Cyklovač zapojenie

prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 18.06.2008 do 05.10.2017, založil/a belcanto
řadit dle data
22:28:23
05.10.2017
Westas - zrušená registrace
-> Bukaj: Ďakujem, aj ten druhý, ktorý som si kúpil je ten 5-polohový 8 a posielať to naspäť nebudem. Nebudem sponzorovať tú pojebanú zlodejskú poštu.
21:43:54
04.10.2017
Bukaj
-> StepaNoFUN 02.10.17 12:38:57: Myslím, že v tom to nebude. Dobově jsem do vícero rodinných škodovek montoval cyklovače a žádný z nich nebyl ten originální třípolohový - všechny byly s pětipolohovým spínačem a mačkacím čudlíkem (ostřikovač) - buď to byly klasické kilí, nebo možná z Avie, či 1203 - nevím, tyto vozy neznám a netuším, jak mají řešené stěrače...
...každopádně nikdy jsem nemusel řešit žádné relé - jen šmiknout kablíky k Lucasu, napájet fastony a nacvaknout do čtyřpinového škodováckého konektoru...4
16:00:02
04.10.2017
Jiskra - zrušená registrace
Poměrně snadno lze implementovat cyklovač z Favorita. Já jsem to udělal podle článku tady na Virtu a maximální spokojenost. Zástavba není složitá jen se hodně přepojují dráty kvuli níže zmíněné polaritě, ale to je jediná vada na kráse. Výhoda Fa cyklovače je možnost nastavit si délku cyklu dle potřeby. Chvíli jsem si na to zvykal, ale teď už na to nedám dopustit...

Použil jsem tento článek: skoda-virt.cz/cz/.../1466 -cyklovac-a-motor-steracu- z-felicie
12:38:57
02.10.2017
StepaNoFUN
-> Westas: Jak říkám - už si to nepamatuju a znova nad tím přemejšlet nebudu. Ale matně si vzpomínám, že 100vka má ovládání stěračů vč. doběhovýho kontaktu plusem, kdežto u 742 to bylo mínusem. Vím, že jsem tam kvůli něčemu přidával relé a že jsem nějak upravoval Lucas... Třeba by to šlo vyřešit jednodušejc, ale tenkrát mi tohle přišlo jako nejednodušší řešení. Nicméně auto už je dávno přetavený na konzervy a schémata jsem si v tý době neukládal...
upraveno 1x, naposled 02.10.2017 12:40:13
11:57:25
02.10.2017
Westas - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: no áno, do užovky. v každom prípade by sa to malo dať zapojiť paralelne na pôvodné zapojenie, ibažeby nie. ale už je to passe.
06:47:00
02.10.2017
StepaNoFUN
-> Westas: Necpeš náhodou ten stovkovej cyklovač do 120tky? Ne že by to nešlo, ale jinak než s úpravou lucasů a jedním relátkem jsem to kdysi nerozchodil. Ale už je to přes 15let, takže návod po mně nechtěj...
23:11:05
01.10.2017
Westas - zrušená registrace
Ďakujem, medzičasom som už zohnal iný cyklovač, no ešte neprišiel poštou. Po piatich vypálených poistkách som to vzdal.
21:51:34
01.10.2017
srdcar 120L
-> Westas: Našel jsem ti schéma zapojení originál v knížce od Bati Údržba a opravy Š 100 až 110 R, na schématu to máš špatně zapojené, proto vyráží pojistku a nefunguje. Je to 5-ti polohový spínač. Otočení vlevo je stálý běh motůrku stěračů, rovně je vše vypnuto, otočení vpravo jsou 3 polohy s různě dlouhou dobou cyklování. Zatlačením se spouští motůrek ostřikovače ( pokud je namontován ). 134 je motůrek stěračů, 133 je vlastní cyklovač.
zvětšit Cyklovač  zapojenie - obrázek od srdcar 120L vložen 01.10.2017 21:51:34
19:43:26
29.09.2017
Westas - zrušená registrace
18:47:37
29.09.2017
Westas - zrušená registrace
zdravím, kúpil som cyklovač s piatimi polohami, zapojil som ho, s tým, že jeden pin ostal voľný pre ostrekovač. po zapnutí reaguje, relé cvaká, no stierače sa ani nepohnú. Zapojil som ho teda podľa schémy pre trojpolohový cyklovač a teda modrý minus na pin 1 konektoru stieracov, plus na spinacku a piny, ktore ovlada rele som pripojil na rozpojeny zlty kabel z konektoru packy stieracov, teda pin 4. druhá poloha na spínači je kľudová, 3., 4., 5. sú cykly a prvá poloha je neviem na čo, ak na ňu prepnem, pri zapnutom cyklovači, tak mi vyhodí pojistku 2. Poradí mi niekto prosím?
21:01:57
02.11.2014
srdcar 120L
-> pecan135: Jo, ještě mám. Máš zprávu v soukromých.
upraveno 1x, naposled 02.11.2014 21:52:11
16:17:48
02.11.2014
pecan135
-> srdcar 120L 15.10.13 15:47:06: Ahoj máš ješte na prodej ten otačkoměr?
01:13:02
01.08.2014
Bukaj
Origo škodovácký třípolohový cyklovač mi vyhovuje - je tam interval od cca 3 do 15 vteřin, ale totéž zařízení (s prstýnkem) například u firemních Fiatů Ducato je totálně nahouby - nejdelší cyklus je asi 5 sekund... 8
upraveno 1x, naposled 01.08.2014 01:13:40
18:21:47
28.07.2014
srdcar 120L
-> ZdeněkH: Pokud bys chtěl experimentovat zda skokově nebo plynule regulovaný cyklovač, podívej se do článků, sekce elektrika, je tam dost schémat, jak na to.

