Tuner#2: některý tachometry od 99 začnou 00... 01 .... 02...
Labros:
Já se jen ptám, nijak hloub sem to neřešil a asi ani řešit nebudu dokud se mi nepodělá náho nebo něco takovýho.
Já se jen ptám, nijak hloub sem to neřešil a asi ani řešit nebudu dokud se mi nepodělá náho nebo něco takovýho.
-> Rabbit: Fakt se ti zdá ta poloosa jako jednoduchý řešení? Možná dát magnet na tělo kloubu a čidlo na převodovku. Ale jednodušší se mi to zdá na předním kole.
No tak nejbíž je leví přední, ale to sem ani tak nemyslel. Taky mě napadla polosa. Spíš mi šlo o to jesli to chtit šroubama, navařit, nalepit nebo jak??
To se vám jako digitál líbí víc, nebo vám origo nefunguje. Mě se víc líběj ručičkový a odchylka 10% neni tak hrozná. Ikdyž je teda fakt, že záleží na okamžitý rychlosti :-) Nad sto už to vlastně asi bude znát.
To se vám jako digitál líbí víc, nebo vám origo nefunguje. Mě se víc líběj ručičkový a odchylka 10% neni tak hrozná. Ikdyž je teda fakt, že záleží na okamžitý rychlosti :-) Nad sto už to vlastně asi bude znát.
-> Rabbit: To je různý...Niky to má myslim na přednim kole,já vzadu na poloose a T#2 to dává myslim na zadní kolo.....

Kam a jak se přidělá magnet a čidlo??
-> King2: Ano máš pravdu - když tam někdo nechá průměr silničního kola, tak mu Škoda pojede 250km/h

... ovšem pokud se frekvence impulzů nezačne blížit 32kHz... ne že by to šlo s mým motorem
