skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Blika fsechno...
14:34:07
22.12.2006
22.12.2006

Pedros
-> Syny: ozvi se na ajsku,mrknu ti na to
11:50:29
22.12.2006
22.12.2006

Syny
-> Pedros: ne ze shade... Ale to je fuk... Ani na prelomu dobijeni neblikal a kdyz tak uplne minimalne...
17:45:17
21.12.2006
21.12.2006

Pedros
-> Pedros: z fa???
17:44:41
21.12.2006
21.12.2006

Pedros
-> Syny: a ten pučenej měl řemenici?
17:38:11
21.12.2006
21.12.2006

Pedros
-> Syny: nefim,to přines a já ti zkouknu diodky..
11:04:34
21.12.2006
21.12.2006

Syny
-> Pedros: No ten muj blika a ten co sem mel pucenej ne, myslis ze by to mohli bejt ty diodky?
09:43:41
21.12.2006
21.12.2006

Pedros
-> Syny: heh,na můj altík nesahej..
Holt se tý padesátpětce u tebe ve škodofce líbí,tak se chce zavděčit no.. buď rád

22:25:10
20.12.2006
20.12.2006

Syny
Hej elektrikari

10:44:07
20.12.2006
20.12.2006

Syny
TAK A UZ SEM NA TO KAPNUL!!!!! Dneska sem s tim byl uz u autoelektrikare, jediny co ho napadlo byl altik. Nekde tam varochal peknej 55A alttik a ja ho fouknul do auta a co nevidim, nic neblikalo, davalo to kresnejch 14,4V a pohoda... Jediny co na nem bylo v riti ze svitilo dobijeni i kdyz nevim proc, pac dobijel v pohode... Takze ted si neodpostim par otazek... Jak je mozny ze to s timhle altikem neblikalo a s tim mim 55A i s tim mim 42A a i s Pedrosovo 42A jo??? Ani mi s tim jeho nespadli otacky kdyz sem zapnul svetla. Proste to fungovalo tka jak ma (az na tu kontrolku). Tkazek muzete mi nekdo roict v cem je u toho miho problem? Bud je na nem neco v riti (nevim, mozna dioda?) nebo to neni 55A nebo nevim

21:35:24
30.11.2006
30.11.2006

Syny
-> M a r c e l - GARDE: Ja tam mel altiku uz vic nez svetel an aute a to uz je co rict
a blikaj vsechny
Regulatory sem taky menil a jedinej kterej neblikal byl starej vibracni a to z toho duvodu ze to hustil do baterky 18ti voltama
Fakt uz nevim!!! Ale kontrolka dobijeni mi nesviti!!!



13:08:31
30.11.2006
30.11.2006

M a r c e l
zase mi to zacalo, samo od sebe, a asi pred tydnem jsem nenastartoval, baterka v haji, tak jsem vymenil baterku za jinou a nastartoval, ale tentokrat uz dost svitilo NEdobijeni, ne naplno, ale dost, tak jsem vymenil altik, uz po 4. !!! a uz neblikam ani nepodsvicuje kontrolka, takze asi altik ...
10:04:06
26.11.2006
26.11.2006

Pedros
-> pajavlk: měl zaplou zátěž,takže to nevadilo..já to dřív taky nevěděl
21:25:31
25.11.2006
25.11.2006

pajavlk
-> Syny: to si dal altíku infarkt ne když si odpojil za běhu baterku
11:37:31
25.11.2006
25.11.2006

Syny
Tak sem vcera zase zkoumal blikani elektriky... Nahodil sem starej altik 35A - blikalo to
Ale pak jsem tam dal fungl novy mechanicky rele a prestalo to blikat, jen to melo mensi nevyhodu, ze to davalo 18V
Tak sem tam dal jiny elektronicky rele a blika to furt - sice min, ale furt... Tekze abych udelal zaver. Regulatory sem menil 3 a delal to kazdej (jen ne mechanickej a to proto ze tam ladoval 18V). Altiky sem menil taky 3 a taky to dela kazdej... I baterii sem odpojoval a taky to blikalo a jeste k tomu zacal litat otackomer jak postrelenej(jen pri odpojenej baterii za behu, jiak ne). Takze mi prosim nekdo poradte co to muze este bejt



11:42:55
08.11.2006
08.11.2006

Syny
napadlo me, nemuze to delat treba spinacka??? Ale to je asi kravina co, kdyz mi blikaj i svetla a vlasten veskery zarofky...
21:45:23
28.10.2006
28.10.2006

Syny
-> Tom.t:
a co tim ziskam?

