Nemluvím o úplně natažených nohách, ale mírně pokrčené. Nohy máš mít mírně pokrčené když vyšlápneš spojku. Což mam. Takže podle tebe asi mam jezdit nalepenej na okně jak nějakej důchodce







Nikdo tu nemluví o tom mít kolena pod bradou, ale to nemá ve feldě ani 2m chlap. Nicméně pokrčené nohy jsou základ bezpečného posezu.
Ted nemluvím o nějaké rally, ale o normálním každodenním provozu auta. Asi nevím proč bych měl mít pomalejší reakce proto že nemám kolena pod bradou. Možná je to zlozvyk dnešní doby, když to říkáš, ale pro mě jedna z věcí co právě tu jízdu zpříjemní.















takže každej, kdo tam vleze, nadává a hned to šteluje na lůžkovou úpravu
Nejvíc mě rozsekala jedna instruktorka autoškoly, ta to měla na ležení furt (zatímco já při svejch křivejch zádech mám oporu ještě někde pod lopatkama, její opora končila někde nad zadkem.) Celkem dbám na to, aby za mnou bylo místo, když se tam tlačí tři lidi, ta musím sedačkou tak, že neprotáhnu nohu volně pod konzolí volantu, jinak tam mám asi 5cm mezeru a docela to de.












spotřeba taky určitě super a díly v každým kamenolomu 













Kým ste si na ne nezvykli, nepotrebovali ste ich

Ale co už, každý jsme jiný a každému vyhovuje něco jiného.







to je směšný prostě tohle.
:-D
A to to jeho auto bylo top stav, ted bych kecal ale snad 30tis. najeto když to koupil a rozpadá se mu to pod rukama, je tam fakt furt, nebyl měsíc kdy by mu to auto normálně a spolehlivě fungovalo.


Akorát že tenhle si koupil zánovní Lančiji vole, nejspolehlivější auto všech dob. Nešel mu přední ostřik, tak po chvíli pátrání jsem odhalil vadnou páčku stěračů. Ve fiatu za páčky chtěj 10.000 Kč, tak mu kolega volal aby mu tu radůstku oznámil








