Vlečka nebo kyvka?

prohledat
207 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 19.02.2009 do 28.02.2011, založil/a doly120
řadit dle data
09:34:49
27.05.2009
aceboss
Syny 26.05.09 17:20:13 napsal: Ona: aaaaaaaaachhhhhh
On: Joooooooooooo

3


3 3 3 3 3 135
17:20:13
26.05.2009
Syny
Ona: aaaaaaaaachhhhhh

On: Joooooooooooo



3
17:10:34
26.05.2009
Kaprof-Pisařík
achjo..
11:12:45
26.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Dave - ten pátý: Njn furt se kyvkari budou kyvky zastavat... 71
10:07:40
26.05.2009
Dave - ten pátý
Ach jo...71
14:37:08
25.05.2009
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to by to neloupalo jen v jednom miste...
08:28:35
25.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: skoda-virt.cz/cz/.../1130 45-prevodovka-75 47 (doufam ze Tampik neprehlizi povyjetej cep a sou to ty kameny 3 )
18:18:52
20.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: No nechci urvat vanu az s tatou pojedem pro hnuj s vlekem nebo pro pisek...
18:11:28
20.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A nedá si říct a nedá 40
18:06:51
20.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2 20.05.09 18:00:24: Aha no podkladat je blbost dle me 8 Kazdopadne s origo to neni jak koza ale je to spravne vysoky 3
18:05:13
20.05.2009
David29
-> Tuner#2: Jo takhle... tak to potom jo... Já si furt řikám, jak to může kurva vypadnout, když to nejde ani silou 3 Pěkně jsem se navztekal..
18:01:47
20.05.2009
Eidy
-> Tuner#2: Tak to bude asi on 1
18:00:24
20.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 20.05.09 17:55:31: Ne ten kamarád měl origo pružiny a ještě podložený. Já měl na žlutce origo pružiny nový a nic nevyskočilo ten první rok co to bylo jak koza.
17:59:06
20.05.2009
Nwkt
-> Tuner#2: Vyskočila i Maxovi na fáčku loni a letos Applovi
17:57:39
20.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.05.09 17:48:39: Bílej Rapid viď - to je ten co jsem ho táhnul 1 Jinak na Běšky ještě jezdí červená 130L a tej to tam vyskočilo snad už 3 x a letos měli na konci radost že dojeli3
17:55:31
20.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Jak vysoko jako blazen? Ty myslis vysoko jak to ma spravne byt zejo 47 3
17:48:39
20.05.2009
Eidy
-> David29: Viděl jsem na vlastní oči v Běšinách 2002 nebo 2003. Jeden kluk tam jel slalom a v poslední zatáčce lup, bum, rána a poloosa byla venku. Byla to pravá strana, takže poloosa přetrhla silnej kabel ke startéru, ale naštěstí nedošlo ke zkratu a chlapec odjel domů na laně.
17:47:09
20.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David29: Ale vypadne... Jednoho kamaráda jsem takhle táhnul s GLSem z Běšinského slalomu. Ona nevyletí z převodovky jak Ty si myslíš, ale roztrhne se manžeta a vyskočí tripod z unašeče na převodovce a když máš tu variantu s jehličkama, tak už to neposlkádáš, neb jehličky hledáš po celém okolí.3 Ale udělá to pokud máš zvedlej zadek a nebo jinej problém na nápravě jako třeba vyčvachtané silentbloky. Mě se to nestalo ani když jsem měl zadek vysoko jak blázen a čím níž ho máš, tím menší riziko je a při podvázání už vůbec nehrozí. Na zdravé vlečce by to měli zachránit i dorazy na tlumičích.
17:43:31
20.05.2009
Nwkt
-> David29: Nevěř 47
17:38:35
20.05.2009
David29
Ta já nevim, co furt máte s vypadáváním poloos na vlečce... dyt je to kravina...