16:30:05
28.10.2006
28.10.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Syny: na dalku se blbe radi ...
zkus odpojit celou pristrojovku (altik samozrejme musis nabudit) ...
zkus odpojit celou pristrojovku (altik samozrejme musis nabudit) ...
14:09:01
28.10.2006
28.10.2006

Syny
-> M a r c e l - GARDE: Takze cim to bylo???
06:36:12
28.10.2006
28.10.2006

M a r c e l
tak jsem mel feldu v servisu na vymene toho xindlu na zvedani svetel a pridelani taznaku a jak se v tom hrabali, tak spatne pridelali budiky nesvitily mlhovky na aute, po reklamaci a oprave uz sviti mlhovky, neklepe se kastlik s budikama a svete div se, uz NEBLIKAM !!!
15:41:26
19.10.2006
19.10.2006

Syny
-> Palic: Tak aj to mam dle strobace cca na 860 - dle tockomeru 750 kdyz sou zapli svetla a kdyz je vypnu tak dle tockomeru tak 900 ot/min... Samozrejme pri zahratem motoru... tech 750 dle tacho = 860 dle strobace - kdyz mi ladili predstih...
08:57:35
19.10.2006
19.10.2006

Palic - zrušená registrace
-> Syny: no ja nevim ja nastavoval otacky vzdy podle otackomeru a tam jsem to daval kousek pod 1000 ot, a motor sel krasne kulate.........
08:25:22
19.10.2006
19.10.2006

Syny
-> Palic: tak ver ze mam 860 a nestaci to
-> M a r c e l - GARDE: To je presne ono. Me tedadobujenu nesviti a altik mi to delal zatim kazdej co sem tam dal... Jina kdyz otacky stoupnou, tak to blika tka rychle ze to skoro vlastne sviti... To je presne ono. To me poser co to muze bejt

-> M a r c e l - GARDE: To je presne ono. Me tedadobujenu nesviti a altik mi to delal zatim kazdej co sem tam dal... Jina kdyz otacky stoupnou, tak to blika tka rychle ze to skoro vlastne sviti... To je presne ono. To me poser co to muze bejt

07:00:31
19.10.2006
19.10.2006

M a r c e l
mne presne tohle same dela felicie, blika mi vsechno, svetla, palubka, radio... ted si toho vic vsimam protoze je tma, menil jsem svicky, kabely, pritahoval snad vsechny spoje a furt nic, se vzrustajicimi otackami to postupne mizi, ale taky si myslim, ze to spis kmita rychleji az se to jakoby sleje ... ja osobne to tipuju na altik, mam tam uz asi 3. nejak mi furt odchazeji... nekdy mi to dela to, ze ve vysokych otackach mi zacne jemne prosvicovat kontrolka dobijeni, uz u 2. altiku... a ted pred zimou z toho mam dost strach, zkusim zase vymenit altik co to udela ...
20:39:43
18.10.2006
18.10.2006

Palic - zrušená registrace
-> Syny: hele jediny co jeste muzes udelat je zvyseni volnobeznych otacek motoru....... pokud mas remenici favo na altiku tak by melo stacit cca 800-900ot/min
20:04:12
18.10.2006
18.10.2006

PeterP136
-> Syny: No predsa v kasliku. Ak teda nema lpg. Ak ma, tak mozno pri motore. Co je podla teba baterka.
17:00:56
18.10.2006
18.10.2006

Pedros
-> Syny: Ta desátá jezdí bez dobíjení.. :)
23:49:17
17.10.2006
17.10.2006

Syny
-> pajavlk: A prc to ta 10ta nedela???

22:33:42
17.10.2006
17.10.2006

Syny
-> pajavlk: Jako pohasinani bych prekous, ale to pulzovani mi primo sere!!!!
22:32:31
17.10.2006
17.10.2006

Syny
-> PeterP136: A gde jako??? Jestli myslis ten co je na tej maluvce uveden jako "nakej kondenzator" tak ten i po odpojeni nema vliv na funkci!
20:32:50
17.10.2006
17.10.2006

Pedros
-> PeterP136: Vím,že baterka je tvrdej zdroj,ale myslel jsem že by ten kondík vyhlazoval střídavý složky
20:01:58
17.10.2006
17.10.2006

PeterP136
-> Pedros: Ved tam uz mas megakondik. A co je podla teba baterka.
10:24:13
17.10.2006
17.10.2006

Pedros
-> pajavlk: Já mu to říkám taky..Ten kondík,no zkoušel jsem tam nabastlit 30mF a vůbec žádná změna,chtělo by to megakondík,na takovýhle proudy
21:47:10
16.10.2006
16.10.2006

borrico
-> Syny: Možné je všechno. A porucha jedné části může s poruchou té druhé souviset.
20:51:58
16.10.2006
16.10.2006

PeterP136
-> pajavlk: Ten uz ma.
19:19:01
16.10.2006
16.10.2006

pajavlk
-> Syny: to furt řešíš ?
dělá to asi tak 9 škodovek z 10ti
tak si kup kondík s obří kapacitou ať ti vyrovnává kolísání napětí a bude ne ? 



14:03:32
16.10.2006
16.10.2006

Syny
-> borrico: regler mam kostrenej tet nove pod sroubem (tou 17ko sroubem) co drzi altik... A vubec nic se nezmenilo - predtim to bylo klasicky nekde pod matickou civky nebo tam nekde... Altik a regler sem zaroven nemenil... Ty myslis ze by moholo bejt v riti oboji najednou?
22:57:24
15.10.2006
15.10.2006

borrico
-> Syny: A zkusils zároveň s altíkem vyměnit i regulátor? Mně kdysi blikala elektrika kvůli neukostření regulátoru, tak mě teď tak napadlo, že bys ho mohl mít i špatně ukostřený. Dej pod očko vějířovku přímo na plech a pak to pořádně přitáhni.
13:24:53
15.10.2006
15.10.2006

Syny
-> Palic: no ale blikalo to i s tou 42kou, jen proste s tim mim lital otackomer

21:27:32
13.10.2006
13.10.2006

Palic - zrušená registrace
-> Syny: tak pak bych hledal zavadu v tvem altiku........
17:19:38
13.10.2006
13.10.2006

Pedros
-> Syny: Zkusit to můžeš,ale když tě oscilovalo bez baterky,tak to podle mě bude kmitat i s baterkou..
11:21:56
13.10.2006
13.10.2006

Syny
-> Palic: No zkusim vymeniot tu baterii... Me hlavne zarazilo to ze ten otackomer lital s mim altikem a ne s Pedrosovo...
19:08:43
12.10.2006
12.10.2006

Palic - zrušená registrace
-> Syny: no me jednou litali rucicky ale to byla spatna kostra na kondiku u rozdelovace, jinak ja mel vzdy natazeny kabel od zapalovaci civky stinenym kabelem a na konci BNC konektor........ ukostreni kabelu bylo u otackomeru, u civky byl kostra kablu nepripojena, jen stredni zila mela faston na pripojeni..... dalsi vec ze pak jsem eml v aute fojtika, takze zapalovani me netrapilo (jen jednou kdyz zdechnul tranzistor ve fojtikovi)......
bliani jsem odstarnil vsim co jsem ti uz napsal, nakonec jsem mel favo altik a blikalo to taky, prestalo po vymene kabelu a baterky........
na dalku se blbe hleda zavada..........
bliani jsem odstarnil vsim co jsem ti uz napsal, nakonec jsem mel favo altik a blikalo to taky, prestalo po vymene kabelu a baterky........
na dalku se blbe hleda zavada..........
15:51:00
12.10.2006
12.10.2006

Syny





12:09:48
11.10.2006
11.10.2006

Syny
-> Pedros:
bych nerek... uz jen jak ltaly ty rucicky, tvul altik to nedelal a muj jo.. Proc?


11:31:28
10.10.2006
10.10.2006

Pedros
-> Syny: Ty woe to je story..Že se na to nevysereš,prostě na to ser..Podle mě to dělá každá origo škodná
23:50:49
09.10.2006
09.10.2006

Syny
-> Palic:
Proc lital ten otackomer jen s mim altikem a ne s tou 42kou???



20:46:48
09.10.2006
09.10.2006

Palic - zrušená registrace
-> Syny: tak to uz nevim, asi mas zacarovany auto..........
19:11:06
09.10.2006
09.10.2006

Syny
Tak sem zkousel s Pedrosem odpojieni nasich baterii a prohozeni altiku! Zaver je tenhle...: Kdyz Pedros odpojil baterii, poblikavalo mu to dal...
Tak sem na to sel ja. Odpojil sem baterii, chcipla... Pokus cislo dve uz udrzel, pac sme ji meli pod plynem (1000ot dle tockomeru). Ale kdyz sem odpojil baterii, tak nejen ze to blikalo dal, ale zacal zbesile litat otackomer, uplne jak blazen (mam nove kostrenou pristrojovku a tockomer sem ssi tam pridelaval - ale s baterii funguje ok). Kdyz sme prohodili altiky => ja si tam dal Pedrosovo 42A s klasickou remenici, tak otackomer po odpojeni baterie vubec nelital... Pak Pedros nechal padnout otacky na volnobeh (s odpojenou baterii) a jak jinak nez ze chcipla... Takze zaver... S mim altikem (55A remenice z fava) to blika furt a po odpojeni baterie lita zmatene raficka otackomeru. Kdyz sem nasadil 42A altik tak otackomer nelita ale elektrika blika tak jako tak, akorad to s tou 42A zacalo blikat az ve vyssich otackach (to bude asi tou remenicz z fava). Znova podotikam. Mam novou kostru baterie, agragatu, pristrojofky, elektronicky regulacni rele. Pridanej kablik od altiku ke sterteru a od starteru k 1. pojistce... Altik je po udajne repasy a je to udajne 55A - coz je na nem vyrazeno... Tot vsechno co vim a co sem delal... Pokud ma nekdo jeste nekej napad aby mi prestaly pohasinat svetla a tim padem i prestali poblikavat sem s nim


14:41:27
08.10.2006
08.10.2006

King
-> Syny: Odpojovat baterii není zakázaný. Problém je skoková změna odběru z altíku takřka na nulu, což v podstatě odpojení baterky je. Takže se zapnutejma tlumenejma, to lze beztrestně odpojit....
BTW: Ani mě se nevyhnul problém s dobíjením :) Sice jsem před tejdnem trošku kleštěma napružil všechny fastony v dobíjecím soustavě, leč krátkodobý výpadky dobíjení za jízdy se objevovaly dál. Klasicky - když se v tom začal člověk šťourat a měřit, závada zmizela :) Pak jsem ze zvědavosti zatáhnul za tlustej kablík ke startéru a ten mi zůstal v ruce
Po letech se mi vymstilo, že jsem použil nevhodně velký kabelový oko, udělal se tam malinkej přechoďák a oko postupně "odhořelo". To vyškubnutí se mi povedlo dokonce za běhu motoru, ale altík to zaplaťpříroda přežil :) A podle pravila "Když se to sere, tak se to sere" jsem navíc zjistil, že mínusová svorka na baterce je prasklá (mám takový ty olověný objímky s nalisovaným kabelem), takže jsem tu půlhodinku musel nakonec shadině věnovat :)
BTW: Ani mě se nevyhnul problém s dobíjením :) Sice jsem před tejdnem trošku kleštěma napružil všechny fastony v dobíjecím soustavě, leč krátkodobý výpadky dobíjení za jízdy se objevovaly dál. Klasicky - když se v tom začal člověk šťourat a měřit, závada zmizela :) Pak jsem ze zvědavosti zatáhnul za tlustej kablík ke startéru a ten mi zůstal v ruce

12:42:16
08.10.2006
08.10.2006

Syny
-> Gryzly: ne ja vim ze se odpojuje kostra, ale stejne jak slysim po 1. v zivote, ze bych mel za provozu odpojit baterii, tak se ujistuju, kterej drat dat dolu... Jestli nemusim sundat treba oba