na škůdce mám plynule regulovatelný a na KIA mám skokově regulovatelný( 5 poloh ) a oba mi naprosto vyhovují.
upraveno 1x, naposled 28.07.2014 18:23:48
08:05:04
25.07.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> U-Geen: Prstýnek je lepší co? Ono zase lepší paměťovej než jeden pevně nastavený interval, který je pomalu vždy k ho*nu.
01:55:21
25.07.2014
U-Geen
-> ZdeněkH: Ten prstynek mam na Subarku. Pametovej jsem mel na Toledu a zrovna odvazanej jsem z toho nebyl.
23:33:39
24.07.2014
Bukaj
-> ZdeněkH: Tak to má myslím Octavie a i další vozy, ale myslím, že jen třípolohové a narozdíl od 105/120/130 cyklovače jsou ty intervaly nesmyslně krátké. Nejdelší, co si pamatuji, byl něco pod deset sekund...8
22:34:50
24.07.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bukaj: Super díky. Ono to zapojení bude u mě určitě stejné, protože co jsem četl tak kdysi si to tam borci taky dávali. Jen dnes už tohle auto moc lidí nemá.

Systém je to dobrý to máš pravdu, ale v nějakém autě jsem měl pro mě lepší systém cyklovače. Páčkou se zapnul cyklovač a na páčce byl ještě otočný prstýnek s možností snad 5 délek intervalů. To mi vyhovovalo snad úplně nejvíc ze všech aut co jsem měl. Pokrylo to interval od pomalu nonstop stírání po delší prodlevu.
22:31:30
24.07.2014
Bukaj
-> ZdeněkH: Přesně tak, u Feldy je to, jak píšeš - stírnout cyklovačem, vyčkat potřebnou dobu a vrátit páčku opět do polohy cyklovače4
Naprosto geniální řešení, nechápu, proč tohle nemají jiná (i modernější) auta...
...namísto toho mají dementní přednastavené cykly, které jsou většinou nepoužitelné (příliš krátké)7
21:00:13
24.07.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Pardon, že vytahuju toto téma, ale než abych zakládal nové když hned první odpověď by mohla být uspokojivá.
Jde o to jak funguje paměťový cyklovač z feldy?
Rozhodl jsem se totiž tento cyklovač hodit do svého vraku. Sice to není felda, ale zapojení co jsem vysledoval by mělo být stejné. Stěrače normálně fungují pomalý i rychlý chod a jde i cyklovač, ale nějak se mi nepodařilo změnit interval. Přišlo mi, že jel prostě na nějakou svoji pevně nastavenou hodnotu. To jsem ho ani nemusel měnit.
Na páčce je jedna poloha dolů pro okamžité setření - nearetovaná. A tři polohy nahoru. Cyklovač, pomalá rychlost a turbo. Jak dát cyklovači vědět jaký interval chci? Jak to funguje u feldy? Do polohy cyklovač, vypnout a pak zase do polohy cyklovač?
15:47:06
15.10.2013
srdcar 120L
A dál jsem našel diodový otáčkoměr 2 ks, taky nový, nepoužitý, na Fávo.
zvětšit Cyklovač  zapojenie - obrázek od srdcar 120L vložen 15.10.2013 15:47:06
15:45:29
15.10.2013
srdcar 120L
Nevím, jestli to někomu pomůže, ale našel jsem ve starých zásobách cyklovač 3 ks nový, nepoužitý, na Fávo.
zvětšit Cyklovač  zapojenie - obrázek od srdcar 120L vložen 15.10.2013 15:45:29
09:05:12
12.10.2013
StepaNoFUN
-> skoda 120ls: Téma jsem nečetl, už si to přesně nepamatuju... Nicméně cyklovač ze Š100 se musel do Š120 dost upravovat. Kdysi jsem to tam měl, ale úplně jednoduchý to nebylo.
Edit: Co si tak matně pamatuju, tak jsem musel i předělávat lucas a k tomu cyklovači jsem přidával ještě relé... Ale páchal jsem to určitě do 2 aut, tak si nejsem jistej, jestli to byla úprava současně, nebo jestli jsem to tím relé řešil abych nemusel předělávat ten lucas...
upraveno 1x, naposled 12.10.2013 09:09:14
20:49:02
11.10.2013
Tom.MBG
tak sem zapojil cyklovac dle dokumentace z virtu a 1cyklovac ze 100 nedelanic jen pouze stira furt pri otoceni do leva....druhy cyklovac za 100 cvaka ale sterace se nehnou a 3 cyklovac ze 130 3polohovy funguje normalne.kde je problem?skousel sem to i propojit mezi sebou a nic jen sem vyhodil pojistku
08:19:07
02.10.2013
minno
-> skoda 120ls: máš tu toho popísaného myslím dosť, aj schémy zapojenia.
21:40:42
01.10.2013
Tom.MBG
mam problem jak zapojit cyklovac z s100 5 polu nebo z s130 4poly naslo by se chema kam dat drat po dratu?dekuju
10:49:45
23.08.2012
Bucin
už jste někdo zkoumal jak to má být zapojené s lucasy z feldy nějak mi to nefuinguje to ciklování a dojezd je taky někdy neposlušnej.
07:50:40
23.08.2012
Martin NM
-> minno: dobre teda... díkes 6
22:21:06
22.08.2012
minno
-> Martin NM: červený káblik je +. Pre mňa za mňa si ten plus kontakt natiahni aj priamo od baterky. Ide o to, že cyklovač ti stačí, aby šiel len keď je zapnuté zapaľovanie, a na to slúži poistka 2.
21:48:31
22.08.2012
Martin NM
minno 18.06.08 23:32:05 napsal:
červené na poistku 2, čierny na kostru, žlté takto – rozpojiť žltý
káblik čo ide od / do konektora od pravého stieračového lucasu a na
vzniknuté konce pripojiť 2 žlté kábliky od caklovača.


môže ísť ten červený (+) aj na inú poistku, či iba na č.2 ?
21:17:58
30.06.2008
Gemini
mne to na 3 krat spravi jeden cyklus, vyhodim to do
00:30:30
30.06.2008
minno
-> belcanto: či na Fa neviem, ale na Feldach ano, pamäťový cyklovač.
16:00:40
27.06.2008
belcanto
-> petr s: Tak to fičí i na Favoritech,ne? 134
23:57:21
26.06.2008
Pavel P..
-> petr s: jo? to nevim si to už nepamatuju.... ale pak tam upadl jeden tranzistor a když jsem dal novej tak to už nefungovalo.
23:52:24
26.06.2008
petr s
-> Pavel P.: Na lucasu dáš dolu a počkáš jak chceš dlouho a dáš nahoru tak si nastavíš kolik ti vyhovuje
23:49:34
26.06.2008
Pavel P..
-> petr s: já to měl ve 105ce už nastavený ale jestli tam jsou nějaký poťáky na štelování to nevim...
23:42:34
26.06.2008
petr s
-> Pavel P.: Tam si cykly sám navolíš jaké chceš
23:35:07
26.06.2008
Pavel P..
-> belcanto: cyklovač s přednastavenejma cyklama4
23:32:58
26.06.2008
minno
-> belcanto: čo to je? nejako to podľa fotky nepoznám. Časť iného cyklovača?
15:34:34
26.06.2008
belcanto
-> minno: Toto z neho trčí 8
zvětšit Cyklovač  zapojenie - obrázek od belcanto vložen 26.06.2008 15:34:34
15:33:51
26.06.2008
belcanto
-> minno: Aha čo som našiel v pivnici 1
zvětšit Cyklovač  zapojenie - obrázek od belcanto vložen 26.06.2008 15:33:51
08:14:18
23.06.2008
belcanto
-> Mr.Lumpy: Len co s tím? 8
14:04:59
21.06.2008
Mr.Lumpy
-> minno: voe 3 na takovejch kabelech pomalu visej výtahy 3
22:16:22
20.06.2008
belcanto
-> minno: takže z ľavej dierky ide zelený,červený,žltý
a z druhej,pravej,ako na tej fotke ide čierny,biely a modrý
21:43:48
20.06.2008
suri
-> minno: ja som tuto elektriku rad nemal len viem ze proste od stovky islo od cyklovaca vsetky kable k motorceku a nejaky ten plus a minus na motorceku
21:37:52
20.06.2008
minno
-> suri: no ved aj ten 120tkovy sa pripaja priamo na motorcek na dobeh stieracov (zlty kablik) len su medzi tym este nejake konektory :) a este k tomu + a -.
21:34:56
20.06.2008
suri
a stovkovy bol zpajany priamo na motorcek
21:33:20
20.06.2008
minno
-> suri: aha fakt to som si vsimol az teraz.
-> belcanto: tak potom len pripoj tie kabliky na tie fastony a hotovo. Su tam vsetky 4 konektory (modry, cervene a 2 zlte)?
21:30:09
20.06.2008
minno
-> belcanto: daj foto z druhej strany z tej odkial tie kabliky vychadzaju.
21:29:48
20.06.2008
suri
-> minno: myslis knoflik? ten sa da vymenit a pokial vidim dobre tak tam su klasicke konektory na fastony ako ma stovka
Extreme Tyres