Oddělal jsem dorazy, zved auto, převodovku až nahoru... vemu tyč, že tu zkurvenou poloosu vytáhnu ven - jak tady všochni tvrdíte že to de - a ani zaživýho boha...

Takže kecům, že vypadne poloosa neuvěřim, dokavad neuvidim...
22:28:33
19.05.2009
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

120L = 36,7kW = 50HP

136L/GL = 46kW = 63HP



Tak 13 no :) Kroutak ma 136ka pekelnej :)
22:05:24
19.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: 15-16k... 10kW A hlavne kroutak :-)
22:00:27
19.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja teda 5q kyvku 136 trapim47 sem to ale tyran..
21:59:56
19.05.2009
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj, tech 10 podvyzivenejch koni navic by uz nezvladla 3
21:52:07
19.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Njn, proste vlecka je lepci tak sem upgradoval no 3 Jo a dalsi vec... prece nebudu kyvku trapit 136 3
21:50:20
19.05.2009
Syny
-> Marra: Nejvetsi problem je, za kazdej si posklada vlecku z novejch nebo repasovanejch dilu, da to na auto a pak to porovnava s vymrdanou kyvkou co tam mel predtim... Ono kdyz se na kyvku daj novy pruziny a hlavne nvoy tlumice, tak to neni vubec spatna naprava. To, ze jizdnima vlastnostma pri zavodech za vleckou zaostava nepopiram, ale pri normalnim provozu, to je proste temer zanedbatelnej rozdil...
21:45:11
19.05.2009
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Z tebe mi taky asi mrdne :) Tyvoe kyvka nema nic, vubec nic spolecnyho s tim, ze si mel motorovej clun a sedelo te to vzadu - s tim maj neco spolecnyho unaveny pruziny po 20ti letech drzeni tezkyho zadku a provozu... A abys nemel Acka tak si dal vlecku jo? Tyvoe 3 Asi proto, ze si mel unaveny pruziny, tak si mel vzadu Acka a mel si motorovej clun, nechapu jak muzes neco takovyho svadet na konstrukci napravy, protoze to je jasna kravina. Proste si mel pruziny v prdeli... Jak casto prosimte lezes do bubnu? Ja tam za 3 roky nebyl ani jednou a ani to nebylo potreba. Jediny co sem pak nechal udelat, byla kontola paken a jelikoz sem si to neudelal sam a nechal to dat do servsiu, tak tim se to cely posralo, ale za to bohuzle nemuze kyvka, ale ty debilove v servsiu... Jediny s cim souhlasim je hluk (pokud nemas KO loziska :)), ten je u dobry vlecky mensi nez u kyvky, ale to je dany tim, ze proste ta kyvka ma dlouhy poloosy a muzou mirne hazet v tej nohavici...
upraveno 1x, naposled 19.05.2009 22:02:57
21:11:41
19.05.2009
Marra - zrušená registrace
Z mých zkušeností asi tak. Vlečka je opravdu lepší v tom, že lépe sedí, nemusí se stahovat bubny a olej se nedostane do brzd. Na druhou stranu se ohýbají ramena (budu mluvit o sériových nápravách), dělají se áčka, což je někdy až nechutné, hučí ložiska a silentblok převodovky stojí taky za prdlajs. Já osobně mám kyvku, 125 l s plynem a vlečku bych nechtěl. Důvod? jezdím trasa Nový Jičín - Olomouc po straré cestě. Kdo to zná ví jaká je tam cesta. Když jedu svou šádinkou na lpg, tak se přes ty betony jen přehupuje, lehce houpá, když jsem tam jel s rapidem - s dobrou vlečkou, byl jsem vyskákaný jak kostitřas, mlátilo to, skákalo, nehledě na fakt, že když člověk přidá plyn a ubere, tak to škube řadičkou a tak. Vlečka je dobrá, jen nedomyslená, původně měla mít uplně jiná ramena, s kterýma by bylo dost problémů vyřešeno, ovžem finance přikázaly použít podélné rameno z kyvky a bylo to. NEmůžu si pomoct, ale kyvka je komfortnější. Kvalita vlečky se dle mého názoru projeví až ve vyšších rychlostech nad 90 km/h. Svědčí o tom i to, že na srazech při slalomu a jízdách tratí z kuželů se svou sériovou kykvou normálně konkuruje klukům s vlečkama a to je mají ještě vystužené (dokonce jsem i vyhrál jednou heč:D:D:D). takže asi tak. Na naše cesty, pokud tam nemáte "závodní" motor stačí kyvka, a je měkčí, takže vás nevytřepe. Na silnější motor a závodění vlečku. Já mám 130 motor, jede slušně a kyvka mě naprosto vyhovuje. howk
20:33:21
19.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja si vas nesplet jen sem si myslel že seš taky odtamtad4
19:39:44
19.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kaprof-Los Koramos: Ja nevim jak si nas dva muzes plest... 36 Proste Matthes a MATTESS.



