Repas - kontrola altíka

prohledat
113 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 07.01.2008 do 24.01.2008, založil/a minno
řadit dle data
21:42:34
14.01.2008
minno
3 3 ja som vás len skúšal či sa nenachytáte1
21:35:58
14.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> minno: Pokud řemen u vás znamená to gumové kolečko, pak ti délka převodový poměr opravdu nezmění, otáčky zvýšíš jen změnšením řemenice (to menší ocelové )3
21:30:46
14.01.2008
MOLSO
-> minno: Keď bude mať remeň aj 2 kilometre a bude správne napnutý tak sa žiadne pomery nezmenia ... menia sa veľkosťou remeníc ...
21:13:06
14.01.2008
Discovera
-> minno: spíš bys musel dát menší průměr řemenice abys měl vyšší otáčky pokud se nepletu
21:07:20
14.01.2008
minno
-> FORM: nie chcel som tým povedať že keď dáš kratší remeň tak sa zmení pomer otáčiek motora / altíka, a altík bude pracovať vo vyšších otáčkach.

Alebo to treba dať dlhší remeň? Teraz nie som istý :)
20:02:53
14.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> murgy: sežeň alternátor 55A z pozdějších nebo lepších modelů. Minno asi chtěl říct, že pokud osadíš menší řemenici, budeš muset použít kratší řemen, aby jsi jej mohl napnout.
19:56:19
14.01.2008
murgy
no a co s tym ziskam? sak to je to iste... akurat ze altik nebude musiet byt tak daleko...

alebo sa mylim?
14:37:38
14.01.2008
minno
-> murgy: s remenicou ani nie, skôr dať kratší klinový remeň4
14:17:20
14.01.2008
murgy
a s tou remenicou by som nic neporiesil?
08:47:34
14.01.2008
minno
-> murgy: do favoritov sa davali vykonovo rovnake alternatory ako do 105/120 novsej vyroby...cize 55 A, do prvych skodoviek sa davali len 35 A, potom neskor 42 A nakoniec od nejakeho 87 (?) roku ten 55 A altik....stary maloamperovy altik by som urcite nerepasoval, radsej zohnat tu 55ku a zrepasnut (ak to potrebuje) ten.
08:22:53
14.01.2008
murgy
nazdarek. ja som tu novy tak sa tu trosku prehrabavam a akurat vcera osm zacal repas altiku. tak som nieco hladal na nete a nasiel som ze tieto stare altiky zo 105ky su slabe. a ze lepsie je ich vymenit za tie z favorita. ake mate s tym skusenosti? ja mam nejake posahane dobijanie. pri vytocenom motore mi dava iba 13,4V. a za par tyzdnov je po baterke. tak sa chcem spytat ci mam repasovat alebo zhanat ten z favorita. dalej by som sa chcel spytat ci by pomohlo zmensenie priemeru remenice. tym padom by sa zvysili otacky... robil to uz niekto?
08:01:54
14.01.2008
minno
vdaka vsetkym za rady52
21:23:57
13.01.2008
MOLSO
-> minno: Teda minno ty sa nezdaš :-) POKLONA 171 171 171 171
19:50:17
13.01.2008
minno
funguje tóóó, a agregát je zas o niečo tichší18
19:26:18
13.01.2008
suri
-> minno: krasne
23:00:39
12.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> minno: Jo ták, máš to focené v nějakém zvláštním světle, vypadá to jako natřené na modro. Jinak vrtulka se dá pořídit nová a vypadá to potom moc hezky.
20:54:59
12.01.2008
minno
-> Bobesh: -> FORM: Ď1

natretá je iba vrtuľka, zlatý pozink už bol na lopatkách trochu zošedivený. natrel som to galvinol + zlatý alkyton.

teleso altíka je len očistené a jemne prebrúsené šmirgľom.
20:43:29
12.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> minno: ale jinak gratulace za dobře odvedenou práci 4
20:42:47
12.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> minno: šmarja, co je to za barvu, nemůžu si pomoct, ale nejlépe vypadá nový 1 3 1
20:18:32
12.01.2008
Bobesh
-> minno: Smekám a tleskám171 105 157
20:11:58
12.01.2008
minno
firtich1
zvětšit Repas - kontrola altíka - obrázek od minno vložen 12.01.2008 20:11:58
19:16:20
12.01.2008
Bobesh
-> minno: Bodejť,ať si políběj šos,dobrej mechanik je ten,kdo si poradí i bez přípravků a v polních podmínkách4
17:24:37
12.01.2008
minno
70
15:28:14
12.01.2008
MOLSO
FORM 12.01.08 15:15:28 napsal:

