Vačka 280 nebo 260? Zdvih, od koho za kolik?

prohledat
266 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 02.11.2008 do 08.09.2009, založil/a Petr Abrahámek
řadit dle data
00:36:46
16.11.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: A už vůbec tě nechci tady z ničeho osočovat nebo tak... Prostě mi přijde zajímavý jak se tady ohledně vaček vždycky strhne boj:D A dokud někdo neudělá to co jsem napsal tzn nenabrzdí na jednom motoru vačky který budou mít +- stejný časování, a nedá grafy tak se to nerozsekne tenhle věčnej spor, která je lepší...

Pak to ale zase bude to jestli je povrchově upravená nebo ne... To by zase někdo musel vyrukovat s tím že je podrobil testu na tvrdost povrchu atd...



Prostě a jednoduše kašlat na to každej ať je spokojenej s tím co má a basta:D Nehádejte se kucí... Dyť je to úplně jedno, kdo chce zvolí si Čepka, kdo chce zvolí si Chovance, kdo chce nabrousí si to doma pilníkem....



Což mi tak připomíná že nějakej chlapík si brousil doma sám vačky na 16V V-TEC a kupodivu ten motor (spodek dvoulitr + hlava 1.6 16V v-te...) to rozdejchal a na brzdě ukázal 183 kobyl:D
00:30:36
16.11.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: Však já jen chci vědět, jestli je tahle varianta podle Sakyho správna pro ověření vaček... Udělat motor podle jedný vačky (ke který mi výrobce sdělí veškeré údaje a nejlíp i poradí co a jak ještě u toho motoru upravit..), která je papírově shodná s nějakýma dalšíma a pak je prohazovat a brzdit a brzdit...
00:13:26
16.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: To kam míříš vím, ale nikdy jsem tady nepsal, že většina vaček je kopie Čepka. To rozhodně pravda není, ale pokud budeme konkrétní, tak Chovanec okopíroval Čepkovu vačku a aby to nebylo tak úplně napadnutelné, tak udělal dle sacího i výfuk. Pro ta vačka má 265/265° a ne 265/258°. Zda by měla ve stejném motoru udělaném 100% pro vačku od Čepka stejný/větší/menší výkon? To se tu můžem jen dohadovat a prakticky to nikdy neuskutečníme.
00:06:31
16.11.2008
Bagrr- máma mele Emu
16.11.08 00:04:12

ať je výrobce ten nebo ten, když bude motor dobře postavenej podle vačky tak by to mělo bejt pak už u každý dobře udělaný vačky stejný nebo ne? Protože tady koluje že většina vaček je pouhá kopie Čepka... Víš kam tím mířím?40
00:04:12
16.11.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: Jde mi o to že když bude motor postavenej podle nějaký vačky která bude od výrobce, kterej nejni lájdak (teda alespoň vetšina lidí to o něm bude tvrdit) a prokáže se na brzdě že ten motor má já nevim plácnu třeba 65kW. Tak by teoreticky měli mít těch 65kW vššechny vačky když je to u první vačky dokázaný ten motor je tudíž přizpůsobenej pro danou vačku atd... Prostě a jednoduše těch 65kW by měla mít každá vačka která bude vhodně načasovaná a dobře udělaná...
23:48:11
15.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Stejný to nemůže být. Kdyý bude výrobce XY lajdák, tak ta vačka bude mít bídnej zdvih a špatné časování a budou jim stačit kanály v hlavně o průměru x, ale vačka od pořádného výrobce AB bude mít pořádný zdvih, správné časování a postavení vačky v bloku a ta bude potřebovat větší kanály a jinou kompresi stejně tak jako celé seřízení motoru (směs, předstih, průběr regulace předstihu) bude jiné.
22:48:05
15.11.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Saky: Tak jen jedna otázčka. Plácnu mám motor 1.3ka osmikanál upravenej podle vačky 260/260 třebas od výrobce XY. Nechám ho odbrzdit. Pak tam dám "číselně" shodnou vačku 260/260 od výrbce AB nechám ho odbrzdit. Pak zase to samý ale od výrobce BF... Tak to je správnej postup, nebo bych musel ten motor upravovat pokaždý podle toho co mi řekne výrobce vačky? Protože podle mně by to mělo bejt 260 jako 260 tudíž už jednou upravenej motor pro 260ku by měl jet stejně s jakoukoli jinou 260 když bude mít stejný časování a bude dobře nabroušená... Nebo se mílím?
16:20:29
11.11.2008
Saky
-> gabo00000: jenze takhle to nemuzes porovnavat.. kazda vacka chce jinou kompresi jinak upravenou hlavu atd a pokud jen prehodis vacku nejakou ryze zavodni do motoru kterej bude mit "seriovou" hlavu s malou kompresi tak nepoznas skoro rozdil.. od toho co by to mohlo mit kdyby vse bylo tak jak ma.. stejne tak nemuzes porovnavat stylem ze ta a ta vacka dosahuje treba 150koni ale Ty se na takovy vykon pravdepodobne nedostanes ani omylem..
13:22:41
11.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: jka s tym pocitam..len vies som zvedavy co spravy aka profi vacka6 ja som v tomto vackovom smere amater..tak chcemvidiet konkretne hodnoty..cisla a nie len slova...
12:25:12
11.11.2008
suri
-> gabo00000: a co stoji brzda?
10:39:42
11.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo00000: budes zklamany....3
10:37:38
11.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
teraz som to cele docital...podla man sa tu nudite:D alebo nemate co robit alebo ja nvm...ja by som sa nemal nervy tu tak s niekym vadit8 8 inac ja tiez vaham co za vacku do mandarinky..ci cepek alebo chovanec..ale to este ma cas..mozno dovtedy dospejete k rozumnemu nazoru6