-> Syny: Na 125L mela kyvka najeto odhadem 120 000km a nikdy nebyl problem s upadlym kolem, ani oil netekl do brzd... Rozhodne jsem ty kyvce vdecnej za to co odjela, mam ji jako vzpominku oprenou o zed v garazi komplet sestavenou spolu s prevodokou...

A proc sem provedl upgrade? Aby me nestrasilo upadly kolo. Abych mohl jednoduse za minutu sundat buben. Abych mel zadek vejs a nedelalo to klasicky clun. Abych nemel Acka. Abych zlepcil komfort (hluk je fakt menci). Proste to cely byl krok kupredu 1
19:04:15
19.05.2009
Syny
-> Tuner#2: Jestli to nedal na vzduchovej podvozek z toho duvodu, ze pak bude mit kola drsne do A zalezly v lemu az to pusti dolu... 4



1. padani kol u kyvky - zpusobene povetsinou sranim na udrzbu nebo spatnym nasazenim bubnu - je to opravdu chyba napravy? Ja bych rekl ze ne... (vynachame vadu materialu)

2. cvakani kamenu - neskodna vec, ktera je dana konstrukci - ty kameny musi mit vuli jinak je tam nedas. Pokud to nekomu mlati hodne, tak se opet dostavame ke srani na udrzbu nebo s tim jezdi jako prase.

3. lamani cepu - to se te povede jen pokud mas vuli na kamenech jako krava a nebo tam das silnej motor (vady materialu nepocitam)

4. prolinajici gufero - ono i ty gufera maj omezenou zivotnost a kdyz si uvedomis ze vetsine skodovek je dost pres 20 let, tak tam se celkem da ocekavat ze gufero uz nebude to co driv...

5. posouvajici se krouzek - pokud s tim nejezdis neustale bokem a krouzek je spravne nelisovan, tak se neposune. Kdyz mi pilot delal napravy, tak tam krouzek sel silou az 10 tun... Pokud se precijen udela vule po sundani bubnu, tak je nutny tam hned dat tu vymoezovaci podlozku - takze zase udrzba. Ale osobne sem s tim nikdy nikde problem nemel a nevim o tom, ze by to nekdy predtim resil tata jak na kilu tak na tej 125L...



Takze asi tak.



