skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tříbodové pásy na C sloupek
12:04:29
13.09.2011
13.09.2011
T
-> Eidy: , -> Stepan FUN: : no když vezmu v úvahu, že se mi při nárazu neštípnou šrouby ( což mi tu ještě nikdo neřekl nebo nevymluvil ) tak to bude rvát dvě stěny zároveň místo té jedné, na kterou bych to přivařil jak říkáte, není to tak? a stahnout to netřeba přeci, dam silikonky matky a nehne se to ikdyž to nebude stažený k sobě...takže jediný problém vidím v těch šroubech, nebo to tak neni? stačí mi rozumný argument.....argument udělat to pořádně mi neříká žádný technický vysvětlení, proč je to takhle špatně.....
23:32:51
12.09.2011
12.09.2011
StepaNoFUN
-> T: Přivařit... Pak to má nějakou cenu. Takhle je to jak píšou ostatní "o ničem". Přes dvojitej plech to nejde pořádně stáhnout. :-/ A tu podložku bych udělal alespoň 2x takovou. Je to kotvící bod v podstatě pro 2 pásy... Nicméně dělej jak myslíš. Jestli máš pásy proti policajtům, přišroubuj je klidně přímo, třeba 8mičkou šroubem s velkou podložkou. Jestli je počítáš opravdu jako bezpečnostní, udělej to pořádně. Děláš to opravdu jenom pro sebe... ;-)
23:08:38
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
-> T: Tam máš dutinu. Nikdy to pořádně neutáhneš. Jako jestli teda nechceš vařit, tak bych tu podložku zespod udělal o dost větší a pak by to mohlo držet. Ale pod tohle se nikde nepodepíšu.
21:41:12
12.09.2011
12.09.2011
T
-> m8rinek: : tak řekni jak? s mojema požadavkama...
21:07:05
12.09.2011
12.09.2011
m8rinek
Já bych se na to vysral, než dělat něco na půl...
20:27:09
12.09.2011
12.09.2011
T
a tady by vylezly ty šrouby a byly by vlastně místo podložek přidělaný přez jednu podložku cca 7 x 7 cm a tloušťka 3mm
co ty na to? myslíš, že to neudrží?
co ty na to? myslíš, že to neudrží?
20:23:26
12.09.2011
12.09.2011
T
-> Eidy: : tak teď to zkusim pořádně popsat můj návrh....abch pravdu řekl, tak bych se tady bál pouze jestli se neuštípnou šrouby, že pokud to nehrozí, tak mě drží obě stěny vlastně skoro....
tady bych to dal jak to je na obrázku, jen bych udělal díru pro matičku,aby to sedělo na stěně....a dal 4 x 8 šroub klidně s větší pevností.........
tady bych to dal jak to je na obrázku, jen bych udělal díru pro matičku,aby to sedělo na stěně....a dal 4 x 8 šroub klidně s větší pevností.........
18:19:17
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
-> T: Nejde ani o šrouby, jde o samotnej plech. No jako nevím teda, no.
A) to se mi taky nechce, ale jinak to nejde.
B) Já ano, takže když přijedeš s připraveným autem, tak to nabodujem za chvíli.
C) však jo
A) to se mi taky nechce, ale jinak to nejde.
B) Já ano, takže když přijedeš s připraveným autem, tak to nabodujem za chvíli.
C) však jo
18:10:25
12.09.2011
12.09.2011
T
-> Eidy: : počkej, já bych tam nedával právě jen podložky zvenku,ale taky kus pelchu cca těch 7 x 7 cm a tloušťka taky stejná jako je ten kus toho ze speedpra a prošrouboval klidně i 8 šroubama s pevností 10,9 pokud to má vliv na možné utrhnutí hlavy...kdyžtak nafotim večír jak to myslim....
jinak za
a) se mi nechce vařit v autě :-(
b) už ani nemam CO-čko :-(
c) rád bych zachoval umístění, abych mohl nechat zadní sedačky
jinak za
a) se mi nechce vařit v autě :-(
b) už ani nemam CO-čko :-(
c) rád bych zachoval umístění, abych mohl nechat zadní sedačky
17:32:57
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
-> T: Jestli to budeš šroubovat, tak je to zbytečná práce podle mě. Bude to držet na ploše čtyř M6 podložek. To tam dej jeden šroub krz a velkoplošnou podložku z obou stran. Bude to rychlejší a funkce stejná. Pak už nevím, co bych ti řekl.
Ano, já mám pásy taky chycený do přišroubovaný výztuhy a sere mě to a dneska bych si za to nafackoval. Přes zimu to předělám a uchytím do poctivýho plechu. A nebo možná ještě dřív.
