skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dobrý motorář
00:12:51
16.07.2015
16.07.2015
Tommyk
Nemělo se to téma jmenovat dobrý mluvka?
23:24:56
15.07.2015
15.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Tuner#2: ano mám,to tělo s "Účkem",...a já vůl jsem si řikal,k čemu mě je nový tělo rozdělovače,co prodával ten týpek na Běšinách,co jsem si od něj kupoval ten rozdělovač,abych si postavil svůj z novýho kusu,protože nechci brát ze zásob.K tomuhle by to bylo naprosto ideální Ale ten rozdělovač už moc původní neni,ale nejsem člověk,co by tu značku rozjebal,upřímně to je jedno...já to beru jako rozdělovač a necítím k tomu kusu kovu zášť,že je na něm Urbanovo značka
23:22:25
15.07.2015
15.07.2015
exwrcteam
ze se na ty hadky nevyserete pokud chcete spolehlivej motor dejte serii upravenej motor ma svoje ale vzdycky... tudle nam upadla ojnice na cupovce :D a taky z toho nevynime motorare ze tam neco spatne udelal :D
23:20:01
15.07.2015
15.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vena136 - zrušená registrace 15.07.15 23:17:13: Mělo tam být samozřejmě rozdělovač který od něj máš. To jsou ty rychloposty večer, když už po celým dnu padám na hubu
23:17:13
15.07.2015
15.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Čokin: to je pravda,jede to,ale zase ti v celku šlapu na paty Ale měl by si zkusit i něco neemisního z východního nebo západního bloku a možná by ses divil,jak ta 1500ccm umí jet a jaký podávat průběh křive i dá se říct třeba i se stejnýma dif. a podobnou spotřebou jako Sedr.
Prostě kdo tvrdí,že neni rozdíl v konstrukci karbeců,tak o tom nic neví.Ono to je pořád fixírka,ale tak neni to uplně docela pravda a ty máš třeba dělaný emulzky na sedru?Tatra má pořád stejný,ale pochybuju,že to od 105-ky po 4-litr potřebuje stejnou konstrukci.Jikov to naháněl už pak jenom tryskama a vzdušníkama...to neni zrovna ideální způsob.Ale tak funguje to,neříkám,dělal jsem i upravený Sedry na tatru a asi to jelo krapet jinak,protože majitel pak řekl,že se bojí už držet trojku do max otáček,... Teď to jezdí asi přes 200km/h na ten 4Q
Ale zkus něco,šílený motokarbeci,nebo i nějakýho dvoukomoráka jenom na to sání origo a sedra se ti už vrátit chtít nebude,aby teda auto sloužilo i na ty delší jízdy a ne jenom pro srandu Možná to bude mít skoro stejně koní,ale určitě to nepojede stejně
-> Tuner#2: počkej,...že jezdím karbec od Urbana si myslel doufám ironicky......on ten karbec viděl tak možná na fotce...tak to moc nechápu,...možná by tam chtělo přidat smajlíka,aby tady nevznikly sračky podobný tomu,že si na dělání auta někoho najímáš...to bych opravdu nechtěl
-> MVM: ano do hádek,protože jsem přesně věděl jak to zkončí a že jsem píchl do vosího hnízda...a chci,aby to téma (který jsem mimochodem vymyslel já) bylo v celku slušný a nezasíralo se hovnama...původní záměr byl,že se vloží graf a napíšou se úpravy...alespoň obsah a vačka + karbec...nechci tahat z někoho rozumy,nezajímá mě to ani za mák a kopčitelů motorů ve finále s uplně jinýma výsledkama tady už pár bylo...ale serou mě už ty hospodský keci,jak tam má každý minimálně 150koní a mezi nohama 30cm,...to už mě opravdu sere .Takže jsem chtěl,aby to byl takový ten přehled toho,co se dá z těch našich sráčů vytáhnout...(v domácích podmínkách a ne,že si někdo vytáhne prachy z peněženky) a hlavně,že to bude o tom,že se tam dá graf vlastního auta...ne,že si z toho začne pak někdo dělat reklamu,...ale tak budiž,alespoň se tam něco děje. Ale jako všechno tady,to šlo pomalu do hoven a u nás už brzda neni,aby se to tam zásobovalo grafama z motorů zbouchaných na stole,jako je ještě ten můj třeba...a dělám pro to myslím dost a i jsem tam psal všechno na rovinu.Stačí si přečíst uplný začátek toho tématu,...tuším graf sériový 136-ky,aby se vidělo,jaký výkonový rozdíly se dělaly ve výrobě...to samý graf favorita,nebo srovnání Sedra a 34DCHD.Výkon sice menší než se sedrem o 1%,ale průběh křivek naprosto odlišný a i to na dalším sériovém motoru...ale to lidi už dneska asi nevidí.My jako jedni z mála,jsme chtěly mít adekvátní porovnání a na tý brzdě jsme nenechali málo penež a myslím,že to bylo i v celku přínosný,že si toho nikdo nevšimne a hlavně Urban tam má hned jako jeden z prvních blbý keci,to už neni naše věc...prostě "pro dobrotu na žebrotu"
A tak jsem měl založit další zbytečný téma,...mělo se to hodit do hádek a řešit tady,...a co budu řešit v rámci reklamace?Poprvý zaklepnutá regulace důlčíkem a už ojebaná od dorazů,jak to je moc malá plocha a po druhý tohle...to už mě nasralo.A on to ví moc dobře,to se neboj,že to je jeho práce...a já netvrdím,že to nefunguje,sám jsem byl rád,že mě motor jede líp,než s 880 bezkontaktem,kde to nemělo vůbec špičku.Ale třeba volnoběh jsem měl klidně 800ot a nic,...s Urbanovo rozdělovačem se nemůžu podívat po 1000ot a i tak to běží hrozně.Ale vadí mě nafoukaný přístup,kdy jsem mu řikal,že to chce mít křivku více plochou,protože motor netočí,...bylo mě odpovězeno,že rozdělovač je na 100% a že to je tím,že neumím naladit karbec *8* Takže já neumím naladit karbec na svůj vlastní motor a on umí naladit rozdělovač na motor,o kterém nevěděl defakto vůbec nic.A že to má vačku takovou a makovou a KP a obsah,...to je tak na ten základ...ale kurva sám by jsi mohl vědět,že když postavíš dva identický motory,naladíš je stejně,tak nikdy stejně nepojedou.A v tý době kdy mě ten rozdělovač dělal,tak ten můj motor byl TOP špička mezi těma,na který zatím dělal rozdělovače i když to byl můj první motor a je z mýho dnešního pohledu sráč co nejede,ale funguje a baví mě z něj pouze laděním dostávat kousek po kousku lepší vlastnosti.
Je mě fuk,kam si dáváte dělat motory,...jsou to vaše prachy.Ale sere mě,aby mě tu někdo shazoval,jako člověka co nic neví...takže Urbanovo rozdělovače fungujou,neříkám,...ale já nebyl spokojený s výsledkem a věřím,že je možnost mít rozdělovač lepší a se zpracováním nejsem spokojený vůbec.
A už mě opravdu neser s tím,že to neni prokazatelný,...když ti vyfotím tělo,kde je "U-čko" a pak ty střeva vyndaný,tak to můžeš napadnout zrovna tak a nevím,za koho mě máš.Kestli si myslím,že to dělám schválně.Pouze řeším svojí nasranost a prostě takle by to vypadat určitě nemělo,to snad uznáš i ty...někde mám i ten papír,kde píše co tam nastavit a ve finále jsem jezdil uplně jiný předstih,než co doporučoval,aby to teprve začalo fungovat....větší základ,takže moje "teorie",že motor chce ploší křivku i s jiným rozsahem,aby se v otáčkách pořádně rozjel byla asi opodstatnělá.
Nakonec ohánění se pro koho dělá nebo nedělá mě taky nazajímá,...ode mě kdyby braly třeba karbeci,tak by taky třeba zjistili,že to jede uplně jinak...ale nikdy jsem nikomu nelezl do prdele,vždy držím hubu,abych daného člověka neurazil za co si dal vlastně X-tisíc a nebylo mu to líto,že to funguje napíču už jenom podle sluchu a neměl jsem,nemám a nikdy mít nebudu tu přesvědčovací schopnost,že lidem dokážu vykecat díru do hlavy a ani nechci.Kdo chce mít ve mě důvěru,tak to je vždy jeho rozhodnutí a nikdy jsem do něčeho nikoho nenutil...pomalu to začíná být znát,když lidi zjišťují,že cpaly 2x tolik peněz někomu,kdo se na to defakto vysral a jenom kasíroval,ale nechtěli zkusit někoho jinýho,protože jsem "nováček"...pak jsou překvapeni,co jsem to s tím udělal a já někdy nechápu a stydím se,že to neni asi podle jejich představ...a pak mě řeknou,že nic podobnýho ještě neviděli...nevím,co každý čeká.U nás jsme asi národ ojebávačů a hodně lidí si na to už zvyklo,hodně lidí na tom zbohatlo,...ale každý má svůj svodobný názor,pro koho se rozhodne,...pro někoho jsem kokot,někomu jsem třeba dokázal,že to i funguje.Každýho věc,jsme svobodná zem...tak proč bych veřejně nemohl říkat svůj názor na to,co se mě nelíbí *10* Samozřejmně si to každý přebere,ale třeba se i někdo zamyslí,že by na tom mohlo něco být...
A nakonec řeknu možná ne uplně dobrou věc a předem se za to omlouvám,...ale ono se jinak dělá pro někoho,kdo tomu nerozumí a kdo si to nechá udělat,tak tomu většinou nerozumí a nebo pak je možnost,že to nechce řešit...a jinak se dělá pro někoho,kdo je třeba i shopný udělat něco podobného nebo ví,jak je asi težký,danou věc vyrobit...tam se pak mlže tvrdě narazit,ale tyto lidé i někdy nemají zapotřebí něco reklamovat a mávnou nad tím rukou...ale já takový nejsem,neseru si peníze zadarmo a za ty prachy chci adekvátní výsledek,který jsem prostě nedostal poprvně a trochu lepší jsem dostal podruhý,ale pořád nejsem spokojený a je to myslím moje svatý právo *8*
PS: jdu si zahrát s mladou karty,jinak na mě bude zase nasraná,že tady řeším píčoviny.