A k tomu huceni lozisek - mam za to ze obe loziska jsou kulickova, obe se lisujou na hridel a obe se lisujou do ramene nebo ne? Takze pokud se hridel zahreje a trosku tim padem protahne tak se musi protahnout nekam, ale kam, kdyz sou loziska nalisovany a kulickovy, tak se proste jedno casem odkurvi. Vetsinou to slabsi - tedy to mensi jednorady. To ze nekomu se to povede za 10 000km a nekomu za 110 000km, tak to muze byt taky stylem jizdy a uzivanim auta (rocni obdobi, pocasi)... Celej tenhle odstavec co sem napsal je moje domenka a nijak to netvrdim - mozna to tak neni... Tak se toho zas moc nechytejte...
upraveno 2x, naposled 19.05.2009 19:09:32
18:25:46
19.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.05.09 18:15:17: Krásně napsáno a souhlasím. Navíc to vzniklo z důvodu toho, že si opravdu myslím, že na vzduchový podvozek kyvka nepatří a byl to u toho Garde krok špatným směrem stejně jako jeho styling pokud se to tak dá nazvat 40
18:23:25
19.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: A ty si pořád myslíš, že na vzducháč to je rozumné? Viděl jsi někdy zvadat Revilo Rapida na rovném Asfaltu? Nedokážu si představit co by to dělalo s kyvkou...



Co se týče nesmyslů:

1. Lámání polooos - když to bez problémů vydrželo 190koní u Vráťy a krom té fotky co jsi dal neznám za celých 12 let jediný jiný případ, tak to je špatná vlastnost?

2. Lámání šikmých ramen - za 12 let znám jen případ Vojtíka a pak mám teda ještě doma fotku tuším od Beryho a to rameno bylo do vrtule, ale bylo to tím, že auto vymetlo pangejt a kolem o něco "zakoplo" a celý se to vyrvalo z kasle. Takže opět dle mě nesmysl, že to je špatná vlastnost vlečky.

3. Hučení ložisek - MATTESS nabízel svezení, má najeto cca. 60tkm a to je doba kdy by to dle Tebe mělo už hučet jak blázen, neb běžná výměna ložisek je to tomhle proběhu. Jasně jsou případy, kdy najedeš i dvojnásobek, ale znám naopak případy kdy známej na Citroenu najel z bídou 10 a začali hučet. Tam jde o kvalitu ložisek, pokud tam dáš SKFka, tak to taky hučet nebude - je to jen o kvalitě ložisek, ne o kvalitě vlečky. (Je pravda, že na večce ty ložiska odchází dřív než na kyvce, neb tam je opravdu celkem běžně zalévá olej :-)



Co se porovnávání jízdních vlastností týče, tak jsem najel docela dost se 110L, pak se Žlutkou coby 105L, pak s podložkama na kyvce, strejda má 130L v origo stavu, atd. Nejsem blázen abych porovnával užovku se Žlutkou na 15" kolech.
18:15:17
19.05.2009
Eidy
Tohle téma mě snad nepřestane nikdy bavit ačkoliv se nikdy nedozvím nic nového 3. Mám pocit, že každý tábor bojuje za jinou věc. Obhájci vlečky tvrdí, že vlečka je technicky lepší a mají pravdu.

Obhájci kyvky tvrdí, že kyvka není tak špatná jak se traduje a mají pravdu.

Chce to pořádně si přečíst ty příspěvky.

Na 120S jezdily kyvky s pořádnejma bačkorama a spoustou koní a drželo to. Já sám jsem s kyvkou jezdil leta a v pohodě. Vlečka má lepší jízdní vlastnosti a je mnohem odolnější proti blbcům (usazení bubnu na poloosu). Pokud se budeme bavit o sériové vlečce, tak největší klady vidím v tom, že auto může stát na kolech i bez motoru a špajzky.

A koho jsem vezl Kóčou tak potvrdí, že kyvka s dobrejma tlumičema a pružinama toho v zatáčce unese hodně.



