Stará vs.nová auta a jak v nich správně sedět

prohledat
181 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.08.2017 do 08.05.2018, založil/a StepaNoFUN
řadit dle data
22:56:03
11.03.2018
King
-> Jirik_Tuňák1983: 3 Hele a neni to trochu brzo porizovat si auto do kteryho se nenaseda, ale nastupuje? :-)
22:46:34
11.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> King 09.03.18 22:59:30: 3 To mám já. Když jedu S60, mohl bych za jízdy lepit palcem žvýkačky na víka od kanálů. Po přesednutí do Cromaňonce mám pocit, že sedím v doubledeckeru v horním patře a než dojedu na místo určení, už se tlačím dopředu, abych stihl včas vystoupit. 3
22:59:30
09.03.2018
King
-> Luky: Jo, tohle mel k dokonalosti dotazeny Cougar, tam mel clovek pocit, ze kazdou chvili skrtne pulkama o asfalt :-) A jak se to hodilo, kdyz jsem zkolaboval ve vedru pri zavode a po ctyrech jsem se musel doplazit na misto spolujezdce :-)
21:52:03
09.03.2018
Luky
-> Jirik_Tuňák1983 09.03.18 16:54:06: no vždyť, úplně nahoru a úplně k sobě - to je přeci základ 1 A sedačku úplně dolů. Jinak mám pocit, že nesedím v autě, ale na autě 1
18:07:07
09.03.2018
Petrson
U nás taky jezděj dvě se sedadlem na volantu. Ta první má zánovního kodiqa a taky opěradlo nejvícpředkloněný, když jí zatím vidím to je mazec, to je na ní vidět jak ten volant křečovitě a vyděšeně drží, řítí se s tím jak tajfun ale jak mile někdo proti ní tak vůbec nezná rozměry auto. nedlouho s tím stála u nádraží čtvrtkou kola na betonovým pražci (zátaras aby dál lidi neparkovali) a chudák guma vyboulená spláclá9
A druhá ta to auto docela ovládá.
18:04:26
09.03.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 09.03.18 11:27:36:
No, tak takhle sedim taky. Ještě bych doplnil, že je sedačka nejníž co jde a furt mi přijde vysoko, i když je fakt že o strop neškrtám. V Toledu jsem seděl níž, ale to asi bylo i nižší auto. Při vyšlápnutí spojky mám ještě hodně do propnutí nohy a volant mám nadoraz k sobě abych měl pokrčený ruce... nahoru pak proto aby mi věnec nepřekážel ve výhledu na přístroje (nevim jestli je uplně nahoře).

E: co je hodně poklopený opěradlo nevim, ale mám ho sklopený víc než většina lidí, protože mě jinak bolí prdel.
upraveno 1x, naposled 09.03.2018 18:05:31
16:54:37
09.03.2018
Milan 136
16:54:06
09.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 09.03.18 16:24:45: Nn, musel jsem si ho zasunout a spustit dolů. Nahoře byl na maximu.
-> Milan 136 09.03.18 16:36:01: Takhle jezdí některý ženský, se schválně všimni. Nejčastěji typy, které se necítí býti ve své kůži, pokud neklovají do předního skla při přejetí odhozeného vajglu. 1
16:36:01
09.03.2018
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 09.03.18 11:27:36: 3 Taky nechápu. Ale udivuje mě i opačný extrém, Nedávno jsem sednul do novýho Superba a opěradlo nebylo asi snad svisle, ale dopředu, kdy se sedákem svíralo úhel asi 60 stupňů. Nedalo se s tím zajet ani na dílnu....3
upraveno 1x, naposled 09.03.2018 16:38:13
16:24:45
09.03.2018
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: sedět v tý sedačce nějak rozumně si představit nedokážu, ale ten volant je takhle normálně, ne?
16:18:24
09.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 09.03.18 11:27:36: To je přes kopírák u nás v práci... 8
11:34:11
09.03.2018
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 09.03.18 11:27:36: tipoval bych ze tam mel devku, ale to by mel volant sice nahore ale vepředu 3
11:27:36
09.03.2018
Jirik_Tuňák1983
Nechci v tématu přilévat kořalky do ohně, ale neodvažuji se tipovat, jak vypadá kolegovo poloha v autě, do kterého jsem včera sedal.
- sedačka skoro na max vzadu
- hodně poklopené opěradlo
- volant vytažený na max k sobě a nahoru

Názory odborníků? 3
15:26:53
20.09.2017
Jirik_Tuňák1983
-> bouchy 20.09.17 14:41:11: O jakém autě hovoříš?
14:41:11
20.09.2017
bouchy
-> minno: Asi tak, souběžně jedu analog u volantu i "digitál" na středu a dá se oboje. (Zásadní) kontrolky se kdyžtak přihlásej samy. Digitál v noci svítí dost jasně, neosvětlený ručičky nejsou (např v tunelu) vidět - tedy na "denní". Obojí je v podstatě holobyt, takže fíčuru ztlumení jasu to nemá.
14:28:10
20.09.2017
Jirik_Tuňák1983
Je tam hodně variant zobrazení a možnost si přesunout navi nahoru nebo dolů, zobrazení speedo číselně a nebo ručičkově atd. Mi to přijde po zkušenostech gut a jak říká vhml, je vidět celý rozsah budíků.
zvětšit Stará vs.nová auta a jak v nich správně sedět - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 20.09.2017 14:28:10
14:27:55
20.09.2017
Jirik_Tuňák1983
Je tam hodně variant zobrazení a možnost si přesunout navi nahoru nebo dolů, zobrazení speedo číselně a nebo ručičkově atd. Mi to přijde po zkušenostech gut a jak říká vhml, je vidět celý rozsah budíků.
zvětšit Stará vs.nová auta a jak v nich správně sedět - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 20.09.2017 14:27:55
13:19:24
20.09.2017
vhml
-> minno 20.09.17 11:24:42: tak o dost lepší než v Sharanu kde vidím tachometr do 40 a pak až od 180 , otáčkoměr podobně. Jen je nahovno to číselný zobrazení, který si musiíš přečíst a ne jen vědět kde máš ručičku.
upraveno 1x, naposled 20.09.2017 13:19:59
12:54:13
20.09.2017
Jirik_Tuňák1983
-> minno 20.09.17 11:24:42: Kdepak, nic jsem nestáčel, je to naopak příjemně v zorném poli. Nebo ty vidíš jen před sebe jako kůň s klapkami na očích? 3 Je to můj názor, ale s praktickou několikaletou zkušeností. Navíc, když se před tebou nesere ta kaple, tak je to i příjemné a vejde se tam místo ní uzavíratelná schránka. Jak jsem říkal, promyslím a možná Volfa výměním zase za MPV od Citronu.
11:24:42
20.09.2017
minno
-> Jirik_Tuňák1983 20.09.17 10:48:55: A nie je to blbé, keď ideš s autom rovno a aby si sa pozrel na "budíky", musíš hlavu stočiť doprava?
10:48:55
20.09.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 20.09.17 08:27:53: Přiznám se, že jsem chvíli váhal z čeho to je a pak mi došlo, že to je malá C4 hečbek. Hele, asi taglenc. Předtím jsem měl klasické budíky, pak velkej displej co má C4 Picasso uprostřed, dva malé po stranách u dveří u výdechů u každého ovládání klimatizace a teď zase normální budíky a přiznám se, že nejvíce mi vyhovovaly právě ukazatele ve vyšší poloze a klidně i uprostřed. Možná, že se k nějakému MPV zase vrátím, nová C4 Picasso se s takto umístěnými budíky dělá taky.
08:27:53
20.09.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 19.09.17 21:48:59: Pořád lepší než tam nemít nic 47 47 47
zvětšit Stará vs.nová auta a jak v nich správně sedět - obrázek od Nwkt vložen 20.09.2017 08:27:53
21:48:59
19.09.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 19.09.17 08:23:01: To je přístrojovka z Nautila? S tím obloukem nad ní to tak skutečně vypadá. 3
08:40:06
19.09.2017
john simple
-> minno 13.09.17 15:41:29: o klasicke verze v km/h tam bylo těch čárek mám dojem více nahusto
08:23:01
19.09.2017
Nwkt
-> David29: Pro takový, co se jim blbě trefuje tam je v nabídce palubáku tohle 3
zvětšit Stará vs.nová auta a jak v nich správně sedět - obrázek od Nwkt vložen 19.09.2017 08:23:01
upraveno 1x, naposled 19.09.2017 08:23:15
06:43:25
19.09.2017
David29
-> Nwkt: Já si toho všim, kdy jsem chtěl jet na měřeném úseku 65 (nebo 55, ted nevím kde to bylo) a všim jsem si, že se ta mezirychlost mezi celejma desítkama už blbě trefuje
10:32:15
18.09.2017
Syny
-> Nwkt: To ja si toho vsiml hned, ze tam nejsou jen cisla ob 20 3
10:31:05
18.09.2017
Nwkt
-> Syny: Vůbec jsem si toho nevšim a neměl jsem s tím jedinej problém 3
10:29:33
18.09.2017
Syny
-> Nwkt: U ty fireni B6 (ktera uz je prodana - budiz ji AAA lehke) byl ten tachometr alespon rozdilne carkovanej u ty zmeny cejchovani. Kdezto tedko u toho Golfa (coz jsou stejny jako mas ty) to tam nijak viditelne jinak cejchovany neni a je to drobet matouci, kdyz to mas po 10ti a pak najednou 20ti km/h... :)
09:04:55
18.09.2017
Nwkt
-> saskyn2: Kdyby to sem David nenapsal, tak jsem to doteď po 2 letech ježdění nezaregistroval 3 3 3
23:10:00
17.09.2017
saskyn2
-> David29: Mě zase to co dával tuner připadá blbý, zaprvý to vypadá fakt podivně, zadruhý když jedu těch 55 jak píšeš tak tam nemám u toho čárku. V Passatu to mám do 60 rozdělený čárkama po 5- když jedu po městě tak aniž bych se na to nějak soustředil tak podle polohy ručičky vidím kolik jedu aniž bych na to koukal, pak do 220 po 10. No a pak do 280 po 20- tam mě to už celkem nezajímá, nad 220 jezdím zcela výjmečně 3
Nicméně ty přístroje co sem dával palinátor jsou už zase jinej level, nějakej otáčkoměr jsem teda u toho teda vůbec nepostřehnul, zato jsem postřehnul tu navi v zorném poli a za mě je to velký pokrok vpřed a kdyby to šlo do tý mojí starý vrány narvat tak věř že už to tam mam3
12:02:28
17.09.2017
David29
Když je ten "zrychlenej" tachometr tak, jak sem dal Tuner - tak je to v pohodě.