Prostě kdo tvrdí,že neni rozdíl v konstrukci karbeců,tak o tom nic neví.Ono to je pořád fixírka,ale tak neni to uplně docela pravda a ty máš třeba dělaný emulzky na sedru?Tatra má pořád stejný,ale pochybuju,že to od 105-ky po 4-litr potřebuje stejnou konstrukci.Jikov to naháněl už pak jenom tryskama a vzdušníkama...to neni zrovna ideální způsob.Ale tak funguje to,neříkám,dělal jsem i upravený Sedry na tatru a asi to jelo krapet jinak,protože majitel pak řekl,že se bojí už držet trojku do max otáček,... Teď to jezdí asi přes 200km/h na ten 4Q
Ale zkus něco,šílený motokarbeci,nebo i nějakýho dvoukomoráka jenom na to sání origo a sedra se ti už vrátit chtít nebude,aby teda auto sloužilo i na ty delší jízdy a ne jenom pro srandu Možná to bude mít skoro stejně koní,ale určitě to nepojede stejně
-> Tuner#2: počkej,...že jezdím karbec od Urbana si myslel doufám ironicky......on ten karbec viděl tak možná na fotce...tak to moc nechápu,...možná by tam chtělo přidat smajlíka,aby tady nevznikly sračky podobný tomu,že si na dělání auta někoho najímáš...to bych opravdu nechtěl
-> MVM: ano do hádek,protože jsem přesně věděl jak to zkončí a že jsem píchl do vosího hnízda...a chci,aby to téma (který jsem mimochodem vymyslel já) bylo v celku slušný a nezasíralo se hovnama...původní záměr byl,že se vloží graf a napíšou se úpravy...alespoň obsah a vačka + karbec...nechci tahat z někoho rozumy,nezajímá mě to ani za mák a kopčitelů motorů ve finále s uplně jinýma výsledkama tady už pár bylo...ale serou mě už ty hospodský keci,jak tam má každý minimálně 150koní a mezi nohama 30cm,...to už mě opravdu sere .Takže jsem chtěl,aby to byl takový ten přehled toho,co se dá z těch našich sráčů vytáhnout...(v domácích podmínkách a ne,že si někdo vytáhne prachy z peněženky) a hlavně,že to bude o tom,že se tam dá graf vlastního auta...ne,že si z toho začne pak někdo dělat reklamu,...ale tak budiž,alespoň se tam něco děje. Ale jako všechno tady,to šlo pomalu do hoven a u nás už brzda neni,aby se to tam zásobovalo grafama z motorů zbouchaných na stole,jako je ještě ten můj třeba...a dělám pro to myslím dost a i jsem tam psal všechno na rovinu.Stačí si přečíst uplný začátek toho tématu,...tuším graf sériový 136-ky,aby se vidělo,jaký výkonový rozdíly se dělaly ve výrobě...to samý graf favorita,nebo srovnání Sedra a 34DCHD.Výkon sice menší než se sedrem o 1%,ale průběh křivek naprosto odlišný a i to na dalším sériovém motoru...ale to lidi už dneska asi nevidí.My jako jedni z mála,jsme chtěly mít adekvátní porovnání a na tý brzdě jsme nenechali málo penež a myslím,že to bylo i v celku přínosný,že si toho nikdo nevšimne a hlavně Urban tam má hned jako jeden z prvních blbý keci,to už neni naše věc...prostě "pro dobrotu na žebrotu"
A tak jsem měl založit další zbytečný téma,...mělo se to hodit do hádek a řešit tady,...a co budu řešit v rámci reklamace?Poprvý zaklepnutá regulace důlčíkem a už ojebaná od dorazů,jak to je moc malá plocha a po druhý tohle...to už mě nasralo.A on to ví moc dobře,to se neboj,že to je jeho práce...a já netvrdím,že to nefunguje,sám jsem byl rád,že mě motor jede líp,než s 880 bezkontaktem,kde to nemělo vůbec špičku.Ale třeba volnoběh jsem měl klidně 800ot a nic,...s Urbanovo rozdělovačem se nemůžu podívat po 1000ot a i tak to běží hrozně.Ale vadí mě nafoukaný přístup,kdy jsem mu řikal,že to chce mít křivku více plochou,protože motor netočí,...bylo mě odpovězeno,že rozdělovač je na 100% a že to je tím,že neumím naladit karbec *8* Takže já neumím naladit karbec na svůj vlastní motor a on umí naladit rozdělovač na motor,o kterém nevěděl defakto vůbec nic.A že to má vačku takovou a makovou a KP a obsah,...to je tak na ten základ...ale kurva sám by jsi mohl vědět,že když postavíš dva identický motory,naladíš je stejně,tak nikdy stejně nepojedou.A v tý době kdy mě ten rozdělovač dělal,tak ten můj motor byl TOP špička mezi těma,na který zatím dělal rozdělovače i když to byl můj první motor a je z mýho dnešního pohledu sráč co nejede,ale funguje a baví mě z něj pouze laděním dostávat kousek po kousku lepší vlastnosti.
Je mě fuk,kam si dáváte dělat motory,...jsou to vaše prachy.Ale sere mě,aby mě tu někdo shazoval,jako člověka co nic neví...takže Urbanovo rozdělovače fungujou,neříkám,...ale já nebyl spokojený s výsledkem a věřím,že je možnost mít rozdělovač lepší a se zpracováním nejsem spokojený vůbec.
A už mě opravdu neser s tím,že to neni prokazatelný,...když ti vyfotím tělo,kde je "U-čko" a pak ty střeva vyndaný,tak to můžeš napadnout zrovna tak a nevím,za koho mě máš.Kestli si myslím,že to dělám schválně.Pouze řeším svojí nasranost a prostě takle by to vypadat určitě nemělo,to snad uznáš i ty...někde mám i ten papír,kde píše co tam nastavit a ve finále jsem jezdil uplně jiný předstih,než co doporučoval,aby to teprve začalo fungovat....větší základ,takže moje "teorie",že motor chce ploší křivku i s jiným rozsahem,aby se v otáčkách pořádně rozjel byla asi opodstatnělá.
Nakonec ohánění se pro koho dělá nebo nedělá mě taky nazajímá,...ode mě kdyby braly třeba karbeci,tak by taky třeba zjistili,že to jede uplně jinak...ale nikdy jsem nikomu nelezl do prdele,vždy držím hubu,abych daného člověka neurazil za co si dal vlastně X-tisíc a nebylo mu to líto,že to funguje napíču už jenom podle sluchu a neměl jsem,nemám a nikdy mít nebudu tu přesvědčovací schopnost,že lidem dokážu vykecat díru do hlavy a ani nechci.Kdo chce mít ve mě důvěru,tak to je vždy jeho rozhodnutí a nikdy jsem do něčeho nikoho nenutil...pomalu to začíná být znát,když lidi zjišťují,že cpaly 2x tolik peněz někomu,kdo se na to defakto vysral a jenom kasíroval,ale nechtěli zkusit někoho jinýho,protože jsem "nováček"...pak jsou překvapeni,co jsem to s tím udělal a já někdy nechápu a stydím se,že to neni asi podle jejich představ...a pak mě řeknou,že nic podobnýho ještě neviděli...nevím,co každý čeká.U nás jsme asi národ ojebávačů a hodně lidí si na to už zvyklo,hodně lidí na tom zbohatlo,...ale každý má svůj svodobný názor,pro koho se rozhodne,...pro někoho jsem kokot,někomu jsem třeba dokázal,že to i funguje.Každýho věc,jsme svobodná zem...tak proč bych veřejně nemohl říkat svůj názor na to,co se mě nelíbí *10* Samozřejmně si to každý přebere,ale třeba se i někdo zamyslí,že by na tom mohlo něco být...
A nakonec řeknu možná ne uplně dobrou věc a předem se za to omlouvám,...ale ono se jinak dělá pro někoho,kdo tomu nerozumí a kdo si to nechá udělat,tak tomu většinou nerozumí a nebo pak je možnost,že to nechce řešit...a jinak se dělá pro někoho,kdo je třeba i shopný udělat něco podobného nebo ví,jak je asi težký,danou věc vyrobit...tam se pak mlže tvrdě narazit,ale tyto lidé i někdy nemají zapotřebí něco reklamovat a mávnou nad tím rukou...ale já takový nejsem,neseru si peníze zadarmo a za ty prachy chci adekvátní výsledek,který jsem prostě nedostal poprvně a trochu lepší jsem dostal podruhý,ale pořád nejsem spokojený a je to myslím moje svatý právo *8*
PS: jdu si zahrát s mladou karty,jinak na mě bude zase nasraná,že tady řeším píčoviny.
22:42:38
15.07.2015
15.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 15.07.15 00:37:47: Jak už jsem psal, ona pravda bude někde uprostřed, oba dva s Vénou něco umíte o tom není pochyb, ale plivat tady na Vénu od lidí, který ho vůbec neznají jen tak nenechám. Ty jsi tady vyzval aby se ozval někdo s pozitivní zkušemostí, zrovna tak Vénovi bych tady já, Téčko, Mates a řada dalších mohlo poděkovat... Takže asi tak...
-> sep 15.07.15 05:48:20: Taky mám velikou prosbu. Už leta mě nemusíš a už jsem to za ty roky vypozoroval víc než dobře. nemusíš mě to s periodou co půl rok připomínat.
-> MVM 15.07.15 19:27:29: Vyjádřím se jen k Sedlářovi... Nepochybně jezdit uměl, nicméně to o tom co se stalo, když mu půjčili tovární 130LR je velmi pěkně popsáno v knize když Křeček prášil - doporučuju přečíst, pak možná pochopíš jak jsem to myslel
-> sep 15.07.15 05:48:20: Taky mám velikou prosbu. Už leta mě nemusíš a už jsem to za ty roky vypozoroval víc než dobře. nemusíš mě to s periodou co půl rok připomínat.
-> MVM 15.07.15 19:27:29: Vyjádřím se jen k Sedlářovi... Nepochybně jezdit uměl, nicméně to o tom co se stalo, když mu půjčili tovární 130LR je velmi pěkně popsáno v knize když Křeček prášil - doporučuju přečíst, pak možná pochopíš jak jsem to myslel
19:53:05
15.07.2015
15.07.2015
Čokin
-> Urbi: Nic stačilo mě, já nebudu reagovat ne tvé posty ty nereaguj na mě, já si nebudu nikde brát do huby tebe a totéž bych rád od tebe. Já si půjdu svou cestou amatéra ty to klidně dotáhni až do F1, je mě to opravdu buřt. O nějaké závisti co tady píše MVM nemůže být ani řeč, mě živí úplně jiný byznys.
19:27:29
15.07.2015
15.07.2015
MVM
-> Vena136: Jestli se dobře pamatuju,a právě jsem si to v tématu o grafech četl ještě jednou...Vložil jsi se tam do diskuse se slovy že: může být přesunuto klidně do hádek a že nechceš zakládat nové téma.(Že by vyvolání hádky z Tvé strany?) Přiložil jsi čistě účelově (mimo téma grafů) fotky jakéhosi rozdělovače. Z fotky není jakkoliv zřejmé že jedná o Urbanův rozdělovač. Situace naprosto stejná jakoby kdokoliv jiný operoval Tvojí nekvalitní prací špinavým SEDRem a popiskem s textem hanobící práci. To je To co mi vadí a dlouho mi trvalo to skousnout. Právě z nenávaznosti na grafy považuju Tvůj příspěvek za účelový. Zda je to Petrova práce pozná nejlíp on sám -ale to jste si měli vyřešit v rámci reklamace. Ne to vytahovat až teď. Vím z brzdy že jeho rozdělovače pouhou výměnou kus za kus umí rozdíl několika koní.
