zapojení voltmetru

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 29.09.2006 do 28.01.2024, založil/a Kapřík
řadit dle data
21:22:52
28.01.2024
Robert 106
Je to nějaký polský výrobek. Schema nikde k dohledání.

Osobně bych zkusil připojit - na kostru budíku a + na ten izolovaný šroub.

Můžeš třeba zkusit doma 9V baterií zprvu jen krátký dotyk a když nebude ručička nějak divoce lítat, nebo nepůjde za roh tak při trvalém připojení musí ukazovat 9V.

Ty fastony si myslím, že budou na tu LED, osobně bych to vůbec nepřipojoval, nebo tedy baterkou zjistit polaritu a pak Paralelně připojit k žárovce na tacho.



Připojit kostru na kostru (-) a + na 15 ku klíček třeba z přepínače varovných světel
12:28:11
28.01.2024
Hanz1912
eshop.svetluska.cz/ukazat el-napeti-12v-voltmetr-376 0414.html?gclid=CjwK...



Poradil by někdo jak to napojit? Nějak se mi nedaří. Má to v sobě kontrolku. Nejlépe asi od altíku napojit? Ale kde co jak? Na budíku není označeno plus mínus. Nejlépe když zapnu baterku klíčkem tak aby to ukázalo napětí a po startu dobíjení. Dikes drůtci 4
20:23:52
16.10.2006
hanci.miso
Ja mam niečo podobne vo svojej skodovke akurat je to s 5 diodami (mrknite clanok) a napajal som to priamo na spinačku a na nejaku tu šrubku pod palubovkou a služi to vyborne, je to fakt super vec mat niečo take v aute
23:45:10
07.10.2006
COL
-> King: no ale pri startovani je jedine spravne minus na batrce :o), ale jinak to jde i tak...
22:00:12
07.10.2006
Syny
-> kaprik faster: No 2. zleva 40 a kostru prcni pod sroub u palubky nebo tak nekdy...4
21:04:19
07.10.2006
Kapřík
-> King: díky, tohle je podstatně jednodušší. A druhou pojistku zprava nebo zleva???? No a kostru natáhnu od baterky....:)
21:04:09
07.10.2006
Kapřík
díky všem
15:41:14
07.10.2006
Gryzly
-> King: a zustane jedno relé v šuplíku
15:32:40
07.10.2006
King
-> M.a.r.i.o: Po praktický stránce však říkám, že když to Rychlejší Kapřík zapojí na 2. pojistku a pořádnou kostru , bude mít sice údaj o něco menší, než ve skutečnosti, ale při přesnosti toho indikátoru (do měřáku to má daleko :), to bude stačit a bude další ůhejble" na palubce :)
12:09:09
04.10.2006
M.a.r.i.o
-> kaprik faster: Po elektricke strance naprosto souhlasim s COLem
20:07:58
29.09.2006
COL
-> kaprik faster: Stale jsi nam nesdelil, kde to napeti chces merit. Voltmetr meri napeti mezi dvema body mezi ketere je pripojen. Jestli chces merit napeti na baterii, je treba ho obema vodici pripojit na baterku jedine tak budes merit napeti na baterii bez falesnych vlivu ruznych ubytku...

Ovsem je potreba tez proverit vlastni spotrebu tohohle meraku, ktera nemusi byt mala a mohla by zbytecne vybijet batrku. Takze idealne, pro mereni napeti na baterii timhle merakem je treba: zaporny pol vest samostanym vodicem primo na - kolik baterie, kladny pol meraku ves pres spinaci kontakt rele na primo na kladny pol baterie. Civku rele zapojit takhle + za spinaci skrinkou tj. uzel 15 a na druhe strane kamkoliv na -. Dosahne se tim toho, ze merak bude merit primo napeti baterie po zapnuti klicku a v klidovem stavu nebude baterii vybijet (a ani nic merit). 5
19:10:48
29.09.2006
Kapřík
-> Staf1221: já chtěl poradit a všem za radu děkuju. Jak sem napsal dole, radši se zeptám než abych se nad tím pak trápil... Svoje připomínky tohohle typu si nech pro sebe...díky
19:07:33
29.09.2006
Kapřík
-> ps: mám na mysli tohle....
zvětšit zapojení voltmetru - obrázek od Kapřík vložen 29.09.2006 19:07:33
17:34:41
29.09.2006
Staf1221
-> ps: neplet ho chudaka lebo to este zapoji seriovo 1
17:00:00
29.09.2006
petr s
-> kaprik faster: Čemu říkáš voltmetr někdo tak říká ampérmetru
16:27:07
29.09.2006
COL
Zalezi co ches merit :o) a taky zalezi kam das minus :o).

Pokud hodlas merit napeti baterie je treba tahnout oba vodice primo do baterie..5
16:20:36
29.09.2006
Kapřík
čau, asi stupidní dotaz, ale radši se zeptám. Když zapojuju voltmetr ve škodovce, musím plusovej kabel táhnout přímo od baterky, nebo to může být jakýkoliv plus???
Extreme Tyres