Takže si podejte ruce protože sice válčíte ale vaše armády se vlastně ani nepotkaly 5
18:10:18
19.05.2009
Syny
-> Tuner#2: No to ze je kyvka krok spatnym smerem je opravdu strasne ftipna hlaska, ktere sem se diky absenci smyslu pro humor zapomel smat :)



"To že jsem pak vyjmenoval nectnosti kyvky bylo jen a jen reakce na nesmysli co jsi psal o vlečce." Muzes mi tedy napsat, jaky sem napsal o vlecce nesmysl? :) Na to si rad pockam :)



Svez se na seriovej vlecce a seriovej kyvce :) A uvidis, ze pri zpusobiu jizdy, jakym se auto obvykle pouziva, temer nepoznas rozdil. Ono pokud porovnavas tvou byvalou uzkou GLS a zlutku, tak to asi bude trochu rozdil...
18:09:08
19.05.2009
Nwkt
-> Tuner#2: Taková dlouhá trubka 3
18:06:13
19.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: -> Nwkt 19.05.09 18:01:41: LOL, víš jak kyvka vůbec vypadá 3
18:03:17
19.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Co tady mylně tvrdím? Nic takového jsem nepsal.



Celá debata vznikla z toho, že dávat na Garde (které má vlečku) a bude nebo teda už má vzduchový podvozek kyvku je opravdu krok špatným směrem, neb když si vyheveruješ kyvku, tak to udělá nenaloženou Tatru a musíš popoject aby si to sedlo.



Načež toho jsi se Ty chytil a začal běsnit (přesně to jsi mě vyčítal, že tady nemám smysl pro humor a kdesi cosi).



To že jsem pak vyjmenoval nectnosti kyvky bylo jen a jen reakce na nesmysli co jsi psal o vlečce.



Takže fakt nevím kde je chyba a kdo nemá smysl pro humor. Kdybych se kyvky "bál", tak na ní nejezdím 11 let, ale prostě vlečka je lepší ve všech směrech a to mě nikdo nevymluví...
upraveno 3x, naposled 19.05.2009 18:05:47
18:01:41
19.05.2009
Nwkt
-> Fén: Já taky ne 3
17:59:48
19.05.2009
Fén
-> Syny: Já s kyvkou taky problém neměl.
17:55:31
19.05.2009
Syny
-> Fén: Ja tady neresim co je lepsi, ale ze kyvka neni tak strasna jak tady Tuner2 milne tvrdi... Ja s ni na zadnym aute problem nemel a ani tata nikdy ne...

Jedinej kdo to tady asi pobral je-> Kaprof-Los Koramos:
17:50:02
19.05.2009
Fén
Stejně nejlepší je lichoběžníková tak nevím co tu pořád řešíte...
17:46:03
19.05.2009
Syny
Tuner#2 19.05.09 17:41:58 napsal:

→ Kaprof-Los Koramos: Jinak nemám

co bych dodal.1
To sme dva...
17:44:32
19.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> Tuner#2: já vim4

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Omluva bratře středočechu3
17:41:58
19.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kaprof-Los Koramos: Od nás je MATTESS4 Jinak nemám co bych dodal.1
17:39:34
19.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> Tuner#2: ja si to uvědomil žil sem dva roky v omylu že jo3 4

nerikam že není lepší vlečka taky mam jednu schovanou po g.o a asi tam pujde ale zas mi nepřijde kyvka tak šílena jak se tady traduje4
17:35:57
19.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kaprof-Los Koramos: Ale Matthes není ze západu čech :-) a co se týče kyvky, tak snad vše je v obludáriu. Pro mě samá negativa, byť jsem na kyvce odjezdil 11 let života...4
17:33:28
19.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: *jedinej Syny ma rozum47



-> Tuner#2: klid ja sem 50:na 50 na jedny vlečka na druhy kyvka 5q4
upraveno 1x, naposled 19.05.2009 17:34:14
17:22:23
19.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Matthes, záškodník z TechWebu 19.05.09 17:13:53 napsal: Synyho?LOL a jinak držím palce v boji - nedej se mám stejný názor 3 Dokud jsem se sám nepřesvědčil co je lepší, tak jsem dokonce i uvažoval nechat žlutku s kyvkou, ale naštěstí mě TUNER přesvědčil kdysi před léty a nelituju.
17:13:53
19.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Synyho?
Extreme Tyres