Tady dole jsem pouze chtěl dát prostor k vyjádření ostatních. Není to přímé zastávání. Ten úsudek si musí udělat každý sám co z ostatních reakcí plyne. Vím že třeba Bery má dost kapitálu na to nechat si udělat celý motor uplně jinde. Myslíš že on (Bery) nebo já jsme takoví neznalí amatéři/kokoti že nevíme komu práci svěřujem?
-> Tuner#2: Poslyš přijde mi že jsi v reálu určitě pohodový chlap a je s Tebou rozumná řeč. Chci tomu pořád věřit.Věř že i se mnou lze v klidu diskutovat o ledasčem... Ale když mi chceš kázat o tom že je ubohý zastat se kámoše? - Ty se přátel nezastaněš??. Věřím že i to nešťastný napadání Moraváků taky nebylo myšleno účelově. Apropo jméno Sedlář by se mělo vyslovovat spíš s úctou. (Pan jezdec) Pokora? Ano ale jen k těm co si ji zaslouží...opavdoví mistři motorsportu. Ale nikdo takový tady na Virtu není..
Nevím kolik jsi toho v životě rukama našrouboval/nechci soudit .. je mi to vlastně i jedno. Ale nikdy se z nikoho mistr řemesla jen tak nestane. Tzn i Urban si ty ruce musel trochu ušpinit. Že něco odkoukal,převzal? A co jako. Tu možnost má každý.. Víš kolik jsem toho odkoukal v týmech v německu? Když jsem měl kámoše v DTM,nosil jsem mu tajně český pivo,cigára aby mě nechal aspoň kouknou na tovární Audi?? O tom tu píšu pořád že se téměř všichni čeští,moravští,slezští motoráři navzájem pomlovají,kopírují své vačky a přetahují klienty. Já se taky svoji práci na závodní technice musel učit od někoho - protože je to čistě specifický. A pokud obecně nechceš jen kopírovat a trochu se pouštíš i do vývoje /zlepšení - nemusí to vždy vyjít. To je osud - ale pořád z některých (obecně) příspěvků cítím závist. Jen proto že poskočil během několika let. A znova : Jen to komentuji. Až bude chtít Petr - řekne mi sám kdy bude vhod se zastat/nebo napsat můj názor.
Tady dole jsem pouze chtěl dát prostor k vyjádření ostatních. Není to přímé zastávání. Ten úsudek si musí udělat každý sám co z ostatních reakcí plyne. Vím že třeba Bery má dost kapitálu na to nechat si udělat celý motor uplně jinde. Myslíš že on (Bery) nebo já jsme takoví neznalí amatéři/kokoti že nevíme komu práci svěřujem?
-> Tuner#2: Poslyš přijde mi že jsi v reálu určitě pohodový chlap a je s Tebou rozumná řeč. Chci tomu pořád věřit.Věř že i se mnou lze v klidu diskutovat o ledasčem... Ale když mi chceš kázat o tom že je ubohý zastat se kámoše? - Ty se přátel nezastaněš??. Věřím že i to nešťastný napadání Moraváků taky nebylo myšleno účelově. Apropo jméno Sedlář by se mělo vyslovovat spíš s úctou. (Pan jezdec) Pokora? Ano ale jen k těm co si ji zaslouží...opavdoví mistři motorsportu. Ale nikdo takový tady na Virtu není..
Nevím kolik jsi toho v životě rukama našrouboval/nechci soudit .. je mi to vlastně i jedno. Ale nikdy se z nikoho mistr řemesla jen tak nestane. Tzn i Urban si ty ruce musel trochu ušpinit. Že něco odkoukal,převzal? A co jako. Tu možnost má každý.. Víš kolik jsem toho odkoukal v týmech v německu? Když jsem měl kámoše v DTM,nosil jsem mu tajně český pivo,cigára aby mě nechal aspoň kouknou na tovární Audi?? O tom tu píšu pořád že se téměř všichni čeští,moravští,slezští motoráři navzájem pomlovají,kopírují své vačky a přetahují klienty. Já se taky svoji práci na závodní technice musel učit od někoho - protože je to čistě specifický. A pokud obecně nechceš jen kopírovat a trochu se pouštíš i do vývoje /zlepšení - nemusí to vždy vyjít. To je osud - ale pořád z některých (obecně) příspěvků cítím závist. Jen proto že poskočil během několika let. A znova : Jen to komentuji. Až bude chtít Petr - řekne mi sám kdy bude vhod se zastat/nebo napsat můj názor.
11:48:29
15.07.2015
15.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Urbi: jo na srazu jsi byl taky normální člověk,i když jsi ze mě předtím dělal po e-mailu blbce,jak neumím naladit karbec,protože rozdělovač je na 100% k motoru,který si ani neviděl...a já už z těch zkoušek karbeců a toho,že jsem si nechal nakecat,že to je jenom tím byl uplně zoufalý,proč nechce motor pořád jet a umírá v 6000ot...klidně sem zkopíruj celou naší korespondenci,ale ono je rozdíl tahat rozumy a nebo diskutovat o daným problému...všude tady ladíš motor na lambdu,já se taky nechal zblbnout a ono to přestalo jet.
Takže jsem si řekl dost,dělám všechno "na cit" a motor začal zase fungovat,i když z něj jdou podle tabulek uplný hovna...ale tak co?Tomu motoru to tak vyhovuje,tak proč bych se držel nějakých tabulek...nikdy jsem se nedržel mantinelů a nikdy se mě to nevymstilo.
Já jezdím dif 25/26mm...o 1mm větší než na tatře a ten motor s tím jede parádně,žádný špatný přechody nebo směšování na 1-stupeň jako tvrdíš ty a že to u Weberu je dohnaný bohatostí...blbosti a zase blbosti.Mám trapnou 1300ccm a pokud dám menší dif,.tak motor jede hůř a hůř a kdybych dal 22/24 jako má Sedr 130,tak to nepojede vůbec...
A asi nechápeš holý fakt,že sériový motor s vačkou,nepotřebuje tatra karbec,ale pokud by tam byly velký ventily,pořádně udělaná hlava,aby byla nějaká objemová účinnost motoru a vačka třeba 300° a motor točil 7000ot,tak by to jelo líp s tím mojim karbecem
Ty máš poznatky vyčtený,odposlouchaný,... já vždy dělám věci podle vlastní úvahy + fyzikálních zákonů,které jsou v karbecu v celku hodně uplatňovány a troufnu si říct,více než v rozdělovači a holt mě to vychází.A vyzkoušel jsem za tu dobu co jezdím tolik věcí,že by ses asi divil...já chci jít vlastní cestou a pokud mě tu někdo řekne,že někoho kopíruju,...udělal bych s ním nejraději rychlý proces
-> rOMAN: neboj,včera jsem zapracoval,...ale raději nic neřikej,jinak se do tebe pustí taky Sice se tu hádám,ale taky nedodržuju 8hod pracovní dobu a chodím domů až když je tma
Takže jsem si řekl dost,dělám všechno "na cit" a motor začal zase fungovat,i když z něj jdou podle tabulek uplný hovna...ale tak co?Tomu motoru to tak vyhovuje,tak proč bych se držel nějakých tabulek...nikdy jsem se nedržel mantinelů a nikdy se mě to nevymstilo.
Já jezdím dif 25/26mm...o 1mm větší než na tatře a ten motor s tím jede parádně,žádný špatný přechody nebo směšování na 1-stupeň jako tvrdíš ty a že to u Weberu je dohnaný bohatostí...blbosti a zase blbosti.Mám trapnou 1300ccm a pokud dám menší dif,.tak motor jede hůř a hůř a kdybych dal 22/24 jako má Sedr 130,tak to nepojede vůbec...
A asi nechápeš holý fakt,že sériový motor s vačkou,nepotřebuje tatra karbec,ale pokud by tam byly velký ventily,pořádně udělaná hlava,aby byla nějaká objemová účinnost motoru a vačka třeba 300° a motor točil 7000ot,tak by to jelo líp s tím mojim karbecem
Ty máš poznatky vyčtený,odposlouchaný,... já vždy dělám věci podle vlastní úvahy + fyzikálních zákonů,které jsou v karbecu v celku hodně uplatňovány a troufnu si říct,více než v rozdělovači a holt mě to vychází.A vyzkoušel jsem za tu dobu co jezdím tolik věcí,že by ses asi divil...já chci jít vlastní cestou a pokud mě tu někdo řekne,že někoho kopíruju,...udělal bych s ním nejraději rychlý proces
-> rOMAN: neboj,včera jsem zapracoval,...ale raději nic neřikej,jinak se do tebe pustí taky Sice se tu hádám,ale taky nedodržuju 8hod pracovní dobu a chodím domů až když je tma
08:53:46
15.07.2015
15.07.2015
rOMAN
Jeden jako druhej radci zalezte do garaze a neco delejte misto vypisovani slohovek at pak nemusite zakaznikovi rikat ze nemate cas a nestihate.....
08:07:31
15.07.2015
15.07.2015
T
mohl by prosím tenhle všechen hnůj někdo hodit do hádek ? ...nějak mě nebaví v tématu číst jen hádky mimo....děkuji
07:51:38
15.07.2015
15.07.2015
Vrba
-> Urbi: Ba naopak,radil jsem ti at predstih snizis-kdyz jsme to ladili v kopcich a nakonec to zaclo lip jet,jenze ti to pak před barakem nedrzelo volnobeh a misto toho,abys resil volnobeh jsi tomu zpatky osolil předstih a dohuntoval novej motor. Potom ,kdo ma kratkou pamet. Jasne,je to vyvoj a kazdy si tim tak nejak prosel. Jenze tohle neni zas tak dulezity,spis jde o ten tvuj přístuop k lidem,bavit se dokazeš jen prostrednictvim internetu,jinak delas namyslenyho,nepozdravis,v
yhybas se,...velmi rychle zapominaš na ty,kdo ti pomohli a ne malo.
07:42:14
15.07.2015
15.07.2015
Petr Urban
-> Vrba: Ty jsi nafouklý a mohu si to myslet úplně opačně... Když jsem o tom nic moc nevěděl a byl jsem naopak rád, když jsi tu byl a já oživoval auto, neřekl jsi půl slova o důležitosti nastavení rozdělovače ani v podstatě o dalších mnoha věcech na které já upozorňuje všechny, kteří si nechají něco u mě dělat, tipnu nevěděl jsi to stejně jako já, ale teď na mě děláš namyšlenýho frajera a už několikrát kvůli stejné zmiňované věci byl výsměch... tak fajn, znova, šup vymysli něco ještě dalšího a ty jsi byl kamarád a když si to všechno dobře věděl, proč si mě nechal jezdit s předstihem 50 st. apod., aby ses teď mohl vysmívat a křápat takové věci... Fakt super naturel.
Rozdělovače jsem začal řešit z vlastní iniciativy právě skrz ten píst a byl jsem to já kdo to začal řešti, investoval do stroboskopu atd. atd. Jednou si mi pomáhal jeden rozd. rozvrtávat a to už tak vůbec nedělám a několik oměřovat (to zvládne i moja), ale najednou si mě všechno naučil... :D Sere tě úplně stejně jako všechny ostatní že se mi nakonec z ničeho podařilo dostat k něčemu co má smysl a nechceš tomu věřit a cpeš se že je to snad tvoje přičinění.... to je sranda :D
O regecovi byla několikrát před x mnoha lety mluva a vždy posměšná, asi máš krátkou paměť. Výmysli a posměch přetrvává, co jiného.
Ty jsi za mnou nikdy nepřijel že si chceš o něčem promluvit, v životě na nic takového nepřišla řeč ! Přijel jsi naposled když už jsem se s tebou nechtěl ani bavit, protože už jsem pochopil kdo jsi, peníze jsou pro tebe v životě hlavní artikl, pak až nějaké vztahy, přátelství a chvíli před tím než ses stavil mě jinde pomlouováš a vysmíváš se - přátelství jsou úplně okrajové záležitosti a přijel si ze mě tahat informace, aby jsi mohl říct že jsi mi je snad říkal ty :D To je boží ... fakt už se raději směju, protože to už nejde jinak.
Rozdělovače jsem začal řešit z vlastní iniciativy právě skrz ten píst a byl jsem to já kdo to začal řešti, investoval do stroboskopu atd. atd. Jednou si mi pomáhal jeden rozd. rozvrtávat a to už tak vůbec nedělám a několik oměřovat (to zvládne i moja), ale najednou si mě všechno naučil... :D Sere tě úplně stejně jako všechny ostatní že se mi nakonec z ničeho podařilo dostat k něčemu co má smysl a nechceš tomu věřit a cpeš se že je to snad tvoje přičinění.... to je sranda :D
O regecovi byla několikrát před x mnoha lety mluva a vždy posměšná, asi máš krátkou paměť. Výmysli a posměch přetrvává, co jiného.
Ty jsi za mnou nikdy nepřijel že si chceš o něčem promluvit, v životě na nic takového nepřišla řeč ! Přijel jsi naposled když už jsem se s tebou nechtěl ani bavit, protože už jsem pochopil kdo jsi, peníze jsou pro tebe v životě hlavní artikl, pak až nějaké vztahy, přátelství a chvíli před tím než ses stavil mě jinde pomlouováš a vysmíváš se - přátelství jsou úplně okrajové záležitosti a přijel si ze mě tahat informace, aby jsi mohl říct že jsi mi je snad říkal ty :D To je boží ... fakt už se raději směju, protože to už nejde jinak.
07:33:26
15.07.2015
15.07.2015
Jura_Favorit
-> Tuner#2: kolego, tento spor sleduji jen z povzdálí a je mi zcela jedno, jak se vyvíjí, o jedno Tě ale poprosím - nechceš už dát s těmi neustálými narážkami na Moravu konečně pokoj? Každý se někde narodil a pokud své příspěvky adresuješ konkrétním jedincům, což je nepochybné, netahej do toho další tři miliony lidí
06:47:13
15.07.2015
15.07.2015
Vrba
-> Urbi: Proč si mě tady zase bereš do huby? Ja jsem o Tomašovi nic neříkal a vzpomen si ,kdo ti poprvé ukázal proč máš rozflakaný písty a jak udělat rozdělovač aby se to příště nestalo,..tak příště si me za ty okopčené rady alespon neber do huby.
PS:když jsem za tebou kdysi přišel si o tom osobne promluvit,takl jsi jen nafoukl hubu a delal jsi urazeneho,tak nevim,proc tady píšeš jak by se sedělo osobně u společného stolu,když to vlastně ani neumíš a dokážeš byt doživotně uraženej.
PS:když jsem za tebou kdysi přišel si o tom osobne promluvit,takl jsi jen nafoukl hubu a delal jsi urazeneho,tak nevim,proc tady píšeš jak by se sedělo osobně u společného stolu,když to vlastně ani neumíš a dokážeš byt doživotně uraženej.
05:48:20
15.07.2015
15.07.2015
sep
-> Tuner#2: :mám velikou prosbu,jednou pro vždy už se laskavě vyser na kluky ,pány z moravy a sedláře,čtu stejný canc asi po stopadesáté a jestli tam nemáš nic lepšího tak jdi radši koukat do studny nebo zatloukat hřebíky do země.
00:37:47
15.07.2015
15.07.2015
Petr Urban
-> Tuner#2: Čoveče trošku mě v dnešní situaci křivdíš a nejen ty (zvykl jsem si). Je pravdy na tom že jsem "rychle vyrostl" a musí to tak určitě vypadat - i pro mě to tak vypadá, když si člověk projde co jsem kdysi psal a píši teď, sám se za minulé výroky mohu kolikrát stydět, ale je to prostě vývoj něco jak Vena řekl k těm kanálům 30mm, také jak 90% virtu jsem si myslel téměř o čemkoli v motoru, že větší je lepší, neměl jsem možnost se o tom jakkoli reálně přesvědčit a tak i spousty dalších činí takové věci a doporučují je ostatním. Myslíš si že s znalostmi se člověk rodí... možná někteří si to tady myslí... Nemám tolik let, stále se člověk učí a vyvíjí. Docela rychle vstřebávám nové informace,zkušenosti a snažím se je dát si nějak do kupy a jít si za tím co chci, což začlo až nyní mít to správné ovoce i když zdraví šlo těčce do kopru. Vůbec neznáš mě, nikdy jsme spolu nehovořili a netušíš vůbec co dělám, jak a kdo jsem. Znáš mě jen s tadyma, takže bych stejnou minci mohl říct na tvůj názor, že obhajuješ...
S mnoha rozdělovači u Mrázka jsem kdysi byl, který má na to měřící starodávnou stolici, řekl mě o všech, že stojí úplně za hovno, ani mě neřekl přesné křivky, protože mašina měřila +- 2st. na rozd. a nebyl schopný jej roztočit na více jak 2500ot. (5000ot. jakoby motoru) Já mu dal půllitra jel pryč... co mě jako měl naučit, tím že mi řekl že to nefunguje a křivky jsou moc ploché a když se to dalo do motoru, tak se potvrdil úplný opak. Některé rozdělovače jsem změkčil a na pořádném motoru nefungovaly. Nyní je několik lidí co berou rozdělvoače ode mě a né od něj. Jsem nyní tedy na vlastní koncepci čehokoli co tam upravuji a jsem na to pyšný/hrdý a spíše trvalo nějaký čas než jsem se sám naučil co jsem k tomu potřeboval a nyní si můžete všichni myslet co chcete, mě tuto radost nevemete. Teď je trochu jinde než úplně na začátku, ale ta vhodnost použití zůstává i u těch prvních udělaných kusů, jako první rozdělovač měl tuším koko a už tehdy s tím vyhrával v Polsku co se dalo což trvá do teď - to není chvástání, ale trapná obhajoba správné funkce před někým komu je to vlastně jedno a bude si vždy myslet svoje... Kdyby to nefungovalo, nevím proč by to ode mě bralo tolik lidí a motorářů... Neříkám že mohou být lepší nebo že já nezačnu něco dělat později jinak, ale zatím se mě na brzdách osvědčuje tento celkový stav. Co jsem se jako od toho Mrázka naučil...? Ale i kdyby jsem se načuil, tak jako jsem se jiné věci např. o hlavách a problematice naučil od někoho, kde jsem je repasoval a upravoval, ale nyní si k tomu přidávám spousty dalších znalostí už vyčtených z literatury a znalostí např. USA úpravců a zkouším to aplikovat. Jak jsi se ty nebo kdokoli dověděl spousty věcí co ví a umí? Od otců, od známých, od někoho ze školy atd. atd. Na spousty věcí si člověk přijde, ale spousty věcí jsou také z cizího zdroje. A kolik je motorářů hlavně českých co rádi přivlastňují cizí nápady, snad všichni z nich to někdy dělaly i já, potupně se přiznávám. Ale učím se i zde, jací češi dokážou být parádní hrdinové na foru včetně mě z dob minulých a za to se celkově stydím !, ale skutečnost je pak s lidmi jiná a reál věci může být klidně uprostřed, souhlasím....
PS : Jedna z nejtrvdších naměřených regulací Čokinovi nefungovala a možné důvody proč jsou popsány v grafech a jak řekl Bery, možná zbytečně tak radím někomu, kdo bude tvrdit že o to nemá zájem a pak nad tím třeba zapřemýšlí a řekne si že by na tom mohlo něco být, ale už to nikde nikdo nepřizná.
-> Čokin: Regeca taky moc dobře znáš, jen né z obou stran a jak ho znají místní závodnící a co si o něm myslí, jak jedná a co je zač... To je dobrý že to říkáš zrovna ty, protože jste se s Vrbou na jeho účet bavili mnohokrát jaký to je ňouma a opravdu mnohokrát jste se mu tak vysmívali...ale teď jak je potřeba přilít do ohně, je dobrej. Ani netušíte co jsme spolu s ním řešili, jak, co, proč... zbytečné rozebírat. Vy jste u ničeho nebyli, ale hned máš hotový soud, to je velmi jednoduché, znáš jednu stranu a jeden pohled od problémového namyšleného člověka, kterému jste se sami vysmívali a místo před vlastním prahem je lepší šup... hodit to na net. Všechno co víte jen okrajem špatného z doslechu čemu nevíte hlavu patu a znáte jednostranné tvrzení ... šup hoďte to sem A kdyby jse tušili jak jsem se mu všemožně snažil s něčím pomoc a kolikrát zadarmo a on pak začal takové namyšlenecké soudy a jaký je největší borec a já totální debil a chodit to říkat po depu atd... to je ta naše česká buranská povaha. Mám největší nejlepší brambory, soused je nemá a umí hovno... všude stejné.
-> Vena136: Na tebe už přestanu reagovat, to začíná být moc zbytečné. Byl jsi velmi chytrý, už když jsme si psali v mailu a mohl bych také říct kolik jsi vytahal informací a ty řekneš že to není pravda...
Začal jsi sem všude psát do témat jak chytrý děd vševěd i když mě tak nazývá Tuner2 (budiž) a to mě na tobě naštvalo a ty jsi stále přidával, na srazu osobně celkem normální člověk a na netu všude do témat rychlé závěry jak všechno jde za pár šupů a hned a není žádný problém a samé chytrosti atd. Do mailů si psal jak je nutné mít co největší dif. a jak ti to šlape a najedou T613 má moc velké dif., také bych mohl říct velmi úsměvné, ale to je prostě ten vývoj... a proto je lepší raději být při zdi s těmi závěry a rychlými soudy, protože za rok dva může být po zkušenostech situace zcela jiná ! To je dobré tvrdit, až si něco vícekrát zkusím takového udělat, mít to lépe než subjektivně posouzeno a mohu to brát jako jasnou věc. Jako říkat strašný rozumy, když jsi si vůbec ty rozumy sám nezkusil je strašně jednoduché, takových ti každý napíše na toaleťák kolik chceš... horší je ale že si to pak nějací nešťastníci zde mohou přečíst a slabší kusy uvěří nějakým neopodstatněným závěrům, ale normální lidi budou vždy brát řeči na forech s rezervou stejně jako já, nešťastníci z toho ale učiní těžké dopady a z cizích špatných "chytrých" závěrů mohou do motrou nasypat zbytečné prachy...
Myslím si, že bychom všichni mluvili trochu jinak, kdybychom seděli u stolu osobně, než jak se věci dokážou chytře křápat na net a jde vlastně jen o čistě osobní zaujaté spory k pobavení mnoha čtenářů...
S mnoha rozdělovači u Mrázka jsem kdysi byl, který má na to měřící starodávnou stolici, řekl mě o všech, že stojí úplně za hovno, ani mě neřekl přesné křivky, protože mašina měřila +- 2st. na rozd. a nebyl schopný jej roztočit na více jak 2500ot. (5000ot. jakoby motoru) Já mu dal půllitra jel pryč... co mě jako měl naučit, tím že mi řekl že to nefunguje a křivky jsou moc ploché a když se to dalo do motoru, tak se potvrdil úplný opak. Některé rozdělovače jsem změkčil a na pořádném motoru nefungovaly. Nyní je několik lidí co berou rozdělvoače ode mě a né od něj. Jsem nyní tedy na vlastní koncepci čehokoli co tam upravuji a jsem na to pyšný/hrdý a spíše trvalo nějaký čas než jsem se sám naučil co jsem k tomu potřeboval a nyní si můžete všichni myslet co chcete, mě tuto radost nevemete. Teď je trochu jinde než úplně na začátku, ale ta vhodnost použití zůstává i u těch prvních udělaných kusů, jako první rozdělovač měl tuším koko a už tehdy s tím vyhrával v Polsku co se dalo což trvá do teď - to není chvástání, ale trapná obhajoba správné funkce před někým komu je to vlastně jedno a bude si vždy myslet svoje... Kdyby to nefungovalo, nevím proč by to ode mě bralo tolik lidí a motorářů... Neříkám že mohou být lepší nebo že já nezačnu něco dělat později jinak, ale zatím se mě na brzdách osvědčuje tento celkový stav. Co jsem se jako od toho Mrázka naučil...? Ale i kdyby jsem se načuil, tak jako jsem se jiné věci např. o hlavách a problematice naučil od někoho, kde jsem je repasoval a upravoval, ale nyní si k tomu přidávám spousty dalších znalostí už vyčtených z literatury a znalostí např. USA úpravců a zkouším to aplikovat. Jak jsi se ty nebo kdokoli dověděl spousty věcí co ví a umí? Od otců, od známých, od někoho ze školy atd. atd. Na spousty věcí si člověk přijde, ale spousty věcí jsou také z cizího zdroje. A kolik je motorářů hlavně českých co rádi přivlastňují cizí nápady, snad všichni z nich to někdy dělaly i já, potupně se přiznávám. Ale učím se i zde, jací češi dokážou být parádní hrdinové na foru včetně mě z dob minulých a za to se celkově stydím !, ale skutečnost je pak s lidmi jiná a reál věci může být klidně uprostřed, souhlasím....
PS : Jedna z nejtrvdších naměřených regulací Čokinovi nefungovala a možné důvody proč jsou popsány v grafech a jak řekl Bery, možná zbytečně tak radím někomu, kdo bude tvrdit že o to nemá zájem a pak nad tím třeba zapřemýšlí a řekne si že by na tom mohlo něco být, ale už to nikde nikdo nepřizná.
-> Čokin: Regeca taky moc dobře znáš, jen né z obou stran a jak ho znají místní závodnící a co si o něm myslí, jak jedná a co je zač... To je dobrý že to říkáš zrovna ty, protože jste se s Vrbou na jeho účet bavili mnohokrát jaký to je ňouma a opravdu mnohokrát jste se mu tak vysmívali...ale teď jak je potřeba přilít do ohně, je dobrej. Ani netušíte co jsme spolu s ním řešili, jak, co, proč... zbytečné rozebírat. Vy jste u ničeho nebyli, ale hned máš hotový soud, to je velmi jednoduché, znáš jednu stranu a jeden pohled od problémového namyšleného člověka, kterému jste se sami vysmívali a místo před vlastním prahem je lepší šup... hodit to na net. Všechno co víte jen okrajem špatného z doslechu čemu nevíte hlavu patu a znáte jednostranné tvrzení ... šup hoďte to sem A kdyby jse tušili jak jsem se mu všemožně snažil s něčím pomoc a kolikrát zadarmo a on pak začal takové namyšlenecké soudy a jaký je největší borec a já totální debil a chodit to říkat po depu atd... to je ta naše česká buranská povaha. Mám největší nejlepší brambory, soused je nemá a umí hovno... všude stejné.
-> Vena136: Na tebe už přestanu reagovat, to začíná být moc zbytečné. Byl jsi velmi chytrý, už když jsme si psali v mailu a mohl bych také říct kolik jsi vytahal informací a ty řekneš že to není pravda...
Začal jsi sem všude psát do témat jak chytrý děd vševěd i když mě tak nazývá Tuner2 (budiž) a to mě na tobě naštvalo a ty jsi stále přidával, na srazu osobně celkem normální člověk a na netu všude do témat rychlé závěry jak všechno jde za pár šupů a hned a není žádný problém a samé chytrosti atd. Do mailů si psal jak je nutné mít co největší dif. a jak ti to šlape a najedou T613 má moc velké dif., také bych mohl říct velmi úsměvné, ale to je prostě ten vývoj... a proto je lepší raději být při zdi s těmi závěry a rychlými soudy, protože za rok dva může být po zkušenostech situace zcela jiná ! To je dobré tvrdit, až si něco vícekrát zkusím takového udělat, mít to lépe než subjektivně posouzeno a mohu to brát jako jasnou věc. Jako říkat strašný rozumy, když jsi si vůbec ty rozumy sám nezkusil je strašně jednoduché, takových ti každý napíše na toaleťák kolik chceš... horší je ale že si to pak nějací nešťastníci zde mohou přečíst a slabší kusy uvěří nějakým neopodstatněným závěrům, ale normální lidi budou vždy brát řeči na forech s rezervou stejně jako já, nešťastníci z toho ale učiní těžké dopady a z cizích špatných "chytrých" závěrů mohou do motrou nasypat zbytečné prachy...
Myslím si, že bychom všichni mluvili trochu jinak, kdybychom seděli u stolu osobně, než jak se věci dokážou chytře křápat na net a jde vlastně jen o čistě osobní zaujaté spory k pobavení mnoha čtenářů...
23:44:06
14.07.2015
14.07.2015
exwrcteam
to bude zase srandy
23:24:14
14.07.2015
14.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
To, že p. Urban rychle vyrostl a je mistr světa a že Vénovi dělal rozdělovač je holý fakt... Docela mě zaráží, že poměrně znalý člověk jako MVM reaguje jak reaguje aniž by vůbec nějak znal protistranu a to co Véna umí. To mě přijde ubohé a čiší z toho čisté zastávání toho kdo mě s něčím pomohl...
Ona pravda bude někde zhruba uprostřed, Urbi se už lecos naučil, ale z 99% to bylo jak píše Čokin s rozdělovačem a u učením se u Mrázka a nebo probroušeným sáním. Chtělo by to drobet pokory pánové z moravy Ale tohle tady bylo už za dob Sedláře, tak holt nás to drží doteď
Ona pravda bude někde zhruba uprostřed, Urbi se už lecos naučil, ale z 99% to bylo jak píše Čokin s rozdělovačem a u učením se u Mrázka a nebo probroušeným sáním. Chtělo by to drobet pokory pánové z moravy Ale tohle tady bylo už za dob Sedláře, tak holt nás to drží doteď
22:23:34
14.07.2015
14.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> sikula: no to teda díky
22:18:52
14.07.2015
14.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> PICK-UPEK: zajímalo by mě,komu jsem kdy nadával,...podívej se do "grafů motorů",kdo komu nadává Ale já nejsem zastáncem "kdo po mě kamenem,já po něm chlebem",ale "oko za oko,zub za zub" A na tuten pytel,musí být opravdu hrubá záplata,jinak to opravdu nejde...
22:04:55
14.07.2015
14.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> MVM: to jsem přesně čekal,že někdo napíše,že jsem si to vymyslel a chci ho schválně poškodit,...pokud si myslíš,že jsem lhář,tak jdi opravdu někam a nebo si sundej tu pásku přez oči...pošli mě třeba do kokotů a zmrdů jako to udělal Urban,..já to pochopím...ale pokud někdo ač nepřímo řekne,že jsem lhář a něco si vymýšlím,tak mě nesmí na oči,..nemuselo by to dobře dopadnout
Hezký,že se tu píše,že on si řekne motoráři,že ojebává práci,..mě když chce někdo ojebat,tak mám držet hubu?Držel jsem jí dost dlouho a řešil to s ním v soukromí,v příspěvku absolutně nenarážím na problém s uvolněnou hřídelkou,stane se a prostě i kdyby to nebyla pravda,beru to jako možnost a za to jsem byl X-krát pojmenován jako kokot?...ale někdy ten pomyslný hrneček trpělivosti přeteče...už tu opravdu nechci nic řešit,mám na práci důležitější věci,ale aby se na mě lidi pak koukaly na sraze krz prsty jako na nějakýho zmrda,třeba mě i poškodily auto z pomsty,to si opravdu líbit nenechám...
Hlavně tam řeší uplný kokotiny,naráží na mojí drahou práci (která byla ve finále uplně za stejný prachy jako ta jeho) a ještě jsem u dotyčného člověka dolaďoval jeho (Urbanovo) karbec + bych uplně jinak nastavil klapky a udělal volnoběžný systém,ale nebyl na to čas a proč bych předělával něčí práci zadarmo...apropo svůj karbec jsem nastavoval taky přímo na motoru,přecejenom se ta tatra ladí trochu hůř a nebýt vadnýho novýho origo jehláku,který byl udělaný se špatnou tolerancí a při zkoušce chodil normálně a začal blbnout až v motoru,tak Urban byl chudší o pár tisíc za ND a neměl se o mě s čím otírat...ano karbec jezdí jeho,přecejenom na sériovou fábku s vačkou jsou ty 23/27 dif už moc a nemají význam...ale domluva byla jasná s majitelem a rozhodl se pro tatru i když jsem mu řikal,ať mě dá oba karbeci,pak je porovná mezi sebou a případně mu tatrováci za ten karbec utrhají ruce za dvojnásobek ceny co za něj dal...nabízel jsem mu i případný prodej,protože dělám na 613-ky dost karbeců a prodat by nebyl problém...
Ale tak otírat se o mojí práci jde,je to v pořádku,...že já jel 100km seřídit i Urbanovo karbec už nikdo neví,chtěl jsem jet v neděli večer hned co jsem věděl,že karbec nefunguje a sám majitel mě řekl,ať neblázním...sere mě,když neudělám něco pořádně,ale měřit jehláky mikrometrem opravdu čas nemám a nebyla to chyba v lidským faktoru...pokud se někdo ozval,tak to s ním řeším a chci řešit...ale můžu klidně nahodit pár fotek,co jsou schopni lidi kolem motosportu vyplodit jenom co se týká karbeců a co musím opravovat a jaký je výsledek...možná by to taky někoho zajímalo,..jestli si myslíte,že mě lidi posílají funkční krásný karbeci a já to jenom umeju a pak sem hodím fotku,jak jsem šikovnej.
Opravdu škoda mluvit,...defakto tohle nemá ani za mák smysl,protože nikdo svůj názor nezmění,ale alespoň nemám nutkání někomu rozbít hubu...ještě ty keci,že jsem si rozdělovač koupil,abych ho okopíroval,...ani na paltestu jsem ho neměřil ještě co ho mám.Rozdělovač jsem koupil,protože jsem chtěl "zajet" motor na okruhu v Mostě po dokončení auta a neměl jsem čas vymýšlet nějaký svoje nápady,..teď toho opravdu lituju,že jsem s tímto člověkem měl co dočinění
A měl by se podepisovat i na ty vnitřky,...já si svojí práci značím a tělo karbecu bude těžko někdo měnit,...ale lepší je napsat,že jsem to udělal ve finále já,protože mu to závidím a že on by nikdy takovoudle prasečinu neudělal,...možná vám to někdo sežere,blbců je na světě bohužel dost.Já spíš lituju ty lidi,co si jím nechají oblbnout hlavu...
Uplně nejlepší bylo,když jsem tu někde četl,jak jsou velké sací a výfukové kanály na motoru spíše na škodu,...musím se smát,jak tu proběhlo před nějakým časem story,kde si probrousil sání až do vody,aby tam měl 30mm kanály a musel to lepit...opravdu k popukání a ten samý člověk pak píše,že stačí kanály menší...v tom případě byl před těma 2-lety uplný pitomec a teď je z něj skvělý motorář...horší rychlokvaška než u nás v Plzni právníci na VŠ
Takže sbohem a doufám,že se nikde nepotkáme...případně se tě budu snažit přehlížet...pokud si chceš něco vyřikat osobně,klidně se na nějaký akci stav,normálně si se mnou pokecáš.Ale pokud mě do očí řekneš ty stejný kydy jako o mě píšeš tady,tak to bych ti nedoporučoval mě kontaktovat... Jsem totiž taky z vesnice,když už jsi to nakousnul a to samý platí pro Urbana...
PS: mě se můžou zastat lidi,co jim fungujou karbeci,ale proč by to dělali,..já jsem rád,že jim to dělá radost,funguje a nebudu je nutit jsem něco psát,aby i oni byly pak za blbce,...vážně argument k pohledání tohle.
Hezký,že se tu píše,že on si řekne motoráři,že ojebává práci,..mě když chce někdo ojebat,tak mám držet hubu?Držel jsem jí dost dlouho a řešil to s ním v soukromí,v příspěvku absolutně nenarážím na problém s uvolněnou hřídelkou,stane se a prostě i kdyby to nebyla pravda,beru to jako možnost a za to jsem byl X-krát pojmenován jako kokot?...ale někdy ten pomyslný hrneček trpělivosti přeteče...už tu opravdu nechci nic řešit,mám na práci důležitější věci,ale aby se na mě lidi pak koukaly na sraze krz prsty jako na nějakýho zmrda,třeba mě i poškodily auto z pomsty,to si opravdu líbit nenechám...
Hlavně tam řeší uplný kokotiny,naráží na mojí drahou práci (která byla ve finále uplně za stejný prachy jako ta jeho) a ještě jsem u dotyčného člověka dolaďoval jeho (Urbanovo) karbec + bych uplně jinak nastavil klapky a udělal volnoběžný systém,ale nebyl na to čas a proč bych předělával něčí práci zadarmo...apropo svůj karbec jsem nastavoval taky přímo na motoru,přecejenom se ta tatra ladí trochu hůř a nebýt vadnýho novýho origo jehláku,který byl udělaný se špatnou tolerancí a při zkoušce chodil normálně a začal blbnout až v motoru,tak Urban byl chudší o pár tisíc za ND a neměl se o mě s čím otírat...ano karbec jezdí jeho,přecejenom na sériovou fábku s vačkou jsou ty 23/27 dif už moc a nemají význam...ale domluva byla jasná s majitelem a rozhodl se pro tatru i když jsem mu řikal,ať mě dá oba karbeci,pak je porovná mezi sebou a případně mu tatrováci za ten karbec utrhají ruce za dvojnásobek ceny co za něj dal...nabízel jsem mu i případný prodej,protože dělám na 613-ky dost karbeců a prodat by nebyl problém...
Ale tak otírat se o mojí práci jde,je to v pořádku,...že já jel 100km seřídit i Urbanovo karbec už nikdo neví,chtěl jsem jet v neděli večer hned co jsem věděl,že karbec nefunguje a sám majitel mě řekl,ať neblázním...sere mě,když neudělám něco pořádně,ale měřit jehláky mikrometrem opravdu čas nemám a nebyla to chyba v lidským faktoru...pokud se někdo ozval,tak to s ním řeším a chci řešit...ale můžu klidně nahodit pár fotek,co jsou schopni lidi kolem motosportu vyplodit jenom co se týká karbeců a co musím opravovat a jaký je výsledek...možná by to taky někoho zajímalo,..jestli si myslíte,že mě lidi posílají funkční krásný karbeci a já to jenom umeju a pak sem hodím fotku,jak jsem šikovnej.
Opravdu škoda mluvit,...defakto tohle nemá ani za mák smysl,protože nikdo svůj názor nezmění,ale alespoň nemám nutkání někomu rozbít hubu...ještě ty keci,že jsem si rozdělovač koupil,abych ho okopíroval,...ani na paltestu jsem ho neměřil ještě co ho mám.Rozdělovač jsem koupil,protože jsem chtěl "zajet" motor na okruhu v Mostě po dokončení auta a neměl jsem čas vymýšlet nějaký svoje nápady,..teď toho opravdu lituju,že jsem s tímto člověkem měl co dočinění
A měl by se podepisovat i na ty vnitřky,...já si svojí práci značím a tělo karbecu bude těžko někdo měnit,...ale lepší je napsat,že jsem to udělal ve finále já,protože mu to závidím a že on by nikdy takovoudle prasečinu neudělal,...možná vám to někdo sežere,blbců je na světě bohužel dost.Já spíš lituju ty lidi,co si jím nechají oblbnout hlavu...
Uplně nejlepší bylo,když jsem tu někde četl,jak jsou velké sací a výfukové kanály na motoru spíše na škodu,...musím se smát,jak tu proběhlo před nějakým časem story,kde si probrousil sání až do vody,aby tam měl 30mm kanály a musel to lepit...opravdu k popukání a ten samý člověk pak píše,že stačí kanály menší...v tom případě byl před těma 2-lety uplný pitomec a teď je z něj skvělý motorář...horší rychlokvaška než u nás v Plzni právníci na VŠ
Takže sbohem a doufám,že se nikde nepotkáme...případně se tě budu snažit přehlížet...pokud si chceš něco vyřikat osobně,klidně se na nějaký akci stav,normálně si se mnou pokecáš.Ale pokud mě do očí řekneš ty stejný kydy jako o mě píšeš tady,tak to bych ti nedoporučoval mě kontaktovat... Jsem totiž taky z vesnice,když už jsi to nakousnul a to samý platí pro Urbana...
PS: mě se můžou zastat lidi,co jim fungujou karbeci,ale proč by to dělali,..já jsem rád,že jim to dělá radost,funguje a nebudu je nutit jsem něco psát,aby i oni byly pak za blbce,...vážně argument k pohledání tohle.
21:19:17
14.07.2015
14.07.2015
Čokin
-> Bery: Jen jsem reagoval na jeho poslední post, když si mě vzal do huby ač zbytečně. Jinak ať dělá co umí, já mu jeho práci hanit nebudu, jen mě vadí jeho přístup k věcem. Možná už se změnil nevím....je mě to fuk, před 2 roky když jsme se ještě spolu bavili tak se choval jako ten co všechno ví a všechno zná a ostatní to dělají špatně. On tady něco vyčítá Vénovi, ale on udělal to samé, když začínal s rozdělovači došel k Mrázkovi vytáhl z něj moudra a pak to zkoušel doma.......pak už jen bylo jak to Mrázek dělá na nic.
20:46:45
14.07.2015
14.07.2015
MVM
-> Bery: Pravda předsedo
20:46:21
14.07.2015
14.07.2015
sikula
20:36:10
14.07.2015
14.07.2015
Bery
-> Čokin: Co jsem poznal Urbiho,nadává jen když někdo dělá něco špatně,nebo za balík peněz a práce stojí za h...
Když i vyhlášenému motoráři řekne do očí,že jeho motory jedou jak pumpa na hovna a jestli to chce pořádně,že mu rád poradí,tak už si člověk musí být jistý svou prací.
Už jenom to,že je vidět nějaký progres,vývoj,a pokud jsem v některých věcech byl pokusný králík,nelituju,to je prostě motorsport a posunulo nás to o kus dál.
jinak je to osel,protože vám/nám tu skoro všechno vykecá a snaží se poradit místo toho aby se na nás vysral a tvrdě to kasíroval...
Když i vyhlášenému motoráři řekne do očí,že jeho motory jedou jak pumpa na hovna a jestli to chce pořádně,že mu rád poradí,tak už si člověk musí být jistý svou prací.
Už jenom to,že je vidět nějaký progres,vývoj,a pokud jsem v některých věcech byl pokusný králík,nelituju,to je prostě motorsport a posunulo nás to o kus dál.
jinak je to osel,protože vám/nám tu skoro všechno vykecá a snaží se poradit místo toho aby se na nás vysral a tvrdě to kasíroval...
19:51:17
14.07.2015
14.07.2015
Čokin
No když už se to tady načnulo, jako pokračování z tématu ,,grafy motorů" tak jen budu reagovat na Urbiho poslední post. Vůbec netuším co jsem udělal stejně jako Véna a nechápu proč zase vytahuješ mrtvolu.
Jinak můj post, z hádek Vrba vs. Urbi, který se nezměnil, takže jej jen zkopíruju:
Přesunuto z tématu Škoda Rapid Sport...
-> Urbi: Já furt nechápu proč se oháníš tím rozdělovačem, nikde jsem nepsal, že je špatný nebo, že to děláš blbě..........Celá moje kritika je v tom jak se chováš a nejvíce mě nasralo to jak pořád dokola opakuješ ty svoji písničku s Chovancem a pliveš na něj, to mě prostě vadí, protože je to od tebe dost přitažené za vlasy.
Nikomu jsem nikdy netvrdil, že tvoje rozdělovače jsou špatné nebo, že to děláš špatně naopak jsem na sraze ještě borcovi říkal, ať to od tebe veme na 13ku že to bude fungovat.
Nevím proč si pořád spojuješ moji kritiku s tím, že nejsem spokojen s tvým rozdělovačem.
Ano, tvůj rozdělovač ,,nějak" funguje na mém motoře, ale se základním předstihem 5st. mě to drží volnoběh a při 100okt. benzínu a chladnějším/vlhčím počasí to nedetonuje. Prostě ten motor už sebelíp upravený rozdělovač neuspokojí na 100%. A netvrď mě tady, že všem ostatním s podobnými motory to funguje jen já jsem záhada..........podívej se na základní křivky grafu předstihu u atmosfér např. Alfa, na začátku je jasný propad křivky směrem dolů, kvůli předstihu a to samé ve středním pásmu nejvyššího kroutáku kde bojuji s detonacemi. Je mě jedno jestli moji pravdu vezmeš nebo ne, ale je to tak.
Až konečně dostavíš ten svůj super naleštěný motor a možná ho budeš i odlaďovat tak na to třeba přijdeš sám.
Tak to shrneme: Čestně prohlašuji, že tvoje rozdělovače fungují dobře a snad i tvé postupy ladění. Nikdy jsem netvrdil opak, pouze jsem tvrdil to, že tvůj rozdělovač můj motor prostě neobslouží z důvodu viz. výše.
Takže asi takto.
-> MVM: Stejně jako ty očišťuješ Urbana bych já mohl očišťovat Chovance nebo Mrázka, ke kterým se Herr Urban zachoval úplně stejně jako Véna k němu. A tvrzení, že je Véna hulvát, to samé bych mohl říct o Urbanovi, který mu tam taky nadává do ču......
-> Urbi: Škoda, že ty tvoje žvásty nevidí Regéc, ten by mohl taky vyprávět!
Jinak můj post, z hádek Vrba vs. Urbi, který se nezměnil, takže jej jen zkopíruju:
Přesunuto z tématu Škoda Rapid Sport...
-> Urbi: Já furt nechápu proč se oháníš tím rozdělovačem, nikde jsem nepsal, že je špatný nebo, že to děláš blbě..........Celá moje kritika je v tom jak se chováš a nejvíce mě nasralo to jak pořád dokola opakuješ ty svoji písničku s Chovancem a pliveš na něj, to mě prostě vadí, protože je to od tebe dost přitažené za vlasy.
Nikomu jsem nikdy netvrdil, že tvoje rozdělovače jsou špatné nebo, že to děláš špatně naopak jsem na sraze ještě borcovi říkal, ať to od tebe veme na 13ku že to bude fungovat.
Nevím proč si pořád spojuješ moji kritiku s tím, že nejsem spokojen s tvým rozdělovačem.
Ano, tvůj rozdělovač ,,nějak" funguje na mém motoře, ale se základním předstihem 5st. mě to drží volnoběh a při 100okt. benzínu a chladnějším/vlhčím počasí to nedetonuje. Prostě ten motor už sebelíp upravený rozdělovač neuspokojí na 100%. A netvrď mě tady, že všem ostatním s podobnými motory to funguje jen já jsem záhada..........podívej se na základní křivky grafu předstihu u atmosfér např. Alfa, na začátku je jasný propad křivky směrem dolů, kvůli předstihu a to samé ve středním pásmu nejvyššího kroutáku kde bojuji s detonacemi. Je mě jedno jestli moji pravdu vezmeš nebo ne, ale je to tak.
Až konečně dostavíš ten svůj super naleštěný motor a možná ho budeš i odlaďovat tak na to třeba přijdeš sám.
Tak to shrneme: Čestně prohlašuji, že tvoje rozdělovače fungují dobře a snad i tvé postupy ladění. Nikdy jsem netvrdil opak, pouze jsem tvrdil to, že tvůj rozdělovač můj motor prostě neobslouží z důvodu viz. výše.
Takže asi takto.
-> MVM: Stejně jako ty očišťuješ Urbana bych já mohl očišťovat Chovance nebo Mrázka, ke kterým se Herr Urban zachoval úplně stejně jako Véna k němu. A tvrzení, že je Véna hulvát, to samé bych mohl říct o Urbanovi, který mu tam taky nadává do ču......
-> Urbi: Škoda, že ty tvoje žvásty nevidí Regéc, ten by mohl taky vyprávět!
19:23:14
14.07.2015
14.07.2015
George88
Mám od Urbiho hlavu a rozdělovač a s jeho prací i přístupem ke mě, jako k zákazníkovi jsem spokojený. Poradil i s natryskováním karbu-ač nemusel. zatím jezdím EDSR, ale až se motor zajede, nahodím 2x weber a na naladění pojedu k němu..
edit: jestli můj motor jede nebo nejede nemůžu posoudit. Nemám ani video, ano graf a na max jsem jel jen opravdu chvíli, ale po jízdě za mnou přišel L.Hradil (ta červená 1000MB na motokarbcích, co sem nedávno dával Urbi video) a ptal se co v tom mám, že mě na rovince nemohl ujet, takže špatně to asi nepojede..
edit: jestli můj motor jede nebo nejede nemůžu posoudit. Nemám ani video, ano graf a na max jsem jel jen opravdu chvíli, ale po jízdě za mnou přišel L.Hradil (ta červená 1000MB na motokarbcích, co sem nedávno dával Urbi video) a ptal se co v tom mám, že mě na rovince nemohl ujet, takže špatně to asi nepojede..
18:46:02
14.07.2015
14.07.2015
MOLSO
-> MVM: mám taký osobný pocit, že onedlho sa zamkne aj toto vlákno ....
Za mňa musím povedať, že som s urbiho prácou maximálne spokojný, mám od neho rozdelovač, doladil mi aj natryskovanie karburátora širokorozsahovou lambdou a pomohol zladiť motor, vybavil meranie na brzde ... je toho kopa. Doteraz som s ním nemal jediný problém. U niekoho sa možno môj postoj nebude počítať, pretože nie som "nestranný", ale ja si za svojim názorom stojím.
Za mňa musím povedať, že som s urbiho prácou maximálne spokojný, mám od neho rozdelovač, doladil mi aj natryskovanie karburátora širokorozsahovou lambdou a pomohol zladiť motor, vybavil meranie na brzde ... je toho kopa. Doteraz som s ním nemal jediný problém. U niekoho sa možno môj postoj nebude počítať, pretože nie som "nestranný", ale ja si za svojim názorom stojím.
18:39:12
14.07.2015
14.07.2015
PICK-UPEK
Nevim jak dalece jsem opravneny zde neco psat nebot nemam vyrobky ani jednoho z panu, ale radky ktere nize napsal MVM me vyburcovaly prispet svym nazorem do pranice :)
Jen vam chci rict, ze pokud bych chtel nekdy neco z produkce, kterou nabizi tito dva panove, bez jedineho vahani bych volil Urbiho. Ptate se proc? Je to proste, staci se podivat, jak se zde chova on a jak se zde chova ten druhy. Oba asi o sve praci neco vi, ale tak sprosteho cloveka, jakym je Vena, a to ho nechci urazit, jsem tu opravdu dlouho nevidel. Sprosty, nevychovany hulvat, pavlacova drbna a kydac hnoje. S takovym clovekem nechci nic mit, ani kdyby rozdaval zadarmo zlate cihlicky. Ac doufam, ze v realnem zivote se chova na vyssi urovni, timto chovanim na urovni cerne zvere mou duveru nejen ze neziska, ale naopak zcela vylouci. Bohuzel.
To je muj nazor na tuto vec.
Jen vam chci rict, ze pokud bych chtel nekdy neco z produkce, kterou nabizi tito dva panove, bez jedineho vahani bych volil Urbiho. Ptate se proc? Je to proste, staci se podivat, jak se zde chova on a jak se zde chova ten druhy. Oba asi o sve praci neco vi, ale tak sprosteho cloveka, jakym je Vena, a to ho nechci urazit, jsem tu opravdu dlouho nevidel. Sprosty, nevychovany hulvat, pavlacova drbna a kydac hnoje. S takovym clovekem nechci nic mit, ani kdyby rozdaval zadarmo zlate cihlicky. Ac doufam, ze v realnem zivote se chova na vyssi urovni, timto chovanim na urovni cerne zvere mou duveru nejen ze neziska, ale naopak zcela vylouci. Bohuzel.
To je muj nazor na tuto vec.
18:24:53
14.07.2015
14.07.2015
MVM
Přece jen mi to nedalo.Napíšu to sem,protože se to dobrýho člověka týká.
A vzhledem k tomu že to zdejší (asi zaujatý) admin zamknul v diskusi o grafech čímž nedal možnost ostatním se k Urbanově práci vyjádřit v dobrým smyslu. Takže by měli taky napsat něco Ti kterým to funguje dobře a jsou s prací spokojeni. Fotky od Veny136 jsou z mýho pohledu naprosto neadekvátní a neprokazatelný že jde o Petrovu práci na rozdělovačích,navíc jeho výroky jsou značně zaujatý se zájmem pošpinit Petrovo jméno v rámci úprav motorů. Podle mýho názoru neunesl jistý vzestup v práci na motorech a nesnížil se k ničemu horším než pomluvám. Proti lidský hlouposti je třeba bojovat. Takže bych Vás ostatní kluky poprosil,Těm kterým to není jedno (a že těch rozdělovačů tady běhá dost) o pár řádků k věci. Těch pozitivních reakcí se spokojeností je vždy míň než nasraná reakce na bezprostřední neúspěch.. Ne,nelezu nikomu do prdele - Jen je občas vhod se ve společnosti zastat člověka v právu. Jedině tak se naše ČR přiblíží chování na západě a nejen mezi motoráři. Pěkný večer všem PS: Za některý výroky se už od dob našich dědů dává tady na vesnici přes hubu..
A vzhledem k tomu že to zdejší (asi zaujatý) admin zamknul v diskusi o grafech čímž nedal možnost ostatním se k Urbanově práci vyjádřit v dobrým smyslu. Takže by měli taky napsat něco Ti kterým to funguje dobře a jsou s prací spokojeni. Fotky od Veny136 jsou z mýho pohledu naprosto neadekvátní a neprokazatelný že jde o Petrovu práci na rozdělovačích,navíc jeho výroky jsou značně zaujatý se zájmem pošpinit Petrovo jméno v rámci úprav motorů. Podle mýho názoru neunesl jistý vzestup v práci na motorech a nesnížil se k ničemu horším než pomluvám. Proti lidský hlouposti je třeba bojovat. Takže bych Vás ostatní kluky poprosil,Těm kterým to není jedno (a že těch rozdělovačů tady běhá dost) o pár řádků k věci. Těch pozitivních reakcí se spokojeností je vždy míň než nasraná reakce na bezprostřední neúspěch.. Ne,nelezu nikomu do prdele - Jen je občas vhod se ve společnosti zastat člověka v právu. Jedině tak se naše ČR přiblíží chování na západě a nejen mezi motoráři. Pěkný večer všem PS: Za některý výroky se už od dob našich dědů dává tady na vesnici přes hubu..
15:40:43
11.07.2015
11.07.2015
Čokin
-> Alenka: Tak bud řeknu, že to za 2000ku jen pošolíchám šmirglem at to vypadá, že jsem na to trochu šáhnul a nebo ty kanály udělám pořádně a řeknu si 5ku. Já to za 2000,- nechtěl to byla cena úpravce.....
A 10 000,- jen za hlavu a nemít to do zavodáku bych fakt nedal, tak rád to auto fakt nemám.
A 10 000,- jen za hlavu a nemít to do zavodáku bych fakt nedal, tak rád to auto fakt nemám.
07:40:52
11.07.2015
11.07.2015
lacko
no vybrali sme ventily, voditka nic moc gufera netesnily ono to nasavalo cez gufera a ten cierny mazut to mi pomohol co som tam pouzil ten doktor oil,a skusal som tesnost kruzkou po necelych 2hod pretiekol aj benzin suce do srotu
21:54:26
10.07.2015
10.07.2015
Alenka
-> Urbi: povidám, že prodám hlavu, ne celej motor. Ostatní díly už 1. nemám a 2. bys musel pořádně přitlačit kačáky :D
-> Tuner#2: měl jsem možnost buď doupravit tuhle hlavu, nebo začít na fungl novém, nikdy nejetém kousku. Vzhledem k tomu, že po sečtení nákladů na všechny potřebné operace vyšla nová hlava jen o málo dráž, rozhodl jsem se jít touhle cestou.
Nikde neřikám, že ta moje původní hlava je TOP, to bychom se asi museli bavit o částkách 30K a výše, ale za ty prachy si myslím, že na nějakém obyčejnějším motoru do běžného provozu poslouží víc než dobře.
-> Tuner#2: měl jsem možnost buď doupravit tuhle hlavu, nebo začít na fungl novém, nikdy nejetém kousku. Vzhledem k tomu, že po sečtení nákladů na všechny potřebné operace vyšla nová hlava jen o málo dráž, rozhodl jsem se jít touhle cestou.
Nikde neřikám, že ta moje původní hlava je TOP, to bychom se asi museli bavit o částkách 30K a výše, ale za ty prachy si myslím, že na nějakém obyčejnějším motoru do běžného provozu poslouží víc než dobře.
20:58:19
10.07.2015
10.07.2015
MVM
-> Tuner#2: Jak se do lesa volá....
20:41:29
10.07.2015
10.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 10.07.15 20:06:10: Kdyz jsem mel ja opravnene neco proti morave, tak tady byl hned ohen na strese a nejdou delas praktiky nam vytykane?
-> Petr Urban 10.07.15 20:34:32: Za sedm je jen hlava a asi neni uplne TOP, kdyz potreboval novou s kterou to jede udajne lepe.
-> Petr Urban 10.07.15 20:34:32: Za sedm je jen hlava a asi neni uplne TOP, kdyz potreboval novou s kterou to jede udajne lepe.
20:34:32
10.07.2015
10.07.2015
Petr Urban
-> Alenka: Jestli je to s tou vačkou, hlavou, sáním a karb. na kterým to mělo těch 106 poníků, tak to zrovna beru, za ty prachy to nikdy dohromady nedám. Opravdu beze srandy to vezmu a domluvíme to jinde. Takže pro ostatní... motor je rezervován
20:06:10
10.07.2015
10.07.2015
MVM
-> santa003: Vena136 ČECH Ti to zmákne za dva tácky i s beriliovýma sedlama. Ale pojede to jak z praku a za pár kaček.. My na Moravě umíme leda ho*no
19:59:48
10.07.2015
10.07.2015
Bery
-> santa003: podívej se do nabídek a myslím,že Sakyho netřeba zdržovat.kolem sebe najdeš blíž,než v praze.
navíc Saky motory na max a top už nestaví.
navíc Saky motory na max a top už nestaví.
18:46:25
10.07.2015
10.07.2015
Alenka
-> sep: díky, vačka byla 278/265 přebrus ze série Motor-Excel.
18:37:25
10.07.2015
10.07.2015
sep
-> Alenka: :pěkná cena a pěkná čísla,na jaké to bylo vačce?
18:26:56
10.07.2015
10.07.2015
Alenka
Kdyby někdo čirou náhodou měl zájem, jednu takovou pěknou hlavu bych měl na prodej.
Základ je 50 kW MPI, komprese 11:1, je zapérovaná, kanály, sedla, ventily, spalováky vše upraveno.
Dělal ji Čepek a se sériovým sáním, litinovým svodem a LEKRem jsem na ní měl 106k a 136Nm.
Nutně ji prodat nepotřebuju, ale kdyby někdo nabídl tak 7tis. asi bych ji dokázal postrádat :)
Základ je 50 kW MPI, komprese 11:1, je zapérovaná, kanály, sedla, ventily, spalováky vše upraveno.
Dělal ji Čepek a se sériovým sáním, litinovým svodem a LEKRem jsem na ní měl 106k a 136Nm.
Nutně ji prodat nepotřebuju, ale kdyby někdo nabídl tak 7tis. asi bych ji dokázal postrádat :)
17:01:51
10.07.2015
10.07.2015
santa003
tý jo myslím že to je ten saky, nemáte na něj nějaký kontakt? Chci ten motor na max a chci vědět že to bude super a ne že to někdo jen očistí a tím je pro měj hotovo. (viz chiptuning před kauflantem, tak a máš tam o 120 kobyl víc, a když si koupíš tuto nálepku a nalepíš ji na auto, přidá ti to dalších 10 kobyl dej mě dva táci, a já už ti nikdy nezvednu telefon. xD to není moje zkušenost, ale jednoho blbýho kolegy, je tak blbej jak daleko vidí, a možná ještě za roh)
13:06:54
10.07.2015
10.07.2015
Petr Urban
-> lacko: levý spalovák je ujetý už z výroby dle fotky... vybírám si hlavu, které dělám úpravu, aby spalováky a kanály byly co nejvíce na střed, tzn. u sacích ventilů by ta svislá stěna mohla být co nejvíce všude stejně daleko, pokud je blízko sac. ventilu, nemíří pak spalovák vůči vložce a má to i další negativa. Nějakým laickým způsobem testuji i tvrdost hlavy, zda nebyla dlouhodobě přepalovaná - jízda bez vody apod.
-> Alenka: Souhlasím, přesně tolik platím za díry v sedlech, tvary sedel - dosedací plochy a úpravu ventilů - 2000,- + musím někam jet to zadat a zase to vyzvedávat, takže s benzínem a mým časem jsem na 2500,- jen kolem sériových sedel a tvaru ventilů - CNC úprava.
Když dělám top hlavu rozdám za nové větší všechny ventily, nová upravená vodítka, větší sací sedla a všechny strojní úpravy 7-8 tis., takže není možné aby pořádná hlava stála pod 10, protože hrabání kanálů a tvary spalováků na kterých nechám desítky hodin, není možné dělat za almužnu, dobrovolničit. Pro porovnání borec co hrabe hlavy pro jednoho MORAVSKÉHO motoráře bere 500,- /h vč. brus materiálu. Pokud tedy někdo udělá hlavu pod 10, není to pořádná hlava s těmi největími sac. ventily a vyměněnými sedly nebo je to zadané u nějakého dědka či domácího kutila - zde bych zase uvažoval o tom jak kvalitně, jakými stroji...
-> skodoukolemsveta.cz: Abych na to měl čas čoveče.... mám na celé léto program a nejen kolem motorů...
-> Alenka: Souhlasím, přesně tolik platím za díry v sedlech, tvary sedel - dosedací plochy a úpravu ventilů - 2000,- + musím někam jet to zadat a zase to vyzvedávat, takže s benzínem a mým časem jsem na 2500,- jen kolem sériových sedel a tvaru ventilů - CNC úprava.
Když dělám top hlavu rozdám za nové větší všechny ventily, nová upravená vodítka, větší sací sedla a všechny strojní úpravy 7-8 tis., takže není možné aby pořádná hlava stála pod 10, protože hrabání kanálů a tvary spalováků na kterých nechám desítky hodin, není možné dělat za almužnu, dobrovolničit. Pro porovnání borec co hrabe hlavy pro jednoho MORAVSKÉHO motoráře bere 500,- /h vč. brus materiálu. Pokud tedy někdo udělá hlavu pod 10, není to pořádná hlava s těmi největími sac. ventily a vyměněnými sedly nebo je to zadané u nějakého dědka či domácího kutila - zde bych zase uvažoval o tom jak kvalitně, jakými stroji...
-> skodoukolemsveta.cz: Abych na to měl čas čoveče.... mám na celé léto program a nejen kolem motorů...
10:30:35
10.07.2015
10.07.2015
koko
-> MVM: souhlas
10:18:43
10.07.2015
10.07.2015
MVM
-> Alenka: Tak nějak.. Na deseti bych začal.
09:51:42
10.07.2015
10.07.2015
Alenka
-> vhml: tak ona je dobrá hlava a "dobrá hlava".
Pokud někdo od oka pošolichá ventily na soustruhu, sedla jen zabrousí, kanály upraví stylem "narvu tam lamelový kotouček, roztočím, a děj se vůle boží" a spalovák jen obrousí šmirglem, aby to nevypadalo, že na něj ani nesáhl, tak se to dá udělat asi výrazně levněji, ale takhle já si dobře udělanou hlavu nepředstavuju.
Pokud někdo od oka pošolichá ventily na soustruhu, sedla jen zabrousí, kanály upraví stylem "narvu tam lamelový kotouček, roztočím, a děj se vůle boží" a spalovák jen obrousí šmirglem, aby to nevypadalo, že na něj ani nesáhl, tak se to dá udělat asi výrazně levněji, ale takhle já si dobře udělanou hlavu nepředstavuju.
09:43:52
10.07.2015
10.07.2015
vhml
-> Alenka 10.07.15 09:40:29: to jseš z nějakýho drahýho kraje.
09:40:29
10.07.2015
10.07.2015
Alenka
-> Čokin: úprava hlavy na max za dva litry? Na tolik by možná s velkou slevou vyšly základní obráběčské práce okolo ventilů a sedel, ale to je asi tak všechno.
Myslím, že opravdu dobrá hlava nepůjde pod 10 000 s tím, že ventily, pružiny a všechno okolo zůstane původní a jen se to upraví.
Myslím, že opravdu dobrá hlava nepůjde pod 10 000 s tím, že ventily, pružiny a všechno okolo zůstane původní a jen se to upraví.
09:16:39
10.07.2015
10.07.2015
MVM
-> lacko: Celkově zakarbonovanej motor. Hodně najeto,podtáčení,zanesený kat,přidušený výfuk. Špatný vyplachování spalováků..