Ale třeba jsem ted jezdil novějším Passatem, kde je to pořád stejně odstupňovaný (tj. vzdálenosti mezi číslicemi jsou všude stejný), akorát myslím že od 50+ je to odskákaný už po celých desitkách.
Což je podle mě na prd, protože jsem jezdil 55 a pak jsem zjistil, že už je to 60
03:57:51
15.09.2017
Sita
minno: trefa mimo, mels dat krasny budiky z GLkovy palubky ne? Jako ja nikomu nic nevnucuju, klidne si misto cisel na stupnici mejte treba smajliky, nebo si k falesnymu pocitu dynamiky pomahejte jinak, ale ja uz toho oblbovani lidi vsude kolem mam dost 3
20:51:10
13.09.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 13.09.17 20:40:24: Přesně tak, přišli s tím severské značky pokud si dobře vzpomínám.
zvětšit Stará vs.nová auta a jak v nich správně sedět - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 13.09.2017 20:51:10
20:40:24
13.09.2017
palinator
-> bouchy:
Tak "zrychlenej" tachometr ve vyšších rychlostech se dělá už dlouho.
19:44:42
13.09.2017
Tomaso435
-> palinator 13.09.17 15:25:33: to je beztak optickej klam kvůli spotřebě abys měl pocit jak to vytáčíš
19:41:22
13.09.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Škoda tady cokoliv psát...
18:18:17
13.09.2017
bouchy
-> palinator: Spíš tachometr je tak trochu exponenciální 3 3
-> King: Na -> minno: tacháči to spíš představuje nějakou gaussovku, co do hodnot ne?3 47 cosmoscon.files.wordpress .com/2012/.../2000px-stand ard_deviation_diagram_svg. png
18:08:14
13.09.2017
King
-> Star LC20: řečeno jazykem tvého kmene - stupnice otáčkoměru není z nějakého důvodu lineární. Možná je vývojař fanoušek hi-fi a tak se pokusil o logaritmickou stupnici :-)
17:12:51
13.09.2017
saskyn2
-> palinator: Asi abys měl pocit jak ke konci ty otáčky letí vzhůru3 No tady asi úplně při návrhu nepřemýšleli.
Ale nakonec není to jedno? Úplně zbytečnej budík, stejně si to tam dsg nahází jak bude chtít3 Nevidíš tu nohu v kroužku?
Mimochodem tu by měli předělat, určitě není ve správném úhlu pokrčená a předobraz seděl úplně špatně a né jako správný závodník47
17:05:59
13.09.2017
Star LC20
-> palinator: možná jsem fucktard, ale Tvůj problém v tom nějak nevidím. Můžeš to pls více rozvést, co tím chtěl básník říct?

-> minno: 3 súhlas
15:48:45
13.09.2017
vhml
-> palinator 13.09.17 15:25:33: bud marnej pocit dynamiky, kdy ta ručička začne od 4000 řádně cvičit, nebo naopak pocit úspornosti, kdy to ve 3000 není svisle ale doleva 3
upraveno 1x, naposled 13.09.2017 15:49:34
15:41:29
13.09.2017
minno
-> Sita: pravda, niet nad starú klasiku, lepšie doposiaľ nevyrobili.
zvětšit Stará vs.nová auta a jak v nich správně sedět - obrázek od minno vložen 13.09.2017 15:41:29
15:36:07
13.09.2017
Sita
15:25:33
13.09.2017
palinator
Může mi někdo vysvětlit, v čem je Simply clever zhuštěná stupnice v použitelný části spektra otáčkoměru a detailní v červeným poli?9 Kekel.
zvětšit Stará vs.nová auta a jak v nich správně sedět - obrázek od palinator vložen 13.09.2017 15:25:33
22:39:15
11.09.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: podobnoou polohu jsem ted videl u S60 a videl i jak typek vycouvava... hnata natazena na vrchu volantu a oprena tak pulka zad. Ale tak jestli je mu to aspon pohodlny... :-)
22:01:41
11.09.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Tak gdi poědem s větri o závot?
zvětšit Stará vs.nová auta a jak v nich správně sedět - obrázek od palinator vložen 11.09.2017 22:01:41
20:30:45
11.09.2017
castrol
18:58:31
11.09.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.09.17 18:43:16: Já to rychle cvaknul, páč šli lidi a aby to nebyly voni, smál jsem se totiž, až jsem skoro upadl. 3
Takovýho mentála vyškolíš na zatáčkovité okresce i s Aixamem. 3
upraveno 1x, naposled 11.09.2017 19:02:44
Extreme Tyres