-> minno: Minno the Destructor 3




156 156 3 3 3 3 3 3
15:15:28
12.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> minno: Minno the Destructor 3
14:18:59
12.01.2008
suri
-> minno: no vidis pekne
12:30:10
12.01.2008
minno
tak spodné ložisko je už tiež von :) toto z neho zostalo, rozdrvil som ho vo zveráku, ale dostať potom z hriadeľky dole vnútorný krúžok ložiska bol pôrod...nešlo ani za toho otca.
zvětšit Repas - kontrola altíka - obrázek od minno vložen 12.01.2008 12:30:10
22:21:01
11.01.2008
suri
-> Bobesh: 3 3
21:56:51
11.01.2008
Bobesh
-> minno: Jo a pro názornost se můžeš zeptat zbylejch členů HK klubu,že ložisko v klikový hřídeli pro mrkev jde sundat i bez montážních přípravků5 4
21:55:00
11.01.2008
Bobesh
-> minno: Nebuď měkkej,když nic jinýho po ruce není a brejle stejně nosíš furt5. To uvádím až když ostatní metody selžou a nic jinýho nemáš. Prvně stahovák,pak ve svěráku rozmáčkneš venek s klecí a koulema,pak prstýnek obstříkneš,hodíš do svěráku a zkusíš rozhejbat na ose. Zatím mi ještě žádný ložisko neodolalo a zase tak hrozný to není,byť to vypadá drasticky.
21:53:17
11.01.2008
suri
-> minno: zozen stahovak pripadne pozicaj mna to caka tiez sroby co som v lete zakrutil teraz nejdem povolit :-)
21:49:26
11.01.2008
minno
nojo, skúsim zajtra pobehať po obchodoch ale pochybujem že niečo zoženiem a rozbíjať ložisko kladivom tak to teda ja nebudem, a flexu nemám.
21:24:05
11.01.2008
suri
-> minno: alebo takyto je lepsi
zvětšit Repas - kontrola altíka - obrázek od suri vložen 11.01.2008 21:24:05
21:21:23
11.01.2008
Bobesh
-> minno: Stahovák,pokud se ti ložisko rozpadne,tak zbytek opatrně upálit nebo spíš ubrousit flexou nebo rozbít kladivem o kovadlinu,je to poměrně křehký,taky občas pomohl obstřik zbytku na ose,upnout do svěráku a pomocí řemenice protočit rotor,tím utrhneš spojení zbylýho prstýnku s osou,promastí se to a pak už to vyklepnout jde.
21:21:23
11.01.2008
suri
-> minno: nieco podobne len s tensimi celustami
zvětšit Repas - kontrola altíka - obrázek od suri vložen 11.01.2008 21:21:23
21:19:45
11.01.2008
suri
-> minno: taky dvoj ramenny stahovAK kupis to v niakej predajni z naradim...
21:18:52
11.01.2008
minno
-> suri: a aky stahovak? kde to kupim?
21:12:11
11.01.2008
suri
-> minno: uhliky mas spravne a stahovak si pozicaj alebo kup stoji asi 200-300sk a vyuzijes ho aj inde.
21:01:30
11.01.2008
minno
to spodne lozisko nechce ist za pana dole....som to chytil za vonkajsi kruzok loziska do zveraka a zhora sa snazil vytlct hriadel von, ale nejde to... :( stahovak nemam ziadny. rozpilit to nerozpilim, to by som skor komutator znicil.
20:57:37
11.01.2008
minno
su takto tie uhliky spravne alebo maju ist opacne? uz si nepamatam ako to bolo, ale myslim ze takto.
zvětšit Repas - kontrola altíka - obrázek od minno vložen 11.01.2008 20:57:37
17:13:56
11.01.2008
suri
-> Pavel P.: sak hej ja mam stahovak ak minno bude chciet poziciam
16:50:38
11.01.2008
Pavel P..
-> suri: taky jsme to chtěl říznout ale bál jsem se abych nepoškodil komutátor, tak jsem to řešil takhle...šlo to pomalu ale šlo.4
16:22:44
11.01.2008
suri
-> Pavel P.: no alebo ho rozres a odpadne ten kraj s gulickami ostane ten stred co je nalisovany a ten prerezes pripadne skus stiahnut blickami ale lepsi je stahovak
22:02:31
10.01.2008
Pavel P..
-> minno: spodní jsem stahoval běžnym dvouramenym stahovákem akorát jsem mezi ložisko a komutátor narval placatej klíč 10/11 a přidržoval to a pak to šlo... případně plocháč s proříznutou dírou abys to zasunul pod ložisko...
21:58:37
10.01.2008
minno
21:57:57
10.01.2008
minno
nový vs starý uhlík
zvětšit Repas - kontrola altíka - obrázek od minno vložen 10.01.2008 21:57:57
21:53:05
10.01.2008
minno
-> suri: -> Pavel P.: vďaka, rotor je už von, cez tú dierku zozadu som chcel hneď klepnúť, ale nebol som si istý, že za ňou je hneď ložisko, tak som sa radšej spýtal....

sranda je, že staré uhlíky po 106 tis. km sú len o chlp kratšie ako nové3

nemáte aj nejaký trik na stiahnutie toho spodného ložiska z rotora? nemám sťahovák a nechcem niečo zničiť :-)
21:07:38
10.01.2008
suri
-> Pavel P.: aha ja mam 35ku zanovnu tak pohoda
21:03:39
10.01.2008
Pavel P..
-> suri: já měl právě obě víka vymletý takže mě se rozpadlo jen jsem to povolil.... takže jsem vybral komplet repásnutej altík 42A, ten jsem rozkuchal a tam jsem musel zezadu rotor vyklepávat. abych ho vyohidl a přendal střeva z 55A
20:59:24
10.01.2008
suri
-> Pavel P.: tak mne slo von vsetko pekne ale bol to zanovny altik
Extreme Tyres