-> Nepér: To už tam můžeš dát rovnou karburátor z tisícovky když chceš jezdit jen na jednu komorou:-)
Ale zas je dobrý vědět, že ta 2 komora funguje:-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kontrolka otevření 2. klapky karbu
-> Nepér: Jako další (zbytečná) kontrolka na palubce je to fajn věc :) Její přínos pro ekonomickou jízdu si nějak neumím představit. Možná ve stylu, ž když se mi rozsvítí při jízdě do kopce asi uberu plyn, takže těsně před vrcholkem budu brzda dopravy (nejlépe aplikovat na dvojité plně :) - to je samozřejmě jedna z fint extrémně kolenovrtský jízdy (výjezd kopce s postupně klesající rychlostí), ale za plnýho provozu bych neriskoval :) Ono už tak stačí, že 80pct aut se tak chová i beze snahy o úsporu benálu :)
mě spíš napadlo udělat "budík" z LEDek, který by ukazoval polohu klapky. Pokud si dobře pamatuju, tak ty IO maj výstup na 10-12 LEDek, to se sešteluje, jaký průběh to má signalizovat, začátek a konec, bude to brát hodnotu např z potenciometru, LEDky se uspořádaj 0-90stupňů...dobrá fičurka, néé :-)
mno podle toho jak jezdis, u me by svitila furt

-> Nepér: no ja si myslím, že se podle toho dá jezdit usporněji
