skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Voda v autě
kolem třech kil přesklení si myslím ale ta oprava pod gumou netuším. vyndáš to snadno. odlamovacím nožem zajedeš u skla do gumy a kolem dokola ji odřízneš a odtrhneš a okno je venku. doma si s tím pohraješ, vybrousíš a natřeš. nikde nikdo to pečlivě neudělá obávám se. zasklení je jednouduchý. témat je tu určitě dost. stačí silnější měděnej drát třeba. pokud se na to necítíš tak to pak někde nechat zasklít
Milan 136 - a kolikpak by za to asi chtěli? Sám bych si na to asi netroufal, ale nějakou nehoráznou pálku s nejistým výsledkem platit nechci. V nejhoršim bych to jen přejel silikonem a snad by byl klid.
na 100% přes gumu jak píše kuladmin. shnilý to snad nebude a pomůže jen obrousit a natřít v tom žlábku. když to dáš někam kde mění skla tak Ti to pravděpodobně jen přesklí a vykašlou se na to. ale jsou servisy kde ti to opraví
Pravdepodobne ti opravdu tece celnim oknem ale spis ne proto ze odeslo tesneni ale ze to tam rezne!! Takze sklo vyjmout opravit obrousit nalakovat kastli a pak nove tesneni a zpet.
Teďkon v tomhle zimním marastu, když jsem otvíral kapotu svý felicie, tak jsem si šáhnul kromě páčky i na totálně mokrej molitan pod volantem, a to jak nad spojkovým pedálem, tak i nad plynovým, na druhé straně u pojistek zatim jen vlhko. Ještě min. před měsícem tam mokro nebylo, to bych si všimnul. Myslíte si ,že by mohlo odejít těsnění čelního skla do věčných lovišť? Pravdou je že sem teď často parkoval vevnitř i venku, teploty kolísaly a námraza asi udělala svý. Na pohled ale vypadá neporušeně, mokro jsem zjistil i v prostoru baterie a za nádržkou s aktivním uhlím,a ten tlumící molitan co je tam nalepenej byl taky vlhkej, jen za radiatorem to bylo suchý. Není to tak starý a nikdy mě netekla do auta jediná kapka a teď tohle. Teď už to musim nějak vydržet, a na jaře bych to asi zkusil zadělat silikonem, nebo mám nechat čelní sklo přetěsnit? Nebo teče jinudy? kdo máte zkušenosti poradťe díky.