Ano, já mám pásy taky chycený do přišroubovaný výztuhy a sere mě to a dneska bych si za to nafackoval. Přes zimu to předělám a uchytím do poctivýho plechu. A nebo možná ještě dřív.
17:25:56
12.09.2011
12.09.2011
T
-> Eidy: : no zdá se mi spabej dost a tak jsem myslel, když do dam zespoda a tohle se trhne, tak je tam malá možnost ještě zastavení se o vnitřní plech a když to dam jen dovnitř a vytrhne se to, tak už to nemá žádnou další možnou záchranu.....
a myslíš, že je to nutný vařit?
ještě možnost.... to samé, co jsem koupil (podobný rozměr plechu ) dam zvenčí a prošroubuju to s tím ,co má matku ( co jsem koupil ) a pokud se neuštípnou šrouby, které bych dal s větší pevností, tak už nemůže nic udělat snad....tak taky ne?
a myslíš, že je to nutný vařit?
ještě možnost.... to samé, co jsem koupil (podobný rozměr plechu ) dam zvenčí a prošroubuju to s tím ,co má matku ( co jsem koupil ) a pokud se neuštípnou šrouby, které bych dal s větší pevností, tak už nemůže nic udělat snad....tak taky ne?
17:16:42
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
-> T: Tak když to dáš zespod auta, tak budeš muset do toho druhýho plechu udělat velkou díru, aby ses dostal pásem až k matce. Takže tam uděláš díru 6x6cm aspoň. To je skoro blbý podle mě. A proč to chceš dát mermomocí zespoda? Jestli se ti ten plech zdá slabej (ne nezdá se ti to :) ) tak to přeplátuj ještě 1mm plechem 20x20 a na to teprv dej tohle.
16:56:59
12.09.2011
12.09.2011
T
-> Eidy: : no tady by měl být úhel cca v pořádku snad.....ještě proměřim....
takže jak jsem naznačil, tak jen obráceně, nebo nechat matku zvenku a navařit to na vnitřní plech jo? to mi přijde nějak málo ten plecj je jak papír a bál bych se o vytrhnutí :-/
co to dát zvenku a udělat v té vnitřní stěně díru, to ji tolik uberu na výztuze ?
nebo se tu bavíme i o možné deformaci při nárazu?
takže jak jsem naznačil, tak jen obráceně, nebo nechat matku zvenku a navařit to na vnitřní plech jo? to mi přijde nějak málo ten plecj je jak papír a bál bych se o vytrhnutí :-/
co to dát zvenku a udělat v té vnitřní stěně díru, to ji tolik uberu na výztuze ?
nebo se tu bavíme i o možné deformaci při nárazu?
16:24:02
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
-> T: Tak přivařit rozhodně. A nebo to děj do šikmý stěny jak chceš, ale přivař to zevnitř auta. Jinak to nelze. Ale bacha na úhel pásu.
15:51:29
12.09.2011
12.09.2011
T
-> U-Geen: : četl,ale až teď pochopil já právě to pochopil nejdřív, že je dvojitá a tím pevnější...ale ona je dutá asi co?
to jsem bez sedaček, to nee...nějaký další místa?
to jsem bez sedaček, to nee...nějaký další místa?
15:41:57
12.09.2011
12.09.2011
U-Geen
-> T: cets co psal Eidy? :)
15:32:29
12.09.2011
12.09.2011
T
jinak bych si to představoval takhle nějak...jen zvenku auta a přichytit jen na 4 šroubky třeba, to netřeba vařit, ne?
15:31:01
12.09.2011
12.09.2011
T
-> Eidy: : takže takhle na šikmou ne? a proč ne na šiknout kdyžtak? ta čára mi vychází akorát mezi sedačky a tím byc hje mohl zachovat no
takže sem nee?
takže sem nee?
00:22:15
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
-> T: Předpokládám, že velikost mají dle FIA. A hlavně to dej na rovnou část, ne na šikmou, tam je dvojitá stěna. Mezera je tam tak 2-3cm.
21:48:02
11.09.2011
11.09.2011
T
tak místo je jasné ( červeně naznačené )..... a bavilo se tu o vyztužení a já si koupil tohle : speedpro.cz/plech-matkou-
prichyceni-pasu-p-5032.htm
l že bych to dal zvenku auta a jen udělal v plechu díru na šroub a prošrouboval to ke karoserii,ale má to jen 7x7cm, což mi přijde málo....asi si to mylsim správně co?
09:32:54
05.09.2011
05.09.2011
Jozka
Vnější závit té vložky - redukce u MB je 16x1.5 mm..
09:29:21
05.09.2011
05.09.2011
Jozka
Ty závity pro šrouby pásů prodělaly u škodovek jen tři evoluce - první "pásový" embéčka od roku 1965 měly závitový vložky - redukce s vnějším závitem nějakým obrovským, vnitřní byl M10, v nich M10 šrouby, další varianta byly závitový vložky se závitama 7/16-20 UNF2A, třetí a doteď poslední varianta jsou přímo navařený "matice" se závitama 7/16-20 UNF-2B, čili celosvětovej standart - už někdy od pololetí 1967. Pokud je na 100-110 atd. něco jinýho, je to bastl.
01:59:20
04.09.2011
04.09.2011
haso
nema tu dakto vyriesenu kombinaciu 3b pasov a rapid sedaciek?
viem ze cokin tam ma vsity kus ktory mu drzi pas na mieste na oboch stranach sedacky...ale tomu nejak neverim ze by som to dokazal vsit, a ani si neviem predstavit kde by som to daval robit...
nema dakto nejake riesenie?
este ma napadlo vypalit nejaky "patvar" ktory by drzal tie pasy subezne /hned za sedackou/ a potom by uz len pasy boli volne a neboli by pripevnene ziadnou prechodkou okolo sedacky...
neviem ci sa chapeme co myslim
viem ze cokin tam ma vsity kus ktory mu drzi pas na mieste na oboch stranach sedacky...ale tomu nejak neverim ze by som to dokazal vsit, a ani si neviem predstavit kde by som to daval robit...
nema dakto nejake riesenie?
este ma napadlo vypalit nejaky "patvar" ktory by drzal tie pasy subezne /hned za sedackou/ a potom by uz len pasy boli volne a neboli by pripevnene ziadnou prechodkou okolo sedacky...
neviem ci sa chapeme co myslim
21:51:50
31.08.2011
31.08.2011
TTomas
-> Eidy: Ja ve 2 stovkach taky UNF - obe uz delane v Kvasinach.
19:51:26
31.08.2011
31.08.2011
m8rinek
-> Eidy: taky mam v eRku special rv77
14:26:26
31.08.2011
31.08.2011
Eidy
-> vhml: Tak je to Kvasinama? Nevím. Ale mám tak o starost míň.
12:38:36
31.08.2011
31.08.2011
vhml
-> Eidy: ve stovce s klikama dovnitř mám UNF závity
12:28:30
31.08.2011
31.08.2011
T
-> stepan: , -> vhml: : to jsem potřeboval vědět :-) dík
11:43:48
31.08.2011
31.08.2011
Eidy
Jakou má tenhle pásošroub pevnost? 8,8? Nebo snad 10,9? Já mám v prahu standardní metriku, ale prahy byly vařený, tak se tam dala asi prostě matka. Ale středovej tunel zůstal nedotčen a tam je taky metrika. Mám tam šrouby z MB (tisícovky) a ty jsou taky metrický. Tak tomu nerozumím. Možná až 742 měly tuhle vymoženost.
10:18:55
31.08.2011
31.08.2011
vhml
-> T: 7/16 UNF je standartni pásovej šroub. Tudiz tohle oko tam pujde
01:08:39
31.08.2011
31.08.2011
stepan
Jednotlivá upevňovací místa pro bezpečnostní pás v karosérii nebo na sedačce jsou vybavena již z výroby speciálním závitem 7/16-20UNF-2B, který neumožní montáž jiného než originálního šroubu, příslušejícího k tomuto zařízení. Je to proto, aby nedošlo k záměně za normální šroub, který nemusí splňovat pevnostní požadavky na toto místo kladené.
18:58:59
30.08.2011
30.08.2011
Luky
-> T: nevim jestli přímo tyhle, ale jsou ze speedpra. Teda myslim...
18:57:35
30.08.2011
30.08.2011
Antony - zrušená registrace
Doufám že nekecám, ale tuším že zavity jsou podle americký normy 7/16 palce. . .
16:10:05
30.08.2011
30.08.2011
T
nikdo nemá přímo tady ze speedpra ve škodovce?
-> Luky.: : ty máš přímo tyhle?
-> Luky.: : ty máš přímo tyhle?
13:17:03
30.08.2011
30.08.2011
stepan
-> David.: M11 to určitě není, má průměr cca 11mm ale není to metrickej závit.
13:16:07
30.08.2011
30.08.2011
stepan
-> T: Jo, tenhle závit je na pásy ve škodovce.
13:08:33
30.08.2011
30.08.2011
Luky
-> T: myslim že tohle mam v litru, takže já bych řek že jo
13:07:02
30.08.2011
30.08.2011
David.
-> T: M 11x1,25 jestli se nepletu (m11 je to určitě a jemnější stoupání též)
12:59:58
30.08.2011
30.08.2011
T
neznam škodovácký závit a než to hledat, tak se zeptam, že to tu určo spousta lidí ví :-)
vleze tohle místo původních šroubů na uchycení pásů?
speedpro.cz/prichyceni-pa su-p-1079.html
vleze tohle místo původních šroubů na uchycení pásů?
speedpro.cz/prichyceni-pa su-p-1079.html
16:59:31
08.12.2010
08.12.2010
m8rinek
-> Luky.: ale zase se tam hezky vlezou děcka:D
16:58:00
08.12.2010
08.12.2010
m8rinek
13:24:10
08.12.2010
08.12.2010
Luky
-> petr s: aha, už vidim i ten starší inzerát. Škoda že tam nejsou takový pěný fotky jako u toho smazaného. A 40k je drsná suma
13:16:36
08.12.2010
08.12.2010
petr s
-> Luky.: Je to smazané proto že už to tu jednou je a za 40 to stejně nikdo nekoupí
13:12:03
08.12.2010
08.12.2010
Pavel P..
-> Luky.: za tu cenu se v tom dřív nebo pozdějc někde zabije.... pač to stejně nikdo za čtyřicet papouchů nekoupí
12:55:25
08.12.2010
08.12.2010
Luky
Oproti tomuto: skoda-virt.cz/cz/.../1406
59-originalni-sedadla-mtx-
4-bod-pasy-moravan
jsou pásy na C sloupku neškodné Za prodávajícího jsem rád že je už prodává a doufám, že kupující se ho nebude ptát na inspiraci jak pásy přidělat...
EDIT: tybrďo, to byl fofr, už je to smazaný/prodaný Nicméně čtyřbodové pásy měly zadní šlahouny připevněné pod přední sedačkou v místě bočních úchytů!
jsou pásy na C sloupku neškodné Za prodávajícího jsem rád že je už prodává a doufám, že kupující se ho nebude ptát na inspiraci jak pásy přidělat...
EDIT: tybrďo, to byl fofr, už je to smazaný/prodaný Nicméně čtyřbodové pásy měly zadní šlahouny připevněné pod přední sedačkou v místě bočních úchytů!
15:31:56
29.11.2010
29.11.2010
m8rinek
-> T: víš jak, dřív bylo lidí dost ;).
15:29:06
29.11.2010
29.11.2010
T
-> m8rinek: : no tim spíš...když se to dávalo dřív na tovární auta, tak se to dávalo jak je napadlo bez zkoušek?
09:03:45
29.11.2010
29.11.2010
m8rinek
-> 105: nastavim li, ale délku správně není důvod, nicméně šlo o ten klasickej 3B v tý 120S
-> T: dělaj to kvuli dobovosti řešení, víc bych v tom nehledal...
-> T: dělaj to kvuli dobovosti řešení, víc bych v tom nehledal...
08:38:29
29.11.2010
29.11.2010
105
T 27.11.10 21:02:11 napsal:
tak po rozhodnutí jsme našel ještě tohle na netu…takže to znova
otevřu a kro mi na to co řekne? www.pmautosport.cz/compon ents/.../view.php?popup=1& am...
myslim, že podle odkazu každý ví, od koho to je.....
vzdyt je logicky je kdyz das takhle dva body ze tam bude prakticky jina delka tak to bude lamat tu kost a ze to dela tak nejaka firma? blbej je ten kdo si to necha delat... ¨pravda je ta ze kdyz je poradna rana tak klicni kost ti je ukradena kdyz budes mit sprerazeny nohy....
tak po rozhodnutí jsme našel ještě tohle na netu…takže to znova
otevřu a kro mi na to co řekne? www.pmautosport.cz/compon ents/.../view.php?popup=1& am...
myslim, že podle odkazu každý ví, od koho to je.....
vzdyt je logicky je kdyz das takhle dva body ze tam bude prakticky jina delka tak to bude lamat tu kost a ze to dela tak nejaka firma? blbej je ten kdo si to necha delat... ¨pravda je ta ze kdyz je poradna rana tak klicni kost ti je ukradena kdyz budes mit sprerazeny nohy....
14:01:52
28.11.2010
28.11.2010
T
-> petr s: : jasný, to už jsme si řekli, ale teď by mě zajímal tvůj názor na to, že to má tahle i takováhle firma