v kazdom pripade este planujem v blizkej buducnosti odbrzdit môj seriovy favo motor s nejakou lacnou 280alebo 300vkou prebrusenou zo 6.5mm zdvihom a porovnat ho tu zo specialnymi motormi od odbornikov a zo super vackami:)
22:35:03
10.11.2008
Petr Abrahámek
Tak nakonec jsem psal čepkovi a doporučil mi pro mj motor vačku 260/254 s velkým zdvihem a větší boční akcelerací ventilu. Uvidím jestli ji vemu, 2900+vačka
09:15:12
06.11.2008
Čokin
-> Bagrr- máma mele Emu: Má osobní zkušenost a ne jen s Chovancem je ta že s motorářema nemá smysl se bavit přes telefon na tož po mailu.Pokud sním nejsi osobně tak se nic nedozvíš.

Kolik já už poslal mailu Čepkovi , Chovancovi, nebo Muckovi ale i Fišerovi nabo Fojtíčkovi a nikdy jsem nedostal rozumnou odpověd.Vždycky jsem musel za nimi dojet osobně abych se něco dozvěděl, to ještě ze začátku dělají hrozně chytré a zkoušítě jestli jsi tuningář nebo jestli už aspon trochu tomu rozumíš a pak až se stebou baví na úrovni.
08:50:53
06.11.2008
Karel.
-> MATTESS: tady něco napsat tak se toho hned každej takhle blbě chytne8 Nejsem žádný prase co ohrožuje lidi v provozu atd, ale to fakt nemá cenu vysvětlovat, myslete si co chcete mně je to buřt8 8
08:49:42
06.11.2008
Kapřík
Když tu padlo moje jméno, tak jako nestraník jen vysvětlím situaci. Asi před týdnem jsem v jednom tématu řešil jaký rozdělovač použít pro můj budoucí motor. Z výsledku vyplynulo, že není nic jednoduchého seřídit motor tak, aby jel správně jak má (předstih, natryskování). Na to jsem odpověděl, že budu zřejmě "ladit" motor půl roku než to trochu pojede. Na což mi Tuner2 odpověděl, že pak můžu dopadnout jak Karel. a odrovnám písty, jelikož dle fotky pístu měl asi chudou směs a motor se uvařil zevnitř (v tu dobu nevěděl, že Karel měl špatnou hlavu a bylo to i před tím, než Gemini napsal, že se zřejmě jednalo o chudou směs). Takže Karle Tuner2 to s "chudou směsí" řekl opravdu jako první..

Nikoho se nezastávám, jsem nestraník5 Jen koukám jak se tu hádáte jak malý děcka5 Ale od toho jsou fóra..1
07:52:34
06.11.2008
Saky
proc se vzdycky jakekoliv tema zvrhne v osobni hadky kdo je vetsi blbec kdo ma horsi motor atd? mimochodem kdyz uz nekdo vyzkousel vic vacek nez jednu (myslim vic upravenejch ne jednu seriovou a druhou jinou, kolik Vas je?) a kdo z Vas vyzkousel pouze zmenu vacky? nejlepsi jsou vzdycky takovy kecy lidi kdy postavi nekdo motor a pak napise ze ten dalsi byl lepsi.. a urcite to bylo vackou pritom byl uplne jinej.. a kdo z Vas ten motor nechal odbrzdit? ale treba jeste tak 5 10let a bude se na virtu bavit objektivne.. pred 5lety se taky resilo jen casovani vacky a doba pokrocila a uz se nekdo zamysli i nad ostatnim..
06:52:41
06.11.2008
havlik
41
06:43:46
06.11.2008
MATTESS
Karel. 05.11.08 23:46:45 napsal: -> Dušan: Kdyby Tuner2 jezdil s náma Globus a zpátky tak mu ten jeho motor řekne papa a tady dělá jak všemu rozumí

a další rádoby závodník 4 . Nepleť si běžnou silinci se závodní tratí
01:06:10
06.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel. 05.11.08 23:46:45: Tos mě vážně pobavil.... Myslíš si, že jízda ke Globusu je pro motor menší zátěž než jízda po okruhu a nebo po okreskách za vesnicí, kde se jede brzda plyn? Pokud tak jezdíš ke Globusu, tak jsem rád, že bydlíš 400km daleko4
00:18:04
06.11.2008
Zdeněk.
Tuner#2 06.11.08 00:06:40 napsal:

Když jsem už u Těch motorů, tak na fotce u motoru vypadáš jako Dušan




Dobřee3 už se tu zas perou3
00:06:40
06.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel.: Kouzelník nejsem, ale dle fotky pístu jsem už tady Kapříkovi asi před týdnem psal, že to mohlo být chudou směsí, špatným předstihem a nebo jeho průběhem. Až pak jsem se dozvěděl, že máš kamaráda co snížil hlavu o 2mm a to už je celkem dost1 Co se týče motorů, tak znalosti za těch pár let mám posbírané si myslím slušné, to že jsem si na výměnu vačky pozval TUNERa bylo jen kvůli tomu, že on to dělal už několikrát a já mám motor, který bych nerad poničil, kdybych udělal něco špatně. Takových vyražených zátek z bloku a následné zadření motoru jsem už viděl a to jsem nechtěl. TUNER byl ale jen odborný dozor a byl čistě jen u výměny vačky, vanu, prsa s čerpadlem jsem si kupodivu odmontovat uměl. Nebo si myslíš, že před dvěma lety mě plechovou vanu za Al vyměnil kouzelník? Když jsem už u Těch motorů, tak na fotce u motoru vypadáš jako Dušan 40



A co se týčeChovance, tak si počkám až tu vačku koupíš a pak Tě přepošlu pár dnešních slov ze SZ petra s pokud se nebude zlobit.
23:46:45
05.11.2008
Karel.
-> Dušan: Kdyby Tuner2 jezdil s náma Globus a zpátky tak mu ten jeho motor řekne papa a tady dělá jak všemu rozumí3
23:44:46
05.11.2008
Karel.
-> Tuner#2: 3 3Hele ty tady meleš trošku sračky ne? Ty víš co s tím motorem bylo? Viděls ho? Jseš kouzelník nebo snad Harry Potter, že tak sebejistě tvrdíš věci, o kterých ni nevíš?!! Hele a ty motoru rozumíš? Ne, člověk co si neumí vyměnit vačku, tak nemůže tvrdit, že tomu rozumí!! Jako tvoje reakce je dosti ubohá 8



Já papouškuju? Ne to děláš ty, slyšíš kde jakou ptákovinu a hned tvrdíš co a jak!!Jen předáváš dál, takže se zamysli ty!!! Navíc si s tím motorem nikdo nehrál, ale tobě něco vysvětlovat je škoda, jen papouškuj a hraj si na motorářa............umíš vůbec sundat vanu, když tomu tak rozumíš a poznáš na dálku co tomu motoru je? Jo a geminiho dobře papouškuješ, ale to nebyla pravda
23:40:58
05.11.2008
Gemini
-> Bagrr- máma mele Emu: mne tiez povedal vsetko, ale osobne........vacky som mal 3 tie 278/270 vsetky isli paradne, len tato posledna ma lepsi spodok, horsi vrch
23:16:14
05.11.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> petr s: Tak ono by bylo docela fajn, kdyby alespoň papírek se základníma údajema byl přibalenej...
23:15:20
05.11.2008
petr s
-> Bagrr (máme babu :D): Mě zase řekl všechno takové věci se kupují osobně a ne přes internet
23:14:19
05.11.2008
Nwkt
-> laci: Tak ti nezbyde nic jinýho než si udělat výlet do čr
23:13:28
05.11.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: Jinak od Chovance jsem měl v motoru vrtání 77 a vačku 280/270... až ten motor roozhodím dám vědět, co přesně způsobilo to, že motor netáhnul ikdyž byl poctivě zajetej... Spodek aboslutně, mrtvej že mě natřel seriovej fanouš 135ka a vršek teda žádná sláva... A to se hrálo se všema možnýma nastaveníma.. A docela mě zarazilo že k vačce jsem nedostal žádný infos, třeba jako ventil vůle, doporučenej K.P. a předstih, prostě nic...
23:13:18
05.11.2008
laci
Si frajer , mam aj inzerát, ale nikto nereaguje a ja to potrebujem zohnať, takže nič nemaž ale radšej poraď. laci
23:06:28
05.11.2008
Nwkt
-> laci: Od toho tu máš inzerci
23:05:25
05.11.2008
laci
Příspěvek smazal moderátor - petr s
22:52:17
05.11.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: 4 3 4
22:47:03
05.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Tu nejmenší kopii Čepka 5
22:30:05
05.11.2008
petr s
-> Petr Abrahámek: Tu nejmenší 265
22:26:32
05.11.2008
Petr Abrahámek
Jj copak to máš za vačku? 2
21:48:32
05.11.2008
Gemini
-> petr s: pochval se cos to koupil 5
21:36:19
05.11.2008
Zaki
-> petr s: 5kanal, 8kanal?
17:54:06
05.11.2008
suri
-> petr s: aha
17:53:58
05.11.2008
petr s
-> Tuner#2: Ono stačí tu vrstvu oleštit jemným smirkem a to asi dělá čepek
17:52:01
05.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Ještě půl roku nazpět tvrdil, že u nových vaček není třeba, ale zajímalo by mě, zda opravdu vadí/nevadí ty "vyžíhaný" ložiska. Když to Čepek nedělá asi ví proč.
17:47:06
05.11.2008
petr s
-> suri: Na takové normální ježdění 1300
17:45:14
05.11.2008
suri
-> petr s: do triedy 1000?
17:41:32
05.11.2008
petr s
-> suri: Trochu slušnější motor do 100 na 1 webru
17:39:39
05.11.2008
suri
-> petr s: ak to nie je tajné čo to bude?
17:34:35
05.11.2008
petr s
-> suri: Vačku na motor který budu skládat
17:31:31
05.11.2008
suri
-> petr s: co jsi pekného kupil?
17:26:10
05.11.2008
petr s
-> Tuner#2 03.11.08 15:36:43: Dnes jsem byl u chovance a vačky má všechny tepelně upraveny
13:06:29
04.11.2008
Ivan,C - zrušená registrace
-> Petr Abrahámek: jinak já mám vačku od mucka 284/276 zdvihy 7,5/7,3 a auto jede uplně krásně, necuká, dobrý přechody a je i poměrně pružný, jezdí se s tím uplně pohodlně, do 4000 to jede jak lepší seriovka, od 4000 to táhne docela slušně, když to srovnám se starou tovární vačkou 280/280 co jsem měl tak je to 100 a 1. Záleží jak to seřídíš samozřejmě. já mám motor 1,4 nevím jak by to fungovalo na tvojem.
10:38:12
04.11.2008
Ivan,C - zrušená registrace
-> Tuner#2: Vrtání větší jsem chtěl ale nechtělo se mi dávat tolik peněz za to, a když jsem ho chtěl od mucka tak vložky nepřevrtává jak tady píšeš, vložky dává druhý a převrtává blok, naví těch 80 mm by ani do seriových vložek nešlo.
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres