skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hádky, rejpání a pod.
12:12:07
20.05.2015
20.05.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Jirik_Tuňák1983: Každému dle jeho chuti. Máš-li rád chlupatice tak pak můžem vytovřit podtéma... "beranice všeho druhu"
12:07:33
20.05.2015
20.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 20.05.15 12:05:46: V láskách chlupatých.
12:05:46
20.05.2015
20.05.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> m8rinek: To by ale mohlo být velmi zajímavé téma... provedení coitusu... To by stálo za zvážení zda to nevytvořit. Ovšem otázkou je kde. Jestli ve vtipech, hádkách nebo raději rovnu ve srazech...
11:50:37
20.05.2015
20.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> m8rinek 20.05.15 11:47:58: To jsem já, nemůžou být dva ředitelé zeměkoule. Jdu si ohřát oběd, tak koukejte něco připravit.
11:47:58
20.05.2015
20.05.2015
m8rinek
-> Jirik_Tuňák1983: hele me za to dotycny nestoji, jeho prispevky nemaji zadnou vypovidaci hodnotu, jen ostatni napada, skvele se na to hodi termin ,,vysira,,.
Vsichni uz tu pochopili, ze jedine on ma pravdu, jedine jeho reseni je nejlepsi, jedine jim zvolene zbozi je tou nejlepsi volbou. Kdokoli krom lidi z rekta si dovoli nesouhlasit ma problem.
At jde o utazeni spoju ramen, provedeni dorazu, odvrtani kasliku, volbu naterove hmoty, vyber led pasku, nakup volantu a byt tu to tema tak snad i provedeni coitusu...
Je mi to jedno, mam ho v pi*i, ale divim se ze jeste neni reditelem zemekoule:-D.
Vsichni uz tu pochopili, ze jedine on ma pravdu, jedine jeho reseni je nejlepsi, jedine jim zvolene zbozi je tou nejlepsi volbou. Kdokoli krom lidi z rekta si dovoli nesouhlasit ma problem.
At jde o utazeni spoju ramen, provedeni dorazu, odvrtani kasliku, volbu naterove hmoty, vyber led pasku, nakup volantu a byt tu to tema tak snad i provedeni coitusu...
Je mi to jedno, mam ho v pi*i, ale divim se ze jeste neni reditelem zemekoule:-D.
11:37:22
20.05.2015
20.05.2015
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 20.05.15 11:27:48: oběd je za chvíli, nejvyšší část rozject sou
11:27:48
20.05.2015
20.05.2015
Jirik_Tuňák1983
Ring pro Sašu a M8rinka volný.
21:49:08
19.05.2015
19.05.2015
MOLSO
-> Jirik_Tuňák1983:
21:48:25
19.05.2015
19.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> ochoda 19.05.15 21:00:47: Čtyřpístky jsou špatně, zarezávají tam pístky a navíc jsou ty pístky tak maličký, že když moc šlápneš na brzdu, tak můžeš propíchnout destičky a poškrábeš si kotouče. Proto začali všichni vyrábět plovoucí třmen, ten má jeden velikej pístek, kterej už neproleze pórama v destičce a nepropíchne jí.
21:33:57
19.05.2015
19.05.2015
Toušík
-> Jirik_Tuňák1983:
21:28:46
19.05.2015
19.05.2015
Jozka
-> Tuner#2: Nu, ono je to konstruovaný primárně na jízdu vpřed nebo vzad.. a komu sériový řešení nestačí, může pojistit po 120° svářečkou a doufat, že se moc nevymačká buben..
21:00:47
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
-> Jirik_Tuňák1983: Hele jo! Já tomu věřim a chci DS2500 kupovat. Ikdyž as tolik tomu asi nevěřim, ale nechci 4p.
20:59:35
19.05.2015
19.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> ochoda 19.05.15 20:53:22: Nezoufej, ještě máme dvoupístky s předraženejma DSkama, který narozdíl od čtyřpístků líp brzdí.
20:53:22
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
Moje chyba pánové.
20:50:13
19.05.2015
19.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 19.05.15 20:44:49: Viď a to jsem čekal k večeři nějakej armageddon.
20:44:49
19.05.2015
19.05.2015
Luky
Hele že vám není blbý zaplevelit takový pěkný hádací téma konstruktivní debatou!
20:42:24
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
-> MOLSO: Takže to bude i s efektama, super.
20:41:21
19.05.2015
19.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 19.05.15 19:28:53: Poloosy byly origo a pak se to nahradilo taky starším dílem z origo málo jetého auta. Bohužel se cvakání a posunutý kroužek po čase objevil vždy, stačilo pár RZ Litohlavy a bylo vymalováno
-> Jirik_Tuňák1983 19.05.15 20:20:13: Prasklé šikmé jsem viděl jen bez výstuhy a total schnilé jako tady dával kdysi Luděk. Co se týče matky, stačí jí zalepit a zaklepnout jak se má, mám to na autě už nějaký ten pátek a o nápravě narozdíl od kyvky nevím
-> Jirik_Tuňák1983 19.05.15 20:20:13: Prasklé šikmé jsem viděl jen bez výstuhy a total schnilé jako tady dával kdysi Luděk. Co se týče matky, stačí jí zalepit a zaklepnout jak se má, mám to na autě už nějaký ten pátek a o nápravě narozdíl od kyvky nevím
20:40:58
19.05.2015
19.05.2015
MOLSO
-> ochoda: nezabudni na iskry v zrkadielku
20:39:24
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
-> Jozka: PRostě až mě bude předjíždět kolo a auto "nepojede", tak mám problém.
20:32:18
19.05.2015
19.05.2015
Jozka
-> ochoda: Jsem kdysi dávno ujel bez závlačky na bubnu nějakých 150 km a až když jsem se unavenej zvolna blížil k domovu, tu a tam už i z kopce na neutrál, teprve jsem zaslechl.. Takže v serpentinách z kopce a "bez motoru" by to slyšet být mělo..
20:20:13
19.05.2015
19.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Toušík 19.05.15 19:52:34: Já jsem jezdil několik let s bubnem, kterej měl ještě po jednom z předchozích čtyřech majitelů naštípnutej kraj u klínku (chyba montáže) a to se s tím lítalo a hrabalo. Nic mi neupadlo. A že se v těch 18 - 20 plus mínus blblo. V zimě jsem s tím samým kolem v bokovníku trefil ještě ze strany obrubník pod sněhem. Ohnul se jen límec na plecháči, jinak nic.
Na vlečce by se mi určitě rozlomilo vyhnilý šikmý rameno, nebo minimálně ulítla matka z poloosy. Ty prej lítaly dost často. Z deseti stotřicítek, které v určitý den vyjely, tak u šesti z nich došlo ke ztrátě matky. Psali o tom i ve Světě motorů.
Ke konci výroby prej dávali k řadě 130 až Rapid sáček se čtyřma matkama k poloose. Pokud motorista nějakou po cestě do divadla na Prodanou nevěstu ztratil, mohl ji pohodlně vyjmout ze sáčku a za pomoci projíždějícího kombajnisty zpět namontovat.
Většinou to ale nebylo nutné, protože v 90% případů prasklo i šikmé rameno a bylo nutné zavolat odtahovou Avii nebo Barkase.
Na vlečce by se mi určitě rozlomilo vyhnilý šikmý rameno, nebo minimálně ulítla matka z poloosy. Ty prej lítaly dost často. Z deseti stotřicítek, které v určitý den vyjely, tak u šesti z nich došlo ke ztrátě matky. Psali o tom i ve Světě motorů.
Ke konci výroby prej dávali k řadě 130 až Rapid sáček se čtyřma matkama k poloose. Pokud motorista nějakou po cestě do divadla na Prodanou nevěstu ztratil, mohl ji pohodlně vyjmout ze sáčku a za pomoci projíždějícího kombajnisty zpět namontovat.
Většinou to ale nebylo nutné, protože v 90% případů prasklo i šikmé rameno a bylo nutné zavolat odtahovou Avii nebo Barkase.
20:11:56
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
-> Jozka: Přes vejfuk to asi neuslyšim. A -> vhml: to nepučim, ten by mi vrátil kupičku šrotu. Ale díky za rady.
20:07:26
19.05.2015
19.05.2015
Jozka
-> ochoda: Nechal bych to otestovat někoho, jako je -> vhml: .. ten by mohl na kyvkách dělat výstupní kontrolu Při běžný jízdě slyšíš obvykle takový tsts.. tsss.. tsss - a jakmile se tohle ozve, je poslední šance buben dotáhnout.
19:52:34
19.05.2015
19.05.2015
Toušík
-> vhml: Ono právě možná definice prasojízdy je ta tvá proto se tě to povoluje já jsem zatím na cajk :D
19:44:26
19.05.2015
19.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Jozka 19.05.15 18:43:58: Spokojenost.
19:43:24
19.05.2015
19.05.2015
vhml
-> Jozka 19.05.15 19:30:43: mě v tom cvaká permanentně. S tím se naučíš žít V lepším případě to nedělá nově poskládaná náprava, ale po jedný soutěži už úspěšné cvaká.
19:40:57
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
-> Jozka: Takže otázka zní, jak poznám že je tam vůle?
19:30:43
19.05.2015
19.05.2015
Jozka
-> ochoda: To zas není není až taková vůle, že by tam něco cvakalo nebo se viklalo..
19:28:53
19.05.2015
19.05.2015
Jozka
-> Tuner#2: Tak krut za ohybu (prasojízda resp. přetěžování) může způsobit "kýváním" kuželovýho konce poloosy s bubnem oproti zbytku mikroposuvy kroužku, ale protože s tím zpravidla mívají problém novější kyvky, spíš bych to přičítal stále laxnějšímu přístupu ke kvalitě TMZ a přesnosti s přibývajícími roky socialismu - o jakosti ND ani nemluvě..
19:28:25
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
Tak když sem nasazoval kola tak sem nějakou vůli nepozoroval. A jsou to původní bubny na původních poloosách se mi zdá, takže to by sedaní taky mohlo pomoct a troufl bych si tvrdit, že od výjezdu z fabriky sem byla tak druhej kdo to sundal.
19:08:44
19.05.2015
19.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Jenze ona se tam vule udela i prasojizdou. Staci vetsi nasazeni a krouzek se posune alespon me to delalo a to se psal rok 2000 a mel jsem origo poloosy.
19:08:15
19.05.2015
19.05.2015
MOLSO
-> ochoda: podložka sa pridavala az ked zistis axialnu volu bubna. po montazi bubna a dotiahnuti to prejdi momentakom este 1 - 2x po najazdeni par km. u mna si to pomaly sadalo a po tretom dotiahnuti to uz drzalo
18:59:40
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
-> Jozka: Já si myslim, že to nebude tak horký. Když sem auto koupil tak sem matice dotáhnul na předepsanej moment momenťákem a dokud to nepřestane brzdit tak to nehodlám rozdělávat.
18:43:58
19.05.2015
19.05.2015
Jozka
-> ochoda: Buď v klidu, ona je to z větší části urban legend.. jen velmi malýmu procentu z těch stovek tisíc aut upadly poloosy nebo nastaly jiný problémy s nima v době obvyklý použitelnosti vozu a ani dneska se to prostě vůbec stát nemusí. Problém skoro vždycky začíná povolenou maticí, případně záměnou bubnů zleva doprava - při normálním nasazování bubnu se kroužek zpravidla nehne a při jeho snímání už vůbec ne, ty 0.3 mm podložky se v praxi dávaly jen tu a tam - rozhodně ne po každým sundání bubnu, jak je to psaný v příručkách.
-> Jirik_Tuňák1983: Takhle dobrý ?
-> Jirik_Tuňák1983: Takhle dobrý ?
17:45:50
19.05.2015
19.05.2015
stepan
-> ochoda: Jo, tak to je ono. Po každym sundání bubnu jeden přidat, a když jich je asi 5 nebo kolik, tak vyndat poloosu a kroužek 3 přelisovat zpátky směrem ven.
17:45:16
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
Ok, u tej 10 je psáno, že je to nějaká podložka 0,3mm. Díky chlapi.
17:44:10
19.05.2015
19.05.2015
MOLSO
-> ochoda: krouzek je pozicia 10
17:41:34
19.05.2015
19.05.2015
stepan
-> ochoda: Jj, trojka. Kroužek tam asi není, ale bez popisu těžko říct.
17:26:56
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../03_01.jpg ...bavíme se o čísle 3 ? Eventuelně je tam někde nakreslenej ten kroužek co se přidává? Dík
17:21:50
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
-> stepan: Ještě, že ho radši moc nesundavam. To sou věci kurňa.
17:19:04
19.05.2015
19.05.2015
stepan
-> ochoda: Hne se demontáží a montáží bubnu. Musíš udržovat předpětí tim, že po každym sundání bubnu přidáš tenkou podložku a po X sundáních vyndáš poloosu a přelisuješ kroužek zpátky.
17:15:21
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
-> Tuner#2: Jak dokážu to aby se hnul? (když už jsme v offtopicu, tak proč nepoklábosit ať má Jiřík co číst )
17:09:31
19.05.2015
19.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 19.05.15 17:02:46: Po zalepeni vse OK a se Sakyho nabojem ten problem nemam vubec.
-> ochoda 19.05.15 17:07:36: Operny krouzek pro lozisko na poloose.
-> ochoda 19.05.15 17:07:36: Operny krouzek pro lozisko na poloose.
17:07:36
19.05.2015
19.05.2015
ochoda
-> Tuner#2: Jaký kroužky a vůle? Mám se bát?
-> vhml: Taky Mě baví s tim jezdit.
-> vhml: Taky Mě baví s tim jezdit.
17:02:46
19.05.2015
19.05.2015
MOLSO
-> Tuner#2: bolo potom nasledne povolovanie velkej matky ta vytzuzena vyhra proti kyvke ?
17:00:41
19.05.2015
19.05.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.05.15 16:55:14: já se tě ani nedivím Ale zas ta vlečka není tolik Drift friendly
16:55:14
19.05.2015
19.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 19.05.15 14:17:03: Ja jsem rad, ze jsem Zlutku kyvky zbavil a jeste ani jednou jsem nelitoval... Uz jsem mel pokrk posunutych krouzku za loziskem a nekonecnych vuli a strachu z upadnuteho kola.
-> Jirik_Tuňák1983 19.05.15 14:15:26: Neni obed, ale svacim nez pujdu do garaze, tak jsem musel trochu rejpnout do vosiho
-> Jirik_Tuňák1983 19.05.15 14:15:26: Neni obed, ale svacim nez pujdu do garaze, tak jsem musel trochu rejpnout do vosiho
15:09:06
19.05.2015
19.05.2015
Jirik_Tuňák1983
15:06:52
19.05.2015
19.05.2015
Jozka