-> Petkar:
tak sa ani necudujem, ze v krituickej situacii vela aut nezabrzdi, ked to mate takto porobene... ten pedal musi byt vyssie ako je plynovy... ked ti rupne jeden oruh, tak nech brzdi este jeden, nie? treba ho dat aspon 5cm nad plynovy a takisto aj spojkovy....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
poloha brzdovyho pedalu
www.skoda110r.com/archiv/
.../57943_02.jpg
Tady vidíš, jak to mám já v erku, je to skoro rovno s plynem. Nebylo to tak děláno plánovitě, ale po vevaření pedálové konzole to vyšlo téměř do roviny...
Trošku problém je v nestandardní kombinaci mých brzd (vpředu čtyřpísty přes propojku a vzádu kotouče), musel se dát brzdový válec průměru 22 mm a i přesto mám pocit, že pedál jde moc k podlaze, ale je to dáno tím, že když šlápneš u sériové škodovky na brzdu jde brzdový pedál nějakou dráhu u mně taky jde stejnou dráhu, akorát je posazen blíž k podlaze... Ještě nikdy se mi ovšem nestalo, že bych prošlápl brzdu až na podlahu...
Tady vidíš, jak to mám já v erku, je to skoro rovno s plynem. Nebylo to tak děláno plánovitě, ale po vevaření pedálové konzole to vyšlo téměř do roviny...
Trošku problém je v nestandardní kombinaci mých brzd (vpředu čtyřpísty přes propojku a vzádu kotouče), musel se dát brzdový válec průměru 22 mm a i přesto mám pocit, že pedál jde moc k podlaze, ale je to dáno tím, že když šlápneš u sériové škodovky na brzdu jde brzdový pedál nějakou dráhu u mně taky jde stejnou dráhu, akorát je posazen blíž k podlaze... Ještě nikdy se mi ovšem nestalo, že bych prošlápl brzdu až na podlahu...
-> Klubko_: Standarní řešení vždycky bylo a možná ještě je dát "rychlej" nástavec na plyn. pedál..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Klubko_: to je tak na vsech autech vysunute, ale to asi vis, ze to je kvuli tomu at nedeptas na brzdu spolecne s plynem... jinak to je teda fakt lepsi mit to jak to ma byt, pac nevis co se muze stat a pak uz ti moc rucka nepomuze
-> U-Geen:
me to tak aji vyhovuje, s tim hybat nebudu. Tedka me zajima, esi to tak ma este nekdo.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Klubko_: tak si posun plynovej pedal :)
-> petr s: tyjo tak daleko. Ja si prave rikal, ze takle to budu mit drsnacky blizko z plynu primo na brzdu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
co ostatni, jak to mate?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
co ostatni, jak to mate?
-> Klubko_: Asi 5cm nad pedálem plynu
-> petr s: no ale to je dost nestandartni situace me zajima kdyz to funguje jak ma. Kdyz uz se o tom bavime, jak to ma byt "seriove"?
-> Klubko_: Třeba když začne téct váleček a vyteče kapalina
-> petr s: k podlaze nejde vubec. Zkousel jsem na tym stat a teda podarilo se mi to proslapnout tak, ze se mi rozsvitila konktrolka brzd. Proc by mel prestat jit jeden okruh?
-> Klubko_: Ale jak je moc nízko a přestane jít jeden okruh tak se ti opře o podlahu?
trosku jsem si hral s polohou brzd. pedalu, ted ho mam nastavenej uplne dolu, temer ve stejne urovni plynovyho. Pokud vim, tohle nastaveni nema vliv na cinnost brzd. Jaky s tim mate vy zkusenosti? Jo a